αναβαθμιση αναρτησεων

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
στην συγγρου,δουλαβερης....
Πράγματι τώρα είδα στο car αυτή την αγγελία

http://www.car.gr/parts/view/3779085/

Ίδιο φαίνεται με το 640 που έβαλα εγώ της Wilbers με 430€, χωρίς υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου και με ένα κεντρικό κάτω για ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.

Για 100€ διαφορά δεν είναι άσχημα να βάλεις Ohlins Αν και δεν μπορώ να πω πως έχω παράπονο απο την εξαιρετική λειτουργία και ποιότητα του Wilbers αλλά κατανοώ γιατί κάποιος (ενδεχομένως κι εγώ) να προτιμούσε το Ohlins, είναι το μεγαλύτερο όνομα εδώ που τα λέμε και έχει αποδείξει τί είναι.

Αυτό που είναι ένας παράγοντας που πρέπει βέβαια σαφώς να υπολογιστεί στην εξίσωση είναι το εξής.

Αν στην αγγελία του Δουλαβέρη μιλάμε για κάποιο Stock κομμάτι αυτό είναι ένα θέμα.

Στη Wilbers, δίνεις συγκεκριμένα στοιχεία, το βάρος σου, πόσο συχνά παίρνεις συνεπιβάτη, πόσο συχνά και με τί φορτία κάνεις ταξίδια, τί είδους οδήγηση κάνεις (σπορ, τουριστική) και βάσει αυτών των πληροφοριών σου χτίζουν ένα αμορτισέρ απο την αρχή για εσένα.

Αν ισχύει κατι τέτοιο και για το Ohlins τότε τα 100€ διαφορά ενδεχομένως να αξίζουν αλλά αν μιλάμε για ένα Stock Κομμάτι τότε δεν θα το έπαιρνα. Εϊναι σημαντικό ελατήριο και ρυθμίσεις να είναι σεταρισμένα για σένα αλλιώς δεν κάνεις τίποτα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ποιος εχει στοκ στην ελλαδα σημερα ρε βαγγελη,αν και οι στοκ αναρτησεις συνηθως ειναι για 75 κιλα και οταν λενε οι εταιρειες για 75 κιλα να υπολογιζεις οτι
κανουν για αναβατη 85-90 κιλα.
αν εισαι 90 κιλα μην παρεις για τοσα ελατηριο γιατι θα σου βγει κουτσουρο,καποιοι απο δω την εχουνε πατησει (αποψη μου ειναι αυτα απο την οποια εμπειρια μου)
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''
Πράγματι τώρα είδα στο car αυτή την αγγελία

http://www.car.gr/parts/view/3779085/

Ίδιο φαίνεται με το 640 που έβαλα εγώ της Wilbers με 430€, χωρίς υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου και με ένα κεντρικό κάτω για ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.

Για 100€ διαφορά δεν είναι άσχημα να βάλεις Ohlins Αν και δεν μπορώ να πω πως έχω παράπονο απο την εξαιρετική λειτουργία και ποιότητα του Wilbers αλλά κατανοώ γιατί κάποιος (ενδεχομένως κι εγώ) να προτιμούσε το Ohlins, είναι το μεγαλύτερο όνομα εδώ που τα λέμε και έχει αποδείξει τί είναι.

Αυτό που είναι ένας παράγοντας που πρέπει βέβαια σαφώς να υπολογιστεί στην εξίσωση είναι το εξής.

Αν στην αγγελία του Δουλαβέρη μιλάμε για κάποιο Stock κομμάτι αυτό είναι ένα θέμα.

Στη Wilbers, δίνεις συγκεκριμένα στοιχεία, το βάρος σου, πόσο συχνά παίρνεις συνεπιβάτη, πόσο συχνά και με τί φορτία κάνεις ταξίδια, τί είδους οδήγηση κάνεις (σπορ, τουριστική) και βάσει αυτών των πληροφοριών σου χτίζουν ένα αμορτισέρ απο την αρχή για εσένα.

Αν ισχύει κατι τέτοιο και για το Ohlins τότε τα 100€ διαφορά ενδεχομένως να αξίζουν αλλά αν μιλάμε για ένα Stock Κομμάτι τότε δεν θα το έπαιρνα. Εϊναι σημαντικό ελατήριο και ρυθμίσεις να είναι σεταρισμένα για σένα αλλιώς δεν κάνεις τίποτα.



αυτο ειχα δει κ γω κ απο οτι βλεπω εχει τετοια τιμη για ΟΛΑ τα μοντελα....με κωδικο απο το σαιτ τις εταιρειας...δε ξερω τι παιζει...... θα ρωτησω κ αλλου


πειραματισμοι..... Σημερα μετα απο παρα πολυ καιρο θα πηγαινα βολτα δικαβαλος. εσφιξα(βιδα) το αμορτησερ το μαμα(οχι το ελατηριο) στο h δηλαδη πιο σκληρο κ με μεγαλυτερη αποσβεση επαναφορας(τωρα τι ειν τουτο ,μπερδευομαι)συμφωνα με το manual.το αποτελεσμα σε καμια δυο εξοδους απο στροφη μολις ανοιγα ζωηρα το γκαζι πηγαινε να σηκωθει το μπροστινο κ ''εχανε'' τιμονια.o λογος?το ελατηριο ειναι ηδη στο 5 απο τα 7κλικ που εχει-το 7 ειναι το σκληροτερο
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
αυτο ειχα δει κ γω κ απο οτι βλεπω εχει τετοια τιμη για ΟΛΑ τα μοντελα....με κωδικο απο το σαιτ τις εταιρειας...δε ξερω τι παιζει...... θα ρωτησω κ αλλου


πειραματισμοι..... Σημερα μετα απο παρα πολυ καιρο θα πηγαινα βολτα δικαβαλος. εσφιξα(βιδα) το αμορτησερ το μαμα(οχι το ελατηριο) στο h δηλαδη πιο σκληρο κ με μεγαλυτερη αποσβεση επαναφορας(τωρα τι ειν τουτο ,μπερδευομαι)συμφωνα με το manual.το αποτελεσμα σε καμια δυο εξοδους απο στροφη μολις ανοιγα ζωηρα το γκαζι πηγαινε να σηκωθει το μπροστινο κ ''εχανε'' τιμονια.o λογος?το ελατηριο ειναι ηδη στο 5 απο τα 7κλικ που εχει-το 7 ειναι το σκληροτερο
Γιωργη..... με την αργη επαναφορα καταφερες να καταργησεις το αμορτισερ:wacky:.....


Οι τελιτσες θα καλυφθουν με τηλεφωνημα:yew:
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''
Ξερει κανεις που θα βρω μαγαζι στη β.ελλαδα που να χει κ ohlins για πισω κ hyperpro για μπροστα?αμορισεραδικο πιστευω θα χει την εμπειρια κ για τις καταληλες ρυθμισεις......ο τσολεριδης που ανεφερες πιο πανω απο οτι ειδα εχει wilbers μονο
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''
Τα hyperpro πια ειναι η πυσι δες διαφορα σαν προοδευτικα που ειναι ,απο ταγραμμικα της ohlins
 
Top Bottom