Χωματοπροπονησεις Αττικης!!!

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Nice ride Στέφανε!;) Το WR250R είναι όντως το καλύτερο dual purpose bike σε αυτόν τον κυβισμό. Για το θέμα των ελαστικών, και με γνώμονα την διάσχιση λασπωμένων κομματιών τώρα τον χειμώνα, θα πρότεινα να δοκιμάσεις τον συνδυασμό PIRELLI ΜΤ21 εμπρός και DUNLOP D606 πίσω. Δουλεύει πάρα πολύ καλά σε όλα τα εδάφη, και στην άμμο, αλλά και στην άσφαλτο, με λίγη περισσότερη προσοχή στο βρεγμένο.Την επόμενη φορά ελπίζω να είμαι και εγώ μαζί σας.:friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Nice ride Στέφανε!;) Το WR250R είναι όντως το καλύτερο dual purpose bike σε αυτόν τον κυβισμό. Για το θέμα των ελαστικών, και με γνώμονα την διάσχιση λασπωμένων κομματιών τώρα τον χειμώνα, θα πρότεινα να δοκιμάσεις τον συνδυασμό PIRELLI ΜΤ21 εμπρός και DUNLOP D606 πίσω. Δουλεύει πάρα πολύ καλά σε όλα τα εδάφη, και στην άμμο, αλλά και στην άσφαλτο, με λίγη περισσότερη προσοχή στο βρεγμένο.Την επόμενη φορά ελπίζω να είμαι και εγώ μαζί σας.:friendship:
Δημήτρη μου, σε ευχαριστώ!
Ο συνδυασμός που προτείνεις είναι πολύ καλός αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν βρίσκεις πλέον τα Dunlop D606. Ένα άλλο πρόβλημα είναι πως το D606 δεν βγαίνει στη διάσταση του εργοστασιακού (120/80-18) αλλά μόνο σε 120/90-18 με αποτέλεσμα να ψηλώνει και άλλο. Πάντως "έξω" δουλεύει πολύ ο συνδυασμός που πρότεινες!

Την επόμενη υπόσχομαι να σε ενημερώσω εγκαίρως :friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Προτίνω Dunlop 952 το οποίο εχει και εγκριση για άσφαλτο. Πιο φτηνή λύση AC10 με κάπως νευρικό μπροστινό. Tα ΜΤ21 και Τ63 είναι αρκετά κλικ πιο κατω στο χώμα για κάποιον που εχει απαιτήσεις σε μονοπάτια.

Το TW301 Trail Wing δεν θα σε βοηθήσει Στέφανε να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του WR. Το οποίο WR για μένα εχει ενα "θέμα", εχει πολύ καλό πλαίσιο και περιφερειακά αλλά οι αναρτήσεις του είναι πολύ μαλακές. Είναι από τη σειρά WR πριν το 2004, που τις άλλαξε η Υαmaha και εκανε το μπροστινό από 46ρι σε 48ρι αλλά το σετάρισμά τους είναι ον/οφ και όχι εντούρο. Ομως το ικανό πλαίσιο, το μοτέρ και η θέση οδήγησης σε προδιαθέτουν να ανεβάσεις γρήγορο ρυθμό αλλά οι αναρτήσεις δεν ακολουθούν τουλάχιστον σε στοκ μορφή. Και επειδή οι αναρτήσεις στα ελαφριά χωματινα, δουλεύουν με τα ανάλογα λάστιχα, στην θέση σου θα έβαζα τακουνάτο μπροστινό και πίσω κάτι σε πιο πολιτικό π.χ. μτ21.

Κάπως έτσι είναι και το WR 250 F το καθαρόαιμο εντούρο, στα μοντέλα εως το 2011, εχει και αυτό πολύ μαλακές αναρτήσεις, ειδικά στο 48ρι μπροστινό. Με αλλά ελατήρια και revalving γίνονται όμως άψογες. Στα τελευταίας γενιάς WR δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλημέρα! Sony είναι αλλά έχεις δίκιο. Είχε χαλαρώσει το λαστιχο της μάσκας και δεν έκατσα να το σφίξω ώστε να τη κρατάει/πατάει καλά στο κράνος. Μίκρυνα λίγο και τη γωνία καταγραφής από της 170 στις 120 μοίρες και διαβάζει περισσότερο τους κραδασμούς. Στη κορυφή του κράνους θα έτρωγε πολλά χαστούκια απο κλαδιά, να σκεφτείς σε ένα σημείο ξεκούμπωσε ο αεραγωγός από ένα κλαδί που ήταν αρκετά χονδρότερο από οτι υπολόγιζα!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στις 170 δεν υπαρχει steady...
στις 120 γραφει με steady .....
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προτίνω Dunlop 952 το οποίο εχει και εγκριση για άσφαλτο. Πιο φτηνή λύση AC10 με κάπως νευρικό μπροστινό. Tα ΜΤ21 και Τ63 είναι αρκετά κλικ πιο κατω στο χώμα για κάποιον που εχει απαιτήσεις σε μονοπάτια.

Το TW301 Trail Wing δεν θα σε βοηθήσει Στέφανε να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του WR. Το οποίο WR για μένα εχει ενα "θέμα", εχει πολύ καλό πλαίσιο και περιφερειακά αλλά οι αναρτήσεις του είναι πολύ μαλακές. Είναι από τη σειρά WR πριν το 2004, που τις άλλαξε η Υαmaha και εκανε το μπροστινό από 46ρι σε 48ρι αλλά το σετάρισμά τους είναι ον/οφ και όχι εντούρο. Ομως το ικανό πλαίσιο, το μοτέρ και η θέση οδήγησης σε προδιαθέτουν να ανεβάσεις γρήγορο ρυθμό αλλά οι αναρτήσεις δεν ακολουθούν τουλάχιστον σε στοκ μορφή. Και επειδή οι αναρτήσεις στα ελαφριά χωματινα, δουλεύουν με τα ανάλογα λάστιχα, στην θέση σου θα έβαζα τακουνάτο μπροστινό και πίσω κάτι σε πιο πολιτικό π.χ. μτ21.

Κάπως έτσι είναι και το WR 250 F το καθαρόαιμο εντούρο, στα μοντέλα εως το 2011, εχει και αυτό πολύ μαλακές αναρτήσεις, ειδικά στο 48ρι μπροστινό. Με αλλά ελατήρια και revalving γίνονται όμως άψογες. Στα τελευταίας γενιάς WR δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Κωστή σε ευχαριστώ για το κόπο και τις πληροφορίες σου.
Πρώτον μη παρεξηγηθώ, δεν το συγκρίνω με καθαρόαιμο, αυτό που λέω είναι πως για On/Off τα καταφέρνει πολύ καλά και πάει παντού.
Δεύτερον, οι αναρτήσεις του όντως είναι αρκετά μαλακές αλλά θεωρώ πως το μπροστινό δουλεύει πολύ σωστά για τον χαρακτήρα της μηχανής. Η πίσω ανάρτηση έχει μια ιδιαιτερότητα, παρά το μαλακό χαρακτήρα της έχει πολύ γρήγορη επαναφορά ακόμη και στο τέρμα αργό, ακόμη και παρά τα 95 κιλά μου (περίπου 105 με τον εξοπλισμό) συνεχίζει και αναπηδά όταν βρεις σκληρό εμπόδιο.
Τρίτον και σπουδαιότερο. Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με εντούρο και μονοπάτια. Το μηχανάκι -όπως γράφω και στο θέμα που έχω ανοίξει- σκοπεύω να το κάνω Adventure, οι On/Off-άδες είναι το target group. Στη Βαρυμπόμπη πήγα (και θα ξαναπηγαίνω) για να προπονηθώ. Το παρεάκι που έχουμε έχει για πλοηγό τον γνωστό/άγνωστο @konkost . Έτσι καλούμαι να αντιμετωπίσω τις "φλαταδούρες" που μας βγάζει ο Κάπταιν οι οποίες σχεδόν πάντα μας επιφυλάσσουν εκπλήξεις. Επίσης ίσως δε ξέρεις πως η παρέα με φωνάζει "Στέφανος ο σαλίγκαρος", οπότε... οι προπονήσεις είναι απαραίτητες.

Τέλος σε οτι αφορά τα ελαστικά τώρα. Εμείς στις On/Off-άδες γράφουμε και ασφάλτινα χλμ μέχρι να φτάσουμε στους χωμάτινους προορισμούς και η επιλογή των On/Off ελαστικών είναι μονόδρομος (υπερβολική εκδοχή: θα θυμάσαι το πρόσφατο θέμα στη Σαράνταινα-Κοκκάλια. Άλλη εκδοχή: Εύβοια). Για τα μονοπάτια όντως δεν κάνουν και δείχνουν την αδυναμία τους αλλά για αυτό που κάνουμε εμείς νομίζω πως μπορώ να συμβιβαστώ. Κρατάω όμως τη πρόταση για τα D952 (ειδικά για μπροστινό) αφού έχουν έγκριση και για άσφαλτο. Ίσως το συνδυάσω με το MT21 πίσω, έτσι και αλλιώς το μηχανάκι το χρησιμοποιώ μόνο για το χόμπυ μας.

Περιμένω πως και πως να μας πας ξανά εκείνη την ωραία βόλτα στη Λαυρεωτική, είχε πολύ όμορφα κομμάτια και φυσικές ομορφιές!

Κωστή, thanks ! :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
στις 170 δεν υπαρχει steady...
στις 120 γραφει με steady .....
Δεν το είχα πάρει χαμπάρι! Πάντως έτσι και αλλιώς αν δεν σφίξω το λάστιχο της μάσκας δουλειά δε γίνεται, χα χα χα!
Σκέφτομαι να βάλω μια βάση στο τιμόνι για να ελέγχω και λίγο καλύτερα πότε γράφει και πότε όχι, πολύ με παιδεύει αυτό το πράγμα ρε παιδί μου.
Σε ευχαριστώ Γιώργη! :brbq: (πήγα να σου τσουγκρίσω μπύρες αλλά ποιο σωστό αυτό, νομίζω)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δημήτρη μου, σε ευχαριστώ!
Ο συνδυασμός που προτείνεις είναι πολύ καλός αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν βρίσκεις πλέον τα Dunlop D606. Ένα άλλο πρόβλημα είναι πως το D606 δεν βγαίνει στη διάσταση του εργοστασιακού (120/80-18) αλλά μόνο σε 120/90-18 με αποτέλεσμα να ψηλώνει και άλλο. Πάντως "έξω" δουλεύει πολύ ο συνδυασμός που πρότεινες!

Την επόμενη υπόσχομαι να σε ενημερώσω εγκαίρως :friendship:
Συνδυασμό MT21 μπροστά και D606 έκανα πριν πουλήσω το ντομι γιατί είχα διαβάσει πολλά θετικά σχόλια από κατόχους μεγάλων μονοκύλιδρων ον/οφ.Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται στα μικρά αλλά το ανέφερε και ο Δημήτρης(Surikenjim).
Όσο πρόλαβα να τα 'δουλέψω' μου φάνηκαν άψογα σαν συνδυασμός,το D606 μάλιστα δόθηκε στον γνωστό/άγνωστο της παρέας και έχει εξίσου καλές εντυπώσεις.
Μπορώ να ρωτήσω εκεί που το πήρα αν υπάρχει στην διάσταση που το θες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@Λευκάδιος Σε 120/80-18 σίγουρα δεν υπάρχει, αλλά ρώτα έστω και για 120/90-18 και αν υπάρχει βλέπουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Προτίνω Dunlop 952 το οποίο εχει και εγκριση για άσφαλτο. Πιο φτηνή λύση AC10 με κάπως νευρικό μπροστινό. Tα ΜΤ21 και Τ63 είναι αρκετά κλικ πιο κατω στο χώμα για κάποιον που εχει απαιτήσεις σε μονοπάτια.

Το TW301 Trail Wing δεν θα σε βοηθήσει Στέφανε να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του WR. Το οποίο WR για μένα εχει ενα "θέμα", εχει πολύ καλό πλαίσιο και περιφερειακά αλλά οι αναρτήσεις του είναι πολύ μαλακές. Είναι από τη σειρά WR πριν το 2004, που τις άλλαξε η Υαmaha και εκανε το μπροστινό από 46ρι σε 48ρι αλλά το σετάρισμά τους είναι ον/οφ και όχι εντούρο. Ομως το ικανό πλαίσιο, το μοτέρ και η θέση οδήγησης σε προδιαθέτουν να ανεβάσεις γρήγορο ρυθμό αλλά οι αναρτήσεις δεν ακολουθούν τουλάχιστον σε στοκ μορφή. Και επειδή οι αναρτήσεις στα ελαφριά χωματινα, δουλεύουν με τα ανάλογα λάστιχα, στην θέση σου θα έβαζα τακουνάτο μπροστινό και πίσω κάτι σε πιο πολιτικό π.χ. μτ21.

