Χρήστο αν θες απλά να το λιπάνεις έφοσον έχεις κόψει το δεματικό που κρατάει την φούσκα με ένα κατσαβίδι μπορείς να βάλεις γράσο στον άξονα.Αλλά για μένα αυτό είναι μία ανούσια διαδικασία.
Ο σκοπός είναι να βγάλεις τον άξονα και να τσεκάρεις τον σταυρό αν έχει τζόγο ή αν κατά την περιστροφή του μαγκώνει που σημαίνει ότι έχει πάρει την κάτω φόρα.Σ'αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τον πας για επισκευή (αλλαγή σταυρού-ών).Εφόσον λοιπόν τον ελέγξεις και είναι οκ βάζεις γράσο που νομίζεις ότι κάνει δουλειά λίπανσης.Τα ρουλεμάν του σταυρού είναι κλειστού τύπου που σημαίνει ότι λιπαντικό έχει είναι μέσα του.Απέξω το βάζουμε απλά σαν ένα προστατευτικό φίλμ σε περίπτωση που σκιστεί η φούσκα και περνάει υγρασία να μην είναι τόσο εκτεθειμένος.Αν θες να τον βγάλεις λοιπόν έχοντας κάνει όλη τη διαδικασία που κάνεις μέχρι πίσω και έχοντας κόψει το μπροστά δεματικό που κράτα την φούσκα στην μπροστά πλευρά του άξονα (σημείο που κουμπώνει στον άξονα του κιβωτιού ταχυτήτων) βάζεις ένα μεγάλο κατσαβίδι και δίνοντας ώθηση προς τα πίσω και κρατώντας τον με το άλλο χέρι θα τον πάρεις στο χέρι.
Απαλά οχι βίαιες κινήσεις έτσι.Η επίσημη οδηγία της BMW είναι να βγάλεις το ψαλίδι.Έγω αυτό που σου περιέγραψα το χω κάνει χώρίς να βγάλω ψαλίδι.
Υ.Γ
Πολύ βασανίζεις το μυαλό σου για την μπουμπού.Μάλλον έχει καιρό να την πας βόλτα!