Ταξινομήσεις on-off στην Ελλαδα

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ανοιγω αυτο τι θεμα για να βλεπουμε τι παιζει στην Ελληνικη αγορα. Εψαχνα να βρω απο περιεργεια ποσο εχουν πουλησει το καινουργιο Αφρικα και τα ΚΤΜ 1050/1190/1290 και σκεφτηκα να μοιραστω στο φορουμ αυτα που βρηκα. Πηγη μου το online περιοδικο bikeit.

Λοιπον, για τα πρωτο εξαμηνο του 2016, οι ταξινομησεις μοτο (βαζω και καποιες αλλες που δεν ειναι αυστηρα on-off) ειναι οι εξης - τα σχολια δικα μου:

ΜΤ-09 & Tracer 267 (ο βασιλιας των πωλησεων μοτο γενικα)
R1200GS LC & Adventure 131 (ο βασιλιας των μεγαλων on-off παρα την τιμη του - και δικαιως!)
NC750 XD και ΧΑ 98 (πουλαει σχετικα καλα το all rounder της Χονδα)
CB500X 94 (το ιδιο και αυτο)
ΜΤ-07 86 (κι'αυτο παει καλα, ενα ΧΤΖ-07 θα ητανε αστερι!)
CRF1000L & DCT 63 (το χαντακωνει η τιμη/χρηματοδοτικο αλλα παντως πουλαει)
VStrom 650 62 (εχει χασει την αναποκριση κοινου του παλιου μοντελου)
Versys 650 46 (not bad, πολυ ομορφο το καινουργιο)
Crossrunner 800 44 (σχετικα καλα)
CRF250L 43
BMW1000 XR 34 (δυναμικη εισοδος!)
F700GS 24
F800GS 22
Multistrada 22 (απο τα οποια 9 ειναι Enduro)
Tiger800 (ολα) 20
KLX250S 20
VStrom 1000 19
1290 Adventure 13 (το μονο μεγαλο κατεμι στη λιτσα)
ΧΤ660 11

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν υπαρχουν 1050 και 1190 Adventure στη λιτσα, ισως εχουν ταξινομησεις κατω απο 9 κομματια το καθενα που ειναι το χαμηλοτερο νουμερο (παιζουν βεβαια καλα τα Duke 390 και 200 που δεν εβαλα):

http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/9170-reportaz-2016-taxinomiseis-a-6minou-2016-top50-motosikletwn.html
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν υπαρχουν 1050 και 1190 Adventure στη λιστα, ισως εχουν ταξινομησεις κατω απο 9 κομματια το καθενα που ειναι το χαμηλοτερο νουμερο στη λιστα:
Εμ' βέβαια πως να έχει αφού εσείς θέλετε να ψωνίζετε απο τα εξωτερικά...:friend:
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Από τα 550 περίπου μεγάλα adv bikes(συμπεριλαμβανομένων multi, s1000xr, tiger sport, versys 1000) που πουλήθηκαν το πρώτο 10μηνο του 2016,τα 202 είναι GS!Σκέψου τι έχει να γίνει τώρα που θα έρθουν οι καινούριες..
Ακολουθεί η africa με 98 και πολύ πιο κάτω multistrada με 55 ταξινομήσεις,s1000xr με 53, tiger sport με 33 και KTM 1290 με 24.

Kαι οι ταξινομήσεις μοτοσυκλετών για τον Οκτώβριο.Πάλι πρώτη η GS με 27 συνολικά πωλήσεις και δεύτερα τα MT09+ΜΤ09 Tracer με 21.

Το Tracer 700 μόλις 7 ενώ το versys 650 11.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Και Φεράρι δεν κυκλοφορούν πολλές...! Μαλλον δε θα ειναι καλα αμάξια...!:banghead:
Το Μαρκετινγκ κανει τη μεγαλη διαφορά οπως επισης και το φοβερό "πάρτε κόσμε 3easy" χρηματοδοτικό! Αν ηθελα να εχω δικια μου μια εταιρια σιγουρα θα ηθελα να ειχα την BMW.
Απο την αλλη δε με χαλαει που δεν εχουν και τόσοι πολλοι ίδια μηχανη με εμένα!:rolleyes:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αν είχαν και οι υπόλοιπες εταιρείες το χρηματοδοτικό της BMW Μotorrad θα γινόταν πανικός στους δρόμους !!

