Ψήλωμα τιμονιού ktm lc4 640 01

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Καλησπέρα advriders ολούθε.
Αποφάσισα να ξαναβγάλω λίγο καλά το 640 μου στο μάχιμο προσκήνιο.Επειδή το 1150 adv μου είναι θεόβαρο στο χώμα,τη λάσπη και στη κροκάλα και επειδή είναι κουραστικο πλέον σε διάφορα κομμάτια,βγάζω ξανα το 640 μου στο δυναμικό προσκήνιο να ακολουθήσω και το παράδειγμα της παρέας που κινειται αναλόγως.Δεν σταματάω το bmw sto χώμα,απλα λίγο πιο ήπια.Εχτές έβγαλα το πορτοκαλί λοιπον μια απίθανη τσάρκα...
Θυμήθηκα πόσο σκληρή και κραδασμώδης γίνεται η σέλα στην άσφαλτο.Και θυμήθηκα πόσο σκύβω για να κρατήσω τα τιμόνια σωστά οδηγώντας όρθιος παρολλο που έχω αποστάτες 2 εκατοστά.
Τη σέλα θα τη ρυθμίσω στο moto ok.
Στο τιμόνι τώρα.Καταρχήν είναι το γνήσιο το απλό όχι το fatbar σαν του 640 adventure που νομίζω είναι πιο σωστό και πιο φαρδύ?
για να μπορώ να οδηγήσω όρθιος χωρίς να διπλώνομαι σαν σουγιάς,μόνο όσο πρέπει....:
1.Ψάχνω και αγοράζω πιο ψηλό τιμόνι τέτοιου είδους κάτι σαν αυτό.
http://www.protaper.com/product/34/evo-adventure-handlebars/black
Θα προτιμούσα όχι αυτό γιατί δεν θέλω τόσα λεφτά να διαθέσω αν μπορώ να το αποφύγω,αλλά κάτι άλλο παρεμφερές φτηνότερο.
2.Αφήνω το τιμόνι ως έχει και βάζω αποστάτες 50 χιλιοστά.Δηλαδή,3 εκατοστά πιο ψηλά επιπλέον απο αυτούς που ήδη έχω.Αυτό το φοβάμαι λίγο μήπως λόγω ύψους και μακρύτερης βίδας μειωθεί η αντοχή και σε κανα τράβηγμα ή κανα στούμπι μου μείνει το τιμόνι μετέωρο,μαζί με εμένα σε κανα γκρέμι.
3.Υπάρχει τρόπος να χαμηλώσω τη θέση των μαρσπιέ ή θα μπλέξω?
Τι άλλο θα προτείνατε?Εμαι 185 και κάτι και με τις μπότες εντούρο ίσως 1,5-2 εκ πιο πολύ?
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχουμε ίδιο ύψος και είχα και εγώ παρόμοια θέματα (αν και με άλλο μηχανάκι).

Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο μπορείς να βρείς επώνυμα τιμόνια σε καλές τιμές,καλό όμως είναι να τα δοκιμάσεις επιτόπου για να δεις αν σου ταιριάζουν(κάτι σαν τα παπούτσια δηλαδή).Νομίζω ότι και τα LC4 ADV παρόλο που είχαν fat bar δεν πρέπει να ήταν ψηλότερα.

Χρησιμοποιώ εδω και χρόνια ρυθμιζόμενους αποστάτες σαν αυτούς στην φωτογραφία.Είχα αρχικά ενδοιασμούς για την αντοχή και σταθερότητα τους γιατί αποτελούνται απο διάφορα κομμάτια αλλά αποδείχτηκαν άψογοι στην σκληρή χωμάτινη χρήση.Δεν θυμάμαι το ακριβές μέγιστο ύψος τους(3,5εκ-3,8εκ?) αλλά σε συνδυασμό με την ρύθμιση του τιμονιού(δες πιο κάτω * ) είμαι μια χαρά.




Διαβάζω και βλέπω καλές κριτικές για τους απο κάτω αποστάτες,έχουν μεγάλο εύρος ρυθμίσεων και υπάρχουν σε διάφορα ύψη,για τιμόνια 22mm αλλά και fat bar.


