Εμένα με χαλάει....
Με την ίδια λογική που με χαλάει και η Honda με τα XLV (650και 1000) στη θέση των θεϊκών XRV (ειδικά του 650...) και με τα cfross...., έτσι με χαλάει και η ΥΑΜΑΗΑ, που στη θέση του πάλαι ποτέ ΧΤΖ 750 (που έπαιρνε κεφάλια από 900αρια στα καλά του χρόνια), έβγαλε ένα μηχανάκι στο πάνω άκρο του βάρους της κατηγορίας!
Όσο καλό και να είναι, όσο ζυγισμένο να είναι και να κρύβει όγκο και βάρος μόλις τσουλήσει, δεν παύουν αυτά να υφίστανται όσο θες να τη μανουβράρεις σταματημένη. Και δεν είναι δυνατόν να κρυφτούν όταν φορτωθεί και μπλέξει στα δύσκολα.
Τα ίδια περίπου και για την Triumph με το πάνβαρο Tiger 1200. Θυμάστε τον πρώτο Τίγρη? Αυτό το διαβολικό 955i????? Όσοι Αφρικάνοι τότε, μας έτρεχαν τα σάλια!!!
Ενώ η BMW το πήγε αλλιώς!
Έπεσε στα 204 κιλά με το R1200GS του 2004 (στεγνό και στα 220 έτοιμο για βόλτα) κι έμεινε σ' αυτά τα κιλά μέχρι το υδρόψυκτο, όπου κιλά και ιπποδύναμη μεγάλωσαν παράλληλα και σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις στο στήσιμο, ο χαρακτήρας παρέμεινε και βελτιώθηκε.
Αυτό σαν απάντηση στις ερωτήσεις "περί ταμείου".... Προσωπική άποψη ασφαλώς, αλλά παραθέτω γεγονότα και στοιχεία.
Η ΚΤΜ ένα κεφάλαιο μόνη της και απευθύνεται σε άλλο κοινό σε σχέση με BMW, HONDA, TRIUMPH, YAMAHA κλπ. Και η ΚΤΜ κάνει ταμεία, γενικώς*....
*Μην πείτε κι οι Ιάπωνες κάνουν, γιατί αυτοί έχουν παπιά και σκούτερ στο πανέρι
ΥΓ: Στα περί HONDA, για να προλάβω κάποιους πρέπει να πω ότι το Βάρα δεν είναι , ούτε υπήρξε αντικαταστάτης της Άφρικα, αλλά αφού είναι μόνο του, μοιραία συγκρίνεται και κρίνεται. Αδίκως ίσως, αλλά τι να κάνω????
Με την ίδια λογική που με χαλάει και η Honda με τα XLV (650και 1000) στη θέση των θεϊκών XRV (ειδικά του 650...) και με τα cfross...., έτσι με χαλάει και η ΥΑΜΑΗΑ, που στη θέση του πάλαι ποτέ ΧΤΖ 750 (που έπαιρνε κεφάλια από 900αρια στα καλά του χρόνια), έβγαλε ένα μηχανάκι στο πάνω άκρο του βάρους της κατηγορίας!
Όσο καλό και να είναι, όσο ζυγισμένο να είναι και να κρύβει όγκο και βάρος μόλις τσουλήσει, δεν παύουν αυτά να υφίστανται όσο θες να τη μανουβράρεις σταματημένη. Και δεν είναι δυνατόν να κρυφτούν όταν φορτωθεί και μπλέξει στα δύσκολα.
Τα ίδια περίπου και για την Triumph με το πάνβαρο Tiger 1200. Θυμάστε τον πρώτο Τίγρη? Αυτό το διαβολικό 955i????? Όσοι Αφρικάνοι τότε, μας έτρεχαν τα σάλια!!!
Ενώ η BMW το πήγε αλλιώς!
Έπεσε στα 204 κιλά με το R1200GS του 2004 (στεγνό και στα 220 έτοιμο για βόλτα) κι έμεινε σ' αυτά τα κιλά μέχρι το υδρόψυκτο, όπου κιλά και ιπποδύναμη μεγάλωσαν παράλληλα και σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις στο στήσιμο, ο χαρακτήρας παρέμεινε και βελτιώθηκε.
Αυτό σαν απάντηση στις ερωτήσεις "περί ταμείου".... Προσωπική άποψη ασφαλώς, αλλά παραθέτω γεγονότα και στοιχεία.
Η ΚΤΜ ένα κεφάλαιο μόνη της και απευθύνεται σε άλλο κοινό σε σχέση με BMW, HONDA, TRIUMPH, YAMAHA κλπ. Και η ΚΤΜ κάνει ταμεία, γενικώς*....
*Μην πείτε κι οι Ιάπωνες κάνουν, γιατί αυτοί έχουν παπιά και σκούτερ στο πανέρι
ΥΓ: Στα περί HONDA, για να προλάβω κάποιους πρέπει να πω ότι το Βάρα δεν είναι , ούτε υπήρξε αντικαταστάτης της Άφρικα, αλλά αφού είναι μόνο του, μοιραία συγκρίνεται και κρίνεται. Αδίκως ίσως, αλλά τι να κάνω????