Στέργιε αυτή είναι Η παράμετρος!!
Το αερόψυκτο βγάζει περίπου 11,7km ροπης στις 5700
Το υγρόψυκτο 1 κιλό παραπάνω και κάπου 1000 στροφές ψηλότερα.
Βλέπουμε λοιπόν πως στη ροπή έχουν μια διαφορά της τάξης των 8% ενώ στην ιπποδύναμη μια διαφορά σχεδόν 20%+
Και αν βάλεις το αερόψυκτο που είναι πιο ελαφρύ 10 κιλά και πιο χαμηλόροπο και βαλε και το πιο κοντό βήμα του αερόψυκτου είναι λογικό σε ένα άνοιγμα στις ροπές και στο περίπου 2α ή περίπου 3η να πάρει και κεφάλι.
Άσε που το κεφάλι που παίρνει απ ότι είπατε έιναι για λίγο γιατί μετά εξαφανίζεται το καινούργιο.
Στήστα τώρα όπως πρέπει απο στάση να γράφουν ένα 400άρι και στο τερματισμό το υγρόψυκτο θα έχει πάρει εύκολα 6-7 μηχανές διαφορά(να μην πω παραπάνω)
Ακόμα και με τα δεδομένα που βάζεις κάτω κι έχεις δίκιο, το LC δεν πρόκειται να χάσει ποτέ και πουθενά από το παλιό, κι ας φτιάξει όσο θέλει ο @gsmaniac την κόντρα υπέρ του