Λοιπόν μετά απο το ξεσήκωμα του Σπύρου @
Spyrious (Thanks...!!!
) αποφάσισα να προχωρήσω στην απενεργοποίηση του "κόφτη" της 2ας και 3ης ταχύτητας μέσω του gear position sensor.
Αφού αφαιρέσουμε το πλαινό στάντ φτάνουμε στη φωλιά της μπίχλας...
,στον σένσορα η οποία σημειωτέον οφείλεται στα σπρεϊ αλυσίδας κυρίως και όχι τόσο στη διαρροή.
Στην παρακάτω φωτό τα o-ring καινούριο και παλιό όπου το παλιό είχε τετραγωνίσει.
Έπειτα προχώρησα στο ξεκούμπωμα του φις και στην αφαίρεση των σχετικών επαφών.
Χρώματος Κίτρινο/πράσινο και μπλέ/κόκκινο όπως αναφέρει και ο Σπύρος @
Spyrious παραπάνω.
Στην συνέχεια μόνωσα τις επαφές με θερμοσυστελλόμενο.
Έριξα και ένα καθάρισμα στο στάντ επι τις ευκαιρίας...
Και στην θέση του για να δούμε τι πετύχαμε...
Να σημειώσω οτι είχα ξεκουμπώσει και την φίσα του πλαϊνού στάντ για καθάρισμα-συντήρηση.
(κρατήστε το αυτό...
)
Και ώρα για την δοκιμή...
Αφού έχω βάλει τα σχετικά μπουφάν,κράνη κ.τ.λ βάζω μπρός και κάνω να φύγω...
Αμ 'δε...Μόλις αφήνω τον συμπλέκτη σβήνει...
Ξαναδοκιμάζω τα ίδια...
Και για τις επόμενες 10 τουλάχιστον φορές...
Ώπα λέω κάποια μ@λακία έγινε...
Ξανακοιτάω καλύτερα και βλέπω την φίσα του στάντ ξεκούμπωτη...
Κουμπώνω και μπράφφφφ...!!!
Σημειώστε οτι την προσπάθεια για να φύγω την παρακολουθεί απο απόσταση η μάνα μου η κυρά-Λένη (κρατήστε το και αυτό...)
Αφού κατεβαίνω μια Τρίκαλα για να πάρω κάτι γάντια τεστάρω και την μετατροπή.
Έχει αισθητή διαφορά στις παραπάνω ταχύτητες προς το καλύτερο δηλαδή άμεση απόκριση στο γκάζι...
Το κλού της υπόθεσης.
Με το που επιστρέφω σπίτι έχει στήσει καρτέρι η κυρα-Λένη η οποία μου λέει:
Ευτυχώς που ήμουνα εδώ και σας ξεμάτιασα και πήρε μπροστά η μηχανή και πήγες στην δουλειά σου...:fun
Respect στην Ελληνίδα μάνα...!!!