Slane
Μέλος
Αν υποθέσουμε ότι ελέγχουμε τακτικά την πίεση των ελαστικών και αυτά πατάνε καλά και δε μας κάνουν νερά πως καταλαβαίνουμε ότι τα λάστιχα πλέον δεν είναι κατάλληλα & θέλουν αλλαγή;
Ναι προσθέσω το "τετραγωνισμα " που κάνει το ελαστικό και εκτός του ότι φαίνεται με το μάτι, το αισθάνεσαι και στην οδήγηση.1ον καταλαβαινεις οτι πρεπει να αλλαχτουν απο του "δεικτες" που εχουν σε καποια σημεία (ουσιαστικα δειχνουν οτι τελειωνει το τακουνι)
2ον "ρωγμές" στις αυλακώσεις ή στο πλαι του ελαστικού
3ον μικρά σημεία που μοιαζει σαν "γδαρμένο" το λαστιχο..
Για φορτηγο ρωτησε ρε;Οταν εμφανιστουν απο μεσα κατι συρματακια κ αρχιζει κ πεταει σπιθες στα μπερναουτ
Πλησιάζουν τα 16.000 km φίλε μου. Το μπροστινό έχει αρχίσει να μην εμπνέει εμπιστοσύνηΟταν σταματησεις να τους εχεις εμπιστοσυνη/οταν σου γλιστρανε/οταν τετραγωνησει ειναι απιστευτα ενοχλητικο στην οδηγηση και παρα μα παρα πολλα αλλα.......ποσα χιλιομετρα εχεις ας πουμε ή τι ημερομηνια εχουν τα λαστιχα και το σκεφτεσαι αυτο και δεν εισαι σιγουρος οτι θες αλλαγη?
Τα αλλαζεις Γιωργο.Πλησιάζουν τα 16.000 km φίλε μου. Το μπροστινό έχει αρχίσει να μην εμπνέει εμπιστοσύνη
Δε νομίζω να έχω δει ποτέ 16.000 χλμ σε ελαστικό. Από την άλλη, έβαζα συνέχεια τακουνάτα στο 800 και στο 990 καθώς είναι πιο... σέξυ, επομένως λογικό είναι... . Άντε, ίσως στο άθλιο (για τους κ#λόδρομους του νησιού) Battlewing να είχα δει 9.000 πριν το αλλάξω με TKC80. Και τα άλλαζα 2 πίσω για 1 μπροστά.Πλησιάζουν τα 16.000 km φίλε μου. Το μπροστινό έχει αρχίσει να μην εμπνέει εμπιστοσύνη
Ψττττ...αστο...ειπαμε!!!Μόνο ο Χριστος περπατησε στα κυματα...οχι και CBF......Στο παλιό GSX600F μια φορά έφτασα στην Πάτρα (από Ιταλία) με τα λινά στο πίσω, αυτό ναι...