Περί φίλτρου αέρα ...

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Στην δικη μου περιπτωση....το ΚΝ κρατησε 90000.
Συχνο καθαρισμα με οτι λες εσυ Κωστη, γιατι στο χωμα εχουν θεμα.
Μετα ηταν για πεταμα...
Μετά το χώμα θελει οπωσδήποτε καθάρισμα και φθείρεται περισσότερο (λογικό).

ΕΦ όσον δεις φθορά αλλαγή και είσαι υσηχος.

Τελευταία πάντως εχω κλείσει στα dna που πέρα απο Ελληνικά ειναι και βραβευμένα!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετά το χώμα θελει οπωσδήποτε καθάρισμα και φθείρεται περισσότερο (λογικό).

ΕΦ όσον δεις φθορά αλλαγή και είσαι υσηχος.

Τελευταία πάντως εχω κλείσει στα dna που πέρα απο Ελληνικά ειναι και βραβευμένα!



Sent from my iPhone using Tapatalk
Και εγω αυτο εβαλα.....πανω απο ολα να στηριξουμε την χωρα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στην δικη μου περιπτωση....το ΚΝ κρατησε 90000.
Συχνο καθαρισμα με οτι λες εσυ Κωστη, γιατι στο χωμα εχουν θεμα.
Μετα ηταν για πεταμα...
Πως ηταν δηλαδη και ηταν για πεταμα Τι επαθε? Εντυπωση μου κανει αν το συντηρουσες σωστα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εεεεεελα μωρε ενα πλυσιματακι ηθελε! :D
Τι σπαταλος ρε γμτ:rolleyes:

Παντως και το δικο μου μετα απο 100000+ χλμ αυτην την εικονα παρουσιαζε και δεν καθαριζε και με τιποτα την τελευταια φορα με το καθαριστικο της Κ&Ν Ε, το μουλιασα και γω μες στο τριλετ και εγινε παλι σαν καινουριο (που λεει ο λογος)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εεεεεελα μωρε ενα πλυσιματακι ηθελε! :D
Τι σπαταλος ρε γμτ:rolleyes:

Παντως και το δικο μου μετα απο 100000+ χλμ αυτην την εικονα παρουσιαζε και δεν καθαριζε και με τιποτα την τελευταια φορα με το καθαριστικο της Κ&Ν Ε, το μουλιασα και γω μες στο τριλετ και εγινε παλι σαν καινουριο (που λεει ο λογος)
Η μαγική λέξη. .....δεν καθαριζε :D
50 ευρώ κάθε 100000....καλα ειναι

advφον!!
 

trackler

Μέλος
Περιοχή
τραγανα,ναι διπλα απο τα διοδια!
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
transalp 650
Παρε ενα τηλ στην χοντα και ρωτα...
εδω απαντας μονος σου.

στον σαραβαλακη δεν ειναι να περνας ουτε απο εξω.

εγω την πρωτη φορα που αλλαξα φιλτρο εβαλα K&N και ενας απο τους λογους ηταν οτι κοστιζε σχεδον οσο ενα μαμα φιλτρο που δεν καθαριζεται.αρα σχεδον γρηγορα εκανα αποσβεση,τοτε εκανα περιπου 15000 χλμ το χρονο.
νικο δεν βρισκω ουσιαστικο λογο να κανεις αλλαγη εφοσον εχεις Κ&Ν.
 

trackler

Μέλος
Περιοχή
τραγανα,ναι διπλα απο τα διοδια!
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
transalp 650
Μιας και το αναφέραμε, πως πλένεται ένα φίλτρο αέρος;
το περνας με το σαμπουαν απο το σετ σαμπουαν/λαδι οποιασδηποτε εταιριας.
το αφηνεις 5-10 λεπτα.προσοχη δεν χρειαζεται να αδειασεις το μισο μπουκαλι πανω στο φιλτρο.
το βαζεις μεσα σε μια λεκανη με νερο και το αφηνεις για καμποση ωρα.
θα δεις πως το νερο απο διαφανο γινεται μαυρο.
το βαζεις και το βγαζεις απο την λεκανη 2-3 φορες ωστε να φυγουν οι σκονες και μετα το αφηνεις να στεγνωσει ΧΩΡΙΣ να χρησιμοποιησεις πιεση αερα.
αστο στον ηλιο αν βιαζεσαι.
οταν στεγνωσει καλα,περνας με το λαδι απο το σετ σαμπουαν/λαδι,μονο την πλευρα απο την οποια εισερχεται ο αερας.
προσοχη και εδω,οχι σε σημειο να τρεχουν τα λαδια απο παντου.
συνηθως τα λαδια αυτα εχουν χρωμα ωστε να βλεπεις που εχεις ριξει και ποσο.
job done!
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Επίσης το καλό είναι πως στο Τρανσαλπ, ακόμα και μετά από χωματόβολτες που το έχω κοιτάξει, δεν βρωμίζει τόσο έυκολα. Πάλι καλά βέβαια γιατί αν ήταν κάθε Σ-Κ να κατεβάζω ντεπόζιτο...:confused:
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Αρχικά, γράφω ''είχα Κ&Ν'' οχι οτι έχω.
Δεν μου αρεσε, απο την μια δεν το έβλεπα μετά απο κάθε καθάρισμα να παίρνει το καθαρό χρώμα του, απο την αλλη φοβόμουν για την όποια μεταβολή προκαλουσε στο μίγμα πρός το φτωχότερο με ότι αυτό συνεπάγεται .
Ετσι το χαρισα σε ενα φίλο συμφορουμίτη κ εβαλα ενα γνήσιο.
Υπ όψιν οτι το γνήσιο κοστίζει 57 ευρώ, τιμή εξακριβωμένη πριν 4-5 μέρες. Αλλά και αυτό ΔΕΝ καθαρίζεται ουτε μπορείς να το φυσήξεις αφου περιέχει λάδι.
Το γνήσιο που έχω επάνω εχει ήδη 25000χλμ κ έχει ερθει ο καιρός της αλλαγής, φαίνεται εξ άλλου κ απο την κατανάλωση.

Tα dna, hiflo , κ Twin Air που αναφερατε δεν είναι της προκοπής η είναι ενα κάτι σαν το Κ&Ν?
Manouel650 τι είναι αυτό το διχρωμο σφουγγάρι? Είχα αγοράσει κααααααποτε ενα ''σαν'' αυτό για το παπί αλλά ηταν φθηνιάρικο και δεν εκανε δουλειά. Ασε που μετά απο καιρό αρχισε να τριβεται .
Υπάρχει και σε καλή ποιότητα? Πώς το ζητάω?
Και γιατί οχι ενα ΟΕΜ επώνυμο? τόσο χάλια είναι?

Κωνκωστή σε ευχαριστώ για την προσφορά κ την εκτιμώ αλλά προτιμώ να βάλω ενα γνήσιο αφού το αλλάζω κάθε .... 6 χρόνια.
Απλά επειδή αυτά τα 57 μου κάθονται στο λαιμό είπα μην κ τα γλυτώσω με κατι ποιό φθηνό αφού οι καιροί είναι δύσκολοι.

Μην ξεχάσω, σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις κ την βοήθειά σας.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Εχει κιτ με καθαριστικο και λάδι η κάθε εταιρία.

Ψεκαζεις να μαλακώσει 10 λεπτά, ξεπλένεις με φυσική ροή νερού (όχι πίεση) και όταν στεγνώσει περνάς λιγο λαδι απο την πλευρά που έρχεται ο αέρας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom