Τεστ 640-690(οχι κμ/ω)

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
οταν το μηχανακι θα με αγχωσει εστω και μια φορα και θα σταματησω να σκεφτω αν περναω η οχι αυτο το μηχανακι δεν κανει για μενα φιλτατε
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Ολα τα μηχανακια ειναι καλα αλλα προοριζονται για συγκεκρημενη χρήση.
Απο κει και περα εγκειται στον καθενα μας τη χρηση θελει να κανει.

Μη τα ισοπεδωνουμε ολα. Το Wrf δεν ειναι το μοναδικο μηχανακι για τα ελληνικα βουνα. Υπαρχουν πολλα αλλα.
μπορεις να μας γραψεις φιλε μου καλε πια Εγω εγραψα τι θα επαιρνα εγω αυριο το πρωι δεν εγραψα τι να παρεις εσυ η καποιος αλλος εξαλου μπορει και να συμφωνησουμε και για αλλα μοντελα σαφεστατα και υπαρχουν και αλλα τις ιδιας κατηγοριας
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Δε λεει?πολλοι λενε καλα λογια
το 640 ειναι ενα μεγαλο εντουρο με κοστουμι ON-OFF... ειναι ιδανικο για εκδρομικο εντουρο και επαρχιακες ασφαλταδες οπου οι ταχυτητες μενουν εκει γυρο στα 100χαω. αν βγεις εθνικη μπορεις να κινηθεις με 130-140 (με το μαμα γραναζομα). απο εκει και πανω κανουν την εμφανιση τους οι εντονοι κραδασμοι που κουραζουν. η καταναλωση στην εθνικη παιζει απο 5,3-6 λιτ/100χλμ. αν θες να το χαρεις σε εκτος δρομου διαδρομες θα πρεπει να βαλεις τακουνια και 15αρι γραναζι μπροστα... τα θεματα που εχει το 640 ειναι το κομπλερ της μιζας και η κατω τρομπα του συμπλεκτη. στα πριν του 2003 μοντελα (μαυρο μοτερ) οι κεφαλες ειχαν την ταση να παρουσιαζουν ρογμες. αν σκοπευεις να το φορτωσεις με σαμαρια ή βαλιτσες καλο ειναι να ξερεις οτι θα χρειαστεις ενα πιο σκληρο ελατηριο στην πισω αναρτηση μιας και το μαμα ελατηριο δεν επαρκει για τοσα κιλα (αναβατης+μπαγαζια)... μετα απο τρια χρονια συμβιωσης με το 640 θα σου πω το οτι δεν θελω με τιποτα να το αποχωριστω αλλα για να μπορω να ακολουθω την παρεα σε ασφαλτινα ταξιδια η αλλαγη σε δικυλινδρο ειναι μονοδρομος. προσωπικα αν μπορεσω να το κρατησω σαν δευτερο, θα το κανω. κατα την γνωμη μου ειναι ενα τιμιο παιχνιδι που σε off διαδρομες προσφερει χαμογελα...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
@KXF .Σε καταλαβαινω απολυτα,καποτε ειχα SSκαι καθαροαιμα,μεση λυση δεν επαιζε,εβλεπα κατι XRV και διαφορα αλλα ον οφ και δεν καταλαβαινα το λογο υπαρξης τους,ελεγα στο χωμα πατατα+στη ασφαλτο πατατα=Σκουπιδια.Τωρα ομως στα 52 μου σκεφτομαι διαφορετικα ,ναι μ αρεσει ακομα το σκληροπυρηνικο χωμα ,θελω ακομα να πηγαινω ταπα(η ψυχη μας δεν γερνα)ομως θελω και κατι να κανει απ ολα .Το WRF το γουσταρω ομως θα με παει ταξιδι φορτωμενο?Το KLR ειναι σκυλος και αν το συνηθησεις παει καλα αλλα θαθελα κατι πιο νευρικο που να σηκωνει το μπροστινο αμεσα στις κακοτοπιες ,ναχω το κεφαλι μπροστα απ τα καλαμια και τον κωλο στην ταπα στη στροφη ,να μην εχει μεταλικο τεποζιτο(γιατι με τρωει ο κωλος μου και πεφτω συχνα)και να ταξιδευει.Για δικυλινδρο φυσικα δεν το συζηταω εχω κανει ηδη αρκετους συμβιβασμους.
ΥΓ.Τον Λευτερη τον θυμαμαι μικρο στα 125 να τρωγεται με τον Σταυρο,εγω πηγαινα μετον αλλο Λευτερη στο Λαυριο,οσο για τον Αλεξη δεν τον ξερω καθολου ,τον ειχα δει μονο μια φορα στην πιστα της Θηβας αν δεν κανω λαθος,φορουσε κοντα παντελονια και οδηγουσε ενα ποδηλατακι με τροχους μικροτερους απο βεσπα και η πιστα της Μεγαλοπολης δεν υπηρχε ακομα ,μετα πηγα Γερμανια για πολλα χρονια
 
Τελευταία επεξεργασία:

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
φιλε μου καλε εγω σου μιλησα σαν να εισαι αδελφος μου αυτα τα μηχανακια η και παρομοια σε πανε ευκολα κσι παντου σε μια χωρα που λεγετε ελλαδα και δεν θα σε αγχωσουν πουθενα και σε οτιδηποτε τερεν ενα σακιδιο κσι μια τροποποιηση πισω λυνεις πολλα προβληματα εγω το gs που πηρα το πηρα γιατι θελω να βγω εκτος συνορων απο χωμα Με τον λευτερη και τον σταυρο ειμαστε γειτονες κσι παιδικη φιλοι κσι εγω 51 χρονων ειμαι τσαμπα τα κοιτας τα αλλα και τα λεφτα σου θα πετας και μην μπερδευουμε οτι προσπαθω να σου πω κανε μοτοκρος η σκληρο εντουρο καμια σχεση απλα σου λεω παρε μηχανακι που δεν θα σε αγχωσει πουθενα και θα γουσταρεις μεχρι και την τελευταια στιγμη εγω τις εχω δει τις διαφορες εσυ για να τις δεις θα πρεπει να τα αγοραζεις προσπαθω λοιπον να βοηθησω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@ KORAX
Ειχα το 640 εντουρο του '99 με το συμβατικο 50αρι μπροστινο Το μοτερ του ητα γκρι
Το κρατησα 7 χρονια, ηταν το μοναδικο μου μηχανακι και με αυτο εκανα τα παντα Χωμα, μικρα ασφαλτινα ταξιδιδακια, δουλεια, σουπερ μαρκετ, μεχρι και τον κουριερ (χωρις κουτι φυσικα) για ενα φεγγαρι εκανα με αυτο
Το πηρα με 4000 χλμ και το εδωσα με 65000 Πρεπει να επεσα σε καλο κομματι γιατι δεν μου εβγαλε κατι σοβαρο να με αφησει στην ακρη του δρομου Μια μικρη διαρροη λογω βλαμμενης φλατζοκολας απο το καπακι της κεφαλης φτιαχτηκε στην εγγυηση, καρβουνακια μιζας, το ντουι του κολοφαναρου και βελονα, σλαιντ και φωλια σλαιντ που χρειαστηκαν αντικατασταση
Εξαιρετικο μηχανακι για επαρχιακους δρομους και για "τουριστικο" εντουρο
Δεν του αρεσε να πηγαινει σιγα στο χωμα οπου οσο το γκαζι εμενε ανοιχτο καταπεινε σχεδον τα παντα Ειδικα το μπροστινο ηταν σουπερ!
Επισης δεν του αρεσε η πολυωρη και με σταθερο γκαζι εθνικη οδος Μεχρι τα 120 ολα ηταν (σχεδον) κομπλε (για μονοκυλινδρο) Μετα ομως αρχιζε να ελαφρωνει το μπροστινο και εκει καπου στα 140-150 αρχιζε το μπροστινο να ταλαντωνει εντονα! Και φυσικα αυξανονταν και οι υψισυχνοι κραδασμοι Ανα μισαωρο δε χρειαζομουν σταση λογω σελας αλλα κυριως αυτων των κραδασμων Μιλαμε για ΤΟΥΣ κραδασμους!! Τετοιοι που στα λεξικα διπλα απο την λεξη κραδασμος θα επρεπε να υπαρχει μια φωτογραφια αυτου του κινητηρα!
Δεν μπορεσα ποτε να το οδηγησω χαλαρα Δεν ηταν φτιαγμενο για τετοια οδηγηση Σκορταριζε ευκολα οταν το γκαζι δεν ανοιγε οταν και οσο επρεπε στις χαμηλες στροφες και οταν ανοιγε σε γαργαλαγε να το ανοιξεις κι αλλο!
Το κιβωτιο ταχυτητων ηταν βουτυρο και σαφεστατο στις αλλαγες και ο συμπλεκτης παρ' ολο που ηταν με ντιζα δεν με κουρασε ποτε
Το σερβις του πρεπει να γινεται αννελειπως και με ιδιαιτερη φροντιδα Μονο για να αλλαξεις λαδια χρειαζεται κανα μισαωρο (με την εξαερωση) Το διακενο των βαλβιδων ρυθμιζεται ευκολα μεν (με ρεγουλατορο και κοντρα παξιμαδι) αλλα απολυτα και συγκεκριμενα Γι' αυτον τον λογο και ο στροφαλος μπορει να κλειδωσει οταν το εμβολο βρισκεται στο ΑΝΣ απλα ξεβιδωνοντας μια βιδα χαμηλα στον κινητηρα αφαιρωντας μια ροδελα και ξαναβιδωνοντας την

Αυτα
Αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Έχω το 690 εδώ σχεδόν εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω πως είναι καταπληκτικό μηχανάκι για τη χρήση που το αγόρασα.
Η εμπειρία μου με το εντούρο είναι από ελάχιστη εως ανύπαρκτη και παρόλα αυτά με πήγε σε μέρη που δεν φανταζόμουνα ότι θα τολμούσα να πάω.
Οπότε φαντάζομαι ότι στα χέρια κάποιου που έχει και εμπειρία θα κάνει πολλά γούστα.
Ο λόγος που το πήρα ήταν επειδή θεώρησα πως συνδυάζει ιδανικά την ικανότητα να πάει σε μονοπάτια αλλά και να ταξιδέψει σε άσφαλτο μέχρι να φτάσεις στα χώματα που θα κάνεις πάρτυ!!
Το γκάζι του υπέραρκετό , αναρτήσεις φρένα κτλ δεν θα χρειαστεί να ασχολειθείς ενώ το καλό είναι πως δεν βγάζει προβλήματα όπως τα παλιότερα 640.
Από κατανάλωση θεωρώ πως είναι πολύ μικρή , και η αυτονομία του παίζει στα 200+ χλμ .
Εμένα πάντως με καταευχαρίστησε και ο μόνος λόγος που θα το έδινα θα ήταν το ότι τελευταία δεν προλαβαίνω να το χαρώ λόγο χρόνου!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δημητρη, αν μπορεις απεφυγε το 640, εκτος απο του οτι εχει τα θεματα του εχει ΦΟΒΕΡΟΥΣ κραδασμους που σε ασφαλτινα κομματια ενοχλουνε πολυ :mad: Ειχα παρει για λιγο περσι στην Ευβοια αυτο που ειχε πριν ο Μητσος @dtz και δεν εκανα καν ολη τη μεγαλη βολτα που σχεδιαζα, το γυρισα πισω επειδη ξενερωσα απο τους κραδασμους :thumbsdown: Και δεν μιλαω για τυπικους κραδασμους μονοκυλιδρου (γιαπανεζικου) 600αριου, ειχα τετοιο, μιλαμε για τελειως διαφορετικο επιπεδο :eek: Πολυ καλοστημενο απο το λιγο που το οδηγησα και με αρκετο γκαζι/ροπη αλλα νομιζω οτι το 690 - το οποιο δεν εχω οδηγησει - ειναι σαφως βελτιωμενο σε παρα πολλα σημεια.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
σε γενικες γραμμες το 690 ειναι πολυ καλυτερο απο το 640 αλλα καπου εδω μπαινει το θεμα των χρηματων. οπως ειπα και πιο πανω, αν μπορουσα θα επαιρνα το 690 και οχι 640 που εχω τωρα... αν ανεβεις σε 640 και μετα παρεις 690 θα σου φανει σαν μαγικο χαλι. καθολου κραδασμοι, καθολου σκορτσαρισμα και παρολη την διαφορα σε δυναμη (640-55hp, 690-65hp) εχει πιο πολιτισμενο δουλεμα...
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Ρε Δημητρη βαλτος εισαι κι εσυ? Κι εσυ ΚΤΜ? :UH:
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............

αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D
αργά η γρήγορα θα πάρεις ... :D

Μήτσε - Korax, εξάντλησε την πιθανότητα να πάρεις 690 ... είναι απλά άλλος κόσμος ...
Επίσης επειδή θα κάνεις συνέχεια βόλτες ( ... :D) μεγάλο μέρος της διαφοράς των χρημάτων,
θα τα γλυτώσεις στις βενζίνες (το 690 είναι κάτω από 5 lt/100km ... σε κάποιον το έχω ξαναπεί αυτό ...:p)
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
δεν τα ξερω αυτα τα μηχανακια,εχω ακουσει μονο γι αυτα και θαθελα να δω πως πατανε
Μήτσε, πριν κάμποσα χρόνια σε κάποιο τεστ μοτοπεριοδικού, δεν θυμάμαι ποιό, είχε γράψει ο συντάκτης
ότι τα μηχανάκια αυτού του τύπου τα λέμε 50-50 ... η ΚΤΜ με το 690 κατάφερε να τα κάνει 80-80 ...
Κατά τη γνώμη μου, είχε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ...
Το ΜΟΝΑΔΙΚΌ πράγμα που δεν κάνει καλά αυτό το μηχανάκι (απλώς ανεκτά ...) είναι ΠΟΛΥΩΡΟ ταξίδι στην εθνική ...


Μήπως να το αναλύαμε το θέμα σε καμιά χωματοβολτίτσα, το ερχόμενο ΣΚ ... ? :like:
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Μήτσε, πριν κάμποσα χρόνια σε κάποιο τεστ μοτοπεριοδικού, δεν θυμάμαι ποιό, είχε γράψει ο συντάκτης
ότι τα μηχανάκια αυτού του τύπου τα λέμε 50-50 ... η ΚΤΜ με το 690 κατάφερε να τα κάνει 80-80 ...
Κατά τη γνώμη μου, είχε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ...
Το ΜΟΝΑΔΙΚΌ πράγμα που δεν κάνει καλά αυτό το μηχανάκι (απλώς ανεκτά ...) είναι ΠΟΛΥΩΡΟ ταξίδι στην εθνική ...


Μήπως να το αναλύαμε το θέμα σε καμιά χωματοβολτίτσα, το ερχόμενο ΣΚ ... ? :like:
Η τελευταια σειρα ,ολα τα λεφτα
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Διαβασα προσεκτικα ολα τα post γιατι μ ενδιαφερει το θεμα οχι για το 640 αλλα για το 690 το εντουρο φυσικα. Ενδιαφερουσες ολες οι αποψεις και ποιο πολυ των κατοχων του 690.
Η εποχη δεν επιτρεπει δευτερο μηχανακι και η αλλαγη απο την αρκουδα (varadero) θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικη (πανε οι εποχες που τα αλλαζαμε για πλακα) . παλια ειχα το ktm 250 exc (για δευτερο) και ξεδινα στο βουνο. Τωρα ομως πρεπει να συνδιασω πραγματα συμφωνα παντα με τις αναγκες. Και για τον λογο οτι τα μακρινα ταξιδια εχουν περιοριστει αρκετα (λογο οικογενειας) το σκεπτικο μου ειναι να δωσω βαρυτητα στον off χαρακτηρα μου αφου οι δυημερες-μονοημερες ειναι πιο εφικτες.Το ερωτημα λοιπον που θετω στον εαυτο μου και καταθετω κι εδω, ειναι αν αποκτησω το 690 σαν κυριο μηχανακι , θα κανω και το μακρινο μου ταξιδι οταν θα ερθει η ωρα ( με τις καταληλες παραμβασεις βεβαια σελα, τεποζιτα φαιριγκ, κ.α.) η θα μετανιωσω και θα θελω παλι αλλαγη σε δικυλυνδρο?
Η σκεψη βεβαια για το ktm ειναι λογο βαρους και θετικης εξελιξης απο την εταιρια για το συγκεκριμενο μηχανακι. Οι πολυ καλες κριτικες απο τα διαφορα τεστ με βαλανε να το σκεφτομαι πολυ ζεστα αλλα δεν ετυχε να το δω απο κοντα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Άλλαξα το VARADERO για το ktm 690 , ακριβώς για τον ίδιο λόγο , μετά απο την ίδια προετοιμασία που λες ,έκανα μεσα σε ένα μήνα 10000km .
Δεν κάνει για Μότο κρος και hard enduro αλλα άμα έχεις χέρια θα σε πάει παντού .
Ειναι το ιδανικό για travel enduro , τέλειο για διήμερα αλλα εύκολα μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο .
Θελει να σπρώχνεις χρήμα σε βελτιώση και τακτικό σέρβις . Κάθε 20000km να υπολογίζεις εύκολα κανα 300€ + τα ενδιάμεσα service.

Μετά το βαραντερο θα σου φανεί σαν το καλύτερο παιχνίδι στο λούνα πάρκ.

Επισεις ειναι τρελά αξιόπιστο και αντέχει τις κακουχίες .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Άλλαξα το VARADERO για το ktm 690 , ακριβώς για τον ίδιο λόγο , μετά απο την ίδια προετοιμασία που λες ,έκανα μεΕσυ σε ένα μήνα 10000km .
Δεν κάνει για Μότο κρος και hard enduro αλλα άμα έχεις χέρια θα σε πάει παντού .
Ειναι το ιδανικό για travel enduro , τέλειο για διήμερα αλλα εύκολα μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο .
Θελει να σπρώχνεις χρήμα σε βελτιώση και τακτικό σέρβις . Κάθε 20000km να υπολογίζεις εύκολα κανα 300€ + τα ενδιάμεσα service.

Μετά το βαραντερο θα σου φανεί σαν το καλύτερο παιχνίδι στο λούνα πάρκ.

Επισεις ειναι τρελά αξιόπιστο και αντέχει τις κακουχίες .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εσυ Κωνσταντινε εισαι χειροτερος απο μενα!! 10000 χιλ. σε ενα μηνα?? :omg2:Παντως οι ξενοι το ταξιδευουν τρελα το μηχανακι..και λενε τα καλυτερα.
Στο service των 20000 χιλ. αλλαζεις κατι εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι η εχει να κανει με ρυθμισεις και ελεγχους?
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
μια ουσιαστική διαφορά 640-690 είναι και τα διαστήματα των service....Οι κάτοχοι που ξέρουν καλύτερα ας το επιβεβαιώσουν, το 640 θέλει καθε 2500 λάδια και το 690 κάθε 10000. Πιστεύω για αυτό διαβάζουμε μεγάλα ταξιδιωτικά με 690 και όχι τα 640.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εσυ Κωνσταντινε εισαι χειροτερος απο μενα!! 10000 χιλ. σε ενα μηνα?? :omg2:Παντως οι ξενοι το ταξιδευουν τρελα το μηχανακι..και λενε τα καλυτερα.
Στο service των 20000 χιλ. αλλαζεις κατι εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι η εχει να κανει με ρυθμισεις και ελεγχους?
Αλλάζεις 4 ραουλα στα κοκοράκια και μετά έχεις ακριβης ρύθμιση τον βαλβίδων ,55€ ανα τεμάχιο , έχει 4 + λάδια φίλτρα κτλ .
Αν δεν εχουν τζόγο λογικά μπορεί να μην αλλαχτούν , εμένα ήθελε και ο μαστρο κλουνης έκανε εκπληκτική δουλειά !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Κων/ντινε τωρα το διαβασα... παιδια δεν υπαρχει! σε τι περιπετειες μπλεξατε!!:eek:mg:

Απο τις φωτο ειδα οτι ειχες το 690 smc . ( εκτος και αλλαξες λαστιχα)
Θελω να μου πεις την ταξιδιωτικη συμβιωση με τα αλλα δυο ( 990 & Transalp)
Για τα χωματινα δεν το συζητω αλλα για τον ανοιχτο δρομο?
Ειχατε κανενα θεμα με την πορεια? Τι ταχυτητες ταξιδευατε?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κων/ντινε τωρα το διαβασα... παιδια δεν υπαρχει! σε τι περιπετειες μπλεξατε!!:eek:mg:

Απο τις φωτο ειδα οτι ειχες το 690 smc . ( εκτος και αλλαξες λαστιχα)
Θελω να μου πεις την ταξιδιωτικη συμβιωση με τα αλλα δυο ( 990 & Transalp)
Για τα χωματινα δεν το συζητω αλλα για τον ανοιχτο δρομο?
Ειχατε κανενα θεμα με την πορεια? Τι ταχυτητες ταξιδευατε?
Το μηχανάκι το είχαμε κάνει με τον @elgato -με εμπρός τροχό 19 και πίσω με 17 .
Στο ταξίδι ήταν με 17αρια εμπρός-πίσω και τρία ρεζερβουάρ .
Φορούσε άλλη σέλα και μασκακι για τον αέρα .

Είχε πολλές βελτιώσεις μηχανικά για να γίνει πιο αξιόπιστο .αλλα όχι τρέλα πραγματα σε χρήματα .

Ταχύτητες απο 110 έως 160 με ένα ή δυο δόντι-α μικρότερο γρανάζι πίσω , δούλευε χαλαρά , δεν ανέβασε ποτε θερμοκρασίες και στα μεγάλα υψόμετρα δούλευε απλά τέλεια .

Είχα φορτωμένα πραγματα σε δυο σάκους απο 40lt ο κάθε ένας + το εκπληκτικό tank bag τις enduristan .

Σε κουράζει λίγο η σέλα μετά τα 300km αλλα τώρα ξέρω ακριβώς πως θα την έφτιαχνα .

Οτι άλλο θες και έχεις χρόνο πάρε με ένα τηλ να σου πω .

Καλό βράδι !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom