μπορεις να μας γραψεις φιλε μου καλε πια Εγω εγραψα τι θα επαιρνα εγω αυριο το πρωι δεν εγραψα τι να παρεις εσυ η καποιος αλλος εξαλου μπορει και να συμφωνησουμε και για αλλα μοντελα σαφεστατα και υπαρχουν και αλλα τις ιδιας κατηγοριαςΟλα τα μηχανακια ειναι καλα αλλα προοριζονται για συγκεκρημενη χρήση.
Απο κει και περα εγκειται στον καθενα μας τη χρηση θελει να κανει.
Μη τα ισοπεδωνουμε ολα. Το Wrf δεν ειναι το μοναδικο μηχανακι για τα ελληνικα βουνα. Υπαρχουν πολλα αλλα.
το 640 ειναι ενα μεγαλο εντουρο με κοστουμι ON-OFF... ειναι ιδανικο για εκδρομικο εντουρο και επαρχιακες ασφαλταδες οπου οι ταχυτητες μενουν εκει γυρο στα 100χαω. αν βγεις εθνικη μπορεις να κινηθεις με 130-140 (με το μαμα γραναζομα). απο εκει και πανω κανουν την εμφανιση τους οι εντονοι κραδασμοι που κουραζουν. η καταναλωση στην εθνικη παιζει απο 5,3-6 λιτ/100χλμ. αν θες να το χαρεις σε εκτος δρομου διαδρομες θα πρεπει να βαλεις τακουνια και 15αρι γραναζι μπροστα... τα θεματα που εχει το 640 ειναι το κομπλερ της μιζας και η κατω τρομπα του συμπλεκτη. στα πριν του 2003 μοντελα (μαυρο μοτερ) οι κεφαλες ειχαν την ταση να παρουσιαζουν ρογμες. αν σκοπευεις να το φορτωσεις με σαμαρια ή βαλιτσες καλο ειναι να ξερεις οτι θα χρειαστεις ενα πιο σκληρο ελατηριο στην πισω αναρτηση μιας και το μαμα ελατηριο δεν επαρκει για τοσα κιλα (αναβατης+μπαγαζια)... μετα απο τρια χρονια συμβιωσης με το 640 θα σου πω το οτι δεν θελω με τιποτα να το αποχωριστω αλλα για να μπορω να ακολουθω την παρεα σε ασφαλτινα ταξιδια η αλλαγη σε δικυλινδρο ειναι μονοδρομος. προσωπικα αν μπορεσω να το κρατησω σαν δευτερο, θα το κανω. κατα την γνωμη μου ειναι ενα τιμιο παιχνιδι που σε off διαδρομες προσφερει χαμογελα...Δε λεει?πολλοι λενε καλα λογια
Ρε Δημητρη βαλτος εισαι κι εσυ? Κι εσυ ΚΤΜ?
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Δε θελω ΚΤΜ...............
Μήτσε, πριν κάμποσα χρόνια σε κάποιο τεστ μοτοπεριοδικού, δεν θυμάμαι ποιό, είχε γράψει ο συντάκτηςδεν τα ξερω αυτα τα μηχανακια,εχω ακουσει μονο γι αυτα και θαθελα να δω πως πατανε
Η τελευταια σειρα ,ολα τα λεφταΜήτσε, πριν κάμποσα χρόνια σε κάποιο τεστ μοτοπεριοδικού, δεν θυμάμαι ποιό, είχε γράψει ο συντάκτης
ότι τα μηχανάκια αυτού του τύπου τα λέμε 50-50 ... η ΚΤΜ με το 690 κατάφερε να τα κάνει 80-80 ...
Κατά τη γνώμη μου, είχε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ...
Το ΜΟΝΑΔΙΚΌ πράγμα που δεν κάνει καλά αυτό το μηχανάκι (απλώς ανεκτά ...) είναι ΠΟΛΥΩΡΟ ταξίδι στην εθνική ...
Μήπως να το αναλύαμε το θέμα σε καμιά χωματοβολτίτσα, το ερχόμενο ΣΚ ... ?
Εσυ Κωνσταντινε εισαι χειροτερος απο μενα!! 10000 χιλ. σε ενα μηνα?? Παντως οι ξενοι το ταξιδευουν τρελα το μηχανακι..και λενε τα καλυτερα.Άλλαξα το VARADERO για το ktm 690 , ακριβώς για τον ίδιο λόγο , μετά απο την ίδια προετοιμασία που λες ,έκανα μεΕσυ σε ένα μήνα 10000km .
Δεν κάνει για Μότο κρος και hard enduro αλλα άμα έχεις χέρια θα σε πάει παντού .
Ειναι το ιδανικό για travel enduro , τέλειο για διήμερα αλλα εύκολα μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο .
Θελει να σπρώχνεις χρήμα σε βελτιώση και τακτικό σέρβις . Κάθε 20000km να υπολογίζεις εύκολα κανα 300€ + τα ενδιάμεσα service.
Μετά το βαραντερο θα σου φανεί σαν το καλύτερο παιχνίδι στο λούνα πάρκ.
Επισεις ειναι τρελά αξιόπιστο και αντέχει τις κακουχίες .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλλάζεις 4 ραουλα στα κοκοράκια και μετά έχεις ακριβης ρύθμιση τον βαλβίδων ,55€ ανα τεμάχιο , έχει 4 + λάδια φίλτρα κτλ .Εσυ Κωνσταντινε εισαι χειροτερος απο μενα!! 10000 χιλ. σε ενα μηνα?? Παντως οι ξενοι το ταξιδευουν τρελα το μηχανακι..και λενε τα καλυτερα.
Στο service των 20000 χιλ. αλλαζεις κατι εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι η εχει να κανει με ρυθμισεις και ελεγχους?
Κων/ντινε τωρα το διαβασα... παιδια δεν υπαρχει! σε τι περιπετειες μπλεξατε!!mg:4 χώρες, μια απέλαση και ένα πραξικόπημα
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://www.advride.gr/index.php?threads/4-χώρες,-μια-απέλαση-και-ένα-πραξικόπημα.5646/&share_tid=5646&share_fid=81535&share_type=t
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το μηχανάκι το είχαμε κάνει με τον @elgato -με εμπρός τροχό 19 και πίσω με 17 .Κων/ντινε τωρα το διαβασα... παιδια δεν υπαρχει! σε τι περιπετειες μπλεξατε!!mg:
Απο τις φωτο ειδα οτι ειχες το 690 smc . ( εκτος και αλλαξες λαστιχα)
Θελω να μου πεις την ταξιδιωτικη συμβιωση με τα αλλα δυο ( 990 & Transalp)
Για τα χωματινα δεν το συζητω αλλα για τον ανοιχτο δρομο?
Ειχατε κανενα θεμα με την πορεια? Τι ταχυτητες ταξιδευατε?