Καταθεστε εμπειρικες αποψεις διοτι οι παλιπαιδιστικες γνωμες διιστανται....
Αρχιζω με την δικη μου εμπειρια καθως ημουν κατοχος africa twin για πεντε χρονια παλαιοτερα, μεγαλος φαν του μοντελου, εχοντας κανει 75000 χλμ.με αυτο, και εχοντας κανει λογο της τεχνικης μου ιδιοτητας, πολλες βελτιωτικες ερευνες και παρεμβασεις.
Το δικο μου λοιπον οταν το πηρα στα χερια μου με 10000 χλμ. και τελειως νορμαλ, δεν μπορουσα να δω πανω απο 160 km/h. Στην συνεχεια μετα απο ενα καλο service, ρυθμιση καρμπιρατερ, πεταλουδες κτλ, αρχισα να βλεπω σιγα, σιγα 175-180 km/h κοντερισια, αναλογα τις συνθηκες.....οπου και μεχρι εκει ηταν.
Για να μην σας κουραζω λοιπον, μετα απο δικες μου παραμβασης....εξατμιση, βελονες, ζιγκλερ,φιλτρο, και δεκαδες δοκιμες γραναζιων, το αποτελεσμα ηταν 195-200 km/h μετρημενο με zzr1100 -και R1 διπλα μου σε ολες τις συνθηκες....
Αρχιζω με την δικη μου εμπειρια καθως ημουν κατοχος africa twin για πεντε χρονια παλαιοτερα, μεγαλος φαν του μοντελου, εχοντας κανει 75000 χλμ.με αυτο, και εχοντας κανει λογο της τεχνικης μου ιδιοτητας, πολλες βελτιωτικες ερευνες και παρεμβασεις.
Το δικο μου λοιπον οταν το πηρα στα χερια μου με 10000 χλμ. και τελειως νορμαλ, δεν μπορουσα να δω πανω απο 160 km/h. Στην συνεχεια μετα απο ενα καλο service, ρυθμιση καρμπιρατερ, πεταλουδες κτλ, αρχισα να βλεπω σιγα, σιγα 175-180 km/h κοντερισια, αναλογα τις συνθηκες.....οπου και μεχρι εκει ηταν.
Για να μην σας κουραζω λοιπον, μετα απο δικες μου παραμβασης....εξατμιση, βελονες, ζιγκλερ,φιλτρο, και δεκαδες δοκιμες γραναζιων, το αποτελεσμα ηταν 195-200 km/h μετρημενο με zzr1100 -και R1 διπλα μου σε ολες τις συνθηκες....