Συμβαίνει τώρα!

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το προγραμμα rain παντως οχι μονο δεν κανει οικονομια, καιει και παραπανω, τουλαχιστον στο 1090, γιατι οι πεταλουδες ανοιγουν μισες και με τρελη υστερηση. Χιλιες φορες καλυτερα να το στρωσει στο Street.
Θα του πω για το Rain, στην αρχη τοβαλε στο Street και του φανηκε η δυναμη παρα πολλη, τοβαλε στο Rain για να μην κολαζεται και το ανοιγει παραπανω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα του πω για το Rain, στην αρχη τοβαλε στο Street και του φανηκε η δυναμη παρα πολλη, τοβαλε στο Rain για να μην κολαζεται και το ανοιγει παραπανω.
Ισχυει :) Εδω το ενιωθα εγω με 40 αλογα λιγοτερα... Αλλα μετα πες του ακομη και απο το Street οταν το παει στο Sport παλι θα δει διαφορα... Toυλαχιστον στο Street ενω δεν περιοριζει το ανοιγμα των πεταλουδων, καθυστερει λιγο την αποκριση τους και ειναι πιο ηρεμο. Ουτως ή αλλως εχει αυτοματα το λαμπακι του κοφτη στις 6000σαλ μεχρι τα 1000χλμ , θα του το θυμιζει απο μονο του εαν ξωκειλει... :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αααα, και μου λεει χθες ο Γρηγορης εκει που κοιταζαμε την οθονη-tablet "Γιατι μου δινει range 250 ενω εχω κανει μονο 27χμ και το παρελαβα με το ρεζεβουαρ γεματο?". Η δικη μου πρωτη εξηγηση ητανε λογω μεγαλουτσικης καταναλωσης στα πρωτα 27 χμ που ειχε κανει, οπως λεει κι'ο Κοκος. Θα αναφερω οταν το μαθουμε σιγουρα.
Δεν παίζει σαν σενάριο γιατί δεν δείχνει ποτέ πάνω από 250, ενώ πρακτικά φτάνει τα 350 με ένα γιόμισμα. Μπράβο στην ΚΤΜ (ή στον αντιπρόσωπο) που το δίνει γεμάτο, σε αντίθεση με το κλασικό "βάλε βενζίνη γιατί έχει ένα λίτρο μέσα" των λοιπών τσιγκουναρέων.

Με το rain κυκλοφόρησα και εγώ δυό μέρες το XR και στο "καθημερινό" δεν του λείπει η δύναμη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν παίζει σαν σενάριο γιατί δεν δείχνει ποτέ πάνω από 250, ενώ πρακτικά φτάνει τα 350 με ένα γιόμισμα.
Mαλλον μπερδευεσαι με το 790 που αν θυμαμαι καλα δουλευει ετσι. Τα 1ΧΧ0 γραφουν κανονικα την εκτιμωμενη αυτονομια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι αυτά τα όργανα μετράνε βάση της ταχύτητας που πηγαίνεις.
Μέσα στην πόλη είδα στην χοντρή 670 χλμ... Επειδή μάλλον πήγαινα πολύ σιγά για αρκετή ώρα.
Στην εθνική φυσικά αλλάζουν κλπ κλπ.

Θέλω να πω.... Μην τους δίνεται και πολύ σημασία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω ότι αυτά τα όργανα μετράνε βάση της ταχύτητας που πηγαίνεις.
Μέσα στην πόλη είδα στην χοντρή 670 χλμ... Επειδή μάλλον πήγαινα πολύ σιγά για αρκετή ώρα.
Στην εθνική φυσικά αλλάζουν κλπ κλπ.

Θέλω να πω.... Μην τους δίνεται και πολύ σημασία.
Αυτά λες και μετά σε λέει αργό...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα μισά να μου λεγες..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Mαλλον μπερδευεσαι με το 790 που αν θυμαμαι καλα δουλευει ετσι. Τα 1ΧΧ0 γραφουν κανονικα την εκτιμωμενη αυτονομια.
Με κάθε αναβάθμιση της ταμπλέτας μπορεί να περνάνε και τέτοια, είναι πιο λογικό να δουλεύουν παρόμοια τα μηχανάκια της εταιρίας. Σε κάθε περίπτωση, θα το διαπιστώσει ο κάτοχος σύντομα και θα μας πει, να ξέρουμε αν βρούμε κανένα φτηνό στις χώρες που τα πουλάνε γιατί δεν αντέχουν να πληρώνουν την συντήρηση οι φτωχοί.

Δίκιο έχει ο μάνιακ, εδώ φαντάσου ήρθε τις προάλλες στο κατέβα στην ΕΟ fz1 με κάτοχο καυλιάρη δυτικό/νότιο ιδιοκτήτη φουλ προβλεπόμενο με κράνος, κοντομάνικο, σορτσάκι και ελβιέλες και έκανε κάτι βρουμ μπουμ μέσα στην κίνηση και καλά είναι γλήγορος και δεν ασχολήθηκα γιατί και οι δύο ξέρουμε ποιός την έχει πιο μεγάλη την ιπποδύναμη, να κάνω ελιγμούς μέσα στους κοιμισμένους γιαποκουταίους που ποστάρουν live feed "πήζω στον Κηφισό αντί για να διακοπάρω Ψαρού, ΠΑΣΟΚάρα μας λείπεις" για να καταλήξω μπροστά του, ενώ πηγαίνοντας χαλαρότατα τελικά έφτασα ως Κηφισό τρία αυτοκίνητα πίσω του... Θα ασχολούμαστε με τα GS τώρα; Αφού είπαμε, την διαφορά την κάνει ο αναβάτης και τα όριά μου είναι χαμηλά, έχω αυτογνωσία.

Άσε που εγώ τρώω στις βόλτες, 10% χάνω μόνο από εκεί, που το πας αυτό. Δεν κάνω και γιόγκα στα διαλείμματα, πίνω μόνο καφέδες και νερά καθιστός. Ο Κθούλου ο ίδιος μ' έχει φυλάξει και δεν έχω πεθάνει ακόμα, δεν έχω πάθει ουρολοίμωξη, προστατίτιδα, θερμοπληξία και ό,τι άλλο παθαίνεις αν τρως μέσα στην ημέρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζω ότι αυτά τα όργανα μετράνε βάση της ταχύτητας που πηγαίνεις.
Μέσα στην πόλη είδα στην χοντρή 670 χλμ... Επειδή μάλλον πήγαινα πολύ σιγά για αρκετή ώρα.
Στην εθνική φυσικά αλλάζουν κλπ κλπ.

Θέλω να πω.... Μην τους δίνεται και πολύ σημασία.
Μπα , στο 1090 μαλιστα εχει αρκετα καλη ακριβεια. Εαν μετρουσαν απλα με ταχυτητα θα ηταν τελειως λαθος γιατι πρεπει να συνυπολογιζουν και τι ταχυτητα εχεις στο κιβωτιο.Στα ΚΤΜ το φλοτερ ειναι γραμμικο και βοηθαει πολυ στην ακριβεια της μετρησης σταθμης βενζινης, ασχετα εαν εχει γεμισει το ιντερνετ παραπονα οτι στα 1190 κολλαγε συνεχεια...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Με κάθε αναβάθμιση της ταμπλέτας μπορεί να περνάνε και τέτοια, είναι πιο λογικό να δουλεύουν παρόμοια τα μηχανάκια της εταιρίας. Σε κάθε περίπτωση, θα το διαπιστώσει ο κάτοχος σύντομα και θα μας πει, να ξέρουμε αν βρούμε κανένα φτηνό στις χώρες που τα πουλάνε γιατί δεν αντέχουν να πληρώνουν την συντήρηση οι φτωχοί.
Δεν ειναι θεμα ταμπλετας, εχει να κανει με τα "Βυζια" ντεποζιτα του 790, το φλοτερ ειναι χαμηλα μεσα στο ενα απο τα δυο μασταρια και αδυνατει να μετρησει απο φουλ γεματο που ειναι στην κορυφη του ντεποζιτου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με κάθε αναβάθμιση της ταμπλέτας μπορεί να περνάνε και τέτοια, είναι πιο λογικό να δουλεύουν παρόμοια τα μηχανάκια της εταιρίας. Σε κάθε περίπτωση, θα το διαπιστώσει ο κάτοχος σύντομα και θα μας πει, να ξέρουμε αν βρούμε κανένα φτηνό στις χώρες που τα πουλάνε γιατί δεν αντέχουν να πληρώνουν την συντήρηση οι φτωχοί.

Δίκιο έχει ο μάνιακ, εδώ φαντάσου ήρθε τις προάλλες στο κατέβα στην ΕΟ fz1 με κάτοχο καυλιάρη δυτικό/νότιο ιδιοκτήτη φουλ προβλεπόμενο με κράνος, κοντομάνικο, σορτσάκι και ελβιέλες και έκανε κάτι βρουμ μπουμ μέσα στην κίνηση και καλά είναι γλήγορος και δεν ασχολήθηκα γιατί και οι δύο ξέρουμε ποιός την έχει πιο μεγάλη την ιπποδύναμη, να κάνω ελιγμούς μέσα στους κοιμισμένους γιαποκουταίους που ποστάρουν live feed "πήζω στον Κηφισό αντί για να διακοπάρω Ψαρού, ΠΑΣΟΚάρα μας λείπεις" για να καταλήξω μπροστά του, ενώ πηγαίνοντας χαλαρότατα τελικά έφτασα ως Κηφισό τρία αυτοκίνητα πίσω του... Θα ασχολούμαστε με τα GS τώρα; Αφού είπαμε, την διαφορά την κάνει ο αναβάτης και τα όριά μου είναι χαμηλά, έχω αυτογνωσία.

Άσε που εγώ τρώω στις βόλτες, 10% χάνω μόνο από εκεί, που το πας αυτό. Δεν κάνω και γιόγκα στα διαλείμματα, πίνω μόνο καφέδες και νερά καθιστός. Ο Κθούλου ο ίδιος μ' έχει φυλάξει και δεν έχω πεθάνει ακόμα, δεν έχω πάθει ουρολοίμωξη, προστατίτιδα, θερμοπληξία και ό,τι άλλο παθαίνεις αν τρως μέσα στην ημέρα.
Κλαίω ρεεεεε :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην κλαις.... Κάτι μου λέει ότι ξέρουμε που μένει ο τύπος που περιέγραψε!
Ναι φυσικά, έτσι κυκλοφορεί όλο το γνωστό σύμπαν, δεν είναι ένας, είναι χιλιάδες, που έλεγε και το ανέκδοτο με τον πόντιο που πήγαινε ανάποδα στην ΕΟ. Καλοκαίρι, μαγκιά κλανιά (ειδικά αν φας ντομάτα και κρεμμύδι λέει το άρθρο-φονιάς της Ελληνικής χωριάτικης σαλάτας) εξάτμιση και γάμπα ατριχουλίνι.
 
Top Bottom