Χρώμιο κ καταλύτης

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Θέλω να χρωμιάρω λαιμούς εξαγωγής , αλλά επειδή απο τα ζουάν εως το τελικό είναι ένα κομμάτι κ ο καταλύτης δεν αφαιρείται , σκέφτομαι μην κ τα χημικά που θα χρησιμοποιηθουν για τον καθαρισμό των μετάλων βλάψουν τον καταλύτη.

Ο χρωμιάς μου είπε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα , ισα ίσα που θα καθαριστεί ο καταλύτης κ θα γίνει σαν καινούργιος.
Μου είπε μάλιστα οτι πολλοί με BMW που το έκαναν δεν είχαν πρόβλημα.

Εχει ασχοληθεί κανείς με τέτοια εργασία ? έχετε κάτι υπ όψιν σας?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θέλω να χρωμιάρω λαιμούς εξαγωγής , αλλά επειδή απο τα ζουάν εως το τελικό είναι ένα κομμάτι κ ο καταλύτης δεν αφαιρείται , σκέφτομαι μην κ τα χημικά που θα χρησιμοποιηθουν για τον καθαρισμό των μετάλων βλάψουν τον καταλύτη.

Ο χρωμιάς μου είπε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα , ισα ίσα που θα καθαριστεί ο καταλύτης κ θα γίνει σαν καινούργιος.
Μου είπε μάλιστα οτι πολλοί με BMW που το έκαναν δεν είχαν πρόβλημα.

Εχει ασχοληθεί κανείς με τέτοια εργασία ? έχετε κάτι υπ όψιν σας?
Το ειχα κανει πριν κατι ...αιωνες στο τοτε ΧΤ μου Εκεινο βεβαια δεν ειχε καταλυτη
Αλλα μηπως το ΤΑ εχει καταλυτη; Μια διαταξη διαφραγματων εχει νομιζω
Δεν θα παθει λοιπον τιποτα! Και οπως σου ειπε και ο χρωμιας θα γινει σαν καινουριος και αυτος και οι λαιμοι
Βεβαια μετα απο καποια χλμ οι λαιμοι ειδικα στις κουρμπες αλλα και ο καταλυτης λογω των υψηλων θερμοκρασιων θα μπλεδισουν αρχικα και τελος θα παρουν ενα (συνηθως) ομορφο κιτρινοχρυσαφι χρωμα
Και αφου λοιπον σε τρωει η τσεπη σου καντο! Στην τελικη αν δεν σου αρεσει το αποτελεσμα με κανα 50αρικο βρισκεις αλλους μεταχειρισμενους λαιμους

ΥΓ: Το cbf στο αβαταρ τι ειναι ρε συ; Ονειρο θερινης νυχτος ή εισαι ετοιμος για το μεγαλο βημα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στο εσωτερικό του καταλυτη δεν θα γίνει επιμμεταλωση όπως στο εξωτερικό.
Αν τα χημικά της επιμμεταλωσης, τα οποία είναι ότι πιο ισχυρό υπάρχει γιατί είναι χημικος καθαρά, κάνουν ζημιά στο εσωτερικό....νομίζω ότι δεν το ξερει κανείς.
Όσοι έχουν κάνει τέτοια εργασία, δεν είδαν πρόβλημα στην λειτουργία, οπότε προχωρα.

P. S....ο πρώτος καθαρισμός πριν την επινικελωση, λέγεται απόλαδωση και γίνεται από κυανιουχο.....το οποίο είναι ότι πιο ισχυρό υπάρχει σε χημικό.
Μετά γίνεται η επινικελωση και στο τέλος επιχρωμιωση!
Αυτά...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
η επιχρωμιωση/νικελ η οπως αλλιως λεγεται νομιζω οτι γινεται "βουτηχτα", πως δεν θα μπουν μεσα δηλαδη? :/
Θα μπει το υγρό....αλλά δεν θα πάρει "στρώση " επιμμεταλωσης.
Αυτό συμβαίνει μόνο στις εξωτερικές επιφάνειες των αντικειμένων και ο λόγος είναι ότι το ανοδιο νικελιου...κολλάει στην επιφάνεια που βλέπει.
Τα λέω όσο πιο απλά μπορώ.....
Ήταν η δουλειά του πατέρα μου και η δική μου μέχρι κάποιο σημειο
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Πράγματι στο παπί που το έχω χρωμιάρει σχεδόν ολόκληρο οτι ηταν σωλήνα δεν επιμεταλλώθηκε εσωτερικά , το γιατί δεν το καταλαβαίνω αλλά δεν πειράζει.

Οσο για το τάπωμα , σκέφτομαι να βαλω σιλικόνη κόκκινη υψηλών θερμοκρασιών κ μια βίδα στην τρύπα του αισθητήρα λ, αλλά πρέπει να ρωτήσω τον χρωμιά.

gsmaniac, λές να προχωρίσω ε? τι έχω να χάσω? Τιμή: 555,74 € (χωρίς ΦΠΑ 24%) η τιμή, αν κ δεν θα το χαρώ το μαχανάκιον αφου θα καθαρίσω τον χρωμιά , βάναυσα κ παραδειγματικά.

Δεν το έχει δοκιμάσει κάποιος δλδ ? πάω για αγνωστα νερά ....

Αν κ τώρα που το σκέφτομαι, η μαμά Χόνδα πώς τα γυαλίζει? ισως επειδή είναι ανοξείδωτες με τρίψιμο.
Βέβαια εχω προμηθευτεί σαπούνι για ανοξείδωτα κ 3 πανοβουρτες ωστε να δοκιμάσω μήπως γυαλίσουν .
Αν γυαλίσουν εστω εκεί που φαίνονται δεν θα συνεχίσω, αν κ μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο αφου στην 1η κούρμπα μετά το ζουάν έχει κανει την εμφάνισή της σκουριά που θα αφήσει μπιμπίκια.



ΥΓ: Το cbf στο αβαταρ τι ειναι ρε συ; Ονειρο θερινης νυχτος ή εισαι ετοιμος για το μεγαλο βημα;
To βήμα έγινε εδώ κ ένα μήνα , η ΤΑ έφυγε , κ την θέση της πήρε ένα CBF600SA8.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πράγματι στο παπί που το έχω χρωμιάρει σχεδόν ολόκληρο οτι ηταν σωλήνα δεν επιμεταλλώθηκε εσωτερικά , το γιατί δεν το καταλαβαίνω αλλά δεν πειράζει.

Οσο για το τάπωμα , σκέφτομαι να βαλω σιλικόνη κόκκινη υψηλών θερμοκρασιών κ μια βίδα στην τρύπα του αισθητήρα λ, αλλά πρέπει να ρωτήσω τον χρωμιά.

gsmaniac, λές να προχωρίσω ε? τι έχω να χάσω? Τιμή: 555,74 € (χωρίς ΦΠΑ 24%) η τιμή, αν κ δεν θα το χαρώ το μαχανάκιον αφου θα καθαρίσω τον χρωμιά , βάναυσα κ παραδειγματικά.

Δεν το έχει δοκιμάσει κάποιος δλδ ? πάω για αγνωστα νερά ....





To βήμα έγινε εδώ κ ένα μήνα , η ΤΑ έφυγε , κ την θέση της πήρε ένα CBF600SA8.
555 ευρώ για να γίνει χρώμιο η εξατμιση....αν κατάλαβα?
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
555 ευρώ κοστίζει καινουργια αγορά απο Σαρακάτση.

Ο χρωμιάς ζήτησε 80 ευρώ , αλλά είναι οι 4 λαιμοι, κ όλο το σύστημα υδρευσης απο κατω που τα 4 γινονται 2 , περνάνε δεξιά κ αριστερα απο το καρτερ, μετα γίνονται ενα απο πίσω του κ πριν το κεντρικό σταντ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
555 ευρώ κοστίζει καινουργια αγορά απο Σαρακάτση.

Ο χρωμιάς ζήτησε 80 ευρώ , αλλά είναι οι 4 λαιμοι, κ όλο το σύστημα υδρευσης απο κατω που τα 4 γινονται 2 , περνάνε δεξιά κ αριστερα απο το καρτερ, μετα γίνονται ενα απο πίσω του κ πριν το κεντρικό σταντ.
ΟΚ.....προχωράς φυσικά με την επιμμεταλωση
Σου έχει δώσει πολύ καλή τιμή.
Αν είναι και καλή η δουλειά του....είναι σούπερ.
Μην ταπωσεις τους σωλήνες, γιατί δεν θα μπορεί να τους βουτηξει στις ειδικές δεξαμενές.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ταπες με οφθαλμοκοχλιες για κρεμασμα βαρων και βυθιζεται!
Δεν θα λειτουργήσει.
Ο λόγος είναι ότι τα κομμάτια πρέπει να βρίσκονται σε κίνηση μέσα στα υγρά.
Μια λάθος επαφή και δημιουργούνται προβλήματα..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν θα λειτουργήσει.
Ο λόγος είναι ότι τα κομμάτια πρέπει να βρίσκονται σε κίνηση μέσα στα υγρά.
Μια λάθος επαφή και δημιουργούνται προβλήματα..
Αρα μηπως ειναι θεμα ογκου του αντικειμενου, και συγχρονως και μεγεθους της "γουρνας";
Γιατι απο σκαφος, ειχαμε στειλει για χρωμιο φλογέρα. Ηταν λειτουργικη και πριν, και μετα. Μεσα απο καθε τρυπα, δεν φαινοταν να'χει " περασει" τιποτα. Επαιζε μουσικη κανονικα. Μας τα'χε ζαλισει ο γιος του βεβαιως μετα.....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αρα μηπως ειναι θεμα ογκου του αντικειμενου, και συγχρονως και μεγεθους της "γουρνας";
Γιατι απο σκαφος, ειχαμε στειλει για χρωμιο φλογέρα. Ηταν λειτουργικη και πριν, και μετα. Μεσα απο καθε τρυπα, δεν φαινοταν να'χει " περασει" τιποτα. Επαιζε μουσικη κανονικα. Μας τα'χε ζαλισει ο γιος του βεβαιως μετα.....
Είπα παραπάνω....ότι δεν χαλάει κάτι γιατί δεν επιμμεταλωνονται εσωτερικά τα αντικειμενα.
Βέβαια εδώ μιλάμε γενικά.....και δεν είναι σωστό να είμαστε απόλυτοι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To βήμα έγινε εδώ κ ένα μήνα , η ΤΑ έφυγε , κ την θέση της πήρε ένα CBF600SA8.
:eek: Ti ειπες τωρα;:eek:
Εδωσες εσυ το ΤΑ; Απιστευτο! Και τυχερος οποιος το πηρε!!

Καλοβολτο το νεο οχημα Νικολα
Καλη επιλογη! :friendship:
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Είπα παραπάνω....ότι δεν χαλάει κάτι γιατί δεν επιμμεταλωνονται εσωτερικά τα αντικειμενα.
Βέβαια εδώ μιλάμε γενικά.....και δεν είναι σωστό να είμαστε απόλυτοι.
Δεν είναι το πρόβλημα η επιμετάλωση, αλλά τα καθαριστικά υγρα πριν κατα την προετοιμασία.

Αν κ σημερα πήρα τηλ αυτόν τον Πέττα που κανει χρώμια κ ασχολειται κ με ζαντες κ αλουμίνια , μου είπε οτι θα είναι μία αποτυχία το χρωμιο , στους λαιμούς ειδικά θα μαυρίσει σύντομα κ θα ξεφλουδίσει, χρειάζεται είπε ''σκληρό'' χρώμιο που θα κοστίσει πάνω απο τα μισά λ7 του καινούργιου, αρα η μόνη ελπίς είναι τριψιμο με πρασινο σαπούνι μετάλλων κ πανόβουρτσες , ενα επιλεον κόστος τα νεα ζουάν κ μια πυρίμαχη τσιμούχα στην συνδεση τελικου με καταλύτη αφού για να γίνει σωστά η όλη δουλεια πρέπει να αφαιρεθούν οι λαιμοί.
Οπότε θα χρωμιάρω το τελικό :yew:


@ Ευχαριστώ Κώστα , νάσαι καλά .Ηταν μια απόφαση της στιγμής . Θα μου πάρει καιρό να το συνηθίσω κυρίως τα συνδοιασμένα φρενα με το ABS. Oσο για τον κινητήρα? 40 χλμ σε κινηση δικάβαλο με 6η.
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Εχω νεότερα .

Σκληρό χρώμιο δεν γινεται σε ανοξείδωτο αλλά μόνο σε σίδερο, πχ σκληρό χρώμιο έχουν τα πηρουνια .

Δεύτερον , το τελικό αν δεν διαρείται δεν γινεται να περαστεί χρώμιο επειδή τα χημικά καθαρισμού καταστρέφουν τον υαλοβαμβακα κ επειδη θα μείνει μουσκεμενο καιρό θα σκουριάσει εσωτερικά κ τέλος .

Αρα μετα απο αυτά , το τελικό παραδόθηκε σήμερα για τριψιμο με βούρτσα ωστε να γυαλίσει , το αυτό θα γίνει κ με τους λαιμούς αφου δεν διακινδυνεύω τόσο χρήμα για δοκιμή, μετα το γυάλισμα θα συντηρώ την γυαλάδα με πανακι αλοιφουλα μετάλλων κ στοργή.
 
Top Bottom