Το Τενερέ της απο πάνω φωτογραφίας (κ προηγούμενης ιστορίας) δεν το έδωσα όταν πήρα το TDR.
Το γούσταρα ,το ήθελα κι αυτό ,μπορούσα τότε ,κ το κράτησα.
Ομως ,το TDR στην άσφαλτο ήταν Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ,κ το Τενερέ μαράζωνε παροπλισμένο.
(πρέπει να'τανε 1992...αν θυμάμαι καλά)
Κάποια στιγμή λοιπόν ,μου καρφώθηκε μια μόντα (ναι ,απο μικρός είχα το μικρόβιο) να το αλαφρώσω απο τα περιττά ,κ να το κάνω χωμάτινο...ενδούρο ντέ...για να ξεκινήσω να προπονούμαι στο χώμα ,για το Dakar που είχα σκοπό να πάω.
Το 'γδυσα λοιπόν το έρμο ,έφυγαν απο πάνω του ένας σκασμός περιττά (τεπόζιτο-μάσκα-ηλεκτρικά-πίσω φτερό-πινακίδα-πλεξούδες-μασπιέ συνεπιβάτη-κλπ) ,ανοίχτηκε η εξάτμιση με τροχό κι έγινε ελεύθερη ,του μοντάρισα πίσω φτερό κ nr.plate απο ΥΖ ,τεπόζιτο απο ΧΤ600 ,μεγαλύτερο γρανάζι πίσω ,χωμάτινα λάστιχα ...
...κι είχα πλέον έτοιμο το καθαρόαιμο που χρειαζόμουν για προπονήσεις παγκοσμίου επιπέδου.
(έρμα μου-νιά/τα...και "πού?τσα/λακωθήκατε"???)
Δώστε ιδιέταιρη ΠΡΟΣΟΧΗ στον....."Προστατευτικό Εξοπλισμο"
Οταν κοιτάω πίσω στο χρόνο ,διαπιστώνω οτι ,όσοι απο την γενιά μου γουστάραμε τις μοτοσυκλέτες ,επιζήσαμε καθαρά απο τύχη.
(στερνή μου γνώση ,να σ'είχα πρώτα)
ΥΓ:Ολες οι φωτο ,ειναι σκαναρισμένες απο φωτογραφικό χαρτί ,και ειναι τραβηγμένες π.χ.(βλ.χρονολογία Προ Χριστού)