*Δοκίμασες να αλλάξεις την κλίση του τιμονιού προς τα μπροστά?Κερδίζεις κάνα πόντο στο ύψος(ίσως και περισσότερο) και αλλάζει εντελώς ο χειρισμός του μπροστινού,δες το βίντεο στο 2:00




Αν ψηλώσεις την σέλα η ανάγκη για ψήλωμα του τιμονιού θα είναι ακόμα πιο εμφανής.Είχα για καιρό μόνο το λεπτό πλακάκι στους αποστάτες αλλά μόλις ψήλωσα την σέλα πρόσθεσα και το άλλο.

Πέρασαν απ'το μυαλό μου σκέψεις και για χαμήλωμα των μαρσπιέ αλλά 1ον είναι μπελαλίδικη μόντα(στο δικό μου μηχανάκι τουλάχιστον) και 2ον έχουν ένα πλεονέκτημα για μένα που είμαι λίγο βιτσιόζος:Δεν βρίσκουν εύκολα σε κλειστά σημεία με βράχια,λούκια κλπ.
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Tη σέλα δεν θα τη ψηλώσω.Θα αλλαχτεί το απο μέσα υλικό και θα αλλάξει η γωνια της,το βαθούλωμα να γινει πιο άνετη.Αλλωστε το ψήλωμα του τιμονιού με ενδιαφέρει για χώμα σε όρθια οδήγηση.Αυτοί οι αποστάτες οι δεύτεροι αν κατάλαβα καλα μπαίνουν στα ήδη υπάρχοντα καβαλέτα έτσι;Και τώρα πλέον,μιλάω για εκδρομικό εντούρο, οχι μονοπάτια και τεράστια αποτομα κατηφορικά-ανηφορικά..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
με 185 σιγουρα θελεις μια αυξηση του υψους του τιμονιου και μια διευθετηση στα πατακια νομιζω
 

Nik Bari

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Suzuki V Strom 650 06'
Καλημέρα! Ίδιο θέμα είχα και γω με το v strom. Έβαλα αποστατες και για την όρθια οδήγηση έγινε λουκουμι! Έχασα όμως αλλού.. Έχασα στα δύσκολα τερεν, στις κροκαλες των ποταμών πχ που όταν θέλω να κάνω ακαριαίες διορθώσεις μαζί με το ξύλο που τρώει το μηχανάκι, εκεί το ψηλωμα δεν βοηθάει.. Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό το μείον θα μπορούσε να διορθωθεί με αλλαγή πιο μακρυου τιμονιού (από δεξιά προς αριστερά μακρύ)

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Χρησιμοποιώ εδω και χρόνια ρυθμιζόμενους αποστάτες σαν αυτούς στην φωτογραφία.Είχα αρχικά ενδοιασμούς για την αντοχή και σταθερότητα τους γιατί αποτελούνται απο διάφορα κομμάτια αλλά αποδείχτηκαν άψογοι στην σκληρή χωμάτινη χρήση.Δεν θυμάμαι το ακριβές μέγιστο ύψος τους(3,5εκ-3,8εκ?) αλλά σε συνδυασμό με την ρύθμιση του τιμονιού(δες πιο κάτω * ) είμαι μια χαρά.
Χρησιμοποιώ αυτούς τους ρυθμιζόμενους που αποτελούνται από διάφορα κομμάτια και μπορείς να αυξομειώνεις το ύψος.
Τους αγόρασα από τοπικό κατάστημα του στυλ praktiker μόνο 20 ευρώ. Γιατί να δώσω 50 ευρώ απλά για την επωνυμία? <-- ρητορική ερώτηση

Αλλά με το ποστ μου αλλού θέλω να καταλήξω :)
Απ΄ότι διαβάζω στο νετ, ο Chris Birch πριν αρχίσει την όποια εκπαίδευση κάνει μια γύρα και κοιτάζει όλες τις μηχανές που θα συμμετάσχουν στην εκπαίδευσή του.
2 πράγματα κοιτάζει:
- αν η πίσω δαγκάνα φρένου έχει αλλάξει χρώμα λόγω έντονης χρησιμοποίησής της. Είναι οπαδός του πίσω φρένου για off road.
- αν έχει το τιμόνι αποστάτες. Σε περίπτωση που έχει τους ξηλώνει κατευθείαν. Είναι κάθετος και λέει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν γιατί αλλάζει η συμπεριφορά της μηχανής.
(και είναι και ψηλός ο ίδιος)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
2 εκ αποστατες ειναι καλα, οχι παραπανω γιατι το βαρος του αναβατη δεν προφορτιζει αρκετα το μπροστινο, οποτε ελαφρωνει και δεν δουλευει σωστα, ενω το αμορτισερ δουλευει υπερωριες.

Στην ορθια θεση οδηγησης πρεπει ο κορμος του αναβατη να ειναι ελαφρα λυγισμενος προς τα μπρος. Οποτε μαλλον πρεπει να συνηθισεις ξανα την θεση οδηγησης του ΚΤΜ.
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
2 εκ αποστατες ειναι καλα, οχι παραπανω γιατι το βαρος του αναβατη δεν προφορτιζει αρκετα το μπροστινο, οποτε ελαφρωνει και δεν δουλευει σωστα, ενω το αμορτισερ δουλευει υπερωριες.

Στην ορθια θεση οδηγησης πρεπει ο κορμος του αναβατη να ειναι ελαφρα λυγισμενος προς τα μπρος. Οποτε μαλλον πρεπει να συνηθισεις ξανα την θεση οδηγησης του ΚΤΜ.
Μπορει να είναι και έτσι.πάντα το ίδιο ύψος είχα και το ιδιο μηχανάκι από το 2001.πάντα ήθελα λίγο παραπάνω ύψος στο τιμόνι να μην διπλωνομαι αλλά από την αλλη πάντα έτσι πήγαινα σε βολτες,trail rides gatoulides κλπ κλπ..μήπως γερνάω τελικα....
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Χρησιμοποιώ αυτούς τους ρυθμιζόμενους που αποτελούνται από διάφορα κομμάτια και μπορείς να αυξομειώνεις το ύψος.
Τους αγόρασα από τοπικό κατάστημα του στυλ praktiker μόνο 20 ευρώ. Γιατί να δώσω 50 ευρώ απλά για την επωνυμία? <-- ρητορική ερώτηση

Αλλά με το ποστ μου αλλού θέλω να καταλήξω :)
Απ΄ότι διαβάζω στο νετ, ο Chris Birch πριν αρχίσει την όποια εκπαίδευση κάνει μια γύρα και κοιτάζει όλες τις μηχανές που θα συμμετάσχουν στην εκπαίδευσή του.
2 πράγματα κοιτάζει:
- αν η πίσω δαγκάνα φρένου έχει αλλάξει χρώμα λόγω έντονης χρησιμοποίησής της. Είναι οπαδός του πίσω φρένου για off road.
- αν έχει το τιμόνι αποστάτες. Σε περίπτωση που έχει τους ξηλώνει κατευθείαν. Είναι κάθετος και λέει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν γιατί αλλάζει η συμπεριφορά της μηχανής.
(και είναι και ψηλός ο ίδιος)
Και οι δικοί μου αποστάτες περίπου στα 20 ευρώ κόστιζαν ;)

Είμαι σίγουρος ότι ο Birch μπορεί να στύψει οποιαδήποτε μηχανή όχι μόνο χωρίς αποστάτες αλλά και χωρίς καν τιμόνι :laugh:.
Παίδες ναι,πολλοί κορυφαίοι(και οχι μονο)αναβάτες ισχυρίζονται ότι όσο μακραίνουν οι αποστάτες τόσο χάνεις την αίσθηση του τι γίνεται εκεί κάτω.Αλλά αυτό έχει να κάνει με οριακή σχεδόν αγωνιστική οδήγηση και όχι για εκδρομικό που θέλει ο φίλος που άνοιξε το παρόν νήμα.
Για μένα που δεν χτυπάω τα μπερμ ξύνοντας μαρσπιέ και αγκώνα αλλά απο την άλλη ούτε και χαζεύω τις πεταλούδες που κάνουν σεξ οι αποστάτες με έχουν βολέψει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Και οι δικοί μου αποστάτες περίπου στα 20 ευρώ κόστιζαν ;)

Είμαι σίγουρος ότι ο Birch μπορεί να στύψει οποιαδήποτε μηχανή όχι μόνο χωρίς αποστάτες αλλά και χωρίς καν τιμόνι :laugh:.
Παίδες ναι,πολλοί κορυφαίοι(και οχι μονο)αναβάτες ισχυρίζονται ότι όσο μακραίνουν οι αποστάτες τόσο χάνεις την αίσθηση του τι γίνεται εκεί κάτω.Αλλά αυτό έχει να κάνει με οριακή σχεδόν αγωνιστική οδήγηση και όχι για εκδρομικό που θέλει ο φίλος που άνοιξε το παρόν νήμα.
Για μένα που δεν χτυπάω τα μπερμ ξύνοντας μαρσπιέ και αγκώνα αλλά απο την άλλη ούτε και χαζεύω τις πεταλούδες που κάνουν σεξ οι αποστάτες με έχουν βολέψει.
ποσο γλαφυρη γραφη!!!!!!!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και οι δικοί μου αποστάτες περίπου στα 20 ευρώ κόστιζαν ;)

Είμαι σίγουρος ότι ο Birch μπορεί να στύψει οποιαδήποτε μηχανή όχι μόνο χωρίς αποστάτες αλλά και χωρίς καν τιμόνι :laugh:.
Παίδες ναι,πολλοί κορυφαίοι(και οχι μονο)αναβάτες ισχυρίζονται ότι όσο μακραίνουν οι αποστάτες τόσο χάνεις την αίσθηση του τι γίνεται εκεί κάτω.Αλλά αυτό έχει να κάνει με οριακή σχεδόν αγωνιστική οδήγηση και όχι για εκδρομικό που θέλει ο φίλος που άνοιξε το παρόν νήμα.
Για μένα που δεν χτυπάω τα μπερμ ξύνοντας μαρσπιέ και αγκώνα αλλά απο την άλλη ούτε και χαζεύω τις πεταλούδες που κάνουν σεξ οι αποστάτες με έχουν βολέψει.
Σωστός....αυτοι όλοι οι αγωνιζόμενοι είναι ανωμαλαρες:D
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Και δυστυχώς οι βόλτες χωμάτινες είναι ακόμη πιο αραιές και εναλλάσοονται στη σπανιότητά τους με το bmw και με αυτοκίνητο τη φαμίλια.Οπότε το σώμα συνηθίζει ακόμη λιγότερο.Αυτούς με τα 20 ευρά που τους πέρνετε ρε παιδιά;
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Και δυστυχώς οι βόλτες χωμάτινες είναι ακόμη πιο αραιές και εναλλάσοονται στη σπανιότητά τους με το bmw και με αυτοκίνητο τη φαμίλια.Οπότε το σώμα συνηθίζει ακόμη λιγότερο.Αυτούς με τα 20 ευρά που τους πέρνετε ρε παιδιά;
Εγώ τους είχα πάρει απο το pitstop στο Περιστέρι αλλά πάνε κάποια χρόνια απο τότε και δεν ξέρω αν έχει.Αν δεν το βιάζεσαι(και δεν πει κάποιος άλλος που μπορείς να βρείς) μπορείς να κοιτάξεις σε ebay,amazon κλπ.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
με 185 σιγουρα θελεις μια αυξηση του υψους του τιμονιου και μια διευθετηση στα πατακια νομιζω
πατακια (ή μαρσπιε) μπαινουν απο μεταγενεστερα 640 enduro. μεγαλυτερο μηκος και πλατος= καλυτερο πατημα και ελεγχος της μηχανης... κοστος 45 ευρω το ζευγαρι αλλα θα πρεπει να αλλαξεις στην αριστερη πλευρα και το μπρατσο πανω στο οποιο βρισκεται το μαρσπιε (+45ευρω)...
 
Top Bottom