Κατοχοι 1200 GS στο Νησι εχουν πει διφορουμενα σχολια για να Anakee 3 με τα οποια ερχεται το LC μαμα, στους περισοτερους δεν αρεσουν και πολλοι εχουν επισης γραψει για θορυβο και κραδασμους. Καποιοι βαζουν και τα Pilot Road 4 σαν πιο στρηταδικα λαστιχα, γι'αυτα εχουν πει καλα λογια. (Θοδωρη, πιθανα εννοεις τα Pilot Power 3 οταν γραφεις Pilot Sport πιο πανω, αυτα ειναι οντως πολυ καλα, τα φοραω εδω και 20+Κ χμ στο VFR).
Το κυριότερο θέμα με τα Μισλένια στην Ελλάδα (λόγω ποιότητας ασφάλτου, ρύπων κλπ, δεν ξέρω...), είναι ότι μετά από κανά 6μηνο χρήσης και 5-6000 χλμ, ενώ δείχνουν οτι έχουν πέλμα και ότι είναι σε καλή κατάσταση, στην ουσία είναι "ξύλινα" και σε πουλάνε για πλάκα! Το 2ο θέμα έχει να κάνει με το ότι "τετραγωνίζουν" εύκολα κι έχουν απαίσια αίσθηση τότε! Εμφανίζουν "σκαλοπάτι" όταν πας να αλλάξεις κλίση για να στρίψεις.
Αυτά τα ένιωσα στο πετσί μου με τα Anakee I &iII με τις Αφρικάνες μου....
Το ένιωσα και με το LC που είχε πιο πολυκαιρισμένα λάστιχα από το αντίστοιχο adventure, και το τεστ είχε γίνει στην ίδια διαδρομή, την ίδια μέρα , με διαφορά 2' από μοτό σε μοτό! Στο αντβε που καβάλησα 1ο, όλα καλά. Μου άρεσαν μάλιστα, αν κι είχαν τετραγωνίσει λίγο και το αισθάνθηκα αμέσως. Μιλάμε για λιγότερα από 500 χλμ το μηχανάκι! Ολοκαίνουρια στην ουσία!
Το απλό που καβάλησα αμέσως μετά κι είχε πάνω από 1300 χλμ (όσο θυμάμαι..) το τετραγώνισμα ήταν έντονο και το λάστιχο "άλλο"... Κακό θα έλεγα! Αδικούσε τη μηχανή.