Τα φώτα σας πλιζ...

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
1) Το ασπρο-μαύρο του kill switch το κούμπωσες κάπου ;& που ;

2) Δοκίμασες να γειώσεις το "περισσευούμενο" πράσσινο ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
1) Το ασπρο-μαύρο του kill switch το κούμπωσες κάπου ;& που ;

2) Δοκίμασες να γειώσεις το "περισσευούμενο" πράσσινο ;
1) Κούμπωσε στο κόκκινο της ηλεκτρονικής μαζι με το μαύρο των πηνειων.
Εκεί έχει διπλή υποδοχή μάλλον για αυτό το λόγο.
2) Εχω δοκιμάσει να γειώσω και το περισσευούμενο πράσινο αλλά τίποτα...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ο πολλαπλασιαστης ειναι ενας μετασχηματιστής με δυο τυλιγματα (πηνία) .Κανένα από τα δυο τυλιγματα δεν πρεπει νσ ειναι βραχυκυκλωμενο με το αλλο ή με το εξωτερικό σωμα του πολλαπλασιαστη. Μετρα αντισταση σε πρωτευον και δευτερεύον πηνίο. Το πρωτευον θα ειναι της τάξης μερικών ohm το δευτερεύον της ταξης των εκατονταδων ή και kohm. Στο πρωτευον αν υπάρχει ένα καλώδιο σημαινει οτι το σώμα η το σημέιο στηριξης στο σασι είναι ο αλλος ακροδεκτης. Το σημειο στηριξης λοιπον πρεπει να καθαρό για να κλεινει κύκλωμα με το σασι.

Στην ηλεκτρονική η πιθανότερη δυνδεσμολογια ειναι η εξης : ο ακροδεκτης που παει στον πολλαπλασιαστή εσωτερικά συνδέεται με ενα μεγαλο πυκνωτή. Ο πυκνωτής στο αλλο ακρο έχει συνδεδεμένη την ανοδο ενος θυριστορ. Η καθοδος του θυριστορ παει στην "γη" του κυκλώματος. Οταν το θυριστορ πυροδοτεί, ο πυκνωτής αποφορτίζεται μέσω της "γης" και του ακροδεκτη που παει στον πολλαπλασιαστή, εφοσων ο πολλαπλασιαστης ειναι συνδεδεμένος. Πληροφοριακά το ρευμα παει ανάποδα στο πηνείο. Από την "γη" προς τον πολλαπλασιαστή.

Για τον πολλαπλαδιαστη δεν έχει σημασία όμως πιο ειναι η "επιστροφη" η "γη" κλπ.Σημασία εχει να ειναι συνδεδεμένοι και οι δυο ακροδεκτες.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπόν...
Αλλάχτηκε η ηλεκτρονική με μια νέα προληπτικά για περίπτωση αστοχίας όπως επίσης και ο πολλαπλασιαστής με άλλον που δέχεται και τα δύο καλώδια (κίτρινο και πράσινο) και εξακολουθεί να μην βγάζει ρεύμα...:muted::rage:...
Μου φαίνεται θα πρέπει να επισκεφτώ ηλεκτρολόγο...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Λοιπόν...
Αλλάχτηκε η ηλεκτρονική με μια νέα προληπτικά για περίπτωση αστοχίας όπως επίσης και ο πολλαπλασιαστής με άλλον που δέχεται και τα δύο καλώδια (κίτρινο και πράσινο) και εξακολουθεί να μην βγάζει ρεύμα...:muted::rage:...
Μου φαίνεται θα πρέπει να επισκεφτώ ηλεκτρολόγο...
Αν έχει σένσορα για ανω νεκρο σημείο ( pick up coil ) δες αν ειναι συνδεδεμένος σωστά η αν διαβάζει σωστα. Αλλιως η ηλεκτρονική δεν αποφορτιζει το κυκλωμα στον πολλαπλασιαστη.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν έχει σένσορα για ανω νεκρο σημείο ( pick up coil ) δες αν ειναι συνδεδεμένος σωστά η αν διαβάζει σωστα. Αλλιως η ηλεκτρονική δεν αποφορτιζει το κυκλωμα στον πολλαπλασιαστη.
Σπύρο δύο καλώδια έχει που φεύγουν απ' τα πηνία.
Ένα άσπρο από το "μάτι" και ένα μαύρο από τον μαγνήτη.
Θα βρω το σχεδιάγραμμα οσονούπω...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι πολύ απλή η συνδεσμολογία.
Παρόλα αυτά δεν δουλεύει...


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πηνιο (και οχι ποταμι οπως θελει το ζιαομι)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το πορτοκαλι αντικειμενο αριστερα απο το δισκο τι ειναι;
Υποθετω οτι ο δισκος ειναι ο ροτορας;
Το βολάν είναι στο κέντρο και αριστερά είναι ο μαγνήτης και το πηνίο όπως λέει και ο Κώστας από τον οποίον φεύγει το μαύρο καλώδιο.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Θάνο, υπάρχει περίπτωση να είναι αχρονιστο; δεν ξανακοιταζεις πάλι τα σημάδια σε βολάν και καρτερ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το βολάν είναι στο κέντρο και αριστερά είναι ο μαγνήτης και το πηνίο όπως λέει και ο Κώστας από τον οποίον φεύγει το μαύρο καλώδιο.
Οκ. Δεξια απο το βολαν αυτο που ακουμπαει πάνω δεν ειναι το pick up?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οκ. Δεξια απο το βολαν αυτο που ακουμπαει πάνω δεν ειναι το pick up?
Εαν εννοείς το μάτι ναι και δεν ακουμπάει πάνω αλλά έχει μια απόσταση κάποιων χιλιοστών.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εαν εννοείς το μάτι ναι και δεν ακουμπάει πάνω αλλά έχει μια απόσταση κάποιων χιλιοστών.
Δεν βλεπω καλωδια στο ματι ομως. Συμφωνα με το σχεδιαγραμα, το ματι δεν επρεπε να εχει;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θάνο, υπάρχει περίπτωση να είναι αχρονιστο; δεν ξανακοιταζεις πάλι τα σημάδια σε βολάν και καρτερ;
Πάνο το πρόβλημα είναι ότι δεν βγάζει σπινθήρα...
Όχι ότι δεν παίρνει μπρος...:)
Υπάρχει περίπτωση αν για οποιοδήποτε λόγο έχει χάσει το χρόνισμα να συμβεί αυτό?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν βλεπω καλωδια στο ματι ομως. Συμφωνα με το σχεδιαγραμα, το ματι δεν επρεπε να εχει;
Έχει το άσπρο Σπύρο.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πάνο το πρόβλημα είναι ότι δεν βγάζει σπινθήρα...
Όχι ότι δεν παίρνει μπρος...:)
Υπάρχει περίπτωση αν για οποιοδήποτε λόγο έχει χάσει το χρόνισμα να συμβεί αυτό?
Σωστός.
Θα έδινε σπινθηρα σε λάθος χρόνο...
 
Top Bottom