Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν προοριζονται για το τενερε και τα βαλεις μονος περιμενω thread.... Γιατι πρεπει να ναι μανικι... Να μαθαινουμε και μεις!!!! Καλοφορετα εκανες την καλυτερη επιλογη κατεμε!!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατι να'ναι μανικι; Λύνεις τροχό, δαγκανες, καλωδιωσεις κ σωληνωσεις, φτερο και απλα βγαζεις συρταρωτα τα καλαμια απο τις τιμονοπλακες. Το αντιθετο για την τοποθετηση.


Φτιαχνεις κι ενα τετοιο με ντιζες ψευδοροφης, παξιμαδια και ενα κολαρο απο μεταλλικο σωληνα/χοντρο PVC και εισαι ετοιμος!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από τι σκληρότητα σε τι σκληρότητα είναι η αλλαγή;
Μιλάς για τα ελατήρια; Γραμμικά VS Προοδευτικά; Ή για τη σκληρότητα των λαδιών;

Αν πρόκειται για τη σκληρότητα των λαδιών, ανοίγεις μια συζήτηση που είναι βαρέλι δίχως πάτο.
Οι αναγραφόμενες τιμές σκληρότητας είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ των εταιρειών που μπορεί ένα 5άρι να είναι όμοιο με ένα 15άρι.

Προσωπικά κατέληξα στην απλούστερη λύση, βάζω το συνιστώμενο από το εργοστάσιο και τελειώνει η ιστορία. Αν ανοίξουμε τώρα συζητήσεις για το αν και πόσο βοηθάει να αλλάζεις σκληρότητα αναλόγως χρήσης θα χαθούμε στο διάστημα, απαιτεί σοβαρή γνώση. Εκτός αν κάποιος ασχολείται σοβαρά με αγώνες οπότε εκεί στο κυνήγι των δευτερολέπτων έχει ένα νόημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Βλέπω ότι δεν σχολιασε κανείς γιατί χρειάζεται το ζουπερ τενερε αλλαγή μπροστινού!!
Κωστα μην ανοιγεις τετοιες συζητησεις που καμμια φορα,οταν πεφτω με λιγα σε λακουβες, σκεφτομαι αν μου εκλεψαν την μπροστινη αναρτηση....:D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα μην ανοιγεις τετοιες συζητησεις που καμμια φορα,οταν πεφτω με λιγα σε λακουβες, σκεφτομαι αν μου εκλεψαν την μπροστινη αναρτηση....:D
Δεν νομίζω να βάζει ολινς για τις λακκούβες.
Το θέμα είναι να μην χορεύει σαν τα μπαλέτα της σακιρα η μπροστά ανάρτηση.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν νομίζω να βάζει ολινς για τις λακκούβες.
Το θέμα είναι να μην χορεύει σαν τα μπαλέτα της σακιρα η μπροστά ανάρτηση.
Κατσε θα το δει και θα μας πει....Σιγα μην το αφησει να περασει ετσι:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάς για τα ελατήρια; Γραμμικά VS Προοδευτικά; Ή για τη σκληρότητα των λαδιών;

Αν πρόκειται για τη σκληρότητα των λαδιών, ανοίγεις μια συζήτηση που είναι βαρέλι δίχως πάτο.
Οι αναγραφόμενες τιμές σκληρότητας είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ των εταιρειών που μπορεί ένα 5άρι να είναι όμοιο με ένα 15άρι.

Προσωπικά κατέληξα στην απλούστερη λύση, βάζω το συνιστώμενο από το εργοστάσιο και τελειώνει η ιστορία. Αν ανοίξουμε τώρα συζητήσεις για το αν και πόσο βοηθάει να αλλάζεις σκληρότητα αναλόγως χρήσης θα χαθούμε στο διάστημα, απαιτεί σοβαρή γνώση. Εκτός αν κάποιος ασχολείται σοβαρά με αγώνες οπότε εκεί στο κυνήγι των δευτερολέπτων έχει ένα νόημα.
Ελατήρια, όχι λάδι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Φτιαχνεις κι ενα τετοιο με ντιζες ψευδοροφης, παξιμαδια και ενα κολαρο απο μεταλλικο σωληνα/χοντρο PVC και εισαι ετοιμος!
To "σπεσιαλ τουλ" σε τι χρειαζεται;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βλέπω ότι δεν σχολιασε κανείς γιατί χρειάζεται το ζουπερ τενερε αλλαγή μπροστινού!!
Γιατι ειναι γνωστο οτι το μπροστινο του τενεκε (οπως και τα περισσοτερα low baget γιαπωνεζικα) ειναι γτπ
Η κατασταση βελτιωνεται με σκληροτερα ελατηρια + ψαξιμο με το ιξωδες/σταθμη του λαδιου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατι ειναι γνωστο οτι το μπροστινο του τενεκε (οπως και τα περισσοτερα low baget γιαπωνεζικα) ειναι γτπ
Η κατασταση βελτιωνεται με σκληροτερα ελατηρια + ψαξιμο με το ιξωδες/σταθμη του λαδιου
Low budget η τενερουκλα?
Πόσο έχει καινούργιο, δεν θυμάμαι!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι ειναι γνωστο οτι το μπροστινο του τενεκε (οπως και τα περισσοτερα low baget γιαπωνεζικα) ειναι γτπ
Η κατασταση βελτιωνεται με σκληροτερα ελατηρια + ψαξιμο με το ιξωδες/σταθμη του λαδιου
Low budget η τενερουκλα?
Πόσο έχει καινούργιο, δεν θυμάμαι!

Α ρε konkost είδες τα γεράματα. Τα μπέρδεψε πάλι... (τις προάλες το έσκασε από την αυλή και δε θυμόταν να γυρίσει, ευτυχώς μας τον έφερε πίσω ένας γείτονας).

Δεν μιλούσαμε για το XT660Z (που επίσης είναι Tενερούκλα). Η αναφερόμενη Tenere είναι ένα XT1200Z.... δηλαδή μια Supertenere!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To "σπεσιαλ τουλ" σε τι χρειαζεται;
κρατάει το φυσίγγιο. αν είσαι λίγο ταχυδακτυλουργός το κάνεις και χωρίς αυτό, αλλά διευκολύνει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To "σπεσιαλ τουλ" σε τι χρειαζεται;
κρατάει το φυσίγγιο. αν είσαι λίγο ταχυδακτυλουργός το κάνεις και χωρίς αυτό, αλλά διευκολύνει.
Aυτο, συμπιεζει και κραταει το φυσιγγιο κατω στα USD για να μπορεσεις να βαλεις κλειδι στο παξιμαδι που κραταει το καπακι/ρυθμιστη και να το λυσεις.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Α ρε konkost είδες τα γεράματα. Τα μπέρδεψε πάλι... (τις προάλες το έσκασε από την αυλή και δε θυμόταν να γυρίσει, ευτυχώς μας τον έφερε πίσω ένας γείτονας).

Δεν μιλούσαμε για το XT660Z (που επίσης είναι Tενερούκλα). Η αναφερόμενη Tenere είναι ένα XT1200Z.... δηλαδή μια Supertenere!!!
Oυπςςςςς :pce:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aυτο, συμπιεζει και κραταει το φυσιγγιο κατω στα USD για να μπορεσεις να βαλεις κλειδι στο παξιμαδι που κραταει το καπακι/ρυθμιστη και να το λυσεις.
Γραψε λαθος Δεν καταλαβαγια πιο μπροστινο μιλουσαν :hh:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Low budget η τενερουκλα?
Πόσο έχει καινούργιο, δεν θυμάμαι!
Σταματα.....προβοκατορα....θα σε περιλαβει με τη μανικα ο Jerry κ αλλοιμονο σου.....χαχαχα !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σταματα.....προβοκατορα....θα σε περιλαβει με τη μανικα ο Jerry κ αλλοιμονο σου.....χαχαχα !!!!
Ο τζερυ ήρθε από ένα στριτ μηχανακι στα μαστοδοντα και είναι καλό να μας δώσει ένα ριβιου πως του φάνηκε η μετάβαση κλπ κλπ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ιταλικό κομπλέ επιτέλους.

Απέφυγα το σφίξιμο στα 100ΝΜ που λέει το μάνιουαλ για το αλουμινένιο παξιμάδι της άνω τιμονόπλακας, πολλά φαίνονται. Οι βίδες της κλειδαριάς μπήκαν ανοξείδωτες με λοκτάιτ για να μην φύγουν πάλι, το τιμόνι μπήκε λίγο πιο όρθιο και κάθεται ίσια. Οπότε μένει μιά βολτούλα για γενικότερο τσεκ αν βολεύει και μήπως κάτι θέλει σφίξιμο πάλι (τι κακό και αυτό με τους κραδασμούς του μονοκύλινδρου πια). Α και μιά εμπρός σαμπρέλα, αυτή που φοράω χάνει σιγά σιγά.

Εν τω μεταξύ μου πέρασε και μιά σατανική σκέψη με τις "φακαρόλες 3Μ" που διάβασα εδώ και είπε και ο Μουρίκης στην παρουσίαση του V85TT, μας χαλάει το tubeless δεν μας χαλάει, κάθε άλλο.


gsmaniac το πίσω WILD που έβαλες, έχεις ιδέα πόσο "ζει" σαν χιλιομετρική απόδοση; Σκεφτόμουν να μην βάλω πάλι τα K760 γιατί κατά τις 10,000 είναι σλικ το πίσω, συν το ότι το WILD δείχνει κάπως πιο off και ψάχνω δικαιολογίες να πιεστώ να εκδράμω (όχι στο τρόφι ακόμα).
 
Top Bottom