Πρωτη ματια Yamaha Super Tenere ES 2014

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμένα με χαλάει....:(:(:(:(:(

Με την ίδια λογική που με χαλάει και η Honda με τα XLV (650και 1000) στη θέση των θεϊκών XRV (ειδικά του 650...) και με τα cfross...., έτσι με χαλάει και η ΥΑΜΑΗΑ, που στη θέση του πάλαι ποτέ ΧΤΖ 750 (που έπαιρνε κεφάλια από 900αρια στα καλά του χρόνια), έβγαλε ένα μηχανάκι στο πάνω άκρο του βάρους της κατηγορίας!
Όσο καλό και να είναι, όσο ζυγισμένο να είναι και να κρύβει όγκο και βάρος μόλις τσουλήσει, δεν παύουν αυτά να υφίστανται όσο θες να τη μανουβράρεις σταματημένη. Και δεν είναι δυνατόν να κρυφτούν όταν φορτωθεί και μπλέξει στα δύσκολα.
Τα ίδια περίπου και για την Triumph με το πάνβαρο Tiger 1200. Θυμάστε τον πρώτο Τίγρη? Αυτό το διαβολικό 955i????? Όσοι Αφρικάνοι τότε, μας έτρεχαν τα σάλια!!!
Ενώ η BMW το πήγε αλλιώς!
Έπεσε στα 204 κιλά με το R1200GS του 2004 (στεγνό και στα 220 έτοιμο για βόλτα) κι έμεινε σ' αυτά τα κιλά μέχρι το υδρόψυκτο, όπου κιλά και ιπποδύναμη μεγάλωσαν παράλληλα και σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις στο στήσιμο, ο χαρακτήρας παρέμεινε και βελτιώθηκε.
Αυτό σαν απάντηση στις ερωτήσεις "περί ταμείου".... Προσωπική άποψη ασφαλώς, αλλά παραθέτω γεγονότα και στοιχεία:cool:.
Η ΚΤΜ ένα κεφάλαιο μόνη της και απευθύνεται σε άλλο κοινό σε σχέση με BMW, HONDA, TRIUMPH, YAMAHA κλπ. Και η ΚΤΜ κάνει ταμεία, γενικώς*....;)


*Μην πείτε κι οι Ιάπωνες κάνουν, γιατί αυτοί έχουν παπιά και σκούτερ στο πανέρι:D:D:D:D


ΥΓ: Στα περί HONDA, για να προλάβω κάποιους πρέπει να πω ότι το Βάρα δεν είναι , ούτε υπήρξε αντικαταστάτης της Άφρικα, αλλά αφού είναι μόνο του, μοιραία συγκρίνεται και κρίνεται. Αδίκως ίσως, αλλά τι να κάνω????
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Εμένα με χαλάει....:(:(:(:(:(

Με την ίδια λογική που με χαλάει και η Honda με τα XLV (650και 1000) στη θέση των θεϊκών XRV (ειδικά του 650...) και με τα cfross...., έτσι με χαλάει και η ΥΑΜΑΗΑ, που στη θέση του πάλαι ποτέ ΧΤΖ 750 (που έπαιρνε κεφάλια από 900αρια στα καλά του χρόνια), έβγαλε ένα μηχανάκι στο πάνω άκρο του βάρους της κατηγορίας!
Όσο καλό και να είναι, όσο ζυγισμένο να είναι και να κρύβει όγκο και βάρος μόλις τσουλήσει, δεν παύουν αυτά να υφίστανται όσο θες να τη μανουβράρεις σταματημένη. Και δεν είναι δυνατόν να κρυφτούν όταν φορτωθεί και μπλέξει στα δύσκολα.
Τα ίδια περίπου και για την Triumph με το πάνβαρο Tiger 1200. Θυμάστε τον πρώτο Τίγρη? Αυτό το διαβολικό 955i????? Όσοι Αφρικάνοι τότε, μας έτρεχαν τα σάλια!!!
Ενώ η BMW το πήγε αλλιώς!
Έπεσε στα 204 κιλά με το R1200GS του 2004 (στεγνό και στα 220 έτοιμο για βόλτα) κι έμεινε σ' αυτά τα κιλά μέχρι το υδρόψυκτο, όπου κιλά και ιπποδύναμη μεγάλωσαν παράλληλα και σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις στο στήσιμο, ο χαρακτήρας παρέμεινε και βελτιώθηκε.
Αυτό σαν απάντηση στις ερωτήσεις "περί ταμείου".... Προσωπική άποψη ασφαλώς, αλλά παραθέτω γεγονότα και στοιχεία:cool:.
Η ΚΤΜ ένα κεφάλαιο μόνη της και απευθύνεται σε άλλο κοινό σε σχέση με BMW, HONDA, TRIUMPH, YAMAHA κλπ. Και η ΚΤΜ κάνει ταμεία, γενικώς*....;)


*Μην πείτε κι οι Ιάπωνες κάνουν, γιατί αυτοί έχουν παπιά και σκούτερ στο πανέρι:D:D:D:D


ΥΓ: Στα περί HONDA, για να προλάβω κάποιους πρέπει να πω ότι το Βάρα δεν είναι , ούτε υπήρξε αντικαταστάτης της Άφρικα, αλλά αφού είναι μόνο του, μοιραία συγκρίνεται και κρίνεται. Αδίκως ίσως, αλλά τι να κάνω????
Σε τι να διαφωνησω??? ;)

:(:(
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εμένα με χαλάει....:(:(:(:(:(
Με την ίδια λογική που με χαλάει και η Honda με τα XLV (650και 1000) στη θέση των θεϊκών XRV (ειδικά του 650...) και με τα cfross...., έτσι με χαλάει και η ΥΑΜΑΗΑ, που στη θέση του πάλαι ποτέ ΧΤΖ 750 (που έπαιρνε κεφάλια από 900αρια στα καλά του χρόνια), έβγαλε ένα μηχανάκι στο πάνω άκρο του βάρους της κατηγορίας!
Θοδωρη...θα το γραψω οπως ακριβως το εχω ξαναγραψει...
Δυστυχως για εμας τούς λατρεις της χωματινης περιηγησης και διασκεδασης, βλεπω τα τελευταια χρόνια-ελεω μαρκετινγκ λενε καποιοι...εγω θα πω λόγω αναβατων που αγοραζουν χωρις χωματινα "θελω"...-τα μεγαλα(αλλά και μεσαια)OnOff να γινονται ολοενα και πιο ασφαλτινα.
Μετα τα κορυφαια στο χωρο OnOFF KTM950/990 και ελλείψει των παλιων καλων προτασεων στο χωρο Africa & Tenere...δυστυχως το χάος...βλεπουμε προτασεις στα ράφια των εταιρειων να περιμενουν αγοραστες "διπλης χρησης" που επουδενι δεν μπορω να δω ως αξιοπρεπη χωματινα,τουλαχιστο για τα δικα μου γουστα,θελω και πιστευω...κιλα πανω,σεταρισμα ασφαλτου,κοστουμια να λυπασαι να τα ριξεις στο χωμα,εξοπλισμο για το Γυρο τού Κοσμου δυο φορες αλλά...απο ασφαλτο!...αντε και κανα πατημενο χωματοδρομο...
Φθανω σημερα προσωπικα να θεωρω το καλυτερο OnOFF την F800GS και σε σχεση αναλογιας-δυνατοτητων-τιμης το XTZ660.
Μετα λυπης μου βλεπω Ονοματα θρυλους στο χωρο,οπως το Tenere,εξ'αιτιας των προσταγων των καιρων να μετατρεπονται απο Ντακαροειδη παραγωγης παλαι ποτέ σε γομαρια για μεταφορα παντος καιρου σε ασφαλτο και να θελεις χερια και ψυχη να τα βαλεις σε χωμα...πατημενο χωμα μη φανταστεις πολλα πολλα... και να ηταν μονο το Τενερε;...Μπα...
Εδω κοτζαμ ΚΤΜ που μας καλομαθε στο θεμα "παω χωμα με μεγαλο μοτο",εχει κανει κι αυτη στροφη στο χρημα...δηλαδη στην αναζητηση των "καταλληλων" αγοραστων παραβλεποντας κατα πολυ το χωμα και την οδηγηση,καλη οδηγηση σε χωματινα τεραιν.
Ενα εξαιρετικο μοτο,η Multistrada 1200 ειδικα στην εκδοση S που ισως και να αγοραζε ο καθε λατρης OnOff αλλά που καμμία σχεση δεν εχει με OFF... ή μαλλον εχει τοση οση και καθε υπερυψωμενο street...
R1200GS LC...Θα μου επιτρεψεις "μαμα" να σου πω οτι μετα το R1150GSA και αφηνοντας μετα δακρυων τα παλια εξαιρετικα GS 1000 PD,το χωμα ειναι υποθεση "κυριλε" για τα R12...
Ποια Honda και ποιο Crosstourer;Αχ βαχ Africa που κυκλοφορεις ακομα αξιοπρεπως και θυμιζεις...
Ποια Triumph και ποιο χωμα με το μεγαλο της ONoff;...μην τρελλαθουμε...
...

