Ρυθμιση αναρτησης σε HUSQVARNA 701

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ερώτηση γιατί είμαι παντελώς άσχετος....Το μπροστινό το νοιώθω πολύ νευρικό.....πανω στη στροφή αν ανοίξεις γκάζι πάει να διπλώσει. Σε απότομα χτυπήματα τύπου φυτευτη πετρα, λακούβα κλπ μου φεύγει το τιμόνι, τρωω σφαλιαρα.....στα αργα σκαρφαλωματα δεν βλεπω κατι....επισης σε διαδοχικά σαμαρια σε πιστα μοτοκροσ μια χαρα δεν τερματιζει τα βγαζει εις περας....το τενερε για παραδειγμα μετα το δευτερο σαμαρι ηταν συνεχεια τερματισμενο μπροστα και πισω κλότσαγε σαν γαιδουρι....αλλα το 701 αμα χτυπησει καπου με χιλιομετρα σου φευγει το τιμονι απο τα χερια.....το τενερε περναγε χωρις δραματα.....
τις ρυθμισεις τις εχω ολες στο soft, εχω τυθμισει πισω sag, λαστιχα 80/100-21 και 140/80-18.
Τι να κάνω ???
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Όταν λες ολες μαλακες τι εννοείς; Και την επαναφορά; Οι εργοστασιακές ποιες είναι;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση γιατί είμαι παντελώς άσχετος....Το μπροστινό το νοιώθω πολύ νευρικό.....πανω στη στροφή αν ανοίξεις γκάζι πάει να διπλώσει. Σε απότομα χτυπήματα τύπου φυτευτη πετρα, λακούβα κλπ μου φεύγει το τιμόνι, τρωω σφαλιαρα.....στα αργα σκαρφαλωματα δεν βλεπω κατι....επισης σε διαδοχικά σαμαρια σε πιστα μοτοκροσ μια χαρα δεν τερματιζει τα βγαζει εις περας....το τενερε για παραδειγμα μετα το δευτερο σαμαρι ηταν συνεχεια τερματισμενο μπροστα και πισω κλότσαγε σαν γαιδουρι....αλλα το 701 αμα χτυπησει καπου με χιλιομετρα σου φευγει το τιμονι απο τα χερια.....το τενερε περναγε χωρις δραματα.....
τις ρυθμισεις τις εχω ολες στο soft, εχω τυθμισει πισω sag, λαστιχα 80/100-21 και 140/80-18.
Τι να κάνω ???
Πρώτα από όλα φέρνεις τις αποσβέσεις στις προτεινόμενες εργοστασιακές. Το επόμενο που πρέπει να κάνεις είναι να φτιάξεις το SAG. Ρίχνεις τις πιέσεις ελαστικών. Το πιθανότερο είναι να έρθει σε καλό επίπεδο συμπεριφοράς η μοτοσυκλέτα μόνο με αυτά.