Συμβαίνει τώρα!

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μετά από ένα ωραίο φρενάρισμα ντακαρίσιο, με το μηχανάκι να σβήνει και να σκουπίζει τον δρόμο γιατί το μπλόκαρα πίσω (ναι, λάθος χειρισμός) και μια εθνική οδό γεμάτη τρακαρισμένα σήμερα...

Πόσο αξίζει η ζωή μου τελικά, μήπως το abs είναι φτηνό στα 17900 όσο διαρκεί το στοκ;



Για να δούμε τα νούμερα...
Δεν κατάλαβα.
'Επεσες?
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ωραία μοτοσυκλέτα και φοβερό χρώμα. Αυτές τις άδειες τσάντες επανω δεν καταλαβαίνω, εντάξει περιλαμβάνονται στην τιμή, βγάλτε τις να βλέπουμε το μηχανάκι.
Είναι ready to travel :roflmao:
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Οπα ρε, έπεσες? Ελπίζω όλα καλά. Είδα και χθες στο Καλλιμάρμαρο ρε γαμώτο ένα gs1300 ξάπλα και στεναχωρήθηκα πάρα πολύ για τον άνθρωπο. Δεν είχε κάτι εκείνος, τα έλεγε με τον οδηγό, αλλά το μηχανάκι ήταν κάτω.
Τί εννοείς με το abs? Δεν έχει abs το 901? :rolleyes:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν κατάλαβα.
'Επεσες?
Από τον Σεπτέμβριο δεν είχα πάρει μηχανάκι χωρίς ABS για δουλειά, αλλά σήμερα δεν ήταν ημέρα για κλιπον, δεν ήταν απόσταση για σκούτερ, δεν ήταν φάση για τακουνάτο οπότε πήρα το 950.

Σε μιά φάση που πλακώνονται όλα τα αυτοκίνητα στα φρένα στην ΕΟ και αρχίζουν και τα ζιγκ ζαγκ αιφνιδιάζομαι από οδηγό γιγαντοAUDI και φρενάρω απρόσεκτα, μπλοκάρει πίσω, σβήνει και μέχρι να ξαναπάρει πέρασα καμιά 30αριά μέτρα χωρίς να φοβηθώ μεν, με την βεβαιότητα ότι ΚΑΠΟΙΟΝ θα μαζέψω με την ουρά, ότι θα βρεθώ ξάπλα ή/και θα γίνω σπλατ πίσω/κάτω από το AUDI όπου ευτυχώς βρήκε και άλλη τρύπα να χωθεί, εγώ κέρδισα 6 μέτρα και πήρε και το μηχανάκι μπροστά και όλα καλά στο τέλος, εννοείται ότι είχε δύο καλά στούκια πιο μετά στο κατέβα (περαστικά στο άλλο AUDI ΤΤ; R8 τα μπερδεύω που τον έφαγε το SUV) και σημάδια (φλασάκια κλπ) και πιο κάτω και ομοίως ένα με φορτηγό και ΙΧ στο ανέβα μετά την δουλειά.

Πες λοιπόν ότι δεν κουνιόταν το αυτοκίνητο, πες δεν ξαναέπαιρνε μπρος (τα τετρακύλινδρα που είχα έπαιρναν μόλις άφηνες το φρένο πχ) πες ότι ξέρω γω δεν είχα καν την ετοιμότητα που έχω γιατί δεν νιώθω άνετα ακόμα.

Κάθομαι και σκέφτομαι πόσο απλά ήταν όλα με το XR που κάνει και το παπί ΑΝΕΤΑ (οκ με λίγη παραπάνω ζέστη, αλλά δεν είμεθα δροσεροί pun intended) και τον τουρίστα ΑΝΕΤΑ και τον κανίβαλο ΑΝΕΤΑ και η μόνη φάση που και πάλι με προστάτεψε πολύ ήταν ο οδηγός που με είδε και έστριψε επάνω μου.

Και κάπως έτσι γυρνώντας σταμάτησα στο κεντρικό ΚΤΜ, τα είπαμε, δυστυχώς κάποιος έχει χτυπήσει το Norden των τεστ αλλά θα το κανονίσουμε για βόλτα σύντομα και επειδή δεν είμαι ο πιο πολύτιμος άνθρωπος στον κόσμο αλλά εμένα έχω τέλος πάντων και δεν μπορώ να με κάνω κάτι άλλο, δεν θα αργήσει η επόμενη αγορά και ας είναι κακή συγκυρία γενικότερα γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ πια και ακούγεται χαζό και πρόβλημα πρώτου κόσμου, αλλά τι α καμς ξανά.

Είτε άφρικα είτε Norden ο κύκλος των μοντέλων σημαίνει ορίζοντα 2 ετών μέχρι το επόμενο, τι α κανς, το μπλε μου αρέσει πιο πολύ από το κόκκινο και το μαύρο ματ στο μάτι (του λαδιού :p ) μου πρότειναν να οδηγήσω και το απλό Norden το οποίο όμως είναι κακό VFM και κοιτούσα το υποπλαίσιο, ΙΣΩΣ μπαίνει το Rade και στο μπλε.

Οριακά ήμουν ready to buy φάση να γυρίσω με άλλο σπίτι αλλά μόνο Αγγλία γίνονται αυτά.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Από τον Σεπτέμβριο δεν είχα πάρει μηχανάκι χωρίς ABS για δουλειά, αλλά σήμερα δεν ήταν ημέρα για κλιπον, δεν ήταν απόσταση για σκούτερ, δεν ήταν φάση για τακουνάτο οπότε πήρα το 950.

Σε μιά φάση που πλακώνονται όλα τα αυτοκίνητα στα φρένα στην ΕΟ και αρχίζουν και τα ζιγκ ζαγκ αιφνιδιάζομαι από οδηγό γιγαντοAUDI και φρενάρω απρόσεκτα, μπλοκάρει πίσω, σβήνει και μέχρι να ξαναπάρει πέρασα καμιά 30αριά μέτρα χωρίς να φοβηθώ μεν, με την βεβαιότητα ότι ΚΑΠΟΙΟΝ θα μαζέψω με την ουρά, ότι θα βρεθώ ξάπλα ή/και θα γίνω σπλατ πίσω/κάτω από το AUDI όπου ευτυχώς βρήκε και άλλη τρύπα να χωθεί, εγώ κέρδισα 6 μέτρα και πήρε και το μηχανάκι μπροστά και όλα καλά στο τέλος, εννοείται ότι είχε δύο καλά στούκια πιο μετά στο κατέβα (περαστικά στο άλλο AUDI ΤΤ; R8 τα μπερδεύω που τον έφαγε το SUV) και σημάδια (φλασάκια κλπ) και πιο κάτω και ομοίως ένα με φορτηγό και ΙΧ στο ανέβα μετά την δουλειά.

Πες λοιπόν ότι δεν κουνιόταν το αυτοκίνητο, πες δεν ξαναέπαιρνε μπρος (τα τετρακύλινδρα που είχα έπαιρναν μόλις άφηνες το φρένο πχ) πες ότι ξέρω γω δεν είχα καν την ετοιμότητα που έχω γιατί δεν νιώθω άνετα ακόμα.

Κάθομαι και σκέφτομαι πόσο απλά ήταν όλα με το XR που κάνει και το παπί ΑΝΕΤΑ (οκ με λίγη παραπάνω ζέστη, αλλά δεν είμεθα δροσεροί pun intended) και τον τουρίστα ΑΝΕΤΑ και τον κανίβαλο ΑΝΕΤΑ και η μόνη φάση που και πάλι με προστάτεψε πολύ ήταν ο οδηγός που με είδε και έστριψε επάνω μου.

Και κάπως έτσι γυρνώντας σταμάτησα στο κεντρικό ΚΤΜ, τα είπαμε, δυστυχώς κάποιος έχει χτυπήσει το Norden των τεστ αλλά θα το κανονίσουμε για βόλτα σύντομα και επειδή δεν είμαι ο πιο πολύτιμος άνθρωπος στον κόσμο αλλά εμένα έχω τέλος πάντων και δεν μπορώ να με κάνω κάτι άλλο, δεν θα αργήσει η επόμενη αγορά και ας είναι κακή συγκυρία γενικότερα γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ πια και ακούγεται χαζό και πρόβλημα πρώτου κόσμου, αλλά τι α καμς ξανά.

Είτε άφρικα είτε Norden ο κύκλος των μοντέλων σημαίνει ορίζοντα 2 ετών μέχρι το επόμενο, τι α κανς, το μπλε μου αρέσει πιο πολύ από το κόκκινο και το μαύρο ματ στο μάτι (του λαδιού :p ) μου πρότειναν να οδηγήσω και το απλό Norden το οποίο όμως είναι κακό VFM και κοιτούσα το υποπλαίσιο, ΙΣΩΣ μπαίνει το Rade και στο μπλε.

Οριακά ήμουν ready to buy φάση να γυρίσω με άλλο σπίτι αλλά μόνο Αγγλία γίνονται αυτά.
Τέλεια νέα , αντε αντε με το καλοοο !! Πάρε το νορντεν να έχουμε συγκρίση :p:cool:
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Θα τα πουλήσω όλα και θα κρατήσω μόνο τον πύραυλο των 9,5 ίππων...τροχο 5
σήμερα με τη σκόνη που είχαν οι δρόμοι όλο μπαντιλίκια έκανε....ψάρωσα


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Από τον Σεπτέμβριο δεν είχα πάρει μηχανάκι χωρίς ABS για δουλειά, αλλά σήμερα δεν ήταν ημέρα για κλιπον, δεν ήταν απόσταση για σκούτερ, δεν ήταν φάση για τακουνάτο οπότε πήρα το 950.

Σε μιά φάση που πλακώνονται όλα τα αυτοκίνητα στα φρένα στην ΕΟ και αρχίζουν και τα ζιγκ ζαγκ αιφνιδιάζομαι από οδηγό γιγαντοAUDI και φρενάρω απρόσεκτα, μπλοκάρει πίσω, σβήνει και μέχρι να ξαναπάρει πέρασα καμιά 30αριά μέτρα χωρίς να φοβηθώ μεν, με την βεβαιότητα ότι ΚΑΠΟΙΟΝ θα μαζέψω με την ουρά, ότι θα βρεθώ ξάπλα ή/και θα γίνω σπλατ πίσω/κάτω από το AUDI όπου ευτυχώς βρήκε και άλλη τρύπα να χωθεί, εγώ κέρδισα 6 μέτρα και πήρε και το μηχανάκι μπροστά και όλα καλά στο τέλος, εννοείται ότι είχε δύο καλά στούκια πιο μετά στο κατέβα (περαστικά στο άλλο AUDI ΤΤ; R8 τα μπερδεύω που τον έφαγε το SUV) και σημάδια (φλασάκια κλπ) και πιο κάτω και ομοίως ένα με φορτηγό και ΙΧ στο ανέβα μετά την δουλειά.

Πες λοιπόν ότι δεν κουνιόταν το αυτοκίνητο, πες δεν ξαναέπαιρνε μπρος (τα τετρακύλινδρα που είχα έπαιρναν μόλις άφηνες το φρένο πχ) πες ότι ξέρω γω δεν είχα καν την ετοιμότητα που έχω γιατί δεν νιώθω άνετα ακόμα.

Κάθομαι και σκέφτομαι πόσο απλά ήταν όλα με το XR που κάνει και το παπί ΑΝΕΤΑ (οκ με λίγη παραπάνω ζέστη, αλλά δεν είμεθα δροσεροί pun intended) και τον τουρίστα ΑΝΕΤΑ και τον κανίβαλο ΑΝΕΤΑ και η μόνη φάση που και πάλι με προστάτεψε πολύ ήταν ο οδηγός που με είδε και έστριψε επάνω μου.

Και κάπως έτσι γυρνώντας σταμάτησα στο κεντρικό ΚΤΜ, τα είπαμε, δυστυχώς κάποιος έχει χτυπήσει το Norden των τεστ αλλά θα το κανονίσουμε για βόλτα σύντομα και επειδή δεν είμαι ο πιο πολύτιμος άνθρωπος στον κόσμο αλλά εμένα έχω τέλος πάντων και δεν μπορώ να με κάνω κάτι άλλο, δεν θα αργήσει η επόμενη αγορά και ας είναι κακή συγκυρία γενικότερα γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ πια και ακούγεται χαζό και πρόβλημα πρώτου κόσμου, αλλά τι α καμς ξανά.

Είτε άφρικα είτε Norden ο κύκλος των μοντέλων σημαίνει ορίζοντα 2 ετών μέχρι το επόμενο, τι α κανς, το μπλε μου αρέσει πιο πολύ από το κόκκινο και το μαύρο ματ στο μάτι (του λαδιού :p ) μου πρότειναν να οδηγήσω και το απλό Norden το οποίο όμως είναι κακό VFM και κοιτούσα το υποπλαίσιο, ΙΣΩΣ μπαίνει το Rade και στο μπλε.

Οριακά ήμουν ready to buy φάση να γυρίσω με άλλο σπίτι αλλά μόνο Αγγλία γίνονται αυτά.

Τί σε κρατάει ακόμα στο συγκεκριμένο 950 ;
Μήπως στο λέει;
Μήπως στο λέει και στο ξαναλέει…

Πούλα με λοιπόν στο ξαναλέω.
Πούλα με για λίγη σιγουριά
Πούλα με πολυ φθηνά δεν ξέρω
Ίσως είμαι μπουρδελο και είναι αργά;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τί σε κρατάει ακόμα στο συγκεκριμένο 950 ;
Λοιπόν... Ξεκίνησα να γράφω, βαρέθηκα μετά, απλά να πω ότι αν δεν ήταν αυτό που είναι δεν θα ήταν εδώ που είναι.

Το θέμα τροφοδοσίας είναι παραδοσιακή μλκια αυτής της αντλίας (την ίδια/παρεμφερή με το εφτάμισο το δικό σας το ντακαρίσιο στο οποίο επίσης χαλούσε) αν και δεν έχω πειστεί ότι 100% φταίει αυτό.
Το θέμα καμένης λάμπας είναι παραδοσιακή μλκια γενικότερα, όλα έχουν ένα όριο ζωής.

Κάποιο άλλο "στραβό" δεν έχει οπότε μπουρδέλο δεν μπορείς να το πεις, ευτυχώς για εμένα δηλαδή γιατί πραγματικά το πήρα κόντρα, για το "I told you so" θα αποδείξω ότι οι ΚΤΜάδες που τα λατρεύουν είναι βλάκες. Είναι, όπως όλοι οι φανατικοί με παρωπίδες α τυχαία λέμε τώρα χονταδιστές, αλλά έχουν και τα δίκια τους.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Μετά από ένα ωραίο φρενάρισμα ντακαρίσιο, με το μηχανάκι να σβήνει και να σκουπίζει τον δρόμο γιατί το μπλόκαρα πίσω (ναι, λάθος χειρισμός) και μια εθνική οδό γεμάτη τρακαρισμένα σήμερα...

Πόσο αξίζει η ζωή μου τελικά, μήπως το abs είναι φτηνό στα 17900 όσο διαρκεί το στοκ;



Για να δούμε τα νούμερα...
παρτο να τελειωνουμε , στο εχω γραψει εδω και μηνες! χαχαχ
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Λοιπόν... Ξεκίνησα να γράφω, βαρέθηκα μετά, απλά να πω ότι αν δεν ήταν αυτό που είναι δεν θα ήταν εδώ που είναι.

Το θέμα τροφοδοσίας είναι παραδοσιακή μλκια αυτής της αντλίας (την ίδια/παρεμφερή με το εφτάμισο το δικό σας το ντακαρίσιο στο οποίο επίσης χαλούσε) αν και δεν έχω πειστεί ότι 100% φταίει αυτό.
Το θέμα καμένης λάμπας είναι παραδοσιακή μλκια γενικότερα, όλα έχουν ένα όριο ζωής.

Κάποιο άλλο "στραβό" δεν έχει οπότε μπουρδέλο δεν μπορείς να το πεις, ευτυχώς για εμένα δηλαδή γιατί πραγματικά το πήρα κόντρα, για το "I told you so" θα αποδείξω ότι οι ΚΤΜάδες που τα λατρεύουν είναι βλάκες. Είναι, όπως όλοι οι φανατικοί με παρωπίδες α τυχαία λέμε τώρα χονταδιστές, αλλά έχουν και τα δίκια τους.
H θεά Νίκη ήταν η προσωποποίηση της επιτυχίας κάθε αγώνα. Απεικονίζεται σαν νεαρή γυναίκα με φτερά που δηλώνουν την ορμή και την ταχύτητα με την οποία κινείται, κρατώντας σάλπιγγα κοντά στα χείλη για να αναγγείλει το χαρμόσυνο μήνυμα της νίκης. Στο αριστερό χέρι κρατά συνήθως κάποιο λάφυρο ή τρόπαιο από τη μάχη.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
H θεά Νίκη ήταν η προσωποποίηση της επιτυχίας κάθε αγώνα. Απεικονίζεται σαν νεαρή γυναίκα με φτερά που δηλώνουν την ορμή και την ταχύτητα με την οποία κινείται, κρατώντας σάλπιγγα κοντά στα χείλη για να αναγγείλει το χαρμόσυνο μήνυμα της νίκης. Στο αριστερό χέρι κρατά συνήθως κάποιο λάφυρο ή τρόπαιο από τη μάχη.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Ακόμα Άμστερνταμ είσαι εεε...? :roflmao:
 

theo_ts

Advexperience.gr
Περιοχή
Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Suzuki Gs 500
New Force NF 500
Καλορίζικο και καλοταξιδιοοο
 
Top Bottom