πρόβλημα με adv 950

Akismts

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ
Όνομα
Ακης
Μοτό
Ducati Multistrada 1200s
Πολυ πιθανο να εκανε υπερχειληση απο καποιο σκουπιδακι αν ομως στο ξανακανει αναγκαστικα καθαριζεις καρμυρατερ η αλλαζεις βελονακια φλοτερ και τα δυο παντα !!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Υπάρχει περίπτωση απλώς να κόλλησε το φλοτερ και αυτό που έτρεχε να ηταν βενζίνη γιαυτό και να έπεφτε το ρελαντί?
Ναι
Και μήπως η βενζίνη που χυνοταν να έπεφτε με την πορεία του σωλήνα στο πλαι και όχι μέσα από αυτόν?
Είναι σύνηθες να μην τοποθετείται σωστά μετα από σερβις ,ή να ξεκουμπώνει λόγω φθοράς του -το σωληνάκι αποχέτευσης φιλτροκουτιού...οπότε...ναι
 

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Παιδιά Καλησπέρα.
Το λοιπόν. Σχολαω σήμερα και παίρνω το κτμ να το πάω συνεργείο.
Συμπτώματα μηδέν. Όλα μια χαρά.
Το πάω και αφού δεν υπήρχε κάποια διαρροή η κάτι περίεργο το πήγα για ένα καλό πλύσιμο να φυγουν τα υπολοιματα ,ώστε να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα του τι και πως έτσι και ξανααρχισει τα ίδια.
Και ερωτώ.
Υπάρχει περίπτωση απλώς να κόλλησε το φλοτερ και αυτό που έτρεχε να ηταν βενζίνη γιαυτό και να έπεφτε το ρελαντί?
Και μήπως η βενζίνη που χυνοταν να έπεφτε με την πορεία του σωλήνα στο πλαι και όχι μέσα από αυτόν?
Γιατί τωρα που το επλυνα πάνω στο καπάκι έχει μείνει λίγη κιτρινιλα.
Προς το παρόν πάντως κράτησα το κτμ και θα το κάνω μικρές βολτες εδώ γύρω.
Το σίγουρο είναι οτι υψηλότερη στάθμη=πλουσιότερο μίγμα. Οπότε μπορεί...
 
Top Bottom