Πώς να προστατέψετε τη μοτοσικλέτα σας από την κλοπή: Μάθημα από την εμπειρία ενός χρήστη

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ακριβώς, πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με αρκετές τεχνικές λεπτομέριες που βοηθάνε (κάποιους) να κατανοήσουνε περισσότερο το συγκεκριμένο θέμα, από την άλλη καλό θα ήταν αν μπορούμε να το δούμε λίγο πιο πρακτικά.

Για παράδειγμα:
Για αυτό η άποψη μου είναι, επιλογή λύσης που είναι συνδεδεμένη με επιχειρησιακό κέντρο, όπου υπάρχει άνθρωπος, το βλέπει και σε καλεί να δει αν είναι όλα οκ.
Είναι το πιο συνηθισμένο μοντέλο λειτουργίας για το συγκεκριμένο use case, το οποίο δεν είναι απλά monitoring & tracking, αλλά stolen vehicle recovery (SVR)
δεν ειμαι πεπεισμένος πως ένα τέτοιο μοντέλο μπορεί να δουλέψει πρακτικά στην Ελλάδα. Recovery αυτή τη στιγμή φαίνεται πως δεν μπορεί να κάνει η αστυνομία (έχει ήδη αναφερθεί και παράδειγμα) πόσο μάλλον δε μια ιδιωτική εταιρεία.

Προσωπικά, πρώτα έχω επενδύσει σε ασφάλεια κλοπής - η πρώτη κλοπή βεβαια γίνεται από τις ασφαλιστικές με τα ασφάλιστρα που προσφέρουν και μη λαμβάνοντας υποψη τα μέτρα που έχει λάβει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης (parking, συναγερμός, κάμερες κλπ) στην τιμολόγηση αλλά τα λαμβάνουν στην αποζημίωση..
Κατά δευτερον έχω γίνει πολύ καχύποπτος και προσεκτικός στα εμμεσα μετρα (που και πως παρκάρω κλπ) που δυστυχώς ομως μειώνουν και τη συνολική χρήση της μοτο

Οπότε, θεωρω΄πως μια πρακτική συζήτηση αναφέροντας συγκεκριμένα προϊόντα με τα + και τα - τους θα βοηθήσε αρκετά περισσότερο την κοινότητα (πχ συναγερμοι pandora vs spyball, scorpio
, τρόποι κλειδώματος αλυσίδες/λουκέτα κλπ)

Τώρα αν μπορούμε να σκεφτούμε κάποιον καινούριο τρόπο προστασίας με χαρακτηριστικά που δεν έχουν καλυφθεί από τις υπάρχουσες τεχνολογίες, count me in για ανάπτυξη και υλοποίηση :like:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετά από κουβέντα με φίλο που γνωρίζει πολλά και αυτός για το θέμα, πρότεινε αυτό.

 

Γιώργος Σαββίδης

Μέλος
Επαγγελματίας
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Montesa capra
Πολύ ωραία τα γραφόμενα σας παιδιά. Πραγματικά πολύ διαφωτιστικά, αλλά στο "δια ταύτα" υπάρχει κάποια επιλογή σε προτινόμενες συσκευές? Κόστος συσκευών και υπηρεσιών? Γιατί μου είναι λίγο δύσκολο να πάρω τους δρόμους και τα συνεργεία για να ρωτώ για protocols στο IoT το UDP και το TCP ..... και λοιπούς τεχνικούς όρους.
σε ευχαριστούμε!
αυτή είναι μια τεχνική ερώτηση που εκανα στο Braz που είναι στον χώρο τηλεπικοινωνίας και δεν νομίζω αν βγεις στους δρόμους και τα συνεργεία να σου πουν για το πρωτόκολλο επικοινωνίας.

