Ρυθμιση αναρτησης σε HUSQVARNA 701

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν συμφωνώ αλλά ΟΚ όλες οι απόψεις έχουν κατατεθεί. Θα πω μόνο πως η δύναμη ενός υδραυλικού συστήματος είναι απείρως πιο ισχυρή από αυτήν ενός ελατηρίου. Είτε έχει να κάνει με επαναφορά, είτε με συμπίεση όλα καθορίζονται από διέλευση λαδιού μέσα από μεγάλες και μικρές οπές. Οι ρυθμίσεις της απόσβεσης συμπίεσης επηρεάζουν λίγο και αυτές της επαναφοράς (χωρίς να πειράξουμε τις τελευταίες), αυτό μπορεί να συμβεί γιατί επεμβαίνουμε στο υδραυλικό σύστημα.
Το πιο ισχυρό ελατήριο, σαφώς και δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία του αμορτισέρ. Σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον.....
Οι μικρές ή οι μεγάλες οπές, εκεί θα βρίσκονται να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν!
Αυτό που είπε ο Αλντεμπαράν όμως, και το χαρακτήρισε σαν "κόπωση ή κουραση" (αν δεν κάνω λάθος) του αμορτισέρ, έχει απόλυτο δίκιο!
Όταν "πιέσει" κάποιος την μοτοσυκλέτα του, σε σύντομο χρονικό διάστημα (οποίο και αν είναι αυτό), το λάδι του αμορτισέρ θα ανεβάσει μεγάλες θερμοκρασίες (ή να το πω αλλιώς, θερμοκρασίες πέραν του "προβλεπόμενου" για το συγκεκριμένο αμορτισέρ, αλλά με το σκληρότερο ελατήριο πλεον)! Αυτό από μόνο του θα αλλάξει την "συμπεριφορά" του αμορτισέρ. Λόγο αύξησης της θερμοκρασίας του λαδιού, θα γίνει πιο λεπτόρρευστο, θα γίνει πιο "απαλό" στην κίνηση του το αμορτισέρ. Θα "φύγει" απ' τις οποίες αρχικές (κρύες) ρυθμίσεις του έχει κάνει κάποιος!
Το αμορτισέρ και το ελατήριο δηλαδή, πρέπει να είναι "φτιαγμένα" το ένα για το άλλο. Το ένα να "υποστηρίζει" το άλλο!
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μήπως έχεις μπερδέψει τη φορά των κλικς και αντί να κάνεις την ανάρτηση πιο ενδοτική την έκανες πιο σφικτή;

Εγώ στη θέση σου αφού βέβαια ήξερα ότι έχω σερβαρισμένη ανάρτηση και σωστή επικάθιση (sag), θα άνοιγα το manual και θα έβαζα τις ρυθμίσεις στο standard, θα έβγαινα για δοκιμές και θα την ρύθμιζα επιτόπου. Όταν λέω επιτόπου εννοώ το κατσαβίδι στο μπουφάν και πάμε. Εγώ έχω ένα σημείο εδώ στη Σαλαμίνα γύρω στο 1χλμ το οποίο έχει φυτευτη πέτρα αλλά και σαθρά κατηφορικά/ανηφορικά και το ανεβοκατεβαίνω αλλάζοντας 3 κλικ κάθε φορά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μήπως έχεις μπερδέψει τη φορά των κλικς και αντί να κάνεις την ανάρτηση πιο ενδοτική την έκανες πιο σφικτή;

Εγώ στη θέση σου αφού βέβαια ήξερα ότι έχω σερβαρισμένη ανάρτηση και σωστή επικάθιση (sag), θα άνοιγα το manual και θα έβαζα τις ρυθμίσεις στο standard, θα έβγαινα για δοκιμές και θα την ρύθμιζα επιτόπου. Όταν λέω επιτόπου εννοώ το κατσαβίδι στο μπουφάν και πάμε. Εγώ έχω ένα σημείο εδώ στη Σαλαμίνα γύρω στο 1χλμ το οποίο έχει φυτευτη πέτρα αλλά και σαθρά κατηφορικά/ανηφορικά και το ανεβοκατεβαίνω αλλάζοντας 3 κλικ κάθε φορά.
Αυτό το χιλιόμετρο που λες, παλιά ήταν άσφαλτος! Το έχεις "οργώσει" με το εργαλείο σου και τα πολλά πάνω κάτω.....
Σταμάτα πΧια!!!!!!!! :ha
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Ερώτηση γιατί είμαι παντελώς άσχετος....Το μπροστινό το νοιώθω πολύ νευρικό.....πανω στη στροφή αν ανοίξεις γκάζι πάει να διπλώσει. Σε απότομα χτυπήματα τύπου φυτευτη πετρα, λακούβα κλπ μου φεύγει το τιμόνι, τρωω σφαλιαρα.....στα αργα σκαρφαλωματα δεν βλεπω κατι....επισης σε διαδοχικά σαμαρια σε πιστα μοτοκροσ μια χαρα δεν τερματιζει τα βγαζει εις περας....το τενερε για παραδειγμα μετα το δευτερο σαμαρι ηταν συνεχεια τερματισμενο μπροστα και πισω κλότσαγε σαν γαιδουρι....αλλα το 701 αμα χτυπησει καπου με χιλιομετρα σου φευγει το τιμονι απο τα χερια.....το τενερε περναγε χωρις δραματα.....
τις ρυθμισεις τις εχω ολες στο soft, εχω τυθμισει πισω sag, λαστιχα 80/100-21 και 140/80-18.
Τι να κάνω ???
Καταρχήν ξεκίνα γυρνώντας στα std εργοστασιακά settings οπως είπαν και οι προηγούμενοι για να βεβαιωθείς οτι στην προσπάθεια σου να βελτιώσεις την αίσθηση δεν εχεις χαθεί στις ρυθμίσεις.
1.Γράφεις οτι το το μπροστινό το νοιώθεις νευρικό και πανω στην στροφή αν ανοιξεις γκαζι παει να διπλώσει, μήμπως ενοείς οτι χάνεις το μπροστινο... εχει την τάση να γλυστρήσει προς την εξωτερική ή το πίσω μερος τείνει να διπλώσει ;
Εαν το χάνεις, σου γλυστράει τότε δοκίμασε να σφίξεις την επαναφορά 2 κλικ την φορά να δεις εαν βελτιώνεται κάτι. Κάνε και μια εξαέρωση στα καλάμια.
2.Τα προβλήματα που περιγράφεις τα είχες από την αρχή ή αρχισε να σε ενοχλεί όσο ανεβαινουν οι απαιτήσεις σου και περνουσε ο καιρός;
3.Στα απότομα χτυπήματα που σου φεύγει το τιμόνι για τι ταχύτητα μιλάμε; Εδώ δοκίμασε να σφίξεις λιγο την συμπίεση να δεις εαν το νοιώθεις να σταθεροποιείται.
4.Tί βάρος έχεις;

Γενικότερα το πιρούνι Xplor που φοράει το μηχανάκι σου εχει λειτουργικές ιδιαιτερότητες και όρια που ανάλογα τις οδηγικές σου απαιτήσεις μπορούν να σου μεταφέρουν αυτή την σκληρή άβολή αίσθηση που περιγράφεις οταν τα χιλιόμετρα ανέβουν. Εάν εχεις φτασει σ αυτό το σημείο υπάρχουν λύσεις αλλά πριν πουμε οτιδήποτε δοκίμασε τα παραπάνω και δώσε απαντήσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το πιο ισχυρό ελατήριο, σαφώς και δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία του αμορτισέρ. Σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον.....
Οι μικρές ή οι μεγάλες οπές, εκεί θα βρίσκονται να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν!
Αυτό που είπε ο Αλντεμπαράν όμως, και το χαρακτήρισε σαν "κόπωση ή κουραση" (αν δεν κάνω λάθος) του αμορτισέρ, έχει απόλυτο δίκιο!
Όταν "πιέσει" κάποιος την μοτοσυκλέτα του, σε σύντομο χρονικό διάστημα (οποίο και αν είναι αυτό), το λάδι του αμορτισέρ θα ανεβάσει μεγάλες θερμοκρασίες (ή να το πω αλλιώς, θερμοκρασίες πέραν του "προβλεπόμενου" για το συγκεκριμένο αμορτισέρ, αλλά με το σκληρότερο ελατήριο πλεον)! Αυτό από μόνο του θα αλλάξει την "συμπεριφορά" του αμορτισέρ. Λόγο αύξησης της θερμοκρασίας του λαδιού, θα γίνει πιο λεπτόρρευστο, θα γίνει πιο "απαλό" στην κίνηση του το αμορτισέρ. Θα "φύγει" απ' τις οποίες αρχικές (κρύες) ρυθμίσεις του έχει κάνει κάποιος!
Το αμορτισέρ και το ελατήριο δηλαδή, πρέπει να είναι "φτιαγμένα" το ένα για το άλλο. Το ένα να "υποστηρίζει" το άλλο!
Εγώ Νίκο πιστεύω πως αν ένα αμορτεσέρ δεν είναι σωστό με ότι ελατήριο και να έχει αν το πιέσεις θα ζεσταθεί. Θεωρητικά τουλάχιστον σωστό ελατήριο σημαίνει εκμετάλλευση όλου του εύρους λειτουργίας και λιγότερη εργασία για το αμορτεσέρ (επειδή π.χ. δε θα τερματίζει συχνά). Μου φαίνεται παρανοϊκό να έχεις σωστό ελατήριο και αυτό να ευθύνεται για οποιαδήποτε δυσλειτουργία του αμορτεσέρ. Ένα λάθος ελατήριο υπάρχει περίπτωση να κάνει matching με ένα κακό αμορτεσέρ; Μπορεί να χρειάζεται π.χ. άλλο ιξώδες που οι Ιάπωνες έχουν την τάση να βάζουν λεπτόρευστα για να λειτουργούν πιο μαλακά. Αν αυτή ζεσταίνεται ή είναι ανεπαρκής όπως έγραψα, ή κάνεις revalving ή πας για άλλη.

Σε κάθε περίπτωση η δική μου τοποθέτηση περιοριζόταν στο ότι η σκληρότητα ενός ελατηρίου δεν μπορεί να επηρεάσει παρά μόνον αμελητέα την υδραυλική λειτoυργία μιας ανάρτησης.

Νιώθω ότι κουράσαμε.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Τα @ρχιδ@κια σας και 6 αυγά.

Πας σε αναρτησά, στις ρυθμίζει και μετα ρίχνεις πού και πού αντισκουριακό! Μπαίνεις στο χώμα και λες «πω πω γ@μάει» και δεν ξαναβλέπεις τιποτα!

Υλοτόμηση δεξιά
Αριστέρα
Και γυρνάς απο Αμυγδαλή
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Caster
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θέλει συζήτηση αυτό δεν είναι τόσο απλό.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Για όποιον ενδιαφερεται να διαβάσει, ανεβασα εδώ ενα πολύ ωραιο troubleshooting οδηγό απο το suspension bible της γνωστής αμερικάνικης race tech

bmw320is ποσα κιλά είσαι με φουλ εξάρτηση?

Θα προτεινα να μετρησεις και το stiction στο πηρουνι
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η φυσική μπορεί να μας δώσει τις απαντήσεις.

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω παράδειγμα σχετικού προβλήματος με την χρήση του δεύτερου νόμου του Νεύτωνα αρχικά μπορεί και υπολογίζεται η σταθερά του ελατηρίου (η σκληρότητα του που λέμε) και στη συνέχεια βλέπουμε πως η επιτάχυνση που αποκτάει το ελατήριο και η μεγιστη ταχύτητα που αποκτά είναι απευθείας αναλογη( η μάλλον εδώ στον τύπο αντιστρόφως ανάλογη) της μάζας.

Που σημαίνει πως όσο προσθέτουμε μάζα στο ελατήριο τόσο δυσκολευουμε την κίνηση του και τόσο μειώνουμε την σχετική του ταχύτητα επαναφοράς στην αρχική του κατάσταση.

Χρησιμοποιώντας διανυσματική προσέγγιση στον τρόπο εφαρμογής της δύναμης το συμπέρασμα είναι πως όταν το βάρος λειτουργεί προσθετικά στην συμπιεση του ελατηρίου επηρεάζεται από την μάζα η ταχύτητα συμπίεσης και γίνεται πιο γρήγορη. Αντίστοιχα όταν το ελατήριο προσπαθεί να επανέλθει στην αρχική του θέση ισορροπίας και το βάρος λειτουργεί διανυσματικά αντίθετα προς τη κίνηση του η ταχύτητα μειώνεται.

Συνεπώς βάσει φυσικής απόδειξης. Η προσθήκη σκληροτερων ελατηρίων σε ένα όχημα την ώρα που η σταθερά του βάρους παραμένει αμετάβλητη σημαίνει πως η ταχύτητα συμπίεσης του ελατηρίου θα μειωθεί και η ταχύτητα επαναφοράς θα αυξηθεί.


Να θυμίσω και από τα αυτοκίνητα όταν αλλάζουμε η αλλάζαμε ελατήρια χαμηλώματος που ήταν πιο σκληρά πάντα βάζαμε μαζί και πιο σκληρά αμορτισέρ. Λέγαμε Bilstein Eibach πακέτο πηγαίναν. Γιατί ήθελες πιο σκληρό αμορτισέρ δηλαδή με πιο αργές επαναφορες να μπορέσει να ελέγξει την αυξημένη δύναμη του ελατηρίου αλλιώς το αμάξι θα μπισταγε σα κατσίκι. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις μοτοσυκλέτες. Απλά.οταν κάποιος είναι πιο χοντρός να το πούμε έτσι ουσιαστικά εξισσοροπει αυτή την αλλαγή του ελατηρίου και το κάνει να δουλεύει όπως θα δούλευε για έναν αναβάτη 20-30 κιλά ελαφρύτερο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καταρχήν ξεκίνα γυρνώντας στα std εργοστασιακά settings οπως είπαν και οι προηγούμενοι για να βεβαιωθείς οτι στην προσπάθεια σου να βελτιώσεις την αίσθηση δεν εχεις χαθεί στις ρυθμίσεις.
1.Γράφεις οτι το το μπροστινό το νοιώθεις νευρικό και πανω στην στροφή αν ανοιξεις γκαζι παει να διπλώσει, μήμπως ενοείς οτι χάνεις το μπροστινο... εχει την τάση να γλυστρήσει προς την εξωτερική ή το πίσω μερος τείνει να διπλώσει ;
Εαν το χάνεις, σου γλυστράει τότε δοκίμασε να σφίξεις την επαναφορά 2 κλικ την φορά να δεις εαν βελτιώνεται κάτι. Κάνε και μια εξαέρωση στα καλάμια.
2.Τα προβλήματα που περιγράφεις τα είχες από την αρχή ή αρχισε να σε ενοχλεί όσο ανεβαινουν οι απαιτήσεις σου και περνουσε ο καιρός;
3.Στα απότομα χτυπήματα που σου φεύγει το τιμόνι για τι ταχύτητα μιλάμε; Εδώ δοκίμασε να σφίξεις λιγο την συμπίεση να δεις εαν το νοιώθεις να σταθεροποιείται.
4.Tί βάρος έχεις;

Γενικότερα το πιρούνι Xplor που φοράει το μηχανάκι σου εχει λειτουργικές ιδιαιτερότητες και όρια που ανάλογα τις οδηγικές σου απαιτήσεις μπορούν να σου μεταφέρουν αυτή την σκληρή άβολή αίσθηση που περιγράφεις οταν τα χιλιόμετρα ανέβουν. Εάν εχεις φτασει σ αυτό το σημείο υπάρχουν λύσεις αλλά πριν πουμε οτιδήποτε δοκίμασε τα παραπάνω και δώσε απαντήσεις.
Θα τα βάλω στο normal ολα, οχι στο soft που το είχα και θα ξεκινήσω απο εκει να δω τι γίνεται. Το καλο είναι ότι για το καλάμι τα ρυθμιστικά είναι όλα στην πάνω μεριά με πεταλούδα και δεν έχει σκύψιμο και κατσαβίδι απο κάτω, πολύ μεγάλη ευκολία. ...το sag το ρύθμισα....πάντως μπορεί να παίζει ρόλο και το λάστιχο που είναι 80/100/21 μπροστά αντί για 90/90/21, τα tracker φοράει.....σε άσφαλτο με tracker και πιέσεις χωμάτινες άνοιξα μια 4η και μετά τα 120 έφαγα τέτοιο tankslapping από τα τιμόνια που ψιλοχέστηκα.....με τα TKC80 ΔΕΝ είχα κανένα πρόβλημα πάντως......οπότε μπορεί να είναι και θέμα ελαστικού-πιέσεων ............οχι ότι με ενδιαφέρει η συμπεριφορά στην άσφαλτο τώρα γιατί ξέρω ότι με ασφάλτινο λάστιχο το μηχανάκι είναι τρένο......αλλά γενικά στο χώμα είναι πιο αγρίμι από το τενερε.....πιο ξερό , πιο κούτσορο να το πώ.......όχι τραγικά πράματα αλλά το νοιώθεις.........πάντως θα τα βάλω στο normal όλα και θα ξεκινήσω από εκεί.........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα τα βάλω στο normal ολα, οχι στο soft που το είχα και θα ξεκινήσω απο εκει να δω τι γίνεται. Το καλο είναι ότι για το καλάμι τα ρυθμιστικά είναι όλα στην πάνω μεριά με πεταλούδα και δεν έχει σκύψιμο και κατσαβίδι απο κάτω, πολύ μεγάλη ευκολία. ...το sag το ρύθμισα....πάντως μπορεί να παίζει ρόλο και το λάστιχο που είναι 80/100/21 μπροστά αντί για 90/90/21, τα tracker φοράει.....σε άσφαλτο με tracker και πιέσεις χωμάτινες άνοιξα μια 4η και μετά τα 120 έφαγα τέτοιο tankslapping από τα τιμόνια που ψιλοχέστηκα.....με τα TKC80 ΔΕΝ είχα κανένα πρόβλημα πάντως......οπότε μπορεί να είναι και θέμα ελαστικού-πιέσεων ............οχι ότι με ενδιαφέρει η συμπεριφορά στην άσφαλτο τώρα γιατί ξέρω ότι με ασφάλτινο λάστιχο το μηχανάκι είναι τρένο......αλλά γενικά στο χώμα είναι πιο αγρίμι από το τενερε.....πιο ξερό , πιο κούτσορο να το πώ.......όχι τραγικά πράματα αλλά το νοιώθεις.........πάντως θα τα βάλω στο normal όλα και θα ξεκινήσω από εκεί.........
βρε άνθρωπε της Παναγίας! με Tracker Και μάλιστα με 80άρι άνοιξες με 70 άλογα τετάρτη στα 120 και σου έκανε tank slapping και ψάχνουμε τις αναρτήσεις?! το λάστιχο είναι ζελές στην άσφαλτο! Εδώ εγώ με το 300 rally και δεν το πιέζω άσφαλτο καθόλου!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
βρε άνθρωπε της Παναγίας! με Tracker Και μάλιστα με 80άρι άνοιξες με 70 άλογα τετάρτη στα 120 και σου έκανε tank slapping και ψάχνουμε τις αναρτήσεις?! το λάστιχο είναι ζελές στην άσφαλτο! Εδώ εγώ με το 300 rally και δεν το πιέζω άσφαλτο καθόλου!
και στο τενερε τα ιδια λαστιχα ειχα και πηγαινε 140 - 150 χωρις δραματα.........με ασφαλτινες πιεσεις ομως........εγω το εργαλείο το πήρα για να κάνω τα πάντα........!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
και στο τενερε τα ιδια λαστιχα ειχα και πηγαινε 140 - 150 χωρις δραματα.........με ασφαλτινες πιεσεις ομως........εγω το εργαλείο το πήρα για να κάνω τα πάντα........!!!!
Βρε ναι μαζί σου αλλά δεν ξέρω αυτό το λάστιχο έχει τόσο αραιά και μαλακά τακούνια που νομίζω ρισκάρεις τετοιες ταχύτητες. Αν θες άσφαλτο τόσα χλμ πρέπει να δεις σε κάτι άλλο σε λάστιχο νομίζω. Λίγο πιο ασφάλτινο.

Αλήθεια πόσα χλμ σου έβγαζαν στο tenere μπρός πίσω και αν έχεις εικόνα τώρα για το 701?!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ερώτηση γιατί είμαι παντελώς άσχετος....Το μπροστινό το νοιώθω πολύ νευρικό.....πανω στη στροφή αν ανοίξεις γκάζι πάει να διπλώσει. Σε απότομα χτυπήματα τύπου φυτευτη πετρα, λακούβα κλπ μου φεύγει το τιμόνι, τρωω σφαλιαρα.....στα αργα σκαρφαλωματα δεν βλεπω κατι....επισης σε διαδοχικά σαμαρια σε πιστα μοτοκροσ μια χαρα δεν τερματιζει τα βγαζει εις περας....το τενερε για παραδειγμα μετα το δευτερο σαμαρι ηταν συνεχεια τερματισμενο μπροστα και πισω κλότσαγε σαν γαιδουρι....αλλα το 701 αμα χτυπησει καπου με χιλιομετρα σου φευγει το τιμονι απο τα χερια.....το τενερε περναγε χωρις δραματα.....
τις ρυθμισεις τις εχω ολες στο soft, εχω τυθμισει πισω sag, λαστιχα 80/100-21 και 140/80-18.
Τι να κάνω ???
Μόλις έφαγα μια φλασια που το θυμήθηκα πως το είχες γράψει?

80/100/21 εμπρος και michelin tracker και 140χλμ? Γιατί 80/100? Νομίζω δίνει 90/90/21 η husqvarna πως και έβαλες πιο λεπτό λάστιχο?

Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι αυτο η πηγή στα προβλήματα σου.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μόλις έφαγα μια φλασια που το θυμήθηκα πως το είχες γράψει?

80/100/21 εμπρος και michelin tracker και 140χλμ? Γιατί 80/100? Νομίζω δίνει 90/90/21 η husqvarna πως και έβαλες πιο λεπτό λάστιχο?
Αυτά είχανε στο μαγαζί......Παντως μιας και ρωτησες για ποσα χλμ βγαζανε τα κρατησα τρεις χειμωνες στο μηχανάκι χωρίς όμως καθόλου άσφαλτο......τώρα αποστάσεις τύπου πετάγομαι στο περίπτερο δεν μετράνε........μια φορά που βγήκα εθνική και το πλάκωσα στα 140 περισσότερο για πείραμα, είδα ότι τα τακούνια στη μέση κατέβηκαν σχετικά γρήγορα.......δε νομίζω οτι μπορεις να πας ασφαλτο με αυτο το λαστιχο για πάνω απο 1000κμ παντως και δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους εξάλλου........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτά είχανε στο μαγαζί......Παντως μιας και ρωτησες για ποσα χλμ βγαζανε τα κρατησα τρεις χειμωνες στο μηχανάκι χωρίς όμως καθόλου άσφαλτο......τώρα αποστάσεις τύπου πετάγομαι στο περίπτερο δεν μετράνε........μια φορά που βγήκα εθνική και το πλάκωσα στα 140 περισσότερο για πείραμα, είδα ότι τα τακούνια στη μέση κατέβηκαν σχετικά γρήγορα.......δε νομίζω οτι μπορεις να πας ασφαλτο με αυτο το λαστιχο για πάνω απο 1000κμ παντως και δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους εξάλλου........
Έχε το πάντως στα υπόψιν. Με τόσα άλογα μηχανάκι και τόσες δυνατότητες ένα λάστιχο 80/100 μπροστά του αφαιρεί αρκετό από το διαθέσιμο πέλμα και το αναγκάζει να κάτσει και διαφορετικά στη ζάντα. Του αλλάζει την κορώνα αρκετά.. Αυτές τις διαστάσεις τις βάζουν σε enduro 125 άντε 200-250 κυβικα.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
και στο τενερε τα ιδια λαστιχα ειχα και πηγαινε 140 - 150 χωρις δραματα.........με ασφαλτινες πιεσεις ομως........εγω το εργαλείο το πήρα για να κάνω τα πάντα........!!!!
Να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα...1) Κάνεις άτοπες συγκρίσεις...Τα δύο μηχανάκια έχουν καμιά 50 κιλά διαφορά βάρους και χαώδεις διαφορές στην γεωμετρία... 2) Κάνεις τα πάντα ΜΕΤΡΙΑ με ένα τέτοιο μηχανάκι (Χάσκυ εντούρο) σε άσφαλτο και χώμα, εάν δεν αλλάζεις απολύτως τίποτα πηγαίνοντας από το ένα περιβάλλον στο άλλο...Αν σέρνεσαι και στις δύο περιπτώσεις όλα καλά...Εάν όμως πας γρήγορα σε ένα από τα δύο θα φας τα μούτρα σου και άσχημα κιόλας...

Πάμε τώρα στα περί ανάρτησης απλά και βασικά....Οι αναρτήσεις είναι τα ελατήρια και μόνον αυτά...Οι αποσβέσεις έχουν λόγω ύπαρξης έτσι ώστε να αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των ελατηρίων κατά περίπτωση...Ο βασικός και ασφαλέστερος κανόνας ρύθμισης είναι ο εξής...Ξεκινάς ρυθμίζοντας τα ελατήρια σου στο βάρος σου...Το sag που είπαν οι από πάνω...Στην συνέχεια βάζεις τα πάντα μαλακά στις αποσβέσεις,δηλαδή να αποκτήσεις τις γρηγορότερες αντιδράσεις στα ελατήρια σου με ταχύτερη συμπίεση και έκταση,έτσι ώστε να διαβάζουν ταχύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου με αργό,προς νορμάλ ρυθμό...

Κάνεις βόλτα στο περιβάλλον που χρησιμοποιείται περισσότερο το μηχανάκι και τσεκάρεις αντιδράσεις...Η μαγική λέξη είναι "προοδευτικότητα",δηλαδή αυξάνεις σιγά σιγά ρυθμό,για να μην φας χώμα ή άσφαλτο, μέχρι να παρατηρήσεις τυχούσες αποκλίσεις από το ιδανικό...Κάντο κι εδώ είμαστε...
 
Top Bottom