Είχες δει 210 υπό συνθήκες ??????????2 Άφρικα νορμάλ.
Ένα 98αρι, διακοσάριζε και σε ανηφόρα. Αγοράστηκε με 45000χλμ και "το σκότωσαν" στα 100000 χλμ + . Μετά τις 60000χλμ είχε εξάτμιση, φίλτρο και ζιγκλέρια. Τίποτα άλλο. Πέρναγε τα 200 στο κοντέρ , είχα δει και 210 υπό συνθήκες. Πάντα για κοντέρ λέω και του άφρικα έχανε περίπου 12 χλμ στα 200. Στο Σχιστό ανηφόρα και στην ανηφόρα του Δαφνιού από Σκαραμαγκά, έπιανε 200 κάθε μέρα (είτε στη μια ανηφοριά, είτε στην άλλη), στην επιστροφή μου από Μεγάλο Πεύκο.
Ένα 2000 μοντέλο (κόκκινο-άσπρο-μπλε, σαν το χθεσινό που έγινε αιτία της κουβέντας αυτής....), ήταν "τάφος" μπροστά στη γριά. Αγοραστηκε με 18000 χλμ κι έφυγε μετά από 1 χρόνο με 42000 περίπου. Αρχικά με δυσκολία έφτανε τα 170 χαω. Στα τελειώματα μαζί μου έπιανε 180. Πέρσυ που το καβάλησα πριν το πουλήσει κι επόμενος από μένα ιδιοκτήτης, διακοσάριζε με πολύ ελπίδα..... και προσευχές
Συμπέρασμα: τα άφρικα θέλουν σκίσιμο!!!!
Λάδια δε μου έκαψε ποτέ, κανένα από τα δυο!
Κάθε 4000χλμ λάδια-φίλτρο.
Και τα δυο, μπορούσαν να ταξιδεύουν κολλημένα στην τελική τους (όσο το επέτρεπαν οι ανηφόρες και οι αέρηδες, αλλά το ίδιο συμβαινει με όλα τα μηχανάκια/αυτοκίνητα) από Αθήνα -Θεσσαλονίκη, για πλάκα! Και το έκανε (ειδικά το 2ο, πολλές φορές).
Στάσεις ανά δίωρο, για μπερζίνα (9+ στα 100 με τέρμα γκάζι) και τσιγάρο-καφέ.
Αυτά
Μπρέ φιλαράκο γιατί λες παραμύθια !!!!!
H μόνη συνθήκη να το είδες αυτό ...... θα ήταν ........ όταν ξεσκεπάστηκες και από
την τρομάρα σου ξύπνησες !!!!