ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπόν μετά απο το ξεσήκωμα του Σπύρου @Spyrious (Thanks...!!!:ok:) αποφάσισα να προχωρήσω στην απενεργοποίηση του "κόφτη" της 2ας και 3ης ταχύτητας μέσω του gear position sensor.
Αφού αφαιρέσουμε το πλαινό στάντ φτάνουμε στη φωλιά της μπίχλας...:D,στον σένσορα η οποία σημειωτέον οφείλεται στα σπρεϊ αλυσίδας κυρίως και όχι τόσο στη διαρροή.


Στην παρακάτω φωτό τα o-ring καινούριο και παλιό όπου το παλιό είχε τετραγωνίσει.


Έπειτα προχώρησα στο ξεκούμπωμα του φις και στην αφαίρεση των σχετικών επαφών.
Χρώματος Κίτρινο/πράσινο και μπλέ/κόκκινο όπως αναφέρει και ο Σπύρος @Spyrious παραπάνω.


Στην συνέχεια μόνωσα τις επαφές με θερμοσυστελλόμενο.


Έριξα και ένα καθάρισμα στο στάντ επι τις ευκαιρίας...:)


Και στην θέση του για να δούμε τι πετύχαμε...:thumbsdown:


Να σημειώσω οτι είχα ξεκουμπώσει και την φίσα του πλαϊνού στάντ για καθάρισμα-συντήρηση.
(κρατήστε το αυτό...o_O)
Και ώρα για την δοκιμή...:yes:
Αφού έχω βάλει τα σχετικά μπουφάν,κράνη κ.τ.λ βάζω μπρός και κάνω να φύγω...
Αμ 'δε...Μόλις αφήνω τον συμπλέκτη σβήνει...
Ξαναδοκιμάζω τα ίδια...:muted:
Και για τις επόμενες 10 τουλάχιστον φορές...
Ώπα λέω κάποια μ@λακία έγινε...:thumbsdown:
Ξανακοιτάω καλύτερα και βλέπω την φίσα του στάντ ξεκούμπωτη...:mad:
Κουμπώνω και μπράφφφφ...!!!
Σημειώστε οτι την προσπάθεια για να φύγω την παρακολουθεί απο απόσταση η μάνα μου η κυρά-Λένη (κρατήστε το και αυτό...)
Αφού κατεβαίνω μια Τρίκαλα για να πάρω κάτι γάντια τεστάρω και την μετατροπή.
Έχει αισθητή διαφορά στις παραπάνω ταχύτητες προς το καλύτερο δηλαδή άμεση απόκριση στο γκάζι...
Το κλού της υπόθεσης.
Με το που επιστρέφω σπίτι έχει στήσει καρτέρι η κυρα-Λένη η οποία μου λέει:
Ευτυχώς που ήμουνα εδώ και σας ξεμάτιασα και πήρε μπροστά η μηχανή και πήγες στην δουλειά σου...:ha:fun

Respect στην Ελληνίδα μάνα...!!!:hlb:

 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ένα το κλείσεις από το tune ecu το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα έχεις?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε φιλαρακι χαλάς την πιάτσα...
Πουλάω φυλακτά για ολα τα ΚΤΜ!:laugh:
Και ο Γάτος απο που ψωνίζει...???:thumbsdown:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Και ο Γάτος απο που ψωνίζει...???:thumbsdown:
Δεν ξερω να σου πω!
Στην περασμένη βόλτα, στον Αλίαρτο μου το έδειξε, αλλά δεν έγραφε κάτι..
Μάλλον ήταν ημιτασιόν...:laugh:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Λοιπόν μετά απο το ξεσήκωμα του Σπύρου @Spyrious (Thanks...!!!:ok:) αποφάσισα να προχωρήσω στην απενεργοποίηση του "κόφτη" της 2ας και 3ης ταχύτητας μέσω του gear position sensor.
Αφού αφαιρέσουμε το πλαινό στάντ φτάνουμε στη φωλιά της μπίχλας...:D,στον σένσορα η οποία σημειωτέον οφείλεται στα σπρεϊ αλυσίδας κυρίως και όχι τόσο στη διαρροή.


Στην παρακάτω φωτό τα o-ring καινούριο και παλιό όπου το παλιό είχε τετραγωνίσει.


Έπειτα προχώρησα στο ξεκούμπωμα του φις και στην αφαίρεση των σχετικών επαφών.
Χρώματος Κίτρινο/πράσινο και μπλέ/κόκκινο όπως αναφέρει και ο Σπύρος @Spyrious παραπάνω.


Στην συνέχεια μόνωσα τις επαφές με θερμοσυστελλόμενο.


Έριξα και ένα καθάρισμα στο στάντ επι τις ευκαιρίας...:)


Και στην θέση του για να δούμε τι πετύχαμε...:thumbsdown:


Να σημειώσω οτι είχα ξεκουμπώσει και την φίσα του πλαϊνού στάντ για καθάρισμα-συντήρηση.
(κρατήστε το αυτό...o_O)
Και ώρα για την δοκιμή...:yes:
Αφού έχω βάλει τα σχετικά μπουφάν,κράνη κ.τ.λ βάζω μπρός και κάνω να φύγω...
Αμ 'δε...Μόλις αφήνω τον συμπλέκτη σβήνει...
Ξαναδοκιμάζω τα ίδια...:muted:
Και για τις επόμενες 10 τουλάχιστον φορές...
Ώπα λέω κάποια μ@λακία έγινε...:thumbsdown:
Ξανακοιτάω καλύτερα και βλέπω την φίσα του στάντ ξεκούμπωτη...:mad:
Κουμπώνω και μπράφφφφ...!!!
Σημειώστε οτι την προσπάθεια για να φύγω την παρακολουθεί απο απόσταση η μάνα μου η κυρά-Λένη (κρατήστε το και αυτό...)
Αφού κατεβαίνω μια Τρίκαλα για να πάρω κάτι γάντια τεστάρω και την μετατροπή.
Έχει αισθητή διαφορά στις παραπάνω ταχύτητες προς το καλύτερο δηλαδή άμεση απόκριση στο γκάζι...
Το κλού της υπόθεσης.
Με το που επιστρέφω σπίτι έχει στήσει καρτέρι η κυρα-Λένη η οποία μου λέει:
Ευτυχώς που ήμουνα εδώ και σας ξεμάτιασα και πήρε μπροστά η μηχανή και πήγες στην δουλειά σου...:ha:fun

Respect στην Ελληνίδα μάνα...!!!:hlb:
θα το κανω κ εγω!!παιζει να επηρεασει την αξιοπιστια (ποια αξιοπιστια:p) και αντι για μαλλι να βγουμε κουρεμενοι????Γιατι υπαρχει αραγες αυτος ο κοφτης?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Λοιπόν μετά απο το ξεσήκωμα του Σπύρου @Spyrious (Thanks...!!!:ok:) αποφάσισα να προχωρήσω στην απενεργοποίηση του "κόφτη" της 2ας και 3ης ταχύτητας μέσω του gear position sensor.
Αφού αφαιρέσουμε το πλαινό στάντ φτάνουμε στη φωλιά της μπίχλας...:D,στον σένσορα η οποία σημειωτέον οφείλεται στα σπρεϊ αλυσίδας κυρίως και όχι τόσο στη διαρροή.


Στην παρακάτω φωτό τα o-ring καινούριο και παλιό όπου το παλιό είχε τετραγωνίσει.


Έπειτα προχώρησα στο ξεκούμπωμα του φις και στην αφαίρεση των σχετικών επαφών.
Χρώματος Κίτρινο/πράσινο και μπλέ/κόκκινο όπως αναφέρει και ο Σπύρος @Spyrious παραπάνω.


Στην συνέχεια μόνωσα τις επαφές με θερμοσυστελλόμενο.


Έριξα και ένα καθάρισμα στο στάντ επι τις ευκαιρίας...:)


Και στην θέση του για να δούμε τι πετύχαμε...:thumbsdown:


Να σημειώσω οτι είχα ξεκουμπώσει και την φίσα του πλαϊνού στάντ για καθάρισμα-συντήρηση.
(κρατήστε το αυτό...o_O)
Και ώρα για την δοκιμή...:yes:
Αφού έχω βάλει τα σχετικά μπουφάν,κράνη κ.τ.λ βάζω μπρός και κάνω να φύγω...
Αμ 'δε...Μόλις αφήνω τον συμπλέκτη σβήνει...
Ξαναδοκιμάζω τα ίδια...:muted:
Και για τις επόμενες 10 τουλάχιστον φορές...
Ώπα λέω κάποια μ@λακία έγινε...:thumbsdown:
Ξανακοιτάω καλύτερα και βλέπω την φίσα του στάντ ξεκούμπωτη...:mad:
Κουμπώνω και μπράφφφφ...!!!
Σημειώστε οτι την προσπάθεια για να φύγω την παρακολουθεί απο απόσταση η μάνα μου η κυρά-Λένη (κρατήστε το και αυτό...)
Αφού κατεβαίνω μια Τρίκαλα για να πάρω κάτι γάντια τεστάρω και την μετατροπή.
Έχει αισθητή διαφορά στις παραπάνω ταχύτητες προς το καλύτερο δηλαδή άμεση απόκριση στο γκάζι...
Το κλού της υπόθεσης.
Με το που επιστρέφω σπίτι έχει στήσει καρτέρι η κυρα-Λένη η οποία μου λέει:
Ευτυχώς που ήμουνα εδώ και σας ξεμάτιασα και πήρε μπροστά η μηχανή και πήγες στην δουλειά σου...:ha:fun

Respect στην Ελληνίδα μάνα...!!!:hlb:
Ευχαριστουμε Θενο!
Ευχαριστουμε και τις μαναδες μας που μας ξεματιαζουν με ποικιλους τροπους!

