διαφορες αφρικα & τρανσαλπ

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
και η μανούλα του Africa
Η φιλοσοφία σχεδίασης των XLV750 και των ΑΤ 650/750 είναι εντελώς διαφορετική.

Το XLV750 σχεδιάστηκε από ομάδα σχεδιαστών που ασχολούνταν με street μηχανάκια, γιαυτό και οι συγκεκριμμένες επιλογές, άξονας κλπ.
Πρωτοποριακό μηχανάκι, πολύ μπροστά από την εποχή που παρουσιάστηκε και γιαυτό ίσως απέτυχε και εμπορικά και η Honda δεν το εξέλιξε.
Ο κινητήρας του είναι εντελώς διαφορετικής σχεδίασης V-45, ενώ ο κινητήρας των ΑΤ είναι V-52 μοίρες και παρόλο που παρουσιάστηκε το 1983 έβγαζε περισσότερη δύναμη στο τροχό απότι τα ΑΤ750 του 1990.
Μακάρι να είχε βάλει η Honda αυτόν το κινητήρα στα ΑΤ.

Τα Africa Twin(μιλάμε πάντα για το πρώτο, το 650), σχεδιάστηκαν από την ομάδα σχεδιαστών που έφτιαξε τη περίφημη πολυνικήτρια του Paris-Dakar, NXR750.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τώρα όσον αφορά το θέμα των διαφορών ΤΑ και ΑΤ, ενδεικτικά ανεβάζω κάποιους πίνακες από ένα συγκριτικό τεστ της εποχής από το ιταλικό Motosprint.



Μπορούν να παρατεθούν δεκάδες τέτοιες σελίδες από συγκριτκά τεστς, αλλά η ουσία της διαφοράς Transalp και Africa Twin είναι ο διαφορετικός προορισμός του κάθε μοντέλου, κάτι που μας το δείχνει η ίδια η Honda στο sales manual της ΑΤ 650:



Η ιστορία λοιπόν λέει ότι, οι Δυτικοευρωπαίοι dealers της Honda, ζήτησαν από την εταιρεία μια μοτοσυκλέτα που όχι μόνο να μπορεί να μεταφέρει τους Ευρωπαίους στις μεσογειακές χώρες(αυτό το έκανε το Transalp), αλλά να μπορεί και να περάσει στην Αφρική(τότε ήταν στις δόξες του το ράλυ Paris-Dakar) και με αγωνιστικές διαθέσεις μάλιστα.
Και κάπως έτσι η Honda έφτιαξε το Africa Twin 650.

Στη παρακάτω φωτό είναι ένα από τα πρώτα σχέδια της ΑΤ 650 με προφανείς επιρροές από τις αγωνιστικές NXR.



Άλλο πράγμα λοιπόν το Transalp και άλλο το Africa Twin.
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)

Μιλάμε έχω μείνει άφωνος...
Δεν το γνώριζα ότι η Honda είχε
τέτοιο πανέμορφο μηχανάκι.Αυτό
ναι θα το ήθελα είναι τέλειο.
:friendship:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Σταύρο αυτό θέλεις να πεις....

NXR 750 !!!
780cc, 75hp και ΜΟΝΟ 126 κιλα στεγνοοοοοοοοοο !!!!!!!!!!!!!
με ενα τετοιο στην αγορα θα θεριζε η Honda... αλλα...
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Στεργιο, πολυ ωραιο το θεμα που εβαλες... :ok:
στην δικη μου αναζητηση του ονειρου πριν απο 2+ χρονια ημουν αναμεσα στο 650 και στο lc4 adv... :thinking:
ο μονος λογος που με κερδισε το KTM ηταν το πακετο της WP...:yew:
 

zissimo

Μέλος
Περιοχή
Πατρα
Όνομα
Ζησιμος
Μοτό
BMW r 100 gs pd , BMW r 1150 r
Μ` αυτό το μοντέλο ( ταμπούρο ) είχα οργώσει όλα τα βουνά .

Οσον αφορά τις διαφορές τις λέει καθαρά η HONDA . << XRV >> , << XLV >>
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η φιλοσοφία σχεδίασης των XLV750 και των ΑΤ 650/750 είναι εντελώς διαφορετική.

Το XLV750 σχεδιάστηκε από ομάδα σχεδιαστών που ασχολούνταν με street μηχανάκια, γιαυτό και οι συγκεκριμμένες επιλογές, άξονας κλπ.
Πρωτοποριακό μηχανάκι, πολύ μπροστά από την εποχή που παρουσιάστηκε και γιαυτό ίσως απέτυχε και εμπορικά και η Honda δεν το εξέλιξε.
Ο κινητήρας του είναι εντελώς διαφορετικής σχεδίασης V-45, ενώ ο κινητήρας των ΑΤ είναι V-52 μοίρες και παρόλο που παρουσιάστηκε το 1983 έβγαζε περισσότερη δύναμη στο τροχό απότι τα ΑΤ750 του 1990.
Μακάρι να είχε βάλει η Honda αυτόν το κινητήρα στα ΑΤ.

Τα Africa Twin(μιλάμε πάντα για το πρώτο, το 650), σχεδιάστηκαν από την ομάδα σχεδιαστών που έφτιαξε τη περίφημη πολυνικήτρια του Paris-Dakar, NXR750.
O λογος που το συγκεκριμενο μοντελο πηγε απατο δεν ηταν οτι ηταν μπροστα απο την εποχη του αλλα γιατι ηταν ζημιαρικο Συγκεκριμενα ο κινητηρας αυτος ηταν μια μεγαλη μπαρουφα της honda και αυτο γιατι ηταν αεροψυκτος με αποτελεσμα ο πισω κυλινδρος να μην ψυχεται οσο θα επρεπε και να αγκαλιαζεται με το πιστονι
Και φυσικα οπως λεει και ο Manouel650 δεν ειχε καμια σχεση με τον V52 των ΤΑ και ΑΤ
 
Reactions: est

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σταύρο αυτό θέλεις να πεις....

NXR 750 !!!
Το NXR 750 δεν ειχε καμια απολυτως σχεση με το ΧRV 650 (παρα μονο στα χρωματα καποιων XRV marathon)
Το NXR 750 δεν χρησιμοποιηθηκε ποτε σαν βαση για καποιο μοντελο παραγωγης (δυστυχως)
 
Top Bottom