Πράγματι τώρα είδα στο car αυτή την αγγελίαστην συγγρου,δουλαβερης....
http://www.car.gr/parts/view/3779085/
Ίδιο φαίνεται με το 640 που έβαλα εγώ της Wilbers με 430€, χωρίς υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου και με ένα κεντρικό κάτω για ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
Για 100€ διαφορά δεν είναι άσχημα να βάλεις Ohlins Αν και δεν μπορώ να πω πως έχω παράπονο απο την εξαιρετική λειτουργία και ποιότητα του Wilbers αλλά κατανοώ γιατί κάποιος (ενδεχομένως κι εγώ) να προτιμούσε το Ohlins, είναι το μεγαλύτερο όνομα εδώ που τα λέμε και έχει αποδείξει τί είναι.
Αυτό που είναι ένας παράγοντας που πρέπει βέβαια σαφώς να υπολογιστεί στην εξίσωση είναι το εξής.
Αν στην αγγελία του Δουλαβέρη μιλάμε για κάποιο Stock κομμάτι αυτό είναι ένα θέμα.
Στη Wilbers, δίνεις συγκεκριμένα στοιχεία, το βάρος σου, πόσο συχνά παίρνεις συνεπιβάτη, πόσο συχνά και με τί φορτία κάνεις ταξίδια, τί είδους οδήγηση κάνεις (σπορ, τουριστική) και βάσει αυτών των πληροφοριών σου χτίζουν ένα αμορτισέρ απο την αρχή για εσένα.
Αν ισχύει κατι τέτοιο και για το Ohlins τότε τα 100€ διαφορά ενδεχομένως να αξίζουν αλλά αν μιλάμε για ένα Stock Κομμάτι τότε δεν θα το έπαιρνα. Εϊναι σημαντικό ελατήριο και ρυθμίσεις να είναι σεταρισμένα για σένα αλλιώς δεν κάνεις τίποτα.