Σε μοντέλα 2008 και 2009 στα πολλά χιλιόμετρα αρκετά καίνε πηνία. Σε άλλους στα 40 σε άλλους στα 50 σε άλλους ποτέ... Υπάρχει τεράστιο θέμα στο advride.com (
εδώ)
Στα 10άρια άλλαξαν το βολάν και φαίνεται να έχει λυθεί το πρόβλημα.
Στο δικό μου τα πηνία καρβούνιασαν στα 38.500. Τα έκανα περιέλιξη στο Ηράκλειο. 17.500 χιλιόμετρα μετά, στα 56.000 ξανακάηκαν. Τα άλλαξα με
Electrosport που βρήκα στο ebay από Γερμανία. Μαζί άλλαξα και τον ανορθωτή με έναν
MOSFET καθώς όλοι λένε πως είναι κλάσεις ανώτερος από τον μαμίσιο. Πράγματι, το ρεύμα που δίνει είναι σταθερό και δεν μεταβάλλεται καθόλου με τις στροφές του κινητήρα.
Τώρα έχω παρά κάτι ψιλά 70.000. Έχω κάνει δηλαδή 14.000. Θα δείξει αν κρατήσουν με αυτόν τον συνδυασμό. Πάντως για καλό και για κακό θα στείλω τα προηγούμενα στην Αθήνα για περιέλιξη να τα έχω καβάντζα...
Αυτό που έκανα ήταν να βάλω κι ένα ψηφιακό βολτόμετρο για να μπορώ να τσεκάρω αν σταματήσει να φορτίζει η μπαταρία για να μην (ξανα)βρεθώ προ εκπλήξεως...
Άλλα προβλήματα δεν έχουν τα 800. Κάτι είχε ο άξονας και κάποια σειρά αλυσίδων στα πρώτα μοντέλα αλλά έγινε ανάκληση.