Σέρβις Αναρτήσεων (suspension service)

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κοίτα που στα λόγια μου έρχεσε... να μην διαβάζεις τα ποστ μου, σε επηρεάζω αρνητικά! :cool:
Διαβάζω τα πάντα και φιλτράρω


Πάρε τον κονφλι.κομ για σέρβις ανάρτησης.

Πες του χαιρετίσματα από την αδυνατισμένη πορτοκαλί ομάδα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ενημερωτικά το 75kg, δεν ειναι γιαπωνέζικο, τόσο υπολογίζεται το άτομο παντού, καραβια ,αεροπλάνα, ανελκυστήρες κλπ
Μη σας χαλάω την κουβέντα, συνεχίστε
Στην Ελλάδα αν δεν είσαι 90+ τι κάθεσαι και κάνεις εδώ;δεν πίνεις τσίπουρο, μπύρες κλπ;
Χαχαχαχα.
Πέρα απτην πλάκα πάντως σωστό είναι αυτό που λες.
Απλά όταν ένας αναρτησας λέει τέτοια,όσο καλό σέρβις και να κάνει,από εμένα έφαγε άκυρο.

Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Διαβάζω τα πάντα και φιλτράρω


Πάρε τον κονφλι.κομ για σέρβις ανάρτησης.

Πες του χαιρετίσματα από την αδυνατισμένη πορτοκαλί ομάδα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κονφλι? Are you having a stroke mate?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το manual θα λεει ποσο θελει να βαλεις,ενα καλο συνεργειο μοτοσυκλετων δεν θα εχει προβλημα να σου κανει σερβις τα μπροστινα...
αξιολογες προτασεις οσες ανεφεραν τα παιδια
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλοι αυτοί είναι Έλληνες , εγώ θα σου έλεγα να μην πας (δεν ξέρουν την τύφλα τους), ψάχνω λινκ από Αγγλία κ Αμερική

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βρήκες κάνα λινκ ή τσάμπα ψάχνεις?
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Αν ρωτάς εμένα, Varadero 1000.
Ναι για το αρχικό ποστ ρωτούσα!
Η εργασία που σκέφτεσαι να κάνεις στο μηχανάκι πραγματικά είναι δουλειά ρουτίνας για ένα καλό συνεργείο μότο! Δεν χρειάζεται κάποια σπέσιαλ ειδίκευση!

Φαντάσου έχω αλλάξει σε όλη την παρέα μόνος μου στο ''υπαίθριο'' συνεργείο έξω από το σπίτι μου!!
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Καλησπέρες και καλή εβδομάδα! Αναδύω το thread μιας και ψάχνω και εγώ Αθήνα για ανακατασκευή αναρτήσεων. Συνοπτικά συγκεντρώνω όλες τις προτάσεις εδώ:
  1. Ρεμούνδος Γιώργος
  2. Γεωργακόπουλος, Πανόρμου
  3. K-shock
  4. Wolf-racing
  5. Τασούλης, Καλλιρόης 55 (210 921 32 86)
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
  1. Σκέφτομαι αλλαγή των μανήσιων ελατηρίων (ΚΥΒ) και καλάμια και πίσω με ένα σετ Hyperpro προοδευτικά. Αξίζει ή απλά να αρκεστώ στην επισκευή τους; (110+ κιλά αναβάτης, Tiger Explorer, ενίοτε φορτωμένος με πλαινές + συνεπιβάτη και ενίοτε off-road.)
  2. Από τα προαναφερθέντα συνεργεία ποιο προτείνετε από αξιοπιστία/τεχνογνωσία. Και επίσης ασχολούνται και με καλάμια και με πίσω αναρτήσεις; Χρειάζεται να κάνω το λύσιμο έξτρα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :D
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για να αλλαξεις ελατηρια μπρος πισω πας σε οποιον βρεις βολικο, δεν ειναι ουτε περιπλοκη δουλεια ουτε απαιτει ιδιαιτερες γνωσεις. Για σερβις επισης πας σε οποιονδηποτε απο τους παραπανω.

Αλλο παντως να κανεις σερβις σε αμορτισερ/πιρουνι και αλλο τα ελατηρια. Βασικα βαλε τα προοδευτικα αν θες την ανεση, και παιξε με τα ιξωδη των λαδιων μπρος/πισω (θα σε κατευθυνουν απο τα καταστηματα παραπανω που θα κανουν την εργασια αναλογως τι θες) οταν/αν κανεις σερβις στην αναρτηση.
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Για να αλλαξεις ελατηρια μπρος πισω πας σε οποιον βρεις βολικο, δεν ειναι ουτε περιπλοκη δουλεια ουτε απαιτει ιδιαιτερες γνωσεις. Για σερβις επισης πας σε οποιονδηποτε απο τους παραπανω.

Αλλο παντως να κανεις σερβις σε αμορτισερ/πιρουνι και αλλο τα ελατηρια. Βασικα βαλε τα προοδευτικα αν θες την ανεση, και παιξε με τα ιξωδη των λαδιων μπρος/πισω (θα σε κατευθυνουν απο τα καταστηματα παραπανω που θα κανουν την εργασια αναλογως τι θες) οταν/αν κανεις σερβις στην αναρτηση.
Θέλουν σίγουρα service. Απλά σκέφτηκα εφόσον ανοιχτούν ας αλλάξω και ελατήρια.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρες και καλή εβδομάδα! Αναδύω το thread μιας και ψάχνω και εγώ Αθήνα για ανακατασκευή αναρτήσεων. Συνοπτικά συγκεντρώνω όλες τις προτάσεις εδώ:
  1. Ρεμούνδος Γιώργος
  2. Γεωργακόπουλος, Πανόρμου
  3. K-shock
  4. Wolf-racing
  5. Τασούλης, Καλλιρόης 55 (210 921 32 86)
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
  1. Σκέφτομαι αλλαγή των μανήσιων ελατηρίων (ΚΥΒ) και καλάμια και πίσω με ένα σετ Hyperpro προοδευτικά. Αξίζει ή απλά να αρκεστώ στην επισκευή τους; (110+ κιλά αναβάτης, Tiger Explorer, ενίοτε φορτωμένος με πλαινές + συνεπιβάτη και ενίοτε off-road.)
  2. Από τα προαναφερθέντα συνεργεία ποιο προτείνετε από αξιοπιστία/τεχνογνωσία. Και επίσης ασχολούνται και με καλάμια και με πίσω αναρτήσεις; Χρειάζεται να κάνω το λύσιμο έξτρα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :D
Μας ενδιαφέρει μια επιλογή μόνο εκ των άνω;

Εγώ πολύ πρόσφατα πήγα συστημένα από τον surikenjim στον Σωτήρη Λάμπρου (ShockMaster) και έκανα revalving της πίσω ανάρτησης. Ωραίος τύπος, απλός άνθρωπος χαμηλών τόνων με διάθεση να σου εξηγήσει τα πάντα.
Να μην τα πολυλογώ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αν μπορώ να καταθέσω μια προσωπική άποψη είναι πως είναι πολύ λεπτολόγος και σε ενημερώνει για κάθε κίνηση. Αυτά αφορούν την υπόθεση ενός revalving. Αντικατάσταση ελατηρίου και σέρβις είναι πολύ πιο απλά πράγματα εφόσον η ανάρτηση είναι ανοιγόμενη. Αν δεν είναι... όλοι αυτοί ξέρουν πως να το κάνουν.
Για σέρβις στο μπροστινό είχα πάει στον surikenjim, αλλά η πίσω ανάρτηση απαιτούσε πιο εξειδικευμένες εργασίες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μας ενδιαφέρει μια επιλογή μόνο εκ των άνω;

Εγώ πολύ πρόσφατα πήγα συστημένα από τον surikenjim στον Σωτήρη Λάμπρου (ShockMaster) και έκανα revalving της πίσω ανάρτησης. Ωραίος τύπος, απλός άνθρωπος χαμηλών τόνων με διάθεση να σου εξηγήσει τα πάντα.
Να μην τα πολυλογώ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αν μπορώ να καταθέσω μια προσωπική άποψη είναι πως είναι πολύ λεπτολόγος και σε ενημερώνει για κάθε κίνηση. Αυτά αφορούν την υπόθεση ενός revalving. Αντικατάσταση ελατηρίου και σέρβις είναι πολύ πιο απλά πράγματα εφόσον η ανάρτηση είναι ανοιγόμενη. Αν δεν είναι... όλοι αυτοί ξέρουν πως να το κάνουν.
Για σέρβις στο μπροστινό είχα πάει στον surikenjim, αλλά η πίσω ανάρτηση απαιτούσε πιο εξειδικευμένες εργασίες.
Τι ακριβώς έγινε στην πίσω ανάρτηση Στέφανε??
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα έγραψα στο θέμα του WR250R Κώστα.
Το βασικό μειονέκτημα της μηχανής μου είναι ότι δεν ακούει καθόλου σωστά η απόσβεση επαναφοράς και μερικώς η συμπίεσης. Αυτό αφορά όλα τα WRR και είναι ένα εκ γενετής πρόβλημα. Οι λύσεις που υπάρχουν στο διαδίκτυο είναι όλες κοστοβόρες καθώς περιλαμβάνουν από κόντεμα αμορτεσέρ, αντικαταστάση βαλβίδας και ελατηρίου (λόγω νέου μήκους) και revalving. Επομένως ήξερα από την αρχή πως μάλλον ένα revalving -από μόνο του- θα είναι μια δύσκολη άσκηση με αμφίβολα αποτελέσματα. Από την άλλη σε καμία περίπτωση δε θα έμπαινα στη διαδικασία να δώσω 400 και 500 ευρώ για να κάνω όλες αυτές τις αλλαγές.
Είχα εμμονή με την αντικατάσταση του ελατηρίου ώστε να βάλω ένα στα κιλά μου. Πίστευα ότι ένα σκληρότερο ελατήριο πιθανόν να βοηθούσε τη λειτουργεία των αποσβέσεων. Μια συζήτηση που είχαμε κάνει εδώ μέσα και κάποιες τοποθετήσεις του pumba σε σχέση με την αξία του revalving με έβαλαν σε σκέψεις και έτσι το έψαξα περαιτέρω. Είχε δίκιο. Αντάλλαξα e-mail με τον Nick Dole στην Αυστραλία ο οποίος θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα "μαγαζιά" σε παγκόσμιο επίπεδο στο θέμα των αναρτήσεων και μου υπέδειξε ότι το πρώτο με το οποίο πρέπει να ασχοληθώ είναι το revalving και όχι το ελατήριο. Μου έδωσε αρκετές χρήσιμες πληροφορίες για την ανάρτηση του WRR. Στην Αυστραλία η συγκεκριμένη μηχανή έχει κάνει τεράστιες πωλήσεις. Κουβέντιασα το θέμα με τον Λευκάδιος μετά με τον surikenjim στον οποίο έχω τεράστια εμπιστοσύνη και ο οποίος με τη σειρά του μου υπέδειξε τον Σωτήρη Λάμπρου για αυτήν την εργασία. Ο Σωτήρης μου εξήγησε εξ' αρχής πως για revalving στη συγκεκριμένη ανάρτηση θα πάμε ψάχνοντας, πράγμα που μέσα μου επιβεβαίωνε τους φόβους μιας κατά τα άλλα αποδεκτής αποτυχίας αφού δηλωμένα δεν ήθελα να προβώ σε ριζικές παρεμβάσεις.
Τρεις φορές ανέβασε και κατέβασε την ανάρτηση στη μηχανή και τρεις φορές έλυσε και έδεσε την ανάρτηση. Μετά από τρία σενάρια revalving τα κατάφερε αφού έκπληκτος μου είπε ότι το σετάρισμα που έχει κάνει είναι αντίστοιχο για MX (διάταξη, πλήθος και πάχος ροδελών, επιπλέον πίεση στο άζωτο) με τη διαφορά ότι αυτό (το WRR δηλαδή) τώρα ακούει σαν κανονικό. Με ελάχιστη παραπάνω προφόρτιση του ελατηρίου φαίνεται να είμαι ΟΚ αυτή τη στιγμή. Ασφαλεστερα συμπεράσματα για το ελατήριο θα βγάλω σε κάποιο διήμερο που θα είμαι φορτωμένος.
Με χρέωσε σαν να έκανε ένα τυπικό revalving παρ' όλο που χρησιμοποίησε και αντικατέστησε αρκετά περισσότερες ροδέλες από το τυπικό και παρά τα πολλαπλά λυσίματα της ανάρτησης από τη μηχανή, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 των 400 ή 500 που θα χρειαζόμουν για μια ριζική αλλαγή στην ανάρτηση και εννοείται πως με το revalving έχεις κάνει και σέρβις υποχρεωτικά αφού αδειάζεις λάδια-άζωτο.. Μπορούσα να έχω βγάλει την ανάρτηση μόνος μου και να του την πηγαίνω κάθε φορά, ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω τώρα αυτό το πήγαινε έλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλημέρα.