θα πρότεινα να ξεκινήσεις απο την αρχή να διαβάζεις και να καταγράφεις αυτά που κατανοείς, σίγουρα θα μάθεις πολλά και οι γνώσεις θα είναι πολύ πάνω απο τον μεσο μοτοσικλετιστή στα συστήματα αυτά και θα σε βοηθήσουν να κάνεις καλλίτερη επιλογή για την αντικλεπτική σου προστασία

τώρα για προτεινόμενες συσκευές κόστος και υπηρεσίες εγώ δεν μπορώ σου πω (έχω ιδιαίτερους λόγους που δεν θέλω για την ώρα να αναφερθώ)
 

braz

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Τρίκαλα
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
V-Strom 650
δεν ειμαι πεπεισμένος πως ένα τέτοιο μοντέλο μπορεί να δουλέψει πρακτικά στην Ελλάδα. Recovery αυτή τη στιγμή φαίνεται πως δεν μπορεί να κάνει η αστυνομία (έχει ήδη αναφερθεί και παράδειγμα) πόσο μάλλον δε μια ιδιωτική εταιρεία.
Έχεις δίκιο Κίμωνα, είναι πολύ σωστό το σχόλιό σου. Το recovery γίνεται από την αστυνομία και το SVR σαν μοντέλο δουλεύει με μεγάλη επιτυχία σε χώρες του εξωτερικού για μεγάλης αξίας οχήματα πχ UK. Στην Ελλάδα, είμαστε μακριά από αυτό και προφανώς μια ιδιωτική εταιρεία δε θα αναλάβει το recovery. Αυτό που θα κάνει είναι να ενημερώσει άμεσα τον κάτοχο και τις αρμόδιες αρχές.

Προσωπικά, πρώτα έχω επενδύσει σε ασφάλεια κλοπής - η πρώτη κλοπή βεβαια γίνεται από τις ασφαλιστικές με τα ασφάλιστρα που προσφέρουν και μη λαμβάνοντας υποψη τα μέτρα που έχει λάβει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης (parking, συναγερμός, κάμερες κλπ) στην τιμολόγηση αλλά τα λαμβάνουν στην αποζημίωση..
Κατά δευτερον έχω γίνει πολύ καχύποπτος και προσεκτικός στα εμμεσα μετρα (που και πως παρκάρω κλπ) που δυστυχώς ομως μειώνουν και τη συνολική χρήση της μοτο
Κι εδώ συμφωνώ απόλυτα - δυστυχώς δεν υπάρχει one solution για αυτό το θέμα. Όπως έγραψα και πιο πριν, στη δική μου μηχανή θα έκανα ασφάλεια κλοπής, θα έβαζα συναγερμό + λουκέτο με σειρήνα, κλειστό παρκιν και στο τέλος ένα σύστημα tracking.

Οπότε, θεωρω΄πως μια πρακτική συζήτηση αναφέροντας συγκεκριμένα προϊόντα με τα + και τα - τους θα βοηθήσε αρκετά περισσότερο την κοινότητα (πχ συναγερμοι pandora vs spyball, scorpio, τρόποι κλειδώματος αλυσίδες/λουκέτα κλπ)
Συμφωνούμε κι εδώ - νομίζω άνοιξα πολύ το τεχνικό θέμα, apologies αν κούρασε. Θεώρησα ότι είναι καλό να υπάρχει μια γνώση σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων GPS.
Σχετικά με τα υπόλοιπα / πιο πρακτικά παραδείγματα, δεν έχω εμπειρία ώστε να φέρω συγκεκριμένες προτάσεις στο τραπέζι και τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα έναντι άλλων.
Τα υπόλοιπα θα χαρώ να τα συζητήσουμε κάποια στιγμή απο κοντά :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος Σαββίδης

Μέλος
Επαγγελματίας
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Montesa capra
Μετά από κουβέντα με φίλο που γνωρίζει πολλά και αυτός για το θέμα, πρότεινε αυτό.

για σου XR Maniac χαίρομε για την συμμέτοχή σου στο θέμα

Αυτό που προτείνει ο φίλος σου δεν έχει καμία λειτουργία αποτροπής σε προσπάθεια κλοπής

Αυτοί υπόσχονται εντοπισμό & ανεύρεση , το banner που εμφανίζει η δημοσίευση σου, λεει, ότι δεν έχουν κάποια άμεση λειτουργία προστασίας - αποτροπής και περιγράφουν υπηρεσίες που προφέρουν (υποσχέσεις μετα την κλοπή)! κανείς δεν νομίζω να θέλει να ζήση την εμπειρία αυτή και κανεις δεν μπορεί να βεβαιώσει οτι θα την βρουν, ότι συνέβη και στον φίλο που του έκλεψαν την μοτο. Είχε σύστημα, αλλά δεν μπόρεσε να γίνει εντοπισμός, ούτε και ανάκτηση βεβαίως......