Σχετιμα με το θεμα, τι ειδους κοφτης ειναι αυτος....στροφων? τροφοδοσιας?
Και των υπολοιπων ταχυτητων που ειναι;
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Απο ξενο site: Hmm..to my understanding in those gears are the ones they do the testing with so they restrict it in those gears. With what your saying your making it sound like they've tuned it to run leaner in those gears which it isn't it's just restricting the amount of the throttle position sensor from opening up completely like it would in the higher gears. Which in turn makes your statement invalid on it "blowing up your catalytict converter" bc in those 4-5-6 gears where it isn't restricted and letting 100% throttle opening happen there's more fuel/air required and a bigger possibility if it were to run richer that the catalytict converter get damaged and the cat having to burn it off. Where as in lower gears less fuel is required so if it were to run richer it definitely wouldn't be as much as it would be in the higher gears where more of it is required. And let's get something straight catatylict converters don't "blow up" they fall apart inside blocking the exhaust gasses from escaping. So if ppl where going to be damaging their catalytic converter they'd be doing so already since 4-5-6 aren't restricted from fully opening.

Οποτε αυτο το κανουν μονο οσοι ΔΕΝ φορανε μαμα εξατμισεις με καταλυτη!Σωστα?Και απ οτι νομιζω δεν πρεπει να ναι επιβλαβες για τη μηχανη!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ένα το κλείσεις από το tune ecu το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα έχεις?
Ναι εφόσον έχει ECU...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Απο ξενο site: Hmm..to my understanding in those gears are the ones they do the testing with so they restrict it in those gears. With what your saying your making it sound like they've tuned it to run leaner in those gears which it isn't it's just restricting the amount of the throttle position sensor from opening up completely like it would in the higher gears. Which in turn makes your statement invalid on it "blowing up your catalytict converter" bc in those 4-5-6 gears where it isn't restricted and letting 100% throttle opening happen there's more fuel/air required and a bigger possibility if it were to run richer that the catalytict converter get damaged and the cat having to burn it off. Where as in lower gears less fuel is required so if it were to run richer it definitely wouldn't be as much as it would be in the higher gears where more of it is required. And let's get something straight catatylict converters don't "blow up" they fall apart inside blocking the exhaust gasses from escaping. So if ppl where going to be damaging their catalytic converter they'd be doing so already since 4-5-6 aren't restricted from fully opening.

Οποτε αυτο το κανουν μονο οσοι ΔΕΝ φορανε μαμα εξατμισεις με καταλυτη!Σωστα?Και απ οτι νομιζω δεν πρεπει να ναι επιβλαβες για τη μηχανη!!
Για το 950 αναφέρεται ή για το 990 (ψεκαστό)?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστουμε Θενο!
Ευχαριστουμε και τις μαναδες μας που μας ξεματιαζουν με ποικιλους τροπους!

Σχετιμα με το θεμα, τι ειδους κοφτης ειναι αυτος....στροφων? τροφοδοσιας?
Και των υπολοιπων ταχυτητων που ειναι;
Με αλλαγή στο χρόνισμα μέσω του αβάνς λειτουργεί αυτό...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Απο όσες πληροφορίες μπόρεσα να μαζέψω αυτός ο περιορισμός στην 2α & 3η γίνεται μόνο για να καλύπτονται οι προδιαγραφές θορύβου μιας και η KTM θεωρεί οτι οι μοτοσυκλέτες θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους λειτουργώντας με αυτές τις ταχύτητες.
Οπότε δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας.;)
Όντως έχει αλλάξει ο ήχος τώρα που το σκέφτομαι...:)
Και κάτι άλλο που βρήκα.

Disabling the gear sensor... the easy way
The LC8 electronics cut the power in 2nd and 3rd gear by modifying the ignition timing.
To sense the in-use gear a switch is located on the left side of the engine behind the side stand.
FOR RACING / TRACK USE ONLY it is advisable to disable this limitation by masking the gear position.
There are three possible way to to this:

1) by modifying the electronic logic: maybe it is programmable (ECU ?)

2) by substituting the sensor with a stock, off the shelf "sport gear sensor" (this requires a bit of mechanical skill, and has a cost)

3) by cutting the related wires coming from the sensor

This topic addresses the latter solution.

DISCLAIMER: this mod will likely void warranty and insurance cover
WARNING: this mod may not be applicable to other models, model year et c.
DANGER: this mod will possibly ease wheeling and lead to loss of control of the bike
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom