Αυτό που ζητάς κάλλιστα μπορεί να γίνει με 230 κιλά, αρκετά για να έχει σταθερότητα σε κάθε συνθήκη καιρού.
Τα υπόλοιπα τα έχουμε πει δεκάδες φορές. Σέβομαι την άποψη του Στέφανου, θα δώσω λίγο παραπάνω βαρύτητα στην άποψη του Λίντον Ποσκιττ σχετικά με την προστασία γιατί όπως και να το κάνουμε έχει μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα εμπειρία σε κάθε είδους χρήση και τερέν.
Για αυτό και αρχικά ρώτησα "όταν λέμε κιλά;". Να συμπληρώσω πως νομίζω πως ήμουν σαφής, σε αντίθεση με την πολυποίκιλη εμπειρία του Λίντον εγώ ΔΕΝ εστίασα το ενδιαφέρον μου σε κάθε είδους τερέν και αναφέρθηκα -όχι τυχαία- στη σημασία μιας καλοζυγισμένης μοτοσυκλέτας που θα αγοράσω για να ταξιδέψω.
Ο κόσμος των On/Off όσο μπερδεμένος είναι άλλο τόσο -σήμερα ειδικά- έχει να προσφέρει λύσεις, αρκεί κάποιος να ξέρει τι θέλει για τη χρήση που το θέλει. Και να πω και το άλλο με κάποιο θράσος αν θέλεις. Η γνώμες όλων αυτών των σταρ με αφορά σε ένα πολύ επιφανειακό επίπεδο ανάγνωσης γιατί καλύτερα από αυτούς εγώ ξέρω τις δυνατότητες μου και τα θέλω μου. Όταν με ενδιαφέρει να κάνω το γύρο της Ιταλίας με αφήνουν παντελώς αδιάφορο οι πληροφορίες σχετικά με τις ικανότητες μιας μοτοσυκλέτας ΚΑΙ στις στέπες της Αυστραλίας.... Όταν μπω στη διαδικασία να παραιτηθώ από το WRR για να αρχίσω τα άλματα με ένα Τ12 πηγαίνοντας σε όλα τα τερέν να το συζητήσουμε ξανά και φυσικά δεν έχω πρόβλημα να αποδεχθώ την επιθυμία κάποιων να κάνουν παρόμοιες χρήσεις με megaOnOff.
Τέλος να πιαστώ από το "πανάλαφρο" GS12xxR... Δε νομίζω ότι η παγκόσμια επιτυχία του οφείλεται στο χαμηλό της βάρος. Ο κινητήρας σε ρόλο πλαισίου με όλα τα κιλά κάτω δημιουργούν μια υπέροχη ποιότητα κύλισης σε συνθήκες ταξιδιού και μια στιβαρή αίσθηση ενιαίου συνόλου ακόμη και φορτωμένη.
Πολλά έγραψα πάλι και είναι από της συζητήσεις που δε μπορούν να αναπτυχθούν πολύπλευρα στα πληκτρολόγια. Κάπου θα έχω άδικο το ξέρω αλλά ο καθένας από εμάς ξέρει ή φαντάζεται (μου φαίνεται πιο ειλικρινής προσέγγιση) καλύτερα για τον εαυτό του τι θα ήθελε.