Τα ποσοστά που δείχνουν οι έρευνες είναι ελάχιστα έως μηδενικά ως αναφορά την ανεύρεση και την ανάκτηση της μοτο ακόμη και από τα υποτιθέμενα κέντρα λήψεως σημάτων.

Βάλτε το καλά στο κεφάλι σας και ΑΛΛΑΞΤΕ με την δύναμη του καταναλωτή την αγορά αντικλεπτικής προστασίας.

Μην ψήνεστε με υποσχέσεις εντοπισμού – ανεύρεση.

Αναζητάτε λειτουργίες Αποτροπής και για τους 4+1 μεθόδους κλοπής
και άμεσες ειδοποιήσεις προς εσάς, Μόνο αυτά μετράνε.

Την αγορά την διαμορφώνει ο καταναλωτής με την ζήτηση του

Στην χώρα μας δυστυχώς οι μοτοσικλετιστές δείχνουν να προτιμούν την αναζήτηση των συστημάτων αναζήτησης και εντοπισμού ΚΑΙ ΟΧΙ Συστήματα αποτροπής (σαν να θέλουν να ζήσουν την εμπειρία της αναζήτησης της μοτο τους)

Δεν το λέω εγώ, τα νούμερα των πωλήσεων στην αγορά και των κλοπών το βεβαιώνουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Ακριβώς όλη η ουσία είναι αυτή.
Να αποφευχθεί η κλοπή και τι τρόπους μπορεί να βρει ο καθένας μας, γιατί άπαξ και συμβεί, δύσκολα έως αδύνατο την βρίσκει κάποιος.
 

Γιώργος Σαββίδης

Μέλος
Επαγγελματίας
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Montesa capra
Έχεις βάση εμπειρίας κάποιο παράδειγμα σε προϊόν ?

Από τα πιο χρήσιμα thread ! Εύγε
σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά ! το παράδειγμα μπορείς να το δεις σε αυτό βίντεο


για όποιον ενδιαφέρεται για ένα τέτοιο σύστημα, έχω ανεβάσει μια προσφορά για τα μέλη
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Επειδή δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα καλά, ποια συστήματα είναι αυτά που προσφέρουν αυτό το πλήρες πακέτο προστασίας; Έχετε κάποιο επώνυμο παράδειγμα;

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Στην χώρα μας δυστυχώς οι μοτοσικλετιστές δείχνουν να προτιμούν την αναζήτηση των συστημάτων αναζήτησης και εντοπισμού ΚΑΙ ΟΧΙ Συστήματα αποτροπής (σαν να θέλουν να ζήσουν την εμπειρία της αναζήτησης της μοτο τους)

