Περί φίλτρου αέρα ...

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Είχα Κ&Ν αλλά επειδή το θέμα μου δεν ήταν τα πολλά χιλιόμετρα το άλλαξα με το γνήσιο.

Το γνήσιο κοστίζει 57 ευρώ και είναι ενα έξοδο. Σκέφτομαι να δοκιμάσω την λύση ενός ΟΕΜ φίλτρου.
Επειδή λοιπόν κυκλοφορούν πολλά στο εμπόριο ακόμα και Κινεζιές τύπου ROC και με τιμές απο 14.90 εως και 41 ευρώ.

Μερικά τα βλέπετε εδώ:
http://www.skroutz.gr/c/1258/filtra-aera-moto.html?keyphrase=φιλτρο+αερος+transalp+650

Η διαφορά ανάμεσα στο γνήσιο κ σε κάποιο επώνυμο όπως το Champion που είναι στα 41 ευρώ, δλδ κέρδος 16 ευρώ , οχι οτι είναι μικρή η διαφορά (κερδίζω σχεδόν το κόστος για 4 μπουζί) αξίζει όμως τον κόπο?

Εχετε δοκιμάσει κάποια μαρκα κ έχετε μείνει ευχαριστημένοι? η θα μπλέξω και σύντομα θα θέλω αλλαγή κ πάλι?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τοσο ακριβά ειναι τα φίλτρα αέρος για τα τρανσαλπ ;;;;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ δεν καταλαβαίνω ,αφού έχεις ήδη το Κ&Ν ,το οποίο έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά αναπνοής σε σχεση με το μαμά ,και είναι και καθαριζόμενο ,κ με την χρήση τη δική σου ,θα σου κρατήσει μιά ζωή....
....ΓΙΑΤΙ να πληρώσεις για να πάρεις ένα μαμά ,το οποίο κάποια στιγμή θα το πετάξεις κ θα ξαναπληρώσεις για άλλο ένα??? :thinking:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Νικ παει 6ετια πλεον που εχω φορεσει ΚΝ στην μπουμπου κ ολα εχουν καλως,μαλιστα μιας κ το αναφερεις τα τελευταια 2 χρονια δεν κανω πανω απο 4000χιλ/ετος κ ουτε το πλακωνω ποτε.
ποιος ο λογος να το σκαλιζεις οπως σωστα λεει κ ο φιλτατος Γατος πιο πανω...?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Nικολα οποτε θες βρισκομαστε και σου χαριζω ενα γνησιο φιλτρο Δεν ειναι καινουριο αλλα εχει ζωη ακομα για τουλαχιστον καμια 10αρια χιλ χλμ
Μονο που επειδη το εχω για καβατζα μου δινεις εσυ ενα δικο σου (οποιαδηποτε μαρκα και κατασταση)που να ειναι για πεταμα πια
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Nικολα οποτε θες βρισκομαστε και σου χαριζω ενα γνησιο φιλτρο Δεν ειναι καινουριο αλλα εχει ζωη ακομα για τουλαχιστον καμια 10αρια χιλ χλμ
Μονο που επειδη το εχω για καβατζα μου δινεις εσυ ενα δικο σου (οποιαδηποτε μαρκα και κατασταση)που να ειναι για πεταμα πια
Ωραίος ο Κωστής. ...
Να πω και εγώ την παρόλα μου......ένα dna φίλτρο έχει γύρω στα 50 ευρώ και είναι για 70000 χλμ.
Δεν έχει νόημα το γνήσιο. ....νομιζω
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μη πάρεις σε καμμιά περίπτωση ιμιτασιόν.
Δεν αναπνέουν όπως τα μαμίσια και τα KN.

Μια εύκολη και φτηνή λύση είναι να πάρεις ένα παλιό φίλτρο, να του βγάλεις το χαρτί και να το ντύσεις εξωτερικά με εντουράδικο φίλτρο σφουγγαρι όπως αυτό της Twin Air(κυκλοφορούν και από άλλες μάρκες και από μιά ελληνική γνωστή για τα φίλτρα της).



Το μηχανάκι αναπνέει καλυτερα απότι με ΚΝ με τη προυπόθεση βέβαια ότι θέλει πιό συχνό πλύσιμο(+το λαδάκι του).
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Εκεί που έχουν το φίλτρο αέρα τα Τρανσαλπ, είναι να βάζεις ένα και να το "ξεχνάς"..
Προσωπικά δεν θα έκανα την πατέντα με το εντουράδικη σφουγγάρι και να βγάζω κάθε 2 βδομάδες ντεπόζιτο για να καθαρίσω/λιπάνω το φίλτρο.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εκεί που έχουν το φίλτρο αέρα τα Τρανσαλπ, είναι να βάζεις ένα και να το "ξεχνάς"..
Προσωπικά δεν θα έκανα την πατέντα με το εντουράδικη σφουγγάρι και να βγάζω κάθε 2 βδομάδες ντεπόζιτο για να καθαρίσω/λιπάνω το φίλτρο.
Ναι έχεις δίκιο, είχα μείνει στη παλιά εποχή των Transalp.:)

Αν όμως δεν το βάζει στο χώμα, μπορεί να κρατήσει μήνες...
 
Reactions: est

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ συντάσσομαι με @gsmaniac , @el-Gatto και λοιπά αγόρια που προτείνουν να μείνεις στο Κ&Ν ή σε κάποιο ανάλογο after market.
Αλλά μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση η τιμή του χάρτινου της Honda....:eek:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μη πάρεις σε καμμιά περίπτωση ιμιτασιόν.
Δεν αναπνέουν όπως τα μαμίσια και τα KN.

Μια εύκολη και φτηνή λύση είναι να πάρεις ένα παλιό φίλτρο, να του βγάλεις το χαρτί και να το ντύσεις εξωτερικά με εντουράδικο φίλτρο σφουγγαρι όπως αυτό της Twin Air(κυκλοφορούν και από άλλες μάρκες και από μιά ελληνική γνωστή για τα φίλτρα της).



Το μηχανάκι αναπνέει καλυτερα απότι με ΚΝ με τη προυπόθεση βέβαια ότι θέλει πιό συχνό πλύσιμο(+το λαδάκι του).
Δεν είναι απολύτως σωστό αυτό διότι αν υποθέσουμε οτι ο σκελετός του χάρτινου φίλτρου είναι περίπου 30χ15 εκατοστά αν βγάλεις το χαρτί η επιφάνεια που θα καλύψεις με το σφουγγάρι θα είναι περίπου 450 τετραγωνικά εκατοστά.
Αν όμως πάρεις το χαρτί του φίλτρου και το ξεδιπλώσεις τότε θα έχεις πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια απο τα 450 τετρ.εκατοστά με οτι συνεπάγεται αυτό στην ποσότητα-όγκο του αέρα που μπορεί να περάσει...;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
θεωρητικά μεν πολύ σωστά ομιλείς.
Ειπησέρχονται όμως και άλλοι παράγοντες όπως η διαπερατότητα και πρακτικά το σφουγγάρι, τουλάχιστον σε όσες μοτό το έχω δοκιμάσει εγώ, έχει καλύτερα αποτελέσματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
θεωρητικά μεν πολύ σωστά ομιλείς.
Ειπησέρχονται όμως και άλλοι παράγοντες όπως η διαπερατότητα και πρακτικά το σφουγγάρι, τουλάχιστον σε όσες μοτό το έχω δοκιμάσει εγώ, έχει καλύτερα αποτελέσματα.
Κάτι αντίστοιχο είχα φτιάξει για το αμάξι αλλά δεν...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί να μην βάλει κάποιος ένα καλώ επώνυμο aftermarket φίλτρο??

Που είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αποδεικνύουν πως ένα hiflo π.χ. είναι υποδεέστερο απο το μαμά?

Γιατί εγώ απ όσο ξέρω και οι κατασκευαστές απο κάποια εταιρεία αγοράζουν φασόν, βάζουν πάνω τη φίρμα τους και στο κοπανάνε.

Εγώ προσωπικά φοράω βελτιωτικά και στο Bandit (DNA) και στο XR (Twin Air) αλλά αναρωτιέμαι γιατί να είναι κακό ένα φίλτρο μη-καθαριζόμενο επώνυμο?
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ρε παιδια 24€ κανει το φ αερα για το vstrom και 40€ για το κτμ... για το τρανσαλπ κανει σιγουρα 57???? Παρε ενα τηλ στην χοντα και ρωτα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εγω σε after market επιμένω σε ολα μου τα οχήματα.
1-2 φορές το χρόνο καθάρισμα (ανάλογα τη χρηση) και βγάζει άνετα 7-8 χρονια.


Sent from my iPhone using Tapatalk
μεχρι 60000 χλμ τα δινουν...στο περιπου
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
μεχρι 60000 χλμ τα δινουν...στο περιπου
Τα Dna λενε 100.000 μίλια.

Στο micra της γυναίκας εβαλα green, με μια φορά το χρόνο καθάρισμα (απο το 2006) μετά απο 130.000 χλμ δείχνει όπως στην αρχή. Βέβαια μονο σκόνες καθαρίζω, με τα καθαριστικά προσεκτικά και ποτε φύσημα με αέρα!

Γενικά παίζει η χρηση και το καθάρισμα, φαινεται η πυκνότητα της γαζας μετά απο κάθε καθάρισμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα Dna λενε 100.000 μίλια.

Στο micra της γυναίκας εβαλα green, με μια φορά το χρόνο καθάρισμα (απο το 2006) μετά απο 130.000 χλμ δείχνει όπως στην αρχή. Βέβαια μονο σκόνες καθαρίζω, με τα καθαριστικά προσεκτικά και ποτε φύσημα με αέρα!

Γενικά παίζει η χρηση και το καθάρισμα, φαινεται η πυκνότητα της γαζας μετά απο κάθε καθάρισμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στην δικη μου περιπτωση....το ΚΝ κρατησε 90000.
Συχνο καθαρισμα με οτι λες εσυ Κωστη, γιατι στο χωμα εχουν θεμα.
Μετα ηταν για πεταμα...
 
Top Bottom