Απο την αλλη,κατανοω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι.Ισως και εμεις οι αναβατες τούς κανουμε πιο δυσκολους.Πιο κυριλε πιο πολιτισμενους.Πανε περιπατο και σπανιζουν οι παρεες που θα παρουν τα μεγαλα τους και ακριβα OnOff και θα εξαφανιστουν στα δαση και στα βουνα για 3ημερα και πολυημερα τουρ...Σπανιζουν τρελλά οι αναβατες που θα κοπανηθουν με το megaOnOff στις κροκαλλες και θα γουσταρουν...Που θα αλλαξουν τα λαστιχχα με ενα ζευγαρι χωματινα και δεν θα διστασουν να περασουν ποταμια και λασπες για να φθασουν εκει που ξεφευγει μυαλο και πνευμα...στην αγκαλια οσο πιο βαθια μεσα στη Φυση...

Αλλά ρε γμτ...ενα παραπονο και μια πικρη γευση μού μενει προσωπικα... Γιατι να μην γουσταρουμε το χωμα παρεα με τη μοτο που λατρευουμε;... Θα μου πεις μά...την εχεις..και δε θα διαφωνησω.Αλλά εδω σχολιαζουμε γενικοτερα την σημερινη εικονα των μεγαλων OnOff..:UH:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Όσον αφορά το θέμα την κατευθυνση της κατηγορίας ή κάθε εταιρίας, όλα έχουν να κάνουν με το ρητό: follow the money...
Δυστυχώς ή ευτυχώς την αγορά την δισμορφώνουμε εμείς οι αγοραστές και όχι μερικοί ονειροπόλοι! Οι επιλογές μας είναι αυτές που ζητήσαμε από τις εταιρίες, τώρα πως αυτές τις αξιοποιούν αυτό κρίνουμε εμείς μετά!
Τίθεται όμως το ερώτημα: 'τι είναι ον οφ;'
Σίγουρα όχι ένα εντούρο, αλλά και σίγουρα όχι ένα τουριστικό δρόμου! Γι' αυτό οι αγοραστές αυτής της κατηγορίας είναι οι πιο απαιτητικοί, αλλά συνάμα κι οι πιο μπερδεμένοι!
Οι πιο χωμάτινοι σίγουρα δεν επιλέγουν ένα θηρίο χιλίων κυβικών και 260 κιλών, αλλά ένα μονοκύλινδρο ή άντε κανένα δικύλινδρο στα μεσαία κυβικά.
Οι πιο τουριστάδες αντίστοιχα...Οπότε, περί ορέξεως...!
Τέλος, προσωπικά ως κάτοχος του r 1200 gsa, αφού κατάφερα και δάμασα το θηρίο ή μάλλον μου έφυγε ο φόβος καλύτερα, ανακάλυψα ότι πάει... Αυτό πάει,εγώ φοβόμουν να το πάω! Πάει καλύτερα απ' ότι σε προδιαθέτει ο όγκος του και τα κιλά του! Για του λόγου το αληθές οι τσάρκες μας στα Ελληνικά βουνά με τους έταιρους αρκουδιάρηδες, το αποδεικνύουν! Και όταν λέω τσάρκα, εννοώ φορτωμένοι με βαλίτσες, με κατσαρολικά και κατασκηνωτικό εξοπλισμό, για μέρες...
Η ουσία είναι ότι αφού βρεθήκαμε στην "περπετειώδη" κατηγορία, επιβάλλεται να βγούμε εκει έξω και να ζήσουμε την περιπέτεια!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δε λέει κάποιος κάτι διαφορετικό.
Όλοι ουσιαστικά δικαιολογούμε την τάση του κοινού για συγκεκριμένες προτάσεις στην κατηγορία (R1200 GS & GSA, KTM 950, 990 &1190R καθώς και τα μεσαία F800GS και LC4 &ΧΤ660 Τenere στα μονοκύλινδρα)που πουλάνε σχεδόν το 80% των μεσαίων-μεγάλων ON/OFF κι όλοι οι άλλοι μοιράζονται το 20% κι ας έχουν αξιόλογα -κατά τα λοιπά...- μηχανάκια;):)
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
.. την αγορά την δισμορφώνουμε εμείς οι αγοραστές..
Aς μου επιτραπει μια ενσταση, επι τουτου.. :rolleyes:

Οταν, για παραδειγμα, η HONDA, βγαζει στην αγορα των "mega on-off" τα crosstοurer και crossrunner, ΔΕΝ! "ακουει" τους καταναλωτες..
Απλα προσπαθει (με το "υπερφιαλον" του "leader") να ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ! "γουστα" και "κατηγοριες"! (Αλλο το πως της επιστρεφει εμπορικα..)

..Και να μην μιλησω για DN-01.. Εκει ειναι η ΑΚΡΑΙΑ! επιβεβαιωση του παραπανω..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Aς μου επιτραπει μια ενσταση, επι τουτου.. :rolleyes:

Οταν, για παραδειγμα, η HONDA, βγαζει στην αγορα των "mega on-off" τα crosstοurer και crossrunner, ΔΕΝ! "ακουει" τους καταναλωτες..
Απλα προσπαθει (με το "υπερφιαλον" του "leader") να ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ! "γουστα" και "κατηγοριες"! (Αλλο το πως της επιστρεφει εμπορικα..)

..Και να μην μιλησω για DN-01.. Εκει ειναι η ΑΚΡΑΙΑ! επιβεβαιωση του παραπανω..

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, έχεις δίκιο. Έτσι το βλέπουμε οι περισσότεροι και φαίνεται και στις πωλήσεις. Παγκοσμίως όμως, έχουμε άποψη - στοιχεία?
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
..Παγκοσμίως όμως, έχουμε άποψη - στοιχεία?
Παγκοσμιως, η ιδια η HONDA το εχει δηλωσει οτι την ενδιαφερουν οι "αναδυομενες" οκονομιες (Οπου πουλαει "παπια" και συναφη, με το κιλο, αρα, οικονομικα, μια χαρα τα παει! :ok:)

Οσο αναφορα την παγκοσμια εμπορικη πορεια των μοντελων που ενεφερα, ας το ψαξει οποιος εχει ορεξη, πλακα θα'χει! :D (Εγω εχω, αρκει να βρω και το χρονο, προς τεκμηριωση! και μονον! ;) )
 
Top Bottom