Παλια λαστιχα

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Interesting read:

 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Interesting read:

Ειχα δει το βιντεακι Σταματη, το οποιο καταληγει οτι με απαραιτητη προυποθεση την σωστη φυλαξη, μια δεκαετια ειναι οκ και μαλιστα για λαστιχα street.
Για αυτο και η ερωτηση για τα ''τακουνατα'' και την επαρκεια τους για συγκεκριμενη χρηση.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Προσωπικά δεν θα τα δοκίμαζα καν. Ειδικά αυτά που είναι 20+ ετών. Πανεπιστήμιο έχουν πάει πια :wacky:
Νομίζω πως στα τακουνάτα ειδικά θα δεις ολόκληρα τακούνια να φεύγουν, πολύ γρήγορα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ειχα δει το βιντεακι Σταματη, το οποιο καταληγει οτι με απαραιτητη προυποθεση την σωστη φυλαξη, μια δεκαετια ειναι οκ και μαλιστα για λαστιχα street.
Για αυτο και η ερωτηση για τα ''τακουνατα'' και την επαρκεια τους για συγκεκριμενη χρηση.
Νομίζω ότι όλα αυτά τα βιδεο και οι δοκιμές δεν αφορούν την τρομερή άσφαλτο της χώρας μας.
Ούτε εγώ πάντως θα τολμούσα να δοκιμάσω τόσο παλιά λάστιχα.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα σου πω τι να κάνεις?? :wacky:
 

old m42

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
honda vfr 800 fi
Πρόσφατα επεσε στα χέρια μου ένα xlr 250 από ένα φίλο που το είχε παρατησει 12 χρόνια σε υποστεγο που το έβλεπε ο ήλιος και το έπερνε και λιγακι η βροχή όταν φυσαγε και εβρεχε μαζί...
Το γράφω για να τονίσω ότι οι συνθήκες "αποθήκευσης" των ελαστικών δεν ήταν και οι καλύτερες..
Τα λάστιχα του είναι του 2005 τακουνατα, αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα.
Λοιπόν κάνοντας τις πρώτες δοκιμές εδώ και κάνα δυο μήνες αφού πήρε μπρος
για να δω τι άλλο θα χρειαστεί προς το παρών δεν έχω αλλάξει λάστιχα.
Μετά από 250 περίπου ΧΑΛΑΡΑ χιλιόμετρα στο χώμα τα λάστιχα είναι μια χαρά, κρατάνε κανονικά και δεν έχει φύγει κανένα τακούνι ούτε οτιδήποτε άλλο,
τώρα όπου να ναι το λύνω όλο όμως για βάψιμο και αλλάζω και τα λάστιχα, τέλος οι δοκιμές..

Άποψη μου είναι ότι για την χρήση που έχεις στο μυαλό σου να κάνεις δεν θα έχεις πρόβλημα στο χώμα εφόσον τα λάστιχα ήταν σωστά αποθηκευμένα και θα μπορέσουν να μονταριστουν στις ζάντες,
γιατί μου έχει τύχει πολύ παλιό λάστιχο αγωνιστικό δρόμου καινούργιο να έχει ξεραθεί τόσο που ήταν αδύνατο να μπει στην ζάντα..
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Μιλάς όμως για XLR 250 των 120 κιλών και μιλάει για θηρίο Norden 901 με 220+ κιλά φορτωμένο.
Μια δική σου πτώση θα κοστίσει ίσως μια μανέτα. Μια δική του...ας μην το υπολογίζουμε!
 

old m42

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
honda vfr 800 fi
Μιλάς όμως για XLR 250 των 120 κιλών και μιλάει για θηρίο Norden 901 με 220+ κιλά φορτωμένο.
Μια δική σου πτώση θα κοστίσει ίσως μια μανέτα. Μια δική του...ας μην το υπολογίζουμε!
Συμφωνώ απόλυτα.. ίσως και για αυτό να αντέχουν λόγω χαμηλού βάρους!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αρχές 2016 πήρα ένα μπροστινό Τ63 δεκαετίας (Dot 06) που ήταν αποθηκευμένο σε πατάρι.
Δεν ξέρω πως ήταν ένα καινούργιο φρέσκο Τ63 για να έχω μέτρο σύγκρισης αλλά το συγκεκριμένο είχε κάποια ελαστικότητα στα μικρά τακούνια του.
Ενώ αρχικά ήμουν πολύ διστακτικός στην άσφαλτο στην πορεία άρχισα να του έχω εμπιστοσύνη.
Η φωτό είναι από την ασφάλτινη επιστροφή του Μarch Moto Madness 2016 που έγινε στην Εύβοια,τερμάτιζε τα τακούνια χωρίς παρενέργειες.
de487268b85f2651192c693a336aa64b

Το άλλαξα ένα χρόνο μετά γιατί άρχισε να ανοίγει στα πλαϊνά λες και είχε φάει μαχαιριές.
Το ποσό ξερό έγινε σε σύντομο χρονικό διάστημα φανερώνει και η μικρή φθορά στα τακούνια μετά από ένα χρόνο χρήσης σε χώμα και άσφαλτο.
b46a4000e2a9c0e70d0aa129d10791f3

Παρόλο που η εμπειρία μου δεν ήταν αρνητική θα έκανα ξανά κατι αντίστοιχο;Όχι για τόσο παλιό ελαστικό και σίγουρα όχι για χρήση στην άσφαλτο.
Προσωπικά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ένα παλιό εντουράδικο ελαστικό (και όχι ον/οφ όπως το Τ63) μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο χώμα για προπόνηση αλλά μέχρι εκεί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αρχές 2016 πήρα ένα μπροστινό Τ63 δεκαετίας (Dot 06) που ήταν αποθηκευμένο σε πατάρι.
Δεν ξέρω πως ήταν ένα καινούργιο φρέσκο Τ63 για να έχω μέτρο σύγκρισης αλλά το συγκεκριμένο είχε κάποια ελαστικότητα στα μικρά τακούνια του.
Ενώ αρχικά ήμουν πολύ διστακτικός στην άσφαλτο στην πορεία άρχισα να του έχω εμπιστοσύνη.
Η φωτό είναι από την ασφάλτινη επιστροφή του Μarch Moto Madness 2016 που έγινε στην Εύβοια,τερμάτιζε τα τακούνια χωρίς παρενέργειες.
de487268b85f2651192c693a336aa64b

Το άλλαξα ένα χρόνο μετά γιατί άρχισε να ανοίγει στα πλαϊνά λες και είχε φάει μαχαιριές.
Το ποσό ξερό έγινε σε σύντομο χρονικό διάστημα φανερώνει και η μικρή φθορά στα τακούνια μετά από ένα χρόνο χρήσης σε χώμα και άσφαλτο.
b46a4000e2a9c0e70d0aa129d10791f3

Παρόλο που η εμπειρία μου δεν ήταν αρνητική θα έκανα ξανά κατι αντίστοιχο;Όχι για τόσο παλιό ελαστικό και σίγουρα όχι για χρήση στην άσφαλτο.
Προσωπικά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ένα παλιό εντουράδικο ελαστικό (και όχι ον/οφ όπως το Τ63) μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο χώμα για προπόνηση αλλά μέχρι εκεί.
Το θυμαμαι Νομιζω οτι ηταν αυτο που εγω κοτεψα να δοκιμασω και τελικα το πηρες εσυ
...Γιουαρμαιχιρο :roflmao:
 
Top Bottom