Τι ειναι το epc στο 950 και πως δουλευει.?

Χρηστος σχ

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Adventure 950
Σκέφτομαι να το κατάργησω καθώς το διαβάζω συνέχεια αλλά δεν ξέρω πως δουλεύει. Βλέπω κάτι σωλήνες που πάνε πάνω στα καρμπιλατερ και φοβάμαι αν επηρεάζει το μείγμα!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Από ότι θυμάμαι η βαλβίδα αυτή κάτι κάνει για να περνάει προδιαγραφές η μηχανή και δουλεύει μάθει με το sas αν θυμάμαι καλά . Όποτε μπορείς να τα ξυλωσεις όλα .
Ο γάτος ακούει ;;; @el-Gatto


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για τους ρύπους είναι...
Για ρίξε μια ματιά εδώ...
SAS EPC Removal
 

stamulee

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
KTM 950 Adventure
Απ' ότι μου είχε πει ο @el-Gatto αυτό πρέπει να βγαίνει μετά το πρώτο σερβις. δεν προσφέρει κάτι μετά. Δεν ξέρω αν λέμε για το ίδιο ματζαφλάρι αλλά νομίζω EPC μου το είχε πει.
Θα μάθουμε όταν απαντήσει.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Μου θυμίζει το pair valve που είχα στο hayabusa.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Χοντρικά ,γιατί κουτουλάω από την κούραση...

Το SAS(Secondary Air System) είναι ένα σύστημα ανακύκλωσης ,ή μάλλον καλύτερα επανα-καυσης κάποιας ποσότητας μισο-καμμένου μίγματος.
Υπάρχει στις μοτό καθαρά κ μόνο για να περνανε προδιαγραφές ρύπων.
Καταργώντας το ,εχεις πάντα ΜΟΝΟ καθαρό μιγμα βενζίνης-αέρα στις εισαγωγές
+ ότι μπορέις να ρυθμίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια το AFR ,αφού δεν εισωρούν κατάλοιπα κάυσης να το "μολύνουν"

Το EPC(Electronic Pοsition Control) ,είναι ένα σύστημα το οποίο μειώνει την ισχύ-απόδοση της μοτό(βλ.κόφτης) κατα 30% περίπιου ,σε συγκεκριμένες στροφές ,με 2η κ 3η ταχύτητα.
Υπάρχει για να περνάνε οι μοτό προδιαγραφές θορύβου στο συγκεκριμένο εύρος λειτουργίας/κίνησής τους.
 

Χρηστος σχ

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Adventure 950
Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση Sas χαχα. Οπότε το αφαιρώ το epc από τα καρμπιλατερ και ταπωνω τα ρουξουνια των καρμπιλατερ χωρίς φόβο όπως δείχνουν οι φωτογραφίες! Λογικά οι μαγνητικες που έχει αφήνουν να περνάει στην 2ρα και στη 3 ποιο πολύς αέρας και το μείγμα να μετατρέπεται σε ποιο φτωχό. Ποιο φτωχό μείγμα λιγότερη απόδοση καλύτεροι ρυποι προς το περιβάλλον λιγότερη ένταση στην καύση(ηχος). Με λίγα λόγια ταπωνω και το κάνω ποιο πλούσιο χωρίς να κόψω καλώδια για να μην βλέπει ποια ταχύτητα εχω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση Sas χαχα. Οπότε το αφαιρώ το epc από τα καρμπιλατερ και ταπωνω τα ρουξουνια των καρμπιλατερ χωρίς φόβο όπως δείχνουν οι φωτογραφίες! Λογικά οι μαγνητικες που έχει αφήνουν να περνάει στην 2ρα και στη 3 ποιο πολύς αέρας και το μείγμα να μετατρέπεται σε ποιο φτωχό. Ποιο φτωχό μείγμα λιγότερη απόδοση καλύτεροι ρυποι προς το περιβάλλον λιγότερη ένταση στην καύση(ηχος). Με λίγα λόγια ταπωνω και το κάνω ποιο πλούσιο χωρίς να κόψω καλώδια για να μην βλέπει ποια ταχύτητα εχω
Οχι φίλε....τα'χεις μπλέξει.

Αλλο το SAS ,κι άλλο το EPC.

Σωληνάκια κ ρουξούνια έχουν να κάνουν με το SAS.

To EPC δουλεύει μέσω του gear sensor .ο οποίος δίνει σήμα στην ECU .η οποία ενεργοποιεί κόφτη ,σύμφωνα με τον προγραμματισμό της.

