μπορεί να είναι και ιδέα μου

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Οκ δεν είμαι μηχανικός, δεν πολύ ξέρω από μοτέρ.
Ακούω όμως διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια που ο θόρυβος του κινητήρα παραπέμπει σε καβασάκι του 80.
Δεν ακούς δηλαδή αυτή βελούδινη λειτουργία του γιαπωνέζου.
Δεν ξέρω τι πάει να πει αυτό, δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω αν είναι αξιόπιστα ή οτιδήποτε άλλο.
Απλά μια παρατήρηση για τον τραχύ ήχο
Άκουγα προχτές αυτό το βε 2 με τον κινητήρα βε στρομ (κιου τζέι?) Καμία σχέση
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Λογικό ρε Νικόλα. Οι κινέζοι δε φημίζονται ούτε για την ποιότητα των υλικών τους, ούτε για τον ποιοτικό τους έλεγχο. Επίσης μην ξεχνάμε, ότι για χρόνια εφάρμοζαν τεχνολογίες ανεπτυγμένες από άλλους, ενώ πλέον προσπαθούν να παράγουν τεχνολογία και τεχνογνωσία οι ίδιοι. Το λογικό είναι πως κάποια στιγμή θα φτάσουν στο επίπεδο Ευρωπαίων και Ιαπώνων, αλλά τότε θα τους έχουν φτάσει και σε ύψος τιμών.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δεν ξέρω απλά έτυχε και το παρατήρησα γιατί στα φανάρια άλλα μηχανάκια δεν ακούγονται
Λέω από μέσα μου τι διάλο GPX ακούγεται Κοιτάω 700 κάτι κινέζικο
Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια, κοιτάω κι ήταν αυτό με το μοτερ βε στρομ 6,5

Μου έκανε εντύπωση πάντως γιατί τόσο σκληρό δούλεμα ούτε το ΧΤ 600 δεν έχει
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Εγώ πρώτη φορά που άκουσα KTM 790 νόμισα ότι κάποιος είχε μια κατσαρόλα με χαλίκια και την κουνούσε... Στο ρελαντί πάντα... Γενικά τα ευρωπαϊκά δικυλινδρα έχουν περίεργο ήχο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εγώ πρώτη φορά που άκουσα KTM 790 νόμισα ότι κάποιος είχε μια κατσαρόλα με χαλίκια και την κουνούσε... Στο ρελαντί πάντα... Γενικά τα ευρωπαϊκά δικυλινδρα έχουν περίεργο ήχο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Από το στόμα μου το πήρες… να σου βάλω να ακούσεις το 640 επίσης. Όλα κοπανανε χαχα αλλά έτσι δουλευει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ δεν είμαι μηχανικός, δεν πολύ ξέρω από μοτέρ.
Ακούω όμως διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια που ο θόρυβος του κινητήρα παραπέμπει σε καβασάκι του 80.
Δεν ακούς δηλαδή αυτή βελούδινη λειτουργία του γιαπωνέζου.
Δεν ξέρω τι πάει να πει αυτό, δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω αν είναι αξιόπιστα ή οτιδήποτε άλλο.
Απλά μια παρατήρηση για τον τραχύ ήχο
Άκουγα προχτές αυτό το βε 2 με τον κινητήρα βε στρομ (κιου τζέι?) Καμία σχέση
Το ερώτημα είναι όντως ακούς διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια με περίεργους θορύβους ή άκουσες αυτό το συγκεκριμένο της QJ και ασυνείδητα έκανες αυτή τη γενίκευση?!

Γιατί έχοντας οδηγήσει πολλά Κινέζικα το μόνο που έκανε μηχανικούς θορύβους περίεργους ήταν το 800MT που έκανε τους κλασσικούς KTM-o-θόρυβους επειδή φοράει μοτέρ ΚΤΜ!

Πολλά άλλα που έχω οδηγήσει όπως 300NK, 650MT, CLX700, 300 rally, 525DSX, 650DSX, Maverick 500 κ.α. δεν με προβλημάτισε κάτι στον ήχο που άκουγα απο το μοτέρ, ίσα ίσα.

τώρα βέβαια το QJ SVT650 δεν το έχω οδηγήσει αλλά γενικά την QJ την έχω τελευταία μαζί με την Zontes στα Κινέζικα. Οδήγησα στην έκθεση το QJ 700 το γυμνί και το μοτέρ έκανε σαν κομπρεσέρ και απίστευτος κραδασμός. Προς το παρόν κοιτάζω με θετικό βλέμμα μόνο CF, VOGE και KOVE
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Το ερώτημα είναι όντως ακούς διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια με περίεργους θορύβους ή άκουσες αυτό το συγκεκριμένο της QJ και ασυνείδητα έκανες αυτή τη γενίκευση?!

Γιατί έχοντας οδηγήσει πολλά Κινέζικα το μόνο που έκανε μηχανικούς θορύβους περίεργους ήταν το 800MT που έκανε τους κλασσικούς KTM-o-θόρυβους επειδή φοράει μοτέρ ΚΤΜ!

Πολλά άλλα που έχω οδηγήσει όπως 300NK, 650MT, CLX700, 300 rally, 525DSX, 650DSX, Maverick 500 κ.α. δεν με προβλημάτισε κάτι στον ήχο που άκουγα απο το μοτέρ, ίσα ίσα.

