Χρηστος σχ
Μέλος
- Όνομα
- Χρήστος
- Μοτό
- Adventure 950
Σκέφτομαι να το κατάργησω καθώς το διαβάζω συνέχεια αλλά δεν ξέρω πως δουλεύει. Βλέπω κάτι σωλήνες που πάνε πάνω στα καρμπιλατερ και φοβάμαι αν επηρεάζει το μείγμα!
To SAS στα ΚΤΜ ,είναι ακριβώς ότι το Pair Valve στα SUZUKI.Μου θυμίζει το pair valve που είχα στο hayabusa.
Οχι φίλε....τα'χεις μπλέξει.Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση Sas χαχα. Οπότε το αφαιρώ το epc από τα καρμπιλατερ και ταπωνω τα ρουξουνια των καρμπιλατερ χωρίς φόβο όπως δείχνουν οι φωτογραφίες! Λογικά οι μαγνητικες που έχει αφήνουν να περνάει στην 2ρα και στη 3 ποιο πολύς αέρας και το μείγμα να μετατρέπεται σε ποιο φτωχό. Ποιο φτωχό μείγμα λιγότερη απόδοση καλύτεροι ρυποι προς το περιβάλλον λιγότερη ένταση στην καύση(ηχος). Με λίγα λόγια ταπωνω και το κάνω ποιο πλούσιο χωρίς να κόψω καλώδια για να μην βλέπει ποια ταχύτητα εχω
Α...καλά...μόλις πρόσεξα ότι μιλάμε για τα 950 ,άρα carbs.
Θέλει και ένα ξεμάτιασμα στο τέλος...Α...καλά...μόλις πρόσεξα ότι μιλάμε για τα 950 ,άρα carbs.
Ok.
Για το SAS δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με τα 990.
Το EPC στα 950 ,μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε όπως αναφέρει το άνωθεν φωτορεπορτάζ (ξηλώνοντας ούΛη την συκωταριά)
είτε απλά αποσυνδέοντας τα 2 καλώδια(2ας-3ης) από την φίσα του gear sensor ,αφήνοντας κουμπωμένο μόνο το ένα(της νεκράς)
ΠΑΝΤΑ !!!Θέλει και ένα ξεμάτιασμα στο τέλος...