Διάβασε πιό προσεκτικά αυτά που έχεις βρεί ,κ ψάξ'το λίγο παραπάνω.
Αν το γκουγκλάρεις ,θα βρείς πολλά κ αναλυτικά άρθρα για το πως κ τι κ ποιό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
SAS EPC Removal


Sent from my iPhone using Tapatalk
Α...καλά...μόλις πρόσεξα ότι μιλάμε για τα 950 ,άρα carbs.
Ok.
Για το SAS δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με τα 990.
Το EPC στα 950 ,μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε όπως αναφέρει το άνωθεν φωτορεπορτάζ (ξηλώνοντας ούΛη την συκωταριά)
είτε απλά αποσυνδέοντας τα 2 καλώδια(2ας-3ης) από την φίσα του gear sensor ,αφήνοντας κουμπωμένο μόνο το ένα(της νεκράς)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Α...καλά...μόλις πρόσεξα ότι μιλάμε για τα 950 ,άρα carbs.
Ok.
Για το SAS δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με τα 990.
Το EPC στα 950 ,μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε όπως αναφέρει το άνωθεν φωτορεπορτάζ (ξηλώνοντας ούΛη την συκωταριά)
είτε απλά αποσυνδέοντας τα 2 καλώδια(2ας-3ης) από την φίσα του gear sensor ,αφήνοντας κουμπωμένο μόνο το ένα(της νεκράς)
Θέλει και ένα ξεμάτιασμα στο τέλος...:cool:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το epc καθυστερει το ανεβασμα των βελονων στις πρωτες 2 η 3 ταχυτητες...Στην πραξη μπορω να πω πως ειτε το βγαλεις ειτε οχι δεν εχει τρομερες επιπτωσεις στην αποδοση. Ολο το παρτυ αρχιζει μολις αρχισεις το τζεταρισμα των καρμπυρατερ
 

Χρηστος σχ

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Adventure 950
Λοιπόν εντυπώσεις τώρα έχω βγάλει το σας και το epc οι διαφορές πολύ μικρές έως και ανεπαίσθητες και θα προχωρήσω σετάρισμα του του καρμπυρατέρ μόνο εξάτμιση φοράω Akrapovic και το καρμπυρατέρ βρίσκεται σε μαμισια ρύθμιση
 

Χρηστος σχ

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Adventure 950
Ο λόγος που τα σκαλίζω όλα αυτά είναι μια κουφια αίσθηση που έχω στις 5000 στροφές περίπου μέχρι τις 7000. Όχι μπέρδεμα ούτε διακοπή αλλά κάτι σαν να λέει ααααααα πάλι αυτές εδώ κάτσε να τις περάσω 'ανουσιες'
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν θες να κανεις δουλεια με τα καρμπυρατερ παρε ενα κιτ φακτορυ προ και μια βαση και φιλτρο για itg. Και με το φιλτροκουτι μπορεις να πετυχεις καλο αποτελεσμα, αλλα θα ειναι πολυ δυσκολο και θα το καταφερεις με παρα πολυ κοπο, και πιθανοτατα ασυνεπεια στη συμπεριφορα. Και κατι τελευταιο, και με τις μαμα εξατμισεις μπορεις πραγματικα να μεταμορφωσεις τη συμπεριφορα του κινητηρα με τζεταρισμα μονο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρηστος σχ

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Adventure 950
Μάλλον δεν το βλέπω να τα καταφέρω έτσι απλά οπότε με βλέπω για δυναμομετρο και καυσαναλυση πως λέγεται για να ξέρω τι κάνω! Ευχαριστώ αν έχεις κάποιον με δυναμομετρο εντός Αττικής που να ξέρει από δαυτα τα μοτοσακα θα ήμουν ευγνώμων
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θα σου ελεγα να αποφυγεις τα δυναμομετρα. Οι μετρησεις που κανουν ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις λαθος, και χωρις ιχνος υπερβολης, οι περισσοτεροι δεν εχουν ιδεα απο ρυθμισματα ουτε καρμπυρατερ, ουτε τιποτα γενικοτερα. Και ο λογος ειναι οτι απλα ειναι ασχετοι.

Εγω προσωπικα εχω ασχοληθει αρκετα (σε βαθμο αηδιας) με το θεμα με τη βοηθεια καυσαναλυτη. Στο σχετικο θρεντ στο advrider εχω γραψει και πολλα πραγματα και υπαρχουν πολλες πληροφοριες τοσο απο μενα, οσο και απο αλλα μελη, αλλα θελει και εκει προσοχη γιατι και εκει μεσα πολλοι γραφουν μπαρουφες. Θα σου ελεγα να ξεκινησεις με το φιλτρο και τη βαση που θα σου χρειαστουν ετσι κ αλλιως, και θα σου δωσω εγω μερικες ρυθμισεις για να ξεκινησεις, δεν εχει νοημα να δωσεις λεφτα σε δυναμομετρο χωρις να εχεις αυτα τα πραγματα. Αμα δεν μεινεις ικανοποιημενος, μετα βλεπεις τι θα κανεις
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom