Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γυάλισμα στο Fireblade! Πρώτη απόπειρα, πήρα μια Sonax αλοιφή από το Praktiker και σιγά σιγά το πέρασα. Τα αποτελεσμάτα ήταν εμφανή, κάτι θαμπάδες στο ντεπόζιτο έφυγαν, κάτι αράχνες στο μούτρο. Πολύ ευχαριστημένος! :)



Επόμενο στάδιο καλλωπισμού, τοπικό ρετουσάρισμα στις ζάντες (έχω πάρει ένα generic μαύρο αυτοκινήτου σε πινελάκι) όπου έχει φύγει το χρώμα και πέρασμα την ίδια αλοιφή μετά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχωσα επιτέλους τον πεθερό να μου φτιάξει την σπασμένη βάση του stand...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Δεν έγινε σήμερα, αλλά την Κυριακή που μας πέρασε.
Αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στην εμπρός ανάρτηση του Dakar γιατί είχαμε μια διαρροή στην δεξιά μεριά.








Και αλλαγή λαδιών του κινητήρα.
Και όπως πάντα ο θείος "Μέρφη" ήταν εκεί για να γελάσει μαζί μας...........
Έτσι κατά το βίδωμα της κάτω βίδας-τάπας λαδιού, κλώτσησε το σπείρωμα και άντε γειά........!!!!!!!
Οπότε λύση ανάγκης , για να μην χαθεί το Troffy, επιστρατεύτηκε το γνωστό HeliCoil.
Στην σημερινή δοκιμή δείχνει να πηγαίνει καλά......... ίδωμεν για την συνέχεια.......
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν έγινε σήμερα, αλλά την Κυριακή που μας πέρασε.
Αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στην εμπρός ανάρτηση του Dakar γιατί είχαμε μια διαρροή στην δεξιά μεριά.
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα το να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.





Γιώργο , όχι δεν έχω κάνει κάποια αναβάθμιση στο πιρούνι. Είναι όλο "μαμά" εσωτερικά και εξωτερικά. Το μόνο που ,εάν μπορώ να πω ότι άλλαξα, είναι το ιξώδες του λαδιού, μιας και στο μάνιουαλ η HONDA δεν αναφέρει τι ιξώδες λάδι να μπει. Έτσι διάλεξα να βάλω ένα 20αρι λάδι της Lucas που θεωρείτε Hard. Θα δοκιμαστεί τώρα στο Troffy και θα δω εάν ήταν καλή η επιλογή. Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο πιρούνι, όπως νομίζω και του 250 παίρνει και μια μικρή ποσότητα αέρα, μην φανταστείς τίποτα τρελή, έως 2,8 PSI, την οποία εγώ δεν έβαλα για να το δοκιμάσω μόνο με το λάδι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δημητρη βλεπω οτι ουσιαστικα εχεις κανει οτι εκανα κι'εγω, δηλ εβαλες πιο παχυρευστο λαδι. Κανει σε ενα βαθμο δουλεια αλλα ιδεατα χρειαζονται και πιο στιβαρα ελατηρια. Αυτο με την προσθετη πιεση αερα το ξερω αλλά δεν τοχω δοκιμασει ποτέ. Παντως και απλα με το παχυτερο λαδι το ειχα φερει σε αποδεκτη κατασταση αλλά μεχρι απλα σβελτη οδηγηση στο χωμα, χωρις κυνηγημα. Γραψε μετα το Τροφυ πως πηγε.

ΥΓ Πληροφοριακα, εγω στο δικο μου ειχα επισκευασει και το αμορτισερ στο K-Shock και ειχα βαλει και ενα δαχτυλιδι 5χλ στο ελατηριο για μονιμη αρχικη προφορτιση. Και επισης ειχα βαλει 10χλ αποστατες απο τεφλον στο πηρουνι για τον ιδιο λογο.
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Δημητρη βλεπω οτι ουσιαστικα εχεις κανει οτι εκανα κι'εγω, δηλ εβαλες πιο παχυρευστο λαδι. Κανει σε ενα βαθμο δουλεια αλλα ιδεατα χρειαζονται και πιο στιβαρα ελατηρια. Αυτο με την προσθετη πιεση αερα το ξερω αλλά δεν τοχω δοκιμασει ποτέ. Παντως και απλα με το παχυτερο λαδι το ειχα φερει σε αποδεκτη κατασταση αλλά μεχρι απλα σβελτη οδηγηση στο χωμα, χωρις κυνηγημα. Γραψε μετα το Τροφυ πως πηγε.

ΥΓ Πληροφοριακα, εγω στο δικο μου ειχα επισκευασει και το αμορτισερ στο K-Shock και ειχα βαλει και ενα δαχτυλιδι 5χλ στο ελατηριο για μονιμη αρχικη προφορτιση. Και επισης ειχα βαλει 10χλ αποστατες απο τεφλον στο πηρουνι για τον ιδιο λογο.



Γιώργο, και εγώ δεν είμαι άνθρωπος που κυνηγιέμαι, για μια σβέλτη οδήγηση, το συζητάω, αλλά μέχρι εκεί. Άλλωστε και η μηχανή αυτή θεωρώ ότι δεν είναι για κυνήγημα.Την περίπτωση να μπουν εμπρός μεγαλύτεροι αποστάτες για μια προφόρτιση λιγο περισσότερη την έχω σκεφτεί και εγώ. Βέβαια θέλω να δω πρώτα πως θα συμπεριφέρετε τώρα, γιατί από την τελευταία βόλτα που το είχα πάει, έχουν αλλάξει τα δεδομένα του βάρους μου (-50 κιλά) , οπότε σίγουρα θα υπάρχει διαφορά.
Με την πίσω ανάρτηση δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν έγινε σήμερα, αλλά την Κυριακή που μας πέρασε.
Αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στην εμπρός ανάρτηση του Dakar γιατί είχαμε μια διαρροή στην δεξιά μεριά.








Και αλλαγή λαδιών του κινητήρα.
Και όπως πάντα ο θείος "Μέρφη" ήταν εκεί για να γελάσει μαζί μας...........
Έτσι κατά το βίδωμα της κάτω βίδας-τάπας λαδιού, κλώτσησε το σπείρωμα και άντε γειά........!!!!!!!
Οπότε λύση ανάγκης , για να μην χαθεί το Troffy, επιστρατεύτηκε το γνωστό HeliCoil.
Στην σημερινή δοκιμή δείχνει να πηγαίνει καλά......... ίδωμεν για την συνέχεια.......
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.


Καποια στιγμη πρεπει να πιασω και το δικο μου. Εχω στα πλανα καποιες βελτιωσεις αναστρεψιμες, wp extreme 50 που εχω (με διατηρηση του ταμπουρου μπροστα), ενα πισω αμορτισερ, και ενα Dellorto 38αρι που εχω να περκμενουν.

Με εξατμιση και κεφαλη εχετε κανει κατι;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με εξατμιση και κεφαλη εχετε κανει κατι;
Εγω ειχα απλα "ξεκοιλιάσει" τη μαμισια εξατμιση επειδη σαπισε στην εξοδο και εφυγε σχεδον μονο του το εσωτερικο κομματι/φλογερα, θυμαμαι καποιους που βαζανε Supertrapp. Τοχα σκεφτει κι'εγω αλλά δεν ηθελα να χαλασω το μαμισιο λουκ και η Supertrapp ητανε αλουμινι ενω η μαμα μαυρη (αν και βαρια βεβαια).

Η κεφαλη σ'αυτα τα μηχανακια ειχε θεμα με τα μπουζονια που κλωτσαγανε και μετα πεταγε λαδια, ειχα λερωσει/χαλασει καναδυο τζην παντελονια. Την πρωτη φορα που το ανοιξα εβαλα helicoil μονο στα δυο μπουζονια που ειχανε κλωτσησει. Την δευτερη φορα που κλωτσησανε και τα υπολοιπα και το ανοιξα για να βαλω και σ'αυτα, ετριψα βαλβιδες / εβαλα τσιμουχακια και πηρα και ελατηρια πιστονιου ν'αλλαξω (το μηχανακι ειχε πια σχεδον 70Κ χμ). Αλλά επειδη ηθελε και δισκους συμπλεκτη το αφησα λυμενο και δεν αξιωθηκα ποτε να το δεσω. Ελπιζω ν'ασχοληθω σε καποια φαση στο μελλον...
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Το πρόβλημα με την κεφαλή, έχει να κάνει και με το ότι εκεί υπάρχει το ένα σημείο έδρασης- κρατήματος του κινητήρα στον σκελετό. Σε ξένα φόρουμ είχα διαβάσει ότι σε εκείνο το σημείο τρώει ζόρι η κεφαλή και για αυτό το λόγο ζορίζονται τα μπουζόνια και έχει αυτές τις διαρροές .
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Με την κεφαλη δεν εχω διαρροες, εχω συρματασφαλισει τις βιδες και κρατανε καλα. Υπαρχει φθορα στον εκκεντροφορο/εδραση στην κεφαλη που ειναι γνωστο προβλημα με αυτα τα μοτερ, αλλα οπου ειχα ρωτησει Αθηνα για επιδιορθωση, εβγαζαν σπυρια
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Ένα άλλο γνωστό πρόβλημα που εμφάνιζαν ήταν η ρωγμή που εμφάνιζαν μεταξύ της τρύπας του μπουζί και της θέσης της βαλβίδας, εάν δεν κάνω λάθος της εξαγωγής.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ένα άλλο γνωστό πρόβλημα που εμφάνιζαν ήταν η ρωγμή που εμφάνιζαν μεταξύ της τρύπας του μπουζί και της θέσης της βαλβίδας, εάν δεν κάνω λάθος της εξαγωγής.
Πολυ σωστα, δυο κολλημενες κεφαλες εχω!
 
Top Bottom