Από την άλλη θεωρώ πως τα On-Off είναι κομμένα και ραμμένα για τους καβαλάρηδες της Μεσογείου γι' αυτό πουλάνε τρελά.
Ψευδαίσθηση περιπέτειας πουλάνε οι κατασκευαστές και το κάνουν καλά ! Τώρα που θα ξαναμπούν και τα 250άρια-300άρια
στο κάδρο είναι που θα γίνει της κολάσεως !
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Αν είχαν και οι υπόλοιπες εταιρείες το χρηματοδοτικό της BMW Μotorrad θα γινόταν πανικός στους δρόμους !!

Από την άλλη θεωρώ πως τα On-Off είναι κομμένα και ραμμένα για τους καβαλάρηδες της Μεσογείου γι' αυτό πουλάνε τρελά.
Ψευδαίσθηση περιπέτειας πουλάνε οι κατασκευαστές και το κάνουν καλά ! Τώρα που θα ξαναμπούν και τα 250άρια-300άρια
στο κάδρο είναι που θα γίνει της κολάσεως !
Γιατί να μην το έχουν...αν όχι αυτούσιο το easy ride,κάποιο παρεμφερές; :)
Εννοείται πως η ερώτηση δεν απευθύνεται σ'εσένα,απλά σκέφτομαι φωναχτά επειδή προσπαθώ να καταλάβω που οφείλεται το φαινόμενο GS,το οποίο δεν μπορεί να προσεγγιστεί μονόπλευρα...δεν είναι δηλαδή μόνο το χρηματοδοτικό ή το κορυφαίο τμήμα πωλήσεων/marketing της εταιρείας ή η ποιότητα της μοτοσυκλέτας,το brand name ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων με τον οποίο ένα πανάκριβο(για τα οικονομικά δεδομένα των δίτροχων)μηχάνημα βρίσκεται στην πρώτη ή στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων εδώ και χρόνια σε μια χώρα με τόσα προβλήματα.
Aπό την άλλη βέβαια σκέφτομαι πως όποιες κι αν είναι οι οικονομικές συνθήκες για την πλειοψηφία,πάντα θα υπάρχουν κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπων οι οποίοι βρέξει-χιονίσει θα έχουν τη δυνατότητα γι'αυτήν ή και για ακόμα ακριβότερες αγορές οπότε όσοι την έχουν,ας τη χαίρονται και ας αφήσουν τους άλλους να μουρμουρίζουν:D
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Γιατί να μην το έχουν...αν όχι αυτούσιο το easy ride,κάποιο παρεμφερές; :)
Εννοείται πως η ερώτηση δεν απευθύνεται σ'εσένα,απλά σκέφτομαι φωναχτά επειδή προσπαθώ να καταλάβω που οφείλεται το φαινόμενο GS,το οποίο δεν μπορεί να προσεγγιστεί μονόπλευρα...δεν είναι δηλαδή μόνο το χρηματοδοτικό ή το κορυφαίο τμήμα πωλήσεων/marketing της εταιρείας ή η ποιότητα της μοτοσυκλέτας,το brand name ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων με τον οποίο ένα πανάκριβο(για τα οικονομικά δεδομένα των δίτροχων)μηχάνημα βρίσκεται στην πρώτη ή στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων εδώ και χρόνια σε μια χώρα με τόσα προβλήματα.
Aπό την άλλη βέβαια σκέφτομαι πως όποιες κι αν είναι οι οικονομικές συνθήκες για την πλειοψηφία,πάντα θα υπάρχουν κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπων οι οποίοι βρέξει-χιονίσει θα έχουν τη δυνατότητα γι'αυτήν ή και για ακόμα ακριβότερες αγορές οπότε όσοι την έχουν,ας τη χαίρονται και ας αφήσουν τους άλλους να μουρμουρίζουν:D

Μα φυσικά να το έχουν, για να έχουμε πιο πολλές μηχανές στους δρόμους, εύκολα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.

Απλά οι γερμανοί είδαν πιο μπροστά από την εποχή τους και οι υπόλοιποι ακολουθούν από τότε. Μπορεί κάποιοι κατασκευαστές
να έχουν καλύτερες ίσως προτάσεις, όμως το brand που κουβαλάει η βαυαρέζικη φίρμα είναι πολύ βαρύ για μην ιντριγκάρει κάποιον
να αγοράσει τον προϊόν τους ακόμα και αν δεν το χρειάζεται.
Και μιλώντας για Γερμανούς, είναι ο καθ' αυτό λαός που κάνει τον τουρισμό "επιστήμη" οπότε το να αναζητούν συνεχώς το απόλυτο τουριστάδικο
ον οφφ μηχανάκι είναι γι' αυτούς μονόδρομος.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγω παιδια, δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμη η λιστα ταξινομησης για τον καταναλωτη...

Ας μου το εξηγξσει καποιος...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Εγω παιδια, δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμη η λιστα ταξινομησης για τον καταναλωτη...

Ας μου το εξηγξσει καποιος...
Για να "φτιάχνεται" ο bmwδάκιας, να ελπίζει ο hondaκιας και να νευριάζει ο ktmάκιας...!!!:D:D:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγω παιδια, δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμη η λιστα ταξινομησης για τον καταναλωτη...

Ας μου το εξηγξσει καποιος...
Όσο θυμάμαι τα περιοδικά του ειδικού τύπου, "στα νέα της αγοράς" υπήρχε αυτή η δημοσίευση και συνεχίζει (και για τα αυτοκίνητα).
Ειδικά στα έντυπα που κάνουν -ως επί το πλείστον- παρουσιάσεις νέων μοντέλων κι έχουν στο 70% της ύλης τους αγοραπωλησίες μετ/νων και πίνακες τιμών των νέων μοντέλων.
Τώρα για τη χρησιμότητα ή μη του πίνακα για τον καταναλωτή, πρέπει να πούμε ότι δεν είναι η μόνη "άχρηστη" πληροφορία. Βέβαια για πολλούς άλλους είναι χρησιμότατη ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγω παιδια, δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμη η λιστα ταξινομησης για τον καταναλωτη...

Ας μου το εξηγξσει καποιος...
-Aftersales αξία
-Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
-Μαστόροι με εξειδίκευση στο κάθε μοντέλο
-Διαθεσιμότητα αξεσουάρ

κλπ κλπ

Θες να ξέρεις σαν καταναλωτής πως το Tracer είναι πρώτο π.χ. σε πωλήσεις και το τάδε τελευταίο. Επηρεάζει την απόφαση σου σαν αγοραστής σε πολλούς τομείς (πλην της περιέργειας βεβαίως)!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Υπαρχει κανενα στατιστικο πόσα OnOff κυκλοφορουν σε σχεση με αλλες κατηγοριες μοτο στην Ελλαδα;:rolleyes:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Εγω παιδια, δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμη η λιστα ταξινομησης για τον καταναλωτη...

Ας μου το εξηγξσει καποιος...
Marketing είναι κι αυτό Γιώργο;)
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Γιατί να μην το έχουν...αν όχι αυτούσιο το easy ride,κάποιο παρεμφερές; :)
Εννοείται πως η ερώτηση δεν απευθύνεται σ'εσένα,απλά σκέφτομαι φωναχτά επειδή προσπαθώ να καταλάβω που οφείλεται το φαινόμενο GS,το οποίο δεν μπορεί να προσεγγιστεί μονόπλευρα...δεν είναι δηλαδή μόνο το χρηματοδοτικό ή το κορυφαίο τμήμα πωλήσεων/marketing της εταιρείας ή η ποιότητα της μοτοσυκλέτας,το brand name ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων με τον οποίο ένα πανάκριβο(για τα οικονομικά δεδομένα των δίτροχων)μηχάνημα βρίσκεται στην πρώτη ή στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων εδώ και χρόνια σε μια χώρα με τόσα προβλήματα.
Aπό την άλλη βέβαια σκέφτομαι πως όποιες κι αν είναι οι οικονομικές συνθήκες για την πλειοψηφία,πάντα θα υπάρχουν κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπων οι οποίοι βρέξει-χιονίσει θα έχουν τη δυνατότητα γι'αυτήν ή και για ακόμα ακριβότερες αγορές οπότε όσοι την έχουν,ας τη χαίρονται και ας αφήσουν τους άλλους να μουρμουρίζουν:D
Μα φυσικά να το έχουν, για να έχουμε πιο πολλές μηχανές στους δρόμους, εύκολα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.

Απλά οι γερμανοί είδαν πιο μπροστά από την εποχή τους και οι υπόλοιποι ακολουθούν από τότε. Μπορεί κάποιοι κατασκευαστές
να έχουν καλύτερες ίσως προτάσεις, όμως το brand που κουβαλάει η βαυαρέζικη φίρμα είναι πολύ βαρύ για μην ιντριγκάρει κάποιον
να αγοράσει τον προϊόν τους ακόμα και αν δεν το χρειάζεται.
Και μιλώντας για Γερμανούς, είναι ο καθ' αυτό λαός που κάνει τον τουρισμό "επιστήμη" οπότε το να αναζητούν συνεχώς το απόλυτο τουριστάδικο
ον οφφ μηχανάκι είναι γι' αυτούς μονόδρομος.
Λίγο πολύ και οι δικές μου σκέψεις αυτές είναι. Η μεγάλη επιτυχία του gs οφείλεται (προφανώς) σε ένα συνδυασμό πολλών παραγόντων:

1. Εξαιρετικό προϊόν --> Αυτό είναι εκ των ων ουκ άνευ. Όσο καλό και να είναι το μάρκετινγκ, όσο μιμητικά και να είναι τα "ζωντανά" που αποτελούν το target group των εταιρειών κατασκευής μοτοσικλέτας, όσο καλό και να είναι το δίκτυό σου, δεν μπορείς να βρίσκεσαι στη νούμερο ένα θέση των πωλήσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, αν δεν έχεις ένα πάρα πολύ καλό προϊόν. Βλ. π.χ. και XT, TDM, V-STROM, Z και πάει λέγοντας

2. Brand name --> Μας αρέσει, δε μας αρέσει, το brand name της BMW, είναι το ισχυρότερο από όλες τις ανταγωνίστριες. Μπορεί σε επίπεδο καθαρά μοτοσικλετισμού να υπάρχουν και ισχυρότερα brand names, αλλά στη μεγάλη δεξαμενή η BMW υπερισχύει ξεκάθαρα. Ο μέσος άνθρωπος αναγνωρίζει το σήμα της BMW από χιλιόμετρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ξύνει το κεφάλι του αν δει οποιαδήποτε μάρκα μοτοσικλέτας πλην Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, άντε (για κάποιον περίεργο λόγο) και Ducati. Όλοι μας ξέρουμε πάρα πολύ καλά πως από τα 1000 π.χ. κομμάτια που θα αγοραστούν, ίσως παραπάνω από τα μισά θα χρησιμοποιηθούν μόνο για σπίτι - καφετέρια, καφετέρια - σπίτι. Από αυτές τις μηχανές, τις μηχανές του καφέ δηλαδή, το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό θα είναι BMW. Νομοτελειακό. Έχει να κάνει με την φύση των "αναγκών" του συγκεκριμένου τύπου αγοραστή, οι οποίες ανάγκες ουσιαστικά περιορίζονται στην εξής μία, τη μόστρα. Είμαι rider (λέμε τώρα), έχω μηχανή πολλών κυβικών, είναι πανάκριβη και είναι BMW. Period. Άντε και Ducati, η οποία έχει επίσης έναν βαθμό διεισδυτικότητας σε μη μοτοσικλετιστικό κοινό και μπορεί να πουλήσει και μερικά (μετρημένα) κομμάτια προς τα εκεί. Γιατί περί αυτού πρόκειται ουσιαστικά, αγορά μοτοσικλέτας από μη μοτοσικλετιστές. Βάλτα όλα αυτά μαζί με τον επόμενο λόγο, δηλαδή το χρηματοδοτικό, κι έχεις το πλήρες πακέτο.

(Και μέσα στον μικρόκοσμο του "μοτοσικλετιστικού κοινού" υπάρχουν παρόμοιες τάσεις, οι οποίες έχουν να κάνουν με την ανάγκη για επίδειξη ή και επιβολή, αλλά εδώ το παιχνίδι πλέον παίζεται με καθαρά μοτοσικλετιστικούς όρους κι επομένως είναι πιο legit.)

3. Χρηματοδοτικό -->
Δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση: είτε είμαι ένας χιλιομετροφάγος μηχανόβιος, είτε ένας κουλουρακοφάγος εσπρεσσόβιος και θέλω να πάρω ένα GS, το οποίο είναι πανάκριβο, η BMW μου δίνει την δυνατότητα αυτή με το χρηματοδοτικό της πρόγραμμα. Κι εγώ, που για τους χ, ψ λόγους έχω επιλέξει ένα 990, αν επρόκειτο να αγοράσω σήμερα μια μηχανή καινούρια, κατά πάσα πιθανότητα θα έπαιρνα ένα 1200 GS. Και να ήθελα να πάρω ένα 1290 ή ένα 1090 καινούριο, δεν θα έμπαινα στη διαδικασια να δώσω με τη μία 15 ή 16 ή 18 χιλιαρικα ή να κάνω χρηματοδότηση μέσω τραπεζων με ένα κάρο επιβαρύνσεις. Τώρα, στο εύλογο ερώτημα γιατί δεν κάνουν όλες οι εταιρείες το ίδιο ή κάτι παρόμοιο, δεν την γνωρίζω την απάντηση. Φαντάζομαι πως έχει να κάνει και με την οικονομκή επιφάνεια κ το μέγεθος της κάθε εταιρείας. Δε μπορείς να περιμένεις από την MV Augusta να παίζει στο παιχνίδι με τον ίδιο αέρα που παίζει η Honda ας πούμε. Με αυτήν τη λογική, εκτός απο την BMW που κουβαλάει τη δύναμη του μεγαθηρίου που λέγεται μητρική BMW, ίσως μόνο οι μεγάλοι του παχνιδιού (honda, yamaha) θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο.

4. Δίκτυο/υποστήριξη --> Στοιχειώδες, αγαπητέ μου Watson... Αν κατοικώ στην Ορεστιάδα και θέλω να αγοράσω Ducati, θα πρέπει να το σκεφτώ δις. Όσο περισσότερες αντιπροσωπείες, καταστήματα, εξουσιοδοτημένα συνεργεία κλπ. υπάρχουν, τόσο πιο εύκολο γίνεται για κάποιον να προτιμήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν.

5. Μιμητισμός -->
Ούτε κι αυτό χρειάζεαι μεγάλη ανάλυση. Το νούμερο 1 σε πωλήσεις προϊόν πάντα θα τραβάει περισσότερες πωλήσεις επειδή ακριβως είναι το νούμερο 1 προϊόν, γεγονός που συνιστά μια αυτοτροφοδοτούμενη και αυτοενισχυόμενη κατάσταση. Κάνω τις περισσότερες πωλήσεις και γι' αυτό κάνω ακόμα περισσότερες πωλήσεις. That simple. Να σημειώσω εδώ ότι κάποιες φορές, αυτό λειτουργεί και αντίστροφα. Στη δική μου περίπτωση για παράδειγμα, ένας από τους λόγους που είχα προτιμήσει το Versys από το V-Strom ήταν και αυτός: σε κάθε γωνία υπήρχε ένα V-Strom. Φυσικά, αν το Versys δεν ήταν ένα ισάξιο μηχανάκι (κατά τη γνώμη μου ίσως και καλύτερο), δεν θα έκανα αυτήν την επιλογή, αλλά θα πήγαινα στον μονόδρομο του Suzuki. Τα ίδια πάνω κάτω και όταν άλλαξα κατηγορία: H επιλογή του 990 ήταν πολύ εύκολη, μόνο που σ' αυτήν την περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα θα πήγαινα εκεί ούτως ή άλλως, γιατί είχα κάνει τη μαλακία να το δανειστώ από έναν φίλο μου για ένα διήμερο :D αλλά και με δεδομένο ότι ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα στις ανάγκες μου. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Να σημειώσω βέβαια ότι κι αυτό το τελευταίο είναι επίσης μια εκδήλωση κάποιας ψυχικής ανάγκης: μπορεί οι περισσότεροι να νιώθουν την ανάγκη του blending in με το πλήθος, με τους πολλούς, αλλά υπάρχουν επίσης αρκετοί που νιώθουν την ακριβώς αντίθετη ανάγκη, δηλαδή το να ξεχωρίσουν από τους πολλούς και το πλήθος. Αυτό βέβαια κι αν είναι μεγάλη κουβέντα και το πως όλα αυτά αντανακλώνται στις συμπεριφορές μας και τις επιλογές μας. Είναι όμως κουβέντα για μπίρες και τσίπουρα και όχι κουβέντα για forum. :friendship:
 
Top Bottom