Αλλάξαμε πρόσφατα στο μηχανάκι του μικρού το κιτ του βολάν και τα πηνία (το ίδιο είχε και πριν) και με την συνδεσμολογία που προβλέπεται.
Δεν έχει συνδεθεί το ένα καλώδιο χρώματος πράσινου που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία που θεωρητικά θα έμπαινε πάνω στον πολλαπλασιαστή και θα έκανε σώμα μέσω του κυκλώματος.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω σπινθήρα.
Ρεύμα τα πηνία βγάζουν κανονικά και από ότι μπόρεσα να μετρήσω η ηλεκτρονική φαίνεται να λειτουργεί μιας και ηταν και αυτή καινούργια και ήτανε μέσα στο ίδιο κιτ.
Δοκιμάστηκε και άλλος πολλαπλασιαστής με κουμπωμένα και το κίτρινο και το πράσινο καλώδιο και εξακολουθεί να μην βγάζει ρεύμα...
Επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κάποια καλώδια τα είχε κόψει και ενώσει μεταξύ τους μαζί με το kill switch δεν κρατήσαμε φωτογραφίες ώστε να ξέρουμε τι και πως...
Επίσης να πω πως μπήκαμε στη διαδικασία αλλαγής γιατί από ένα σημείο και μετά το μηχανάκι μπέρδευε σε ψηλές στροφές έπειτα το μπέρδεμα μεταφέρθηκε στις μεσαίες,στις χαμηλές μέχρι που σταμάτησε να παίρνει μπρος.
Οπότε θεωρήσαμε ότι το πρόβλημα είναι κάτι ηλεκτρολογικό και επειδή το κόστος των ανταλλακτικών ήταν πολύ μικρό αποφασίσαμε να τα αντικαταστήσουμε με καινούργια.
Καμιά ιδέα τι φταίει πριν το πετάξω...?
" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
Δεν έχει συνδεθεί το ένα καλώδιο χρώματος πράσινου που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία που θεωρητικά θα έμπαινε πάνω στον πολλαπλασιαστή και θα έκανε σώμα μέσω του κυκλώματος.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω σπινθήρα.
Ρεύμα τα πηνία βγάζουν κανονικά και από ότι μπόρεσα να μετρήσω η ηλεκτρονική φαίνεται να λειτουργεί μιας και ηταν και αυτή καινούργια και ήτανε μέσα στο ίδιο κιτ.
Δοκιμάστηκε και άλλος πολλαπλασιαστής με κουμπωμένα και το κίτρινο και το πράσινο καλώδιο και εξακολουθεί να μην βγάζει ρεύμα...
Επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κάποια καλώδια τα είχε κόψει και ενώσει μεταξύ τους μαζί με το kill switch δεν κρατήσαμε φωτογραφίες ώστε να ξέρουμε τι και πως...
Επίσης να πω πως μπήκαμε στη διαδικασία αλλαγής γιατί από ένα σημείο και μετά το μηχανάκι μπέρδευε σε ψηλές στροφές έπειτα το μπέρδεμα μεταφέρθηκε στις μεσαίες,στις χαμηλές μέχρι που σταμάτησε να παίρνει μπρος.
Οπότε θεωρήσαμε ότι το πρόβλημα είναι κάτι ηλεκτρολογικό και επειδή το κόστος των ανταλλακτικών ήταν πολύ μικρό αποφασίσαμε να τα αντικαταστήσουμε με καινούργια.
Καμιά ιδέα τι φταίει πριν το πετάξω...?
" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."