Για δυτική αττική;;;;Boxergaraze
οταν εμενα δυτικα ειχα μονο τζαπαν...Για δυτική αττική;;;;
Σωστός, σκληρός και αποφασιστικος!!!!οταν εμενα δυτικα ειχα μονο τζαπαν...
Εγώ πάω 18 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μόνο για δουλειά...Αυτό το πράγμα που είναι όλοι σκληροί καριοληδες βόλτα νορντκαπ για εσπρέσσο αλλά αν τους πεις κάνε 10 χλμ από το σπίτι σου για καλό συνεργείο είναι πολλά, φαίνεται περίεργο μόνο σε εμένα;
To συνεργειο ειναι αγγαρεία, δεν ειναι βολτα !!!!!Αυτό το πράγμα που είναι όλοι σκληροί καριοληδες βόλτα νορντκαπ για εσπρέσσο αλλά αν τους πεις κάνε 10 χλμ από το σπίτι σου για καλό συνεργείο είναι πολλά, φαίνεται περίεργο μόνο σε εμένα;
Σωστό και η φάση άμα δουλεύεις ειδικά το αφήνω φεύγω και ξαναπάω να το πάρω η κάθομαι εκεί 4 ώρες νταξει απλά άμα περάσεις τα 30 ειδικά φαίνεται σαν να κάνεις υπερωρία σε ορυχειο!To συνεργειο ειναι αγγαρεία, δεν ειναι βολτα !!!!!
Γενικά είναι εύκολο μηχανάκι,αλλά δεν βαριέσαι ;Εγώ περπατάω 2 μέτρα μέχρι το γκαράζ και το φτιάχνω μόνος μου... (να αφήσω άλλον να της βάλει χέρι ; αρ γιου σιριους ?)
Γενικά είναι εύκολο μηχανάκι,αλλά δεν βαριέσαι ;
Μια χαρά τα λες και έχω εφαρμόσει σχεδόν το ίδιο αλλά πέρα από την διάθεση,τα εργαλεία,τον χώρο,την ικανότητα και τον χρόνο,πέραν των βασικών εργασιών οι πιο πολύπλοκες εργασίες όπως η ρύθμιση βαλβίδων σε μια μοτοσυκλέτα με καπελοτα η μία ενδεχόμενη επισκευή στο μοτέρ η μία ηλεκτρονική με φύσεως βλάβη που θα θέλει διάγνωση και εξειδικευμένα εργαλεία όλα αυτά κάνουν την ύπαρξη ενός καλού συνεργείου απαραίτητη τουλάχιστον για τις πιο χοντρές εργασίες. Εκτός αν κάποιος θέλει να ρισκάρει ξέρω γω η να δοκιμάσει και ρυθμίσει βαλβίδες με καπελοτα χωρίς να έχει εμπειρία να κανει κάποιο λάθος και να το πληρώσει με έναοτερ η μια κεφαλή. Δεν είναι τόσο απλό το πράγμαΌχι μόνο δεν βαριέμαι μου αρέσει κιόλας... συν το ότι ξέρω ακριβώς τι έχω κάνει με το μηχανάκι και είμαι σίγουρος για το παραμικρό.
Παλιότερα έχω δει εξουσιοδοτημένους και μή να κάνουν βλακείες ασυγχώρητες ! αλλά και καλός να είναι ο μάστορας δεν θα κάτσει να καθαρίσει π.χ. μία μία τις βίδες με οδοντόβουρτσα και να τις λιπάνει πριν τις ξαναδέσει όπως κάνω εγώ … (ναι ξέρω έχω...psychoπρόβλημα !)
Ναι είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχει κάποιος μια εμπειρία π.Χ. ξεκινώντας από παπί και προχωρώντας σε πιο πολύπλοκα μηχανάκια.Μια χαρά τα λες και έχω εφαρμόσει σχεδόν το ίδιο αλλά πέρα από την διάθεση,τα εργαλεία,τον χώρο,την ικανότητα και τον χρόνο,πέραν των βασικών εργασιών οι πιο πολύπλοκες εργασίες όπως η ρύθμιση βαλβίδων σε μια μοτοσυκλέτα με καπελοτα η μία ενδεχόμενη επισκευή στο μοτέρ η μία ηλεκτρονική με φύσεως βλάβη που θα θέλει διάγνωση και εξειδικευμένα εργαλεία όλα αυτά κάνουν την ύπαρξη ενός καλού συνεργείου απαραίτητη τουλάχιστον για τις πιο χοντρές εργασίες. Εκτός αν κάποιος θέλει να ρισκάρει ξέρω γω η να δοκιμάσει και ρυθμίσει βαλβίδες με καπελοτα χωρίς να έχει εμπειρία να κανει κάποιο λάθος και να το πληρώσει με έναοτερ η μια κεφαλή. Δεν είναι τόσο απλό το πράγμα
Ο έλεγχος των βαλβίδων είναι το εύκολο σκέλος. Αν όμως χρειαστεί να ρυθμίσεις ειδικά σε μοτέρ με καπελοτα μπλέκει αρκετά το πράγμα. Να αναφέρω ενδεικτικά bandit 650 που το είχα. Είχε ένα περίεργο οδηγό πάνω στο καπάκι για την καδένα. Ήθελε ιδιαίτερη προσοχή να μπει σωστά και στο κουμπωμα του καπακιου να μην πέσει να μην μετακινηθεί κλπ αλλιώς θα γινόταν ζημιά. Άντε τώρα να είσαι αγχωμενος άπειρος κλπ και να γίνει χοντρή ζημια. Δεν απουρεοω κανένα. Να ασχοληθεί αλλά θέλει εξοπλισμό χώρο εργαλεία χρόνο και υπομονή βήμα βήμα. Απ' απλές εργασίες όρος πιο πολύπλοκες. Οι περισσότεροι για ένα ετήσιο σέρβις των 150 200€ δεν θα μπουν ποτέ σε αυτή τη διαδικασία. ψάχνουν ένα καλό συνεργείο να το κάνουν. Δεν έχει και χρόνο ο κόσμος. Παιδιά υποχρεώσεις τρέξιμο δυστυχώςΝαι είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχει κάποιος μια εμπειρία π.Χ. ξεκινώντας από παπί και προχωρώντας σε πιο πολύπλοκα μηχανάκια.
Αυτό που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο όμως είναι το κέφι και μεράκι να μάθεις και να δοκιμάζεις. Αν δεν σε συναρπάζει το όλο πράμα ας το καλύτερα !
Και ναι με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά δυστυχώς ένας ιδιώτης χομπίστας θα τα βρει σκούρα.
Μια και ανέφερες τις βαλβίδες : είδα μάστορα να τις ελέγχει σε μισό λεπτό , εγώ θα κάτσω μισή ώρα μέχρι να βάλω όλα τα φίλλερ για να βρω πόσο ακριβώς είναι το διάκενο και να το συγκρίνω με τις προηγούμενες μετρήσεις ώστε να ξέρω αν μειώνεται ή αυξάνεται !
Αυτά παθαίνεις αν διαβάζεις το zen and the art of motorcycle maintenance !!