μπορεί να είναι και ιδέα μου

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Οκ δεν είμαι μηχανικός, δεν πολύ ξέρω από μοτέρ.
Ακούω όμως διάφορα Κινέζικα μηχανάκια στα φανάρια που ο θόρυβος του κινητήρα παραπέμπει σε καβασάκι του 80.
Δεν ακούς δηλαδή αυτή βελούδινη λειτουργία του γιαπωνέζου.
Δεν ξέρω τι πάει να πει αυτό, δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω αν είναι αξιόπιστα ή οτιδήποτε άλλο.
Απλά μια παρατήρηση για τον τραχύ ήχο
Άκουγα προχτές αυτό το βε 2 με τον κινητήρα βε στρομ (κιου τζέι?) Καμία σχέση
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Λογικό ρε Νικόλα. Οι κινέζοι δε φημίζονται ούτε για την ποιότητα των υλικών τους, ούτε για τον ποιοτικό τους έλεγχο. Επίσης μην ξεχνάμε, ότι για χρόνια εφάρμοζαν τεχνολογίες ανεπτυγμένες από άλλους, ενώ πλέον προσπαθούν να παράγουν τεχνολογία και τεχνογνωσία οι ίδιοι. Το λογικό είναι πως κάποια στιγμή θα φτάσουν στο επίπεδο Ευρωπαίων και Ιαπώνων, αλλά τότε θα τους έχουν φτάσει και σε ύψος τιμών.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δεν ξέρω απλά έτυχε και το παρατήρησα γιατί στα φανάρια άλλα μηχανάκια δεν ακούγονται
Λέω από μέσα μου τι διάλο GPX ακούγεται Κοιτάω 700 κάτι κινέζικο
Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια, κοιτάω κι ήταν αυτό με το μοτερ βε στρομ 6,5

Μου έκανε εντύπωση πάντως γιατί τόσο σκληρό δούλεμα ούτε το ΧΤ 600 δεν έχει
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Εγώ πρώτη φορά που άκουσα KTM 790 νόμισα ότι κάποιος είχε μια κατσαρόλα με χαλίκια και την κουνούσε... Στο ρελαντί πάντα... Γενικά τα ευρωπαϊκά δικυλινδρα έχουν περίεργο ήχο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εγώ πρώτη φορά που άκουσα KTM 790 νόμισα ότι κάποιος είχε μια κατσαρόλα με χαλίκια και την κουνούσε... Στο ρελαντί πάντα... Γενικά τα ευρωπαϊκά δικυλινδρα έχουν περίεργο ήχο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk