Πρωτη ματια Yamaha Super Tenere ES 2014

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Τον Ιανουάριο,η Yamaha Καναδά αποκάλυψαν ένα ενημερωμένο Super Tenere , τώρα εξοπλισμένο με προαιρετική ηλεκτρονική ανάρτηση όπως το FJR1300 ES 'αδερφάκι' του. Εκείνη την εποχή, η USA Yamaha κρατουσε ερμητικα το στωμα της κλειστο για το αν ερχεται το Tenere ES, αλλά τώρα μπορεί να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί έχουν βάσιμες υποψίες: Ναι, το Super Tenere ES, πράγματι εφτασε, μαζί με μια ενημερωμένη εκδοση Super Tenere, χωρίς να διαθετει ES. Η τιμολόγηση για το πρότυπο Tenere έχει οριστεί σε $ 15,090 . Η επιλογή ES προσθέτει άλλα $ 1100.

Η Super ten παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη από τη μηχανη που οδηγησαμε στην αρχη του 2012, και σε σύγκριση με τους στενότερους ανταγωνιστές Adventure-Touring Shootout του ίδιου έτους. Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, το στυλ παραμένει το ίδιο, αλλά υπάρχουν μεγάλες αλλαγές κάτω από την επιφάνεια. Η 1199cc παράλληλα Twin παραμένει, ακόμα με μανιβέλα 270 μοιρών, μόνο που τώρα λαμβάνει μια "μέτρια" αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής - δύο επιπλέον άλογα και 1,5 επιπλέον ft-lbs, σύμφωνα με την Yamaha - η οποία χρησιμεύει για να παραδώσει "ακόμη περισσότερο συναρπαστικό χαρακτήρα στον κινητήρα και περισσότερη ελκτική ισχύ.
Η Yamaha διατηρεί το YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ride-by-wire σύστημα, διευκολύνοντας τον έλεγχο πρόσφυσης τριών θέσεων, καθώς και δύο διαφορετικές ρυθμίσεις D-mode, Touring και Sport. Για το 2014, οι μηχανικοί της Yamaha έχουν αναπρογραμματισει μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των δύο τρόπων. Από την πλευρά του, ο έλεγχος πρόσφυσης τριών θέσεων ρυθμίζει το χρονισμό της ανάφλεξης και μέτρησης καυσίμου, προκειμένου να κρατήσει τον πίσω τροχό υπό έλεγχο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του συστήματος ride-by-wire, όμως είναι η τοποθετηση στο 2014 Tenere συστηματος cruise control, το οποίο θα κάνει πολλούς αναβάτες μεγάλων αποστάσεων ευτυχισμένους.

Το άλλο σημαντικό θέμα συζήτησης είναι η ηλεκτρονική ανάρτηση, παρόμοιο με το σύστημα των FJR1300ES.Το νέο για το 2014, η έκδοση ES του Super Tenere έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει ηλεκτρονικά το 43 χιλιοστών πιρούνι και το μονό αμορτισέρ. Τέσσερις ρυθμίσεις προφόρτιση του ελατηρίου, απόσβεση τρεις προσαρμογές και επτά επιπλέον λεπτές ρυθμίσεις απόσβεσης είναι διαθέσιμες. Έτσι, εαν οδηγατε σόλο, ή με δυο η τρεις βαλιτσες πλήρως φορτωμένες, δεν χρειάζεται να πεσετε στα γόνατά σας και να παιδεύεστε με clickers ή να ενεργοποιήσετε πόμολα. Με λίγη πιεση στο κουμπί, το Super Tenere ES θα προσαρμοστεί στις συνθήκες οδήγησης σας.
Cruise control και ψηφιακές αναρτησεις είναι τα κύρια αξιοθέατα, αλλα δεν είναι τα μόνα νέα κομμάτια για το Super ten φέτος. Touring αναβάτες θα εκτιμήσουν το επανασχεδιασμένο παρμπρίζ, το οποίο φέρεται να προσφέρει ακόμα καλύτερη προστασία από τον αέρα από ό, τι πριν. Ακόμη καλύτερα, η προσαρμογή του μπορεί τώρα να γίνει χωρίς εργαλεία! Μια νέα τιμονόπλακα συνδυάζεται με ράβδους που τοποθετούνται τώρα 10 χιλιοστά υψηλότερα και 10 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη για μια πιο χαλαρή βόλτα. Το Tenere επωφελείται επίσης από μια νέα,πολλαπλών λειτουργιών και ψηφιακό μετρητή με πληροφορίες, οθόνη LCD, LED φλας, και μια αναθεωρημένη σέλα, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί μία ίντσα ψηλότερα από το κανονικό στις 33 ίντσες της. Εκείνοι που επιλέγουν το ES επίσης θα λαβουν τριών θέσεων θερμαινόμενα γκριπ, ένα τεράστιο όφελος κατά την οδήγηση στο κρύο.

Αν και δεν είναι ένα νέο χαρακτηριστικό, το Super ten ABS και το σύστημα Unified Brake (UBS), αξίζει να αναφερθεί και πάλι. Αυτό το σύστημα λειτουργεί και στα δύο φρένα μαζί όταν πιεστει το μπροστινό φρένο. Ωστόσο, η εφαρμογή του πίσω φρένου υπερισχύει το πρώτο UBS, κάνοντας την πεδιση εμπρός και πίσω ανεξάρτητη και πάλι. Αναβάτες Dirt θα απογοητευτουν ακουγοντας οτι ακόμα δεν μπορουν να ενεργοποιήσουν η να απενεργοποιησουν το ABS από τα κουμπιά του μενού. Όμως, χάρη στην ερευνητική εργασία ορισμένων κρυψίνους ιδιοκτητων Super ten, αν το Super ten 2014 είναι κάτι σαν τον προκάτοχό του, θα πρέπει να είναι σε θέση να παρακάμψουν αυτό το μικρό πρόβλημα τοποθετώντας τη μηχανη στο διπλο σταντ και δουλεύοντας την με ταχυτητα στο σασμαν,προκαλωντας έναν κωδικό σφάλματος ABS, κλείνοντας το ABS off.
Μεγαλων αποστασεων οδηγηση ευνοείται χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου (6 γαλονια), και η Yamaha εκτιμά ότι η μηχανη μπορεί να επιστρέψει το πολύ αξιοσέβαστο 43.0 mpg(5,47001 l/100km). Διατίθεται σε ματ γκρι ή μαύρο ματ.Ανυπομονούμε να σας παρουσιάσουμε μια πρώτη βόλτα της νέας και βελτιωμένης Super Tenere στις αρχές Απριλίου.


















πηγη http://www.motorcycle.com/2014-yamaha-super-tenere-es-first-look
 
Τελευταία επεξεργασία:

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
εχει 2 ολοκληρα αλογα παραπανω οποτε θα αντεχει :p
Nαι.. Με 16,3 κιλα παραπανω (σε σχεση με το "απλο"! GS!, aka δυο μπαγκαζιερες γεματες! ;) ) και 19! ιππους λιγοτερους ( http://www.cycleworld.com/2013/06/27/2013-bmw-r1200gs-vs-yamaha-super-tenere-adventure-bike-comparison-test-review-photos/) μια χαρα τα παει!! :p (Κριμα, για τη YAMAHA... :()
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εμενα μου αρεσει....:oops::oops::oops:
δεν το εχω κανει βολτα, αλλα ακουω τα καλυτερα..
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Γενικώς, ακούγονται καλές κριτικές, αν εξαιρέσεις το βάρος και την τιμή...
Αλλά για κάποιον λόγο δεν φέρνει κόσμο στα ταμεία!
Ίσως ο μύθος του ονόματος Teneré να έχει ξεφτίσει όλα αυτά τα χρόνια, εξαιτίας της απουσίας της Yamaha από τα βάθρα των αγώνων περιπέτειας...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Γενικώς, ακούγονται καλές κριτικές, αν εξαιρέσεις το βάρος και την τιμή...
Αλλά για κάποιον λόγο δεν φέρνει κόσμο στα ταμεία!
Ίσως ο μύθος του ονόματος Teneré να έχει ξεφτίσει όλα αυτά τα χρόνια, εξαιτίας της απουσίας της Yamaha από τα βάθρα των αγώνων περιπέτειας...
Γιατί η bmw που είναι; :p
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Εμενα μου αρεσει αυτη η μοτο...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Γιατί η bmw που είναι; :p
Γιάννο αυτό έλεγα σε άλλο, αλλά σχετικό θέμα!
Η Bmw έχει επενδύσει στο τρόφυ και έτσι συνεχίζει τον μύθο...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ξέχωρα απο άλογα και ροπές εχω την εντύπωση όταν την βλέπω ....σαν να μου λεει παρε με και κάθε φορα που βάζεις το κλειδί στην μίζα ,εγω θα παίρνω μπρος και θα σε πηγαίνω όπου θες ......
Απο την άλλη θα ήθελα να μάθω
Ποσο καίει
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Ισως,εκτος από τα τεχνικα χαρακτιρηστικα,που δεν είναι και τα καλυτερα της αγορας,να μην ανταποκριθηκε στην εικονα και το ονομα που είχαμε ολοι στο μυαλο μας,γιατι κακα τα ψεματα to Super tenere αποτελεσε σταθμο στην on off κατηγορια!Καποια αλλα μοντελα της αγορας όμως ανταποκρίνονται σε αλλα πορτοφολια και δεν βρισκω πολύ κακη επιλογή την αγορα της(μηλαμε για καινουριο παντα)και μην βιαζομαστε να θαβουμε αμεσως γιατι ,σε καποιους αρεσει και εχει και την υπογραφη της yamaha....κατι παραπανω από εμας ξερουν!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Την είχα δει στην Βοσνία στο Μόσταρ
Ένα ζευγαρι αυστριακών με ειδηκες προσθήκες στης πλαινες βαλίτσες ....
Τούμπανο
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δεν το κατάλαβα αυτο φιλε και δε πρόλαβα να τους ρωτήσω
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Στο μπλε χρώμα την θεωρώ το ομορφότερο της κατηγορίας, μακράν.

Συν αυτό:
............σαν να μου λεει παρε με και κάθε φορα που βάζεις το κλειδί στην μίζα ,εγω θα παίρνω μπρος και θα σε πηγαίνω όπου θες ................
If only..........
 
Top Bottom