Περί σέρβις, περίπου, μιά περίπου απορία, το περίπου γιατί το έχω δει στην πράξη αλλά δεν βλάπτει να επιβεβαιώσω πριν φάω μερικές ώρες πάλι.

Προ ετών, παρατηρώ ότι το fazer δεν κάθεται καλά στο σταντ, μένει πολύ όρθιο. Πάω ανάρτηση για σέρβις, έχει σπάσει η τελευταία σπείρα του ελατηρίου. Ψάχνουμε για άλλο, δεν υπάρχει, οπότε από τα στοκ του σπιτιού και πολύ τυχερά ταίριαζε ένα ελάχιστα πιο κοντό που έτυχε (μετρημένο) να είναι ίδια σκληρότητα.

Ξέρουμε ότι το ελατήριο κατά την εγκατάσταση έχει μια συγκεκριμένη προφόρτιση, στο fazer είναι 10 χιλιοστά (ελεύθερο μήκος - τοποθετημένο μήκος) με δυνατότητα 10 χιλιοστών ακόμα από το περιστροφικό με το γαντζόκλειδο. Έκανα αναγκαστικά εγκατάσταση με λιγότερη αρχική προφόρτιση (ας πούμε 5 χιλιοστών γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς πια) και το manual λέει ότι η "κανονική" θέση του ρυθμιστή προφόρτισης (1 νούμερο = ένα χιλιοστό) είναι το 2, για να είμαστε στο ίδιο με πριν, ο ρυθμιστής πρέπει να τοποθετηθεί στο 2 + 5 = 7. Και επειδή η στοκ θέση είναι χαλαρή, το έχω τερματισμένο στο 10.

Για να αντιστοιχεί το νούμερο όπως πριν και να ανακτήσω την δυνατότητα ρύθμισης, θα πρέπει να μπει ένα δαχτυλίδι για να είναι η αρχική προφόρτιση ίδια με το προηγούμενο ελατήριο. Το δαχτυλίδι το έφτιαξε φίλος από ρετάλι ερταλόν, θέλει λίγη ώρα τρίψιμο με dremel ή λίμα γιατί έχει κάποια δεκατάκια λάθος στο κόψιμο εσωτερικής διαμέτρου. Πιο σωστά πρέπει να το βρω ανάμεσα σε μερικές κούτες πράγματα και μετά να το διορθώσω γιατί κοιτούσα την κολεξιόν έξω και λέω τι "πρέπει" να γίνει εδώ από εκκρεμότητες, θυμήθηκα και τούτο με αφορμή άλλη σχετική συζήτηση.

Επειδή το θέμα "κιλών/χιλιοστό" μετρήθηκε στο παλιό και καινούριο, η σχέση σκληρότητας/μήκους κλπ από το "ταμπελάκι" του ελατηρίου δεν μας απασχολούν. Γεωμετρικά είναι διαφορετικά, το βλέπεις με το μάτι, η δουλειά που κάνουν είναι ίδια.

Τα λέω καλά ή να πάω να μάθω αροζάρισμα και να ξανάρθω για οντισιόν;
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα.

Περί σέρβις, περίπου, μιά περίπου απορία, το περίπου γιατί το έχω δει στην πράξη αλλά δεν βλάπτει να επιβεβαιώσω πριν φάω μερικές ώρες πάλι.

Προ ετών, παρατηρώ ότι το fazer δεν κάθεται καλά στο σταντ, μένει πολύ όρθιο. Πάω ανάρτηση για σέρβις, έχει σπάσει η τελευταία σπείρα του ελατηρίου. Ψάχνουμε για άλλο, δεν υπάρχει, οπότε από τα στοκ του σπιτιού και πολύ τυχερά ταίριαζε ένα ελάχιστα πιο κοντό που έτυχε (μετρημένο) να είναι ίδια σκληρότητα.

Ξέρουμε ότι το ελατήριο κατά την εγκατάσταση έχει μια συγκεκριμένη προφόρτιση, στο fazer είναι 10 χιλιοστά (ελεύθερο μήκος - τοποθετημένο μήκος) με δυνατότητα 10 χιλιοστών ακόμα από το περιστροφικό με το γαντζόκλειδο. Έκανα αναγκαστικά εγκατάσταση με λιγότερη αρχική προφόρτιση (ας πούμε 5 χιλιοστών γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς πια) και το manual λέει ότι η "κανονική" θέση του ρυθμιστή προφόρτισης (1 νούμερο = ένα χιλιοστό) είναι το 2, για να είμαστε στο ίδιο με πριν, ο ρυθμιστής πρέπει να τοποθετηθεί στο 2 + 5 = 7. Και επειδή η στοκ θέση είναι χαλαρή, το έχω τερματισμένο στο 10.

Για να αντιστοιχεί το νούμερο όπως πριν και να ανακτήσω την δυνατότητα ρύθμισης, θα πρέπει να μπει ένα δαχτυλίδι για να είναι η αρχική προφόρτιση ίδια με το προηγούμενο ελατήριο. Το δαχτυλίδι το έφτιαξε φίλος από ρετάλι ερταλόν, θέλει λίγη ώρα τρίψιμο με dremel ή λίμα γιατί έχει κάποια δεκατάκια λάθος στο κόψιμο εσωτερικής διαμέτρου. Πιο σωστά πρέπει να το βρω ανάμεσα σε μερικές κούτες πράγματα και μετά να το διορθώσω γιατί κοιτούσα την κολεξιόν έξω και λέω τι "πρέπει" να γίνει εδώ από εκκρεμότητες, θυμήθηκα και τούτο με αφορμή άλλη σχετική συζήτηση.

Επειδή το θέμα "κιλών/χιλιοστό" μετρήθηκε στο παλιό και καινούριο, η σχέση σκληρότητας/μήκους κλπ από το "ταμπελάκι" του ελατηρίου δεν μας απασχολούν. Γεωμετρικά είναι διαφορετικά, το βλέπεις με το μάτι, η δουλειά που κάνουν είναι ίδια.

Τα λέω καλά ή να πάω να μάθω αροζάρισμα και να ξανάρθω για οντισιόν;
Καλημέρα. Αν κατάλαβα καλά, σωστό μου φαίνεται, εφόσον τα ελατήρια έχουν τον ίδιο συντελεστή σκληρότητας και είναι γραμμικά, άρα υπακούουν στο νόμο του Hooke (F=k*x). Υποθέτω ότι και το δαχτυλίδι έχει πάχος ίσο με τη διαφορά ελεύθερων μηκών των δυο ελατηρίων.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι, τον καιρό εκείνο είχε μετρηθεί ελεύθερο μήκος ανάμεσα στο μαμά κόκκινο και σε αυτό που φοράει τώρα.
 
Top Bottom