Η παρτίδα του 2010 ειχαν θεμα κυρίως με κεφαλες... τις αλλάζουν εως το 2017 λενε αλλα οπως εχω διαπιστώσει απο πρωτο χερι, οτι ο,τι μικροβλακιουλα έβγαλε το δικο μου (2011) εκτος εγγυήσης το άλλαξαν με goodwill και δεν εχω πληρωσει τιποτα. Δεν εχω ξαναδει τοσο καλη αντιμετώπιση εταιρείας προς τον πελάτη! Αρα αν δεν αλλάξει κατι ριζικά στην πολιτική θα τις αλλαζουν και μετα το 17... τωρα το 2010-2012 είναι λιγο πιο αγριο το μοτερ, σε ωθεί να πηγαινεις τερμα... καμια σχεση με κτμ για το λογο οτι γίνονται παρόμοια σχόλια. Το 2010-2012 έχει ολινς με οτι αυτο συνεπάγεται. Με 300 ευρω αγοραζεις τον καινουργιο εγκεφαλο της ολινς και τον βαζεις μονος σ επανω και γινονται ημιενεργητικες οι αναρτήσεις. Δε θα το βαρεθεις ποτε και καθε μερα θα θελεις να το οδηγησεις σαν να ειναι η πρωτη μερα.... το μονο αρνητικό για εμενα ειναι τα τσουχτερα σέρβις καθε 24000κμ.. ολα τ αλλα 75ευρω και γινονται σερβις και σε αναρτήσεις!!! Με πρωτη φορα τα 36000 σύμφωνα με το μανιουαλ!!! Σε ταξίδι εισαι άρχοντας, με τριβαλιτσο και μπαγκστερ εχω ταξιδεψει πηγαίνοντας με 200-220 για 200κμ και ημουν κύριος!(θελω να τονισω δλδ οτι δεν κουνάει και εχεις καλη καληψη απο τον αερα).. Μετα ηθελα βενζίνη :Ρ.. επισης η αν ταξιδευεις νορμαλ δεν καει. Αν τρεχεις καιει σαν ενα ktm, δλδ αρκετά! Το 13-14 λενε οτι καει λιγο λιγότερο σε νορμαλ ταχύτητες και η μεγαλη τους διαφορα είναι οτι σκορτσαρει λιγοτερο.. αν δεν πηγαινεις απο φαναρι σε φαναρι μεσα στην πόλη δε θα σε ενοχλήσει αυτο.