Αλλάζει το τοπίο. Το είχαμε δει να έρχεται εδώ και αρκετά χρόνια, σε πολλά διαφορετικά πράγματα. Τώρα αρχίζει η υλοποίηση και στον κόσμο των δικύκλων. Στην αρχή στο πασάρουν δωρεάν ως "εξέλιξη" με μια προσαρμοσμένη τιμή στο τελικό προϊόν. Τώρα η τιμή φιξάρεται εκεί (στο άνω σημείο του παρελθόντος) και θεωρείται προνόμιο να το αγοράζεις σε αυτή τη τιμή (που θα είναι η Basic εφεξής) και ότι παραπάνω θέλεις... θα πληρώνεις τη συνδρομής σου.Τροφη για σκεψη...
Τέλεια.Καλτ!
Να δεις που κάποια στιγμή αν δεν έχεις πληρώσει συνδρομή θα σου δίνουν 30 αλογάκια ισα ισα να παρει μπρος και να μπορείς να πας στη δουλεία!
Οοοοοχι, θα ισχύει για τα ready to race με τα πολλά αλογάκια. Και το moto της εταιρίας θα γίνει "ready to pay?"Τέλεια.
Δηλαδή θα πάρω και δέκα άλογα επάνω στο klx μου;;;;
Και στα ηλεκτρικά μηχανάκια έχω διαβάσει αντίστοιχο πακέτοΓίνεται ΗΔΗ στα αυτοκίνητα αυτό και όλο και εδραιώνεται η φάση
Εδω είναι το θέμα. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει αυτό το feature ήδη στην μηχανή που αγόρασες. Υπάρχει αλλά είναι κλειδωμένο μόνο και μόνο για να σε αρμέξουν. Δεν μιλάμε για hardware που θα πρόσθετες υλικά που έχουν κάποιο κόστος. Μιλάμε για software που ήδη υπάρχει και εκβιαστικά σχεδόν θέλουν να στο ξαναπουλησουνΔεν είναι απαραίτητα κακό αυτό πάντως. Αγοράζεις κάποιο feature , αφορολόγητο ,σε χαμηλότερη τιμή απ' ότι αν το παράγγελνες εξ αρχής
Για αυτούς που τα πιο σύγχρονα μηχανάκια που μπορούν να αγοράσουν είναι τουλάχιστον 10ετίας (είμαι σε αυτούς) το ready to pay φαινόμενο θα τους πιάσει σε καμιά 10ετία το νωρίτερο! Καλά είμαστε ακόμα...Ευτυχώς κάποιοι ειμαστε ρετρολαγνοι και δεν μας αφορά το θέμα ακόμα
Προτιμώ τα μηχανάκια "ready to... καβαλήσεις" παρά τα "ready to pay" ή "ready to race"!!!Οοοοοχι, θα ισχύει για τα ready to race με τα πολλά αλογάκια. Και το moto της εταιρίας θα γίνει "ready to pay?"