Κάπως έτσι είναι και το WR 250 F το καθαρόαιμο εντούρο, στα μοντέλα εως το 2011, εχει και αυτό πολύ μαλακές αναρτήσεις, ειδικά στο 48ρι μπροστινό. Με αλλά ελατήρια και revalving γίνονται όμως άψογες. Στα τελευταίας γενιάς WR δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Κωστη φοραω το AC10 και θελω να αλλαξω.
Προτεινεις το D952 ή το 6days extreme αν γνωριζεις?
Θελω μονοπατια με 10% ασφαλτο!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η γνώμη-άποψη του Κώστα (@kordix) είναι βαρύνουσας σημασίας(για μένα),μια κ είναι μακράν ο πιό έμπειρος-ψαγμένος στο χώμα από όλους μας.
Κι εγώ ,κάποιο από τα σετ που προτείνει θα δοκίμαζα σε ελαφρύ μηχανάκι.
Μάλιστα ,σκέφτομαι να τα δοκιμάσω κ στο βαρύ (βλ.690)
Το μόνο που με προβληματίζει ,είναι η ευστάθεια στα γρήγορα ασφάλτινα χλμ μεχρι να φτάσω στα χώματα.

Οσο για διαθεσιμότητα ,μια χαρά υπάρχουν όλα.
D952 https://www.tyreshop.gr/489/
D606 https://www.tyreshop.gr/484/
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η γνώμη-άποψη του Κώστα (@kordix) είναι βαρύνουσας σημασίας(για μένα),μια κ είναι μακράν ο πιό έμπειρος-ψαγμένος στο χώμα από όλους μας.
Κι εγώ ,κάποιο από τα σετ που προτείνει θα δοκίμαζα σε ελαφρύ μηχανάκι.
Μάλιστα ,σκέφτομαι να τα δοκιμάσω κ στο βαρύ (βλ.690)
Το μόνο που με προβληματίζει ,είναι η ευστάθεια στα γρήγορα ασφάλτινα χλμ μεχρι να φτάσω στα χώματα.

Οσο για διαθεσιμότητα ,μια χαρά υπάρχουν όλα.
D952 https://www.tyreshop.gr/489/
D606 https://www.tyreshop.gr/484/
Κώστα μου, εννοείτε πως λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου κάθε γνώμη, πόσο μάλλον του @kordix . Για αυτό άλλωστε έβαλα στα υπόψη μου το D952.
Τώρα σχετικά με το D606 πολύ θα ήθελα να βρεθεί σε 120/90-18 (κι ας μην είναι ακριβώς στη διάσταση που θέλω 120/80-18)) άλλα όσο έχω ψάξει δεν το έχω βρει και το έψαξα από όταν πρωτοπήρα το WRR, έχω πάρει και το tyreshop αλλά μου είπαν πως παρ' ότι το έχουν στο site δεν το βγάζει πια η εταιρεία κι έτσι δεν μπορεί να μου το φέρει. Δε πιστεύω να εκπλήσσεσαι γιατί εγώ ήμουν σχεδόν σίγουρος, δυστυχώς συμβαίνει πολλές φορές τα Ελληνικά καταστήματα δεν ενημερώνουν πάντοτε τις ιστοσελίδες τους. Πήρα και σήμερα γιατί πρόσεξα 2 διαφορετικά τηλέφωνα, αλλά δεν...
Έχει όμως το D952.

Τώρα που τα ξετρυπώνει ο @Λευκάδιος -ως συνήθως- δε ξέρω, περιμένω να με ενημερώσει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα μου, εννοείτε πως λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου κάθε γνώμη, πόσο μάλλον του @kordix . Για αυτό άλλωστε έβαλα στα υπόψη μου το D952.
Τώρα σχετικά με το D606 πολύ θα ήθελα να βρεθεί σε 120/90-18 (κι ας μην είναι ακριβώς στη διάσταση που θέλω 120/80-18)) άλλα όσο έχω ψάξει δεν το έχω βρει και το έψαξα από όταν πρωτοπήρα το WRR, έχω πάρει και το tyreshop αλλά μου είπαν πως παρ' ότι το έχουν στο site δεν το βγάζει πια η εταιρεία κι έτσι δεν μπορεί να μου το φέρει. Δε πιστεύω να εκπλήσσεσαι γιατί εγώ ήμουν σχεδόν σίγουρος, δυστυχώς συμβαίνει πολλές φορές τα Ελληνικά καταστήματα δεν ενημερώνουν πάντοτε τις ιστοσελίδες τους. Πήρα και σήμερα γιατί πρόσεξα 2 διαφορετικά τηλέφωνα, αλλά δεν...
Έχει όμως το D952.

Τώρα που τα ξετρυπώνει ο @Λευκάδιος -ως συνήθως- δε ξέρω, περιμένω να με ενημερώσει.
Α...ΟΚ...στο λινκ φαινόταν διαθέσιμο ,γι'αυτό το έβαλα...και ναι....δεν εκπλήσσομαι καθόλου...κ για τίποτα....κι από κανέναν...πλέον.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστη φοραω το AC10 και θελω να αλλαξω.
Προτεινεις το D952 ή το 6days extreme αν γνωριζεις?
Θελω μονοπατια με 10% ασφαλτο!!
Το 6days ειναι λάστιχο FIM, οικολογικο. Ειναι οτι καλυτερο στο χωμα για εντούρο αλλα δεν αντεχουν και πολυ γενικως.

Περα απο τα 952 που ειναι καλη επιλογη για οσους κανουν ΚΑΙ εντουρο με μικρα ον/οφ υπαρχει πληθωρα ποιοτικων μοτοκροσαδικων ελαστικων πχ bridgestone Χ30, Χ40, ed77, ed663, michelin starcross 5, dunlop mx 52, mx71 κτκ.

Απο αυτα τα πιο πολλα βγαινουν σε soft medium hard για χρηση στο αναλογο τερεν. Σε ενα μεσαιο ψηλοφτερο ον/οφ πχ xr 650 θα εβαζα μπροστα μοτοκροσαδικο για hard τερεν πχ mx 71, ed77, x40 αν θα ειχα απαιτησεις στο χωμα. Στην ασφαλτο γλιστρανε στο βρεγμενο οσο και τα ΜΤ21. Στο στεγνο ειναι οκ αλλα με ταχυτητες ως τα 110, το πολυ 120.

Τα mx52, x30 ειναι μαλακα και τελειωνουν γρηγορα.

Το μπροστινο ac10 δεν μου αρεσε στο ccm, μπορει σε αλλο μηχανακι να δουλευει καλα. Το πισω ειναι οκ.

Τα κλασσικα ζυγιζουμε ποσο χωμα ή ποσο ασφαλτο κανουμε, ποσο αντεχει η τσεπη μας, ποσο γρηγορα πηγαινουνε, αν κανουμε τα παντα, μονοπατια-δυσκολα φλατ+ασφαλτο, αν εχουμε βαρύ η ελαφρύ ον/οφ και κανουνε την επιλογη μας. (Επιτελους εβρεξε γιεεεεεςςςς)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
.............
Απο αυτα τα πιο πολλα βγαινουν σε soft medium hard για χρηση στο αναλογο τερεν. Σε ενα μεσαιο ψηλοφτερο ον/οφ πχ xr 650 θα εβαζα μπροστα μοτοκροσαδικο για hard τερεν πχ mx 71, ed77, x40 αν θα ειχα απαιτησεις στο χωμα. Στην ασφαλτο γλιστρανε στο βρεγμενο οσο και τα ΜΤ21. Στο στεγνο ειναι οκ αλλα με ταχυτητες ως τα 110, το πολυ 120.
...............
(Επιτελους εβρεξε γιεεεεεςςςς)
Ευχαριστουμε πολυ Κωστη. Κατατοπιστικοτατος.
Σε γνωστο λαστιχα, συνάντησα κατα τυχη δυο φορες μαλιστα, τον υπευθυνο της Michellin, ο οποιος με αυτα που θελω (ελαφρυ μηχανακι, μονοπατια και 10% ασφαλτο) μου προτεινε: Εμπρος MS3 και Πισω MH3.
Δεν κοιταω την μαρκα και τι μου ειπε, αλλα οτι μπροστα μου ειπε πιο μαλακο για περισσοτερη ευχαριστηση.
Ισχυει κατα τη γνωμη σου? Αυτο που εγραψες ειναι για μεσαια on-off?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ευχαριστουμε πολυ Κωστη. Κατατοπιστικοτατος.
Σε γνωστο λαστιχα, συνάντησα κατα τυχη δυο φορες μαλιστα, τον υπευθυνο της Michellin, ο οποιος με αυτα που θελω (ελαφρυ μηχανακι, μονοπατια και 10% ασφαλτο) μου προτεινε: Εμπρος MS3 και Πισω MH3.
Δεν κοιταω την μαρκα και τι μου ειπε, αλλα οτι μπροστα μου ειπε πιο μαλακο για περισσοτερη ευχαριστηση.
Ισχυει κατα τη γνωμη σου? Αυτο που εγραψες ειναι για μεσαια on-off?
Ισχύει !!!! και στο ασφάλτινο ακομα περισσότερο
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα μου, εννοείτε πως λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου κάθε γνώμη, πόσο μάλλον του @kordix . Για αυτό άλλωστε έβαλα στα υπόψη μου το D952.
Τώρα σχετικά με το D606 πολύ θα ήθελα να βρεθεί σε 120/90-18 (κι ας μην είναι ακριβώς στη διάσταση που θέλω 120/80-18)) άλλα όσο έχω ψάξει δεν το έχω βρει και το έψαξα από όταν πρωτοπήρα το WRR, έχω πάρει και το tyreshop αλλά μου είπαν πως παρ' ότι το έχουν στο site δεν το βγάζει πια η εταιρεία κι έτσι δεν μπορεί να μου το φέρει. Δε πιστεύω να εκπλήσσεσαι γιατί εγώ ήμουν σχεδόν σίγουρος, δυστυχώς συμβαίνει πολλές φορές τα Ελληνικά καταστήματα δεν ενημερώνουν πάντοτε τις ιστοσελίδες τους. Πήρα και σήμερα γιατί πρόσεξα 2 διαφορετικά τηλέφωνα, αλλά δεν...
Έχει όμως το D952.

Τώρα που τα ξετρυπώνει ο @Λευκάδιος -ως συνήθως- δε ξέρω, περιμένω να με ενημερώσει.

Στέφανε έχεις πολλές επιλογές, μη ξεχνάς τα τ63, ΜΤ21, ένα παρόμοιο με το μτ21 άλλης εταιρείας που δεν θυμάμαι, τα οποία τα φόραγε ο Λευκαδιος αν δεν κάνω λάθος, και να μην τα φόραγε θα τα ξέρει.

Αυτό που ήθελα να σου γράψω παραπάνω για τ μηχανάκι σου είναι πως έχει τέτοιο μοτέρ που δύσκολα δεν θα το ανοίξεις, ειδικά όταν το μάθεις. Μονο κοντα στο οριο θα νιωσεις μαλακες τις αναρτησεις. Σε κανονικους ομως ρυθμους θα βολταρεις ααααανετος.

Πίσω θα χρειαστείς ένα πιο σκληρό ελατήριο γιατι το φορτωνεις και ίσως ρεβαλβινγκ, να κάνεις την απόσβεση επαναφοράς ελαφρώς πιο αργή.

Το yamahaki είναι εξαιρετικη επιλογή για πολλές χρήσεις, καλά μεικτά χιλιόμετρα να έχετε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ευχαριστουμε πολυ Κωστη. Κατατοπιστικοτατος.
Σε γνωστο λαστιχα, συνάντησα κατα τυχη δυο φορες μαλιστα, τον υπευθυνο της Michellin, ο οποιος με αυτα που θελω (ελαφρυ μηχανακι, μονοπατια και 10% ασφαλτο) μου προτεινε: Εμπρος MS3 και Πισω MH3.
Δεν κοιταω την μαρκα και τι μου ειπε, αλλα οτι μπροστα μου ειπε πιο μαλακο για περισσοτερη ευχαριστηση.
Ισχυει κατα τη γνωμη σου? Αυτο που εγραψες ειναι για μεσαια on-off?

Σωστά σου είπε, έχεις μηχανάκι ελαφρύ, βάζεις άνετα τα λάστιχα που σου πρότεινε.
Μόνο αν βγαίνεις συχνά σε πετρωδη εδάφη, πχ υμηττό ή παρνηθα ίσως φθαρεί γρήγορα το μαλακό. Για τα star-cross δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σωστά σου είπε, έχεις μηχανάκι ελαφρύ, βάζεις άνετα τα λάστιχα που σου πρότεινε.
Μόνο αν βγαίνεις συχνά σε πετρωδη εδάφη, πχ υμηττό ή παρνηθα ίσως φθαρεί γρήγορα το μαλακό. Για τα star-cross δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.
Ελεγα να κρατουσα το μπροστινο AC10 πριν το αναλυσουμε.
Θα βαλω τα D952 μπρος-πισω.
:thanx:
 
Top Bottom