Γνωρίζω πολύ καλά το αμορτισέρ του Πηγασάρα ,Τάκη.Το αμορτισέρ του πήγασου είναι φίξ και γιαυτό δεν επισκευάζετε.Οπότε το νούμερο 3 της λίστας του Γάτου το ξεχνάμε.
και το 2 ακυρο γιατι αυτος που το πουλαει μαλλον θα ζηταει περισσοτερα απ οτι κανει ενας πηγασος1) παίρνεις το μαμά στο χέρι κ ψάχνεις στα μεταχειρισμενατζίδικα μήπως ταιριάξεις κάποιο άλλο καλύτερο
2) παίρνεις μεταχ.μαμά (το οποίο μπορεί να είναι κ κλασμένο) ( http://www.car.gr/parts/view/5479544/ )
3) το επισκευάζεις
4) παίρνεις με 300€ έναν Πήγασο ,βάζεις το αμορτισέρ του ,κι έχεις τον υπόλοιπο κάβα. ( http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6998257/ )
Έτσι ακριβώς και του GS, το οποίο μια χαρά επισκευάστηκε και ζει και βασιλεύει...Γνωρίζω πολύ καλά το αμορτισέρ του Πηγασάρα ,Τάκη.
Πολλά αμορτισέρ είναι "φιξ" και (θεωρητικά) δεν επισκευάζονται.
Αλλά ότι έχει κλείσει ,ξανανοίγει ,κ ξανακλείνει ,αρκεί να αξίζει τον κόπο κ το κόστος.
Αυτό ,για τον Πήγασό σου ,είναι καθαρά προσωπική σου απόφαση.
Μπορείς να βάλεις και καινούργιο after ας πούμε ,αν δεν σε πειράζει που θα κοστίζει παραπάνω απο το μηχανάκι σου.
ΥΓ: Το μαμά του Τενερέ μου πχ ,είναι ένα απο τα "φίξ" ,το οποίο μια χαρά επισκευάζεται.
αυτο.Hagon!
Viva Pegaso !!!! [/quote
Από την πρώτη στιγμή κσι εγώ είδα την βελτίωση στα φρένα.Ηταν μια ευχάριστη εκπληξη.Απ'οτι φαίνεται και η βελτίωση της μπροστινής ανάρτησης είναι μονόδρομοςοι Hagon αποτελουν μια καλη κ οικονομικη λυση,στην Γηραια Αλβιωνα χαιρουν ιδιαιτερης εκτιμησης.
εγω τις εχω 2 χρονια τωρα (επρος-πισω) με πολυ καλες εντυπωσεις,το μηχανακι απεκτησε καλυτερη οδικη συμεριφορα,καλυτερα φρενα κ στριβει αβιαστα οπου θες.
17χρονια και 150000χλμ νομιζω μια μικρη επισκευη την αξιζει!!!!!Εδώ και λίγο καιρό, και μιας που ερχεται το καλοκαίρι ειπα και γω να κάνω ρύθμιση βαλβίδων στον γεροπήγασο!
Ο "γέρος" όμως είχε άλλα σχέδια...
Μερικά χλμ. πρίν κλείσει τα 17του χρόνια,και τα 150.000 χλμ. περιμένοντας σε ένα φανάρι έκανε ενα φτέρνισμα και έσβησε!
Πατώντας μίζα απο την εξάτμιση έβγαλε άσπρο καπνό!
Πατώντας ξανά μίζα μουλάρωσε και δεν γύρναγε με τίποτα.Ούτε με σπρώξιμο δεν γύρναγε η μηχανή!
Φόρτωμα λοιπόν και επιστροφή στον στάβλο για τσεκάρισμα...
Οι υποψίες μου για υδραυλική πίεση επιβεβεώθηκαν βγάζοντας το μπουζί.Κανονική πομόνα λέμε.. ικανή να ποτίσει όλο το θεσσαλικό κάμπο...
Ξεκινώντας το λύσιμο...
Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μερικές καλοκαιρινές! φωτό ακόμα
Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk