Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχει 165 λόγους να μην μιλήσει
Σήμερα γύρισα από Φολόη με το rain και πραγματικά απορώ πως οδηγάνε κάποιοι μηχανάκια κάτω από 165 άλογα..... :pointu:
 

greco

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
NC750X MY23
Με το που το πήρα το NC ,επιτόπου ακολούθησε ενδελεχης ερευνα (ίσως όχι οσο έπρεπε τελικα) για την αγορα τριβάλιτσου. Δεν πηγα σε Givi γιατί ηθελα κατι πιο στιβαρο στον τρόπο ανατράται η βαλιτσα. Επισης το Trekker topcase με τα 42 λιτρα της Givi επειδη το ειχα στο NC700X που ειχα παλια ήταν λιγο ογκωδες και δεν μου αρεσε πως έδειχνε τις εστω λιγες φορες που το ειχα πανω(το SW MOTEXH TRAX topcase είναι 38 λιτρα και έχει στενοτερο προφιλ). Τελος ειχα ακουσει περιπτωσεις που απο το βαρος και τους κραδασμους ειχαν σπασει τα μπρατσα της Givi (Τα μπρατσα για το μοντελο του '21 τα εχει κανει με μια βιδα παραπανω στο σημειο που πιανουν στο πλαι του καθισματος)
Πηγα σε κατι πιο ακριβο αλλα στιβαροτερο και με πιο σιγουρο τροπο αναρτησης. Οχι οσο πρακτικός ειναι της Givi με κούμπωμα , αλλα ειναι αδιαφορο, δεν τις ανεβοκατευαζω καθε μερα τις βαλιτσες. Επισης τα σιδερα της SW MOTECH ειναι πολυ πιο μασιφ και μου εμπνέουν σιγουρια. Πρώτα θα κοπεί το σασί της μηχανής και μετα τα κάγκελα (δεν ξερω αν αυτό ειναι καλό ή κακο...!!)
Επισης διαπιστωσα ότι επειδη οι βαλιστες TRAX είναι από πιο παχύ αλουμίνιο και αρκετα βαριες, μισό κιλο πιο βαριες από τις Trekker. Βεβαια το θεμα βαρους προέκυψε όταν τις παρελαβα και τις σηκωσα. Καγκελα και τριβάλιτσο ειναι 34 κιλα ολα μαζι συμφωνα με την ιστοσελίδα της SW MOTECH. Αρκερό βάρος. Και δεδομένου ότι τα πηρα όχι μόνο για ταξιδία μόνος , αλλά και για δικάβαλα ταξίδια προκύπτει ότι το οφέλιμο φορτίο, περίπου 209 κιλα που έχω δει υπολογιζουν σε διάφορες σελιδες, με δυο ατομα (84 κιλα & 60 κιλα έκαστο άτομο) , το βάρος των crach bars της Givi που έχω βάλει και το τριβάλιστο άδειο εξαντλείται σχεδόν όλο (απόμένουν 10-13 κιλα).
Προφανώς θα ταξιδευει υπερβαρο, αναγκαστικά. Ίσως ακολουθήσει κάποια αναβάθμιση στο πίσω ελατήριο για αυτον τον λόγο.

Αρνητικο σημειο για μενα το οτι το crossbar που ενωνει τα δυο πλαινα πλαισια βιδωνει και στηριζεται στον πλαστικο πισω προφυλακτηρα πισω απο την πινακιδα. Οι βαλιτσες με το βαρος τους κινουν τις βασεις εστω λιγο και η κινηση αυτη μεταφερεται και σχεδον εξουδετερωνεται απο τον πλαστικο προφυλακτηρα. Αν και φαινεται πολυ ανθεκτικος και χοντρος, παραμενει πλαστικος και δεν νομιζω να προοριζοταν να φερει τετοια φορτια. Εκτιμω οτι με την χρηση καποια στιγμη οι βιδες που κρατανε το crossbar τα "φανε" το πλαστικο και τη πινακιδα , και θα φυγει ολο το crossbar. Σε περιπτωση πτωσης ολο το φορτιο θα μεταφερθει απο τη βαλιτσα, στο πλαινο πλαισιο και μετα στο crossbar και στον προφυλακτηρα και θα σπασει ολος. Γενικα εκ των υστερων θεωρω τη λογικη να το στηριξουν εκει λαθος. Προφανως επειδη οι βασεις ειναι αποσπωμενες επρεπε καπου να στηριξουν το crossbar μονιμα. Της Givi οι πλαινες βασεις εκ των υστερων δυστυχως νομιζω θα ηταν καλυτερες γιατι αν και βλεπω οτι στο μοντελο 21- βιδωνουν και αυτες στον προφυλακτηρα γιατι και αυτες εχουν option να ειναι αποσπωμενες(στο NC700X που τις ειχα παλια το crossbar της GIVI ηταν στον αερα δεν επιασε πουθενα), εν τουτοις εχουν 3 αλλα σημεια που πιανουν αντι των 2 της SW MOTECH οποτε το crossbar φερει λιγοτερο φορτιο.

Στο τέλος τέλος βέβαια η αλήθεια είναι ότι η πλαϊνές θα μπουν πάνω.... ούτε 10 φόρες στην ζωή της μηχανής, οπότε πόση σωρευτική καταπόνηση να προκαλέσουν στον προφυλακτήρα...

Ίσως η λύση είναι να αλλάξω τα quick connect κλιπ που έχουν μποσικα με βίδες και παξιμάδια για μόνιμη εγκατασταση των βάσεων που θα τις κανουν πολύ πιο άκαμπτες (υπάρχει κιτ απο τον SW MOTECH). Απλά μετά χάνει το νόημα το αυξημένος κόστος που έδωσα για να ειναι μεταξυ άλλων και αποσπώμενες.

*Φωτογραφίες στο .zip γιατί δεν με αφήνει να τις ανεβάσω, ότι τύπο και διαστάσεις και αν δοκίμασα

ΕΔΩ αντιστοιχη περιπτωση με τις βασεις αυτες σε KTM 790 R https://www.advrider.com/f/threads/sw-m ... s.1447524/
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Καλησπέρα σε όλους, κοιτάω κι εγώ για βαλίτσες σιγά σιγά περιμένοντας να έρθει η μηχανή, αλλά ήδη πλησιάζουν οι πρώτες εκδρομές και θέλω να είμαι όσο πιο έτοιμος γίνεται.
Έχω πάρει ήδη την βάση για Givi Monokey βαλίτσα πίσω και θα δω ποια βαλίτσα θα μπει πάνω. Κοιτώντας για πλαϊνές τώρα, μου αρέσουν οι GIVI Alaska και Dolomiti:
SIDE HARDBAGS FOR MOTORCYCLES DLMK36 TREKKER DOLOMITI
SIDE HARDBAGS FOR MOTORCYCLES ALA36APACK2 TREKKER ALASKA
αν και δεν θα είχα θέμα να πάρω και πλαστικές, πχ.:
SIDE HARDBAGS FOR MOTORCYCLES V37NNT
Η απορία μου είναι ότι βλέπω τις εξής 2 βάσεις:
MY MOTORCYCLE - MOTO-GUZZI V85-TT-19--22 - PLOR8203CAM - Givi
MY MOTORCYCLE - MOTO-GUZZI V85-TT-19--22 - PLOR8203MK - Givi
Καταλαβαίνω ότι η πρώτη έχει το rapid release system, αυτό που με προβληματίζει είναι ότι και στις 2 παρατηρώ ότι έχουν κάνει relocate τα φλας χαμηλά. Δεν μπορώ να βρω πουθενά όμως αν το κάνουν επειδή είναι υποχρεωτικό λόγω διαστάσεων (δεν χωράνε με τα κάγκελα) ή απλά για να φαίνονται πιο ξεκάθαρα. Έχω στείλει κι ένα mail στην GIVI, περιμένω να δω αν θα μου απαντήσουν.

Τα εργοστασιακά κάγκελα-βαλίτσες πλαϊνές πάνε 1500 ευρώ (αρχική τιμή). Είναι της ιταλικής MyTech και διαβάζω εξαιρετικά σχόλια για την ποιότητα αλλά μου φαίνονται υπερβολικά..

Οι κάτοχοι V85TT τι έχετε πάνω;
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Απάντηση από GIVI:
Dear Mr. Babis

In the PLOR8203MK and PLOR8203CAM frames, the turn signals are moved because in Italy the Highway Code requires visibility of at least 80°. If your country does not have this visibility value you can also avoid moving them, but you will have to check that they do not go into the frames. From the photographs I found on the internet I think you have enough space to leave them in their original position. Both Ala46PACK2 and DLMK36APACK2 can be mounted on PLOR8203MK pannier frames
Άρα λογικά θα μπαίνουν τα κάγκελα χωρίς να χρειάζεται να μετατοπιστούν τα φλας.
 

Nikosmirage

Μέλος
Περιοχή
Ανδρός
Όνομα
Νικος Τριγωνης
Μοτό
BMW F800GS
Καλησπέρα!!! Εγώ στο F800GS έχω πάρει τις sw-motech Dakar. Στο κουτί έρχονται με τις δικές τους βάσεις που τα σαμάρια κουμπώνουν πάνω τους. Χωράνε άνετα πράγματα για 2 ατομα… Είναι 35 ltr η κάθε μια. Στο ταξίδι σταθερότατες και τελάρο χώμα βράχος !! Τις πήρα 310€ από το motoraid , αν συγκρίνω τιμές για μεταλλικές άστο καλύτερα…
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Καλησπέρα!!! Εγώ στο F800GS έχω πάρει τις sw-motech Dakar. Στο κουτί έρχονται με τις δικές τους βάσεις που τα σαμάρια κουμπώνουν πάνω τους. Χωράνε άνετα πράγματα για 2 ατομα… Είναι 35 ltr η κάθε μια. Στο ταξίδι σταθερότατες και τελάρο χώμα βράχος !! Τις πήρα 310€ από το motoraid , αν συγκρίνω τιμές για μεταλλικές άστο καλύτερα…
Μια χαρά επιλογή έκανες,να τις ταξιδέψεις!
Όμως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε σαμάρια με μεταλλικές βαλίτσες οσον αφορά το κόστος!
 
Top Bottom