Δεν το λέω εγώ, τα νούμερα των πωλήσεων στην αγορά και των κλοπών το βεβαιώνουν.
Ο λόγος είναι ότι δεν θέλουν να τους βρίζει ο κόσμος από λάθος ενεργοποιήσεις του συναγερμού. :D
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Μια και μιλαμε κυριως για αποτροπη ,μια καλη ιδεα ειναι αυτη ,για οποιον εχει τον χωρο βεβαια.
Ο κλωβος εχει περιμετρικο ατσαλινο πλαισιο κατω απο τα αλουμινια και βασεις για να πακτωθει σε οπλισμενο σκυροδεμα.Το κοστος ειναι κατω απο μια ετησια ασφαλεια κλοπης.Mixanaki House - Greek Moto Garage
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και πάλι την κλειδαριά θα την ανοίξουν και θα το βγάλουν έξω , δεν αλλάζει κάτι
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Και πάλι την κλειδαριά θα την ανοίξουν και θα το βγάλουν έξω , δεν αλλάζει κάτι
εαν προσεξεις εχει τρια σημεια κλειδωματος.Μια κεντρικη κλειδαρια ασφαλειας,μια ραβδο μηκους 1,20 η οποια διαπερναει τον κλωβο και κλειδωνει πλαγιως της κατασκευης και τελος θεση για λουκετο στην πορτα με ενισχυμενες βασεις.Εαν ταυτοχρονα πακτωσεις και την μηχανη μεσα στο γκαραζακι με καμμια αλυσιδα γρανιτη,βαλεις και τον συναγερμο ο κλεφτης θα πρεπει να κανει πολεμο για να την παρει και θα προτιμησει να παει παρακατω.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μια και μιλαμε κυριως για αποτροπη ,μια καλη ιδεα ειναι αυτη ,για οποιον εχει τον χωρο βεβαια.
Ο κλωβος εχει περιμετρικο ατσαλινο πλαισιο κατω απο τα αλουμινια και βασεις για να πακτωθει σε οπλισμενο σκυροδεμα.Το κοστος ειναι κατω απο μια ετησια ασφαλεια κλοπης.Mixanaki House - Greek Moto Garage
  1. Είναι κακάσχημο.
  2. Μια κλειδαριά πόρτας παραβιάζεται για πλάκα από τους επαγγελματίες.
  3. Αν σου κάνει καταγγελία στην πολεοδομία κανένας γείτονας, θα πληρώσεις πρόστιμο και θα το ξηλώσεις.:D
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
  1. Είναι κακάσχημο.
  2. Μια κλειδαριά πόρτας παραβιάζεται για πλάκα από τους επαγγελματίες.
  3. Αν σου κάνει καταγγελία στην πολεοδομία κανένας γείτονας, θα πληρώσεις πρόστιμο και θα το ξηλώσεις.:D
Θεωρειται αθεμελιωτη κατασκευη και κανεις δεν σου κανει τιποτα
.Ομορφια σε γκαραζ ;
Εγραψα οτι διαθετει η κατασκευη τρια σημεια που μπορεις να εφαρμοσεις τις κλειδαριες της προτιμησης σου,εκτος απο το πακτωμα της ιδιας της μηχανης μεσα στον κλωβο.Επιπλεον εχει τρολευ για το μεσα εξω της μηχανης το οποιο επισης κλειδωνει.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Tο καλύτερο gps της nasa ,με μία αλουμινοκουβέρτα που οι σοβαροί κλέφτες έχουν , καθίσταται άχρηστο σε 5 δευτερόλεπτα...Κλειστό ιδιωτικό γκαράζ με δύο σημεία πρόσβασης, με σιδερένια χειροκίνητη πόρτα με αμπάρα από μέσα,πέταλο ατσάλινο πολύ χοντρό ,δέσιμο από δομικό στοιχείο, όπως ψαλίδι και καραβίσιος ατσάλινος κρίκος χτιστός στο πάτωμα...Ένα "μάτι" στον χώρο συνδεδεμένο με δυνατή σειρήνα,ΧΩΡΙΣ τηλεειδοποίηση έτσι ώστε να μην διαβάζεται από σκάνερς...

Όλα αυτά εφ όσον μένετε σε πυκνοκατοικημένη περιοχή και υπάρχει πάντα κάποιος γείτονας παρών να καλέσει αστυνομία...

Από κει και πέρα αν σοβαρός επγγελματίας το βάλει στο μάτι,απλά θα το κλέψει ότι και να κάνετε...

Ασφάλεια κλοπής όπου είναι δυνατόν,προσοχή κάθε φορά που γυρνάτε σπίτι,αν σας ακολουθεί κάποιος και καμία αναφορά στα σόσιαλ και μη κολλητούς για το που μένετε...

Αυτά σε συνδυασμό με τύχη και μπορεί να την γλιτώσετε...Σωτηρία ουσιαστική δεν υπάρχει...

Υ.γ. Όλα τα παραπάνω τα ξέρουν οι σοβαροί κλέφτες,μια και διαβάζουν και στα φόρα, ως επισκέπτες,παρα ταύτα θα τους καθυστερήσετε αρκετά...
 
Top Bottom