batman
Μέλος
Καλησπέρα advriders ολούθε.
Αποφάσισα να ξαναβγάλω λίγο καλά το 640 μου στο μάχιμο προσκήνιο.Επειδή το 1150 adv μου είναι θεόβαρο στο χώμα,τη λάσπη και στη κροκάλα και επειδή είναι κουραστικο πλέον σε διάφορα κομμάτια,βγάζω ξανα το 640 μου στο δυναμικό προσκήνιο να ακολουθήσω και το παράδειγμα της παρέας που κινειται αναλόγως.Δεν σταματάω το bmw sto χώμα,απλα λίγο πιο ήπια.Εχτές έβγαλα το πορτοκαλί λοιπον μια απίθανη τσάρκα...
Θυμήθηκα πόσο σκληρή και κραδασμώδης γίνεται η σέλα στην άσφαλτο.Και θυμήθηκα πόσο σκύβω για να κρατήσω τα τιμόνια σωστά οδηγώντας όρθιος παρολλο που έχω αποστάτες 2 εκατοστά.
Τη σέλα θα τη ρυθμίσω στο moto ok.
Στο τιμόνι τώρα.Καταρχήν είναι το γνήσιο το απλό όχι το fatbar σαν του 640 adventure που νομίζω είναι πιο σωστό και πιο φαρδύ?
για να μπορώ να οδηγήσω όρθιος χωρίς να διπλώνομαι σαν σουγιάς,μόνο όσο πρέπει....:
1.Ψάχνω και αγοράζω πιο ψηλό τιμόνι τέτοιου είδους κάτι σαν αυτό.
http://www.protaper.com/product/34/evo-adventure-handlebars/black
Θα προτιμούσα όχι αυτό γιατί δεν θέλω τόσα λεφτά να διαθέσω αν μπορώ να το αποφύγω,αλλά κάτι άλλο παρεμφερές φτηνότερο.
2.Αφήνω το τιμόνι ως έχει και βάζω αποστάτες 50 χιλιοστά.Δηλαδή,3 εκατοστά πιο ψηλά επιπλέον απο αυτούς που ήδη έχω.Αυτό το φοβάμαι λίγο μήπως λόγω ύψους και μακρύτερης βίδας μειωθεί η αντοχή και σε κανα τράβηγμα ή κανα στούμπι μου μείνει το τιμόνι μετέωρο,μαζί με εμένα σε κανα γκρέμι.
3.Υπάρχει τρόπος να χαμηλώσω τη θέση των μαρσπιέ ή θα μπλέξω?
Τι άλλο θα προτείνατε?Εμαι 185 και κάτι και με τις μπότες εντούρο ίσως 1,5-2 εκ πιο πολύ?
Αποφάσισα να ξαναβγάλω λίγο καλά το 640 μου στο μάχιμο προσκήνιο.Επειδή το 1150 adv μου είναι θεόβαρο στο χώμα,τη λάσπη και στη κροκάλα και επειδή είναι κουραστικο πλέον σε διάφορα κομμάτια,βγάζω ξανα το 640 μου στο δυναμικό προσκήνιο να ακολουθήσω και το παράδειγμα της παρέας που κινειται αναλόγως.Δεν σταματάω το bmw sto χώμα,απλα λίγο πιο ήπια.Εχτές έβγαλα το πορτοκαλί λοιπον μια απίθανη τσάρκα...
Θυμήθηκα πόσο σκληρή και κραδασμώδης γίνεται η σέλα στην άσφαλτο.Και θυμήθηκα πόσο σκύβω για να κρατήσω τα τιμόνια σωστά οδηγώντας όρθιος παρολλο που έχω αποστάτες 2 εκατοστά.
Τη σέλα θα τη ρυθμίσω στο moto ok.
Στο τιμόνι τώρα.Καταρχήν είναι το γνήσιο το απλό όχι το fatbar σαν του 640 adventure που νομίζω είναι πιο σωστό και πιο φαρδύ?
για να μπορώ να οδηγήσω όρθιος χωρίς να διπλώνομαι σαν σουγιάς,μόνο όσο πρέπει....:
1.Ψάχνω και αγοράζω πιο ψηλό τιμόνι τέτοιου είδους κάτι σαν αυτό.
http://www.protaper.com/product/34/evo-adventure-handlebars/black
Θα προτιμούσα όχι αυτό γιατί δεν θέλω τόσα λεφτά να διαθέσω αν μπορώ να το αποφύγω,αλλά κάτι άλλο παρεμφερές φτηνότερο.
2.Αφήνω το τιμόνι ως έχει και βάζω αποστάτες 50 χιλιοστά.Δηλαδή,3 εκατοστά πιο ψηλά επιπλέον απο αυτούς που ήδη έχω.Αυτό το φοβάμαι λίγο μήπως λόγω ύψους και μακρύτερης βίδας μειωθεί η αντοχή και σε κανα τράβηγμα ή κανα στούμπι μου μείνει το τιμόνι μετέωρο,μαζί με εμένα σε κανα γκρέμι.
3.Υπάρχει τρόπος να χαμηλώσω τη θέση των μαρσπιέ ή θα μπλέξω?
Τι άλλο θα προτείνατε?Εμαι 185 και κάτι και με τις μπότες εντούρο ίσως 1,5-2 εκ πιο πολύ?