notakos600
Μέλος
Αρρώστησε μας κι άλλο ρε Τάκη
Τελευταία επεξεργασία:
1993, έχω αφήσει για σέρβις καβασανάκι τζου που ζου 600 σε συνεργείο και το παίρνω. Σε μια εβδομάδα έχει γίνει λαδιέρα, στάζει από το ψευτοκάπακο. Πάω στο συνεργείο και μου λέει ο Μηχανικός ότι πρέπει να αλλάξουμε και την φλάτζα γιατί είναι παλιά. Λεφτά δεν παίζουν, δύσκολες εποχές.Υποπτεύομαι τώρα πια που μεγάλωσα ότι με κορόιδευαν στο σερβις
Τέσπα δεν θα μάθω ποτέ.
Το συνεργείο που το έφτιαχνα πάντως έκλεισε
Οποιος δεν είχε gpz δεκαετία 80...δεν ξέρει από ζημιές.1993, έχω αφήσει για σέρβις καβασανάκι τζου που ζου 600 σε συνεργείο και το παίρνω. Σε μια εβδομάδα έχει γίνει λαδιέρα, στάζει από το ψευτοκάπακο. Πάω στο συνεργείο και μου λέει ο Μηχανικός ότι πρέπει να αλλάξουμε και την φλάτζα γιατί είναι παλιά. Λεφτά δεν παίζουν, δύσκολες εποχές.
Το ανοίγω μόνος μου μπας και το διορθώσω με καμιά φλατζόκολλά αλλά με είχε προλάβει ο μάστορας. Είχε σπάσει το μπουζόνι και είχε φυτέψει την βίδα με φλατζόκολλα... ω τι έκπληξη!
Αν δεν το άνοιγα θα έλεγα τι μάπα φλάτζες φτιάχνει η καβασάκι και τι ζημιάρικο είναι, λαδιέρα κλπ. ξέρεις πόσοι έχουν πέσει στην λούμπα;
Από τότε τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πατήσει σε μηχανικό και δεν έχω καμιά βλάβη.
Έχω δει μάστορα να βγάζει καμπάνα, να προσπαθεί μάλλον και σε μια φάση φωνάζει στον μικρό: Τάκη πιάσε το καλό το σφυρί....Οποιος δεν είχε gpz δεκαετία 80...δεν ξέρει από ζημιές.
Εγώ είχα μπλέξει με έναν τέτοιο απατεώνα, στην Δοϊράνης
Ευτυχώς καθάρισε ο Νικήτας ο κωβαιος και δεν πήγα φυλακή.
Σύνηθες φαινόμενο μια άλλη εποχή ,το χω δει...Έχω δει μάστορα να βγάζει καμπάνα, να προσπαθεί μάλλον και σε μια φάση φωνάζει στον μικρό: Τάκη πιάσε το καλό το σφυρί....
Το καλό.. όχι ό,τι κι ό,τι, και έριξε κάτι καλές.... το πόσο άντεξε η καμπάνα μετά τα κτυπήματα δεν ξέρω.
Υ.Γ Βολάν, όχι καμπάνα... τώρα το θυμήθηκα.
Έρωτας οι παλιοί Μπέργκοι.
99αρια 501 , 400 μαχίμια , ο 600 είναι στο rebuilt. Δυστυχώς πηνία , ηλεκτρονική για φτύσιμο (ευτυχώς έβγαλαν αξιόπιστες λύσεις σύγχρονες) , μηχανικά μέρη σπάνια , περιφερειακά ούτε για πλάκα.
Το έγκλημα των Αυστριακών που την εξαγόρασαν για να την κλείσουν
Husaberg never die
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενας φίλος ειχε αγορασει καινουργιο, μετα απο αιματηρες οικονομιες και πολυ δουλεια, το WR390 εντουρο του 1982. Ειχε το γκαζι της αρκουδας και πολυ καλο στησιμο για τα δεδομενα της εποχης αλλα ειχε πολυ μακρυ μεταξονιο και ητανε κυριως για ανοιχτα κομματια, στα κλειστα υπεφερε. Το παροπλισε μετα απο χρονια και τοχει ακομα σε κουτες.Θα αρρωστήσω πρώτος όταν τελειώσω το 82αρι που ετοιμάζω. Σίγουρα από τα ομορφότερα ΜΧ με ρεζερβουάρ για φετιχιστές .
Σε αυτό θα επιτρέψω στον εαυτό μου μια παρασπονδία. Αντί για 250 που είναι μαμά, να βγει 430
Ευχαριστώ νάσαι καλά ....
Το παροπλισε μετα απο χρονια και τοχει ακομα σε κουτες.
Παρομοιο και πανεμορφο και το MX που εβαλες πανω καλο restoring!
Υπάρχει κάποιο τέτοιο σε χωριό, ενός φίλου παλιού εντουρά που δεν καβαλάει πια. Αν τον πετύχω θα κάνουμε κουβέντα για το τι θα το κάνει.Ίσως ότι πιο ζημιάρικο ξέρω . Όσο δούλευε όμως ξέχναγες ότι ήξερες. Όταν την πρωτοοδήγησα 1984 έπαθα υπαρξιακό. Μετά τα υπαρξιακά έρχονταν από τους λογαριασμούς στους αφους Σπυριδόπουλους.
Husqvarna 510 1983 , 1984 ral system
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παντα ηθελα να το παρω , περναγα κ το χαζευα στη βιτρινα , ερωτας.
- Αγορασμένο καινούργιο το 2001.
- 117 κιλά, 63 ίπποι στον στρόφαλο. 503cc.
- 10,700 ευρώ.
- Αλλαγή λαδιων max ανά 500χλμ.
- 6 μήνες εγγύηση.
- Ρουλεμάν στροφάλου στα 1200χλμ, επειδή δεν άλλαξα λάδια στα 500χλμ αλλά είχα σκοπό να αλλάξω στα 700 περιπου.
- Έκατσα στον άξονα.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακόμα να τον πετύχεις;;;Υπάρχει κάποιο τέτοιο σε χωριό, ενός φίλου παλιού εντουρά που δεν καβαλάει πια. Αν τον πετύχω θα κάνουμε κουβέντα για το τι θα το κάνει.
ΓλυτωσεςΠαντα ηθελα να το παρω , περναγα κ το χαζευα στη βιτρινα , ερωτας.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τους την έκαναν στριφτογυριστή τα αδέλφια με την VOR. Vertemati γνήσια ελάχιστα και δυσεύρετα
- Αγορασμένο καινούργιο το 2001.
- 117 κιλά, 63 ίπποι στον στρόφαλο. 503cc.
- 10,700 ευρώ.
- Αλλαγή λαδιων max ανά 500χλμ.
- 6 μήνες εγγύηση.
- Ρουλεμάν στροφάλου στα 1200χλμ, επειδή δεν άλλαξα λάδια στα 500χλμ αλλά είχα σκοπό να αλλάξω στα 700 περιπου.
- Έκατσα στον άξονα.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk