Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την έπλυνα, και αυτήν και τα πράγματα της και εντόπισα και απώλειες από τη βόλτα στην Εύβοια.
Τραυματίστηκε το νεοπρέν που έχω βάλει στο ανάποδο μπροστινό, μάλλον κάποια πέτρα πέρασε μεταξύ τροχού και καλαμιού και το ξύρισε! Επίσης εξαφανίστηκε το προστατευτικό που έβαλα στο αριστερό καπάκι του κινητήρα για να μη τραυματίζεται από το μοχλό ταχυτήτων στις πτώσεις και τη μπότα στο δούλεμα, αυτό μάλλον το πήρε ο αέρας!

:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την κατέβασα σε ένα παραδεισένιο κέντρο για δουλειά. Απόλαυσα τον ντιζελένιο/ντουκαταίικο της ήχο στα στενά του Γκύζη και έκανα λογαριασμό "καδένα-τεντωτήρας-φλάντζα τεντωτήρα-βαλβίδες" όσο σκεφτόμουν και το πότε θα προκόψω να βγάλω την σπασμένη βίδα από το EXUP.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Ρύθμισα το ρελαντί στις 2000 γιατί το μυστικό για να μη σβήνει αυτός ο υπερφυσικός, ανεπανάληπτος κινητήρας του nx είναι στο ρελαντί.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ρύθμισα το ρελαντί στις 2000 γιατί το μυστικό για να μη σβήνει αυτός ο υπερφυσικός, ανεπανάληπτος κινητήρας του nx είναι στο ρελαντί.
εσύ, που είσαι μου κάνεις για γνώστης του ρελαντί... που είσαι τόσο καιρό?????? ακόμα έχουμε αναπάντητο το ερώτημα....

τελικά, αν πάμε το ρελαντί στις 75000στροφές 1) θα επηρεαστεί ο κινητήρας??? 2) η πρώτη θα ακουστεί μόνο στον δικό μας γαλαξία???
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Υψηλο ρελαντι σημαινει μεγαλη καταναλωση καυσιμου, πιθανη υπερθερμανση μοτερ σε αργα κομματια/κινηση και δυσκολια/φθορα σασμαν οχι μονο στην 1η αλλα και σε ολα τα κατεβασματα.

2000 ειναι πολυ νομιζω. Αν στις 1500 σου σβηνει τοτε κατι στο καρμπυρατερ σου θελει ρυθμισμα ή αλλαγη, μπορει να ειναι καμια μεμβρανη επιταχυντη κολλημενη. Αν ολα στο καρμπυρατερ ειναι οκ τσεκαρεις ηλεκτρονικη ή/και τις συνδεσεις της.
 

Siou

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι
Όνομα
XΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
ΝΧ 650
Kαλησπέρα, είχα σοβαρό θέμα με ρελαντί σβησίματα ,κοψίματα ,μετά από καθάρισμα καρμπ πάλι τα ίδια , μετά από ψάξιμο και ζοχάδα πήγε το ρεζερβουάρ για καθαρισμό επισμαλτωση , όλα τα θέματα λύθηκαν ρελαντί 1200+- 100 κανένα σβήσιμο ,έστρωσε και η κατανάλωση , βέβαια ξανάρυθμίστηκε το καρμπιρατέρ
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Ρύθμισα το ρελαντί στις 2000 γιατί το μυστικό για να μη σβήνει αυτός ο υπερφυσικός, ανεπανάληπτος κινητήρας του nx είναι στο ρελαντί.
Είχα το ίδιο θέμα στο domi. Μίλησα με επισημό συνεργείο κ μου είπε πως είναι.... άλυτο! Με ένα καθάρισμα στο καρμπυρατέρ το πρόβλημα λύθηκε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα Xoντα δε χαλανε και αααααμα χαλασει κατι ειναι αλυτο. Νομος.
όσα ξέρει ο σοϊχίρο δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
εσύ, που είσαι μου κάνεις για γνώστης του ρελαντί... που είσαι τόσο καιρό?????? ακόμα έχουμε αναπάντητο το ερώτημα....

τελικά, αν πάμε το ρελαντί στις 75000στροφές 1) θα επηρεαστεί ο κινητήρας??? 2) η πρώτη θα ακουστεί μόνο στον δικό μας γαλαξία???
Έχεις dominator;

Αν μπορείς να απαντήσεις σοβαρά θα λυθεί και η απορία σου.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Υψηλο ρελαντι σημαινει μεγαλη καταναλωση καυσιμου, πιθανη υπερθερμανση μοτερ σε αργα κομματια/κινηση και δυσκολια/φθορα σασμαν οχι μονο στην 1η αλλα και σε ολα τα κατεβασματα.

2000 ειναι πολυ νομιζω. Αν στις 1500 σου σβηνει τοτε κατι στο καρμπυρατερ σου θελει ρυθμισμα ή αλλαγη, μπορει να ειναι καμια μεμβρανη επιταχυντη κολλημενη. Αν ολα στο καρμπυρατερ ειναι οκ τσεκαρεις ηλεκτρονικη ή/και τις συνδεσεις της.
Είναι όλα τσεκαρισμενα και προσφατα. Όχι δε σβήνει όπου και να το έχω. Στις 2000 όμως δε κάνει κομπιασματα.

Όπως το έγραψα φάνηκε σα να σβήνει, το έχω ακούσει από κατόχους μόνο.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Είχα το ίδιο θέμα στο domi. Μίλησα με επισημό συνεργείο κ μου είπε πως είναι.... άλυτο! Με ένα καθάρισμα στο καρμπυρατέρ το πρόβλημα λύθηκε.
Άλυτο είναι το μυαλό τους πες τους. Μονοκύλινδρο είναι θέλει διαφορετική μεταχείριση.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Έχεις dominator;

Αν μπορείς να απαντήσεις σοβαρά θα λυθεί και η απορία σου.
ΓΙάννη, έχεις δίκιο, λάθος μου, γιατί μπορεί να μην είχες παρακολουθήσει μια σχετική απορία για ρελαντί, σε άλλο μηχανάκι, όπου και πηγαινε το σχόλιό μου!!
δυστυχώς ο γραπτός λόγος είναι περιεργος και πλήρως παρεξηγήσιμος, αλλά πίστεψέ με, σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα οτιδήποτε ειρωνικό ή κοροιδευτικό για σένα!!!!

ζητώ συγνώμη και πάλι ;)
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
ΓΙάννη, έχεις δίκιο, λάθος μου, γιατί μπορεί να μην είχες παρακολουθήσει μια σχετική απορία για ρελαντί, σε άλλο μηχανάκι, όπου και πηγαινε το σχόλιό μου!!
δυστυχώς ο γραπτός λόγος είναι περιεργος και πλήρως παρεξηγήσιμος, αλλά πίστεψέ με, σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα οτιδήποτε ειρωνικό ή κοροιδευτικό για σένα!!!!

ζητώ συγνώμη και πάλι ;)
Έλα ρε τρελά βάλε ένα λινκ στο τέλος. Είμαι παλιός στα φόρουμ ξέρω πως είναι
 
Top Bottom