τώρα βέβαια το QJ SVT650 δεν το έχω οδηγήσει αλλά γενικά την QJ την έχω τελευταία μαζί με την Zontes στα Κινέζικα. Οδήγησα στην έκθεση το QJ 700 το γυμνί και το μοτέρ έκανε σαν κομπρεσέρ και απίστευτος κραδασμός. Προς το παρόν κοιτάζω με θετικό βλέμμα μόνο CF, VOGE και KOVE
Μετά από 6500 χλμ με το voge 525 dsx μπορώ πω οτιέχει κραδασμούς αρκετούς μετά τις 4000 χιλιάδες στροφές κάτι που δεν είχε το Crf 300 , άρα μένει cf k kove θεωρητικά χωρίς κραδασμούς
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το ερώτημα είναι όντως ακούς διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια με περίεργους θορύβους ή άκουσες αυτό το συγκεκριμένο της QJ και ασυνείδητα έκανες αυτή τη γενίκευση?!

Γιατί έχοντας οδηγήσει πολλά Κινέζικα το μόνο που έκανε μηχανικούς θορύβους περίεργους ήταν το 800MT που έκανε τους κλασσικούς KTM-o-θόρυβους επειδή φοράει μοτέρ ΚΤΜ!
Βασικά τώρα που το λες ναι αυτά τα 2 ήταν που είχαν περίεργο ήχο (και κάνα δύο άλλα που δεν τα θυμάμαι)
Το σημείωσα γιατί νόμιζα πως θα έβλεπα κανένα καβασάκι απ τα νιάτα αλλά δεν!
Το ποστ όμως δεν είναι συμπερασματικό, μιλάει απλά για μια παρατήρηση που έκανα και το διαφορά δεν πάει να πει όλα.
Το έγραψα γιατί μου έκανε εντύπωση ξεκαθαρίζοντας ότι δεν έχω άποψη ολοκληρωμένη επί του θέματος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βασικά τώρα που το λες ναι αυτά τα 2 ήταν που είχαν περίεργο ήχο (και κάνα δύο άλλα που δεν τα θυμάμαι)
Το σημείωσα γιατί νόμιζα πως θα έβλεπα κανένα καβασάκι απ τα νιάτα αλλά δεν!
Το ποστ όμως δεν είναι συμπερασματικό, μιλάει απλά για μια παρατήρηση που έκανα και το διαφορά δεν πάει να πει όλα.
Το έγραψα γιατί μου έκανε εντύπωση ξεκαθαρίζοντας ότι δεν έχω άποψη ολοκληρωμένη επί του θέματος
Δεν έκανες λάθος παρατήρηση πάντως, προφανώς και κάτι άκουσες που δεν σου άρεσε! Οι Κινέζοι κατα τη γνώμη μου που το έχω πει πολλές φορές είναι κακό να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.

Εταιρείες όπως η CF και η Voge έχουν κάνει και σοβαρές συνεργασίες με μεγάλους κατασκευαστές και ΄βρίσκονται σε άλλο επίπεδο.

Η QJ ανήκει μεν στον όμιλο GEELY (που έχει την Lotus και την Volvo και προφανώς απεριόριστα κεφάλαια), έχει στο portfolio της την benelli και μαζί με αυτήν και το κεντρο R&D και εξέλιξης στο Varese της Ιταλίας (κάτι που τους δίνει συνεχές βοήθημα στην εξέλιξη τους) αλλά ταυχρονα φαίνονται να είναι προς το παρόν πίσω σε πολλά πράγματα όσα λεφτα και αν έχουν.

Προφανώς το project QJ SRT650 το ανέλαβε μια ομάδα Κινέζων με βάση τα σχέδια της Suzuki (αν και επίσημα δεν το έχω δει πουθενά) ή ακόμα χειρότερα με αντιγραφή και Reverse Engineering και ίσως κάτι δεν έχει πάει τέλεια πάνω στο μοτέρ!! Ποιός ξέρει!!

Σίγουρα πάντως έχουμε να δούμε και βλέπουμε πολλά και απο καλά project και απο μέτρια ή κακά. Σιγά σιγά ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Η παράδοση, η τεχνογνωσία, η βαθειά γνώση, τα Resources σε μυαλά και όλα αυτά που έχουν καθιερώσει τους μεγάλους κατασκευαστες χρόνια τώρα δεν αποκτώνται εύκολα, αν αποκτηθούν καν ποτέ. Γι αυτό λέω πως εγώ τουλάχιστον προς το παρόν βλέπω θετικά κάποιους μόνο Κινέζους και αυτούς με πολύ ψάξιμο και μελέτη για κάθε project ξεχωριστά και κάθε μοντέλο.

Πάντως έχω ξεχωρίσει μοτέρ λουλούδια όπως το 300cc μοτέρ της CF που έχω οδηγήσει στο 300ΝΚ και θεωρώ κορυφαίο στην κατηγορία σε κάθε επίπεδο λειτουργίας και αντίστοιχα έχω δει μοτέρ ή υλοποιήσεις που μου φάνηκαν τραγικά όπως το μοτέρ στο QJ srk 700. Άλλος κατασκευαστής, ίδια χωρα προελευσης, τεράστιες διαφορές
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
τώρα βέβαια το QJ SVT650 δεν το έχω οδηγήσει.
Εγώ που το έχω οδηγήσει είχε λιγωτερους κραδασμούς και θόρυβο από το voge ds 500, που έχω,και σαφώς λιγότερο θόρυβο από ντουκατι Ktm,xarley .
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εγώ που το έχω οδηγήσει είχε λιγωτερους κραδασμούς και θόρυβο από το voge ds 500, που έχω,και σαφώς λιγότερο θόρυβο από ντουκατι Ktm,xarley .
δεν κάθεσαι μάλλον στο σωστό φανάρι :roflmao::roflmao::roflmao:
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Top Bottom