"χωμάτινα" ελατήρια στον Αστραχάν

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
σκεφτόμουν καιρό (από το προηγούμενο v-strom) να αλλάξω τα ελατήρια μπροστά , ως μια "απλή" αναβάθμιση του όλου μπροστινού συστήματος.
βλέπω ότι υπάρχουν και γραμμικά και προοδευτικά aftermarket, στο ίδιο πάνω-κάτω κόστος.
επειδή η χρήση θα είναι και χωμάτινη (η απόφαση πάρθηκε... θα πορευτώ με τον αστραχάν, αφού δε ζητάω περισσότερα από όσα προσφέρει)
έχετε να κάνετε κάποια πρόταση? γραμμικά, γιατί.....?? προοδευτικά, γιατί.... ??
και από λάδια? στο τελευταίο service που έκανα στα καλάμια, έβαλα 15άρι. Πολλοί προτείνουν 10άρι, για χωμάτινη χρήση.

δώστε πόνο ;)

Υ.Γ. και μη περιμένετε φέτος τον χειμώνα καινούριο "ξανά μετά το v-strom τι? "... πρώτα θα πάρει μηχανάκι ο al800 και μετά το συζητάμε
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
σκεφτόμουν καιρό (από το προηγούμενο v-strom) να αλλάξω τα ελατήρια μπροστά , ως μια "απλή" αναβάθμιση του όλου μπροστινού συστήματος.
βλέπω ότι υπάρχουν και γραμμικά και προοδευτικά aftermarket, στο ίδιο πάνω-κάτω κόστος.
επειδή η χρήση θα είναι και χωμάτινη (η απόφαση πάρθηκε... θα πορευτώ με τον αστραχάν, αφού δε ζητάω περισσότερα από όσα προσφέρει)
έχετε να κάνετε κάποια πρόταση? γραμμικά, γιατί.....?? προοδευτικά, γιατί.... ??
και από λάδια? στο τελευταίο service που έκανα στα καλάμια, έβαλα 15άρι. Πολλοί προτείνουν 10άρι, για χωμάτινη χρήση.

δώστε πόνο ;)

Υ.Γ. και μη περιμένετε φέτος τον χειμώνα καινούριο "ξανά μετά το v-strom τι? "... πρώτα θα πάρει μηχανάκι ο al800 και μετά το συζητάμε
Ζησε μάη μου να φας τριφύλλι...ψηφίζω γραμμικά...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι και να κάνεις στο μπροστινό, αν δεν βάλεις καλή ανάρτηση πίσω, μην περιμένεις τρομερή βελτιωση
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:thnkg:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι ξυνεσαι εσύ μωρι;;
Κάπου εχω μπερδευτεί ανάμεσα στην προοδευτική γραμμικότητα... :p
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ότι και να κάνεις στο μπροστινό, αν δεν βάλεις καλή ανάρτηση πίσω, μην περιμένεις τρομερή βελτιωση
Ναι , μπερδεψτε τον κ άλλο. Τον βρηκατε αποφασιστηκό και τον φορτωνετε
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ότι και να κάνεις στο μπροστινό, αν δεν βάλεις καλή ανάρτηση πίσω, μην περιμένεις τρομερή βελτιωση
ούτως ή άλλως δεν περιμένω τρελή βελτίωση... v-strom έχω! η αλλαγή της πίσω είναι κι αυτή στο πρόγραμμα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ότι και να κάνεις στο μπροστινό, αν δεν βάλεις καλή ανάρτηση πίσω, μην περιμένεις τρομερή βελτιωση
Τώρα του έκοψες τα πόδια...σιγά μην θέλει και κωνικα ρουλεμάν λαιμού!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Τώρα του έκοψες τα πόδια...σιγά μην θέλει και κωνικα ρουλεμάν λαιμού!!
πόσα λίγα ξέρετε για τους βεστρομάδες......

κωνικά ρουλεμάν αλλάζεις/τοποθετείς αμέσως μετά τα προβολάκια... είναι στο starter pack....
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Βλέπεις αγαπητέ Θεόδωρε οτι ολοι ειναι ευγενεστατοι, και κανείς δεν σου υπενθυμίζει οτι εχεις τη θάλασσα διπλα σου,ώστε να πράξεις τα δέοντα να ησυχάσεις.....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ούτως ή άλλως δεν περιμένω τρελή βελτίωση... v-strom έχω! η αλλαγή της πίσω είναι κι αυτή στο πρόγραμμα
Τότε κάνε πρώτα την αλλαγή πίσω... Είναι πιο σωστο
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Το έχω σκεφτεί κι αυτό, απλά για το πίσω σκεφτόμουν κάτι πιο σεταρισμένο στα κιλά μου. Της hyperpro, υποθέτω, θα είναι για νορμάλ άτομα () των 80 κιλών.....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προοδευτικά σε ένα βαρύ μηχανάκι δεν βλέπω τον λόγο γιατί. Εξαίρεση η περίπτωση του να έχεις διαλεγμένες τις μαλακές σπείρες ώστε να δουλεύουν σε καθημερινή βάση και οι σκληρές να μπαίνουν στο παιχνίδι αφού τερματίσει το μαλακό κομμάτι σε εδαφική ανωμαλία κάποιου ύψους και πέρα (πιάσε το αυγό και κούρευ' το με ποιόν θα κάνεις τέτοια συνεννόηση), το συνηθισμένο είναι ότι λόγω 220 κιλών μηχανής και άλλου 50% επιπλέον του αναβάτη, το μαλακό κομμάτι θα είναι μόνιμα τερματισμένο (ή σχεδόν) απλά αυξάνοντας το sag χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικό.

Γραμμικά λοιπόν. Βρες τι χρειάζεσαι για τα κιλά σου μπρος και πίσω. Το κακό τώρα είναι ότι θα αλλάξεις ανάρτηση πίσω, που σημαίνει αυτή που φοράς δεν έχει νόημα να την σετάρεις (ΟΚ έχει νόημα, αλλά θα χάσεις ας πούμε ένα 100ρικο του ελατηρίου σε λίγο καιρό, αν δεν ενοχλεί δεν υπάρχει θέμα).

Στο fazer πίσω φορούσα "φτιαχτό" ελατήριο από μαγαζί που έκανε ελατήρια για κάθε χρήση, αυτά που βάζουν για να τερματίζει "απαλά" το ασανσέρ μεταξύ άλλων, έζησε μιά δεκαετία σχεδόν και μετά έσπασε η τελευταία σπείρα γιατί είχε ατέλεια από το δέσιμο στον κύλινδρο που τυλίχτηκε το σύρμα. Η τσιγκουνιά του μάστορα, μην πεταχτεί 15 πόντους σύρμα... Κόστος ήταν ένα 20ρικο, το λέω μήπως ξέρεις κανέναν ασανσεριτζή με τις σωστές άκρες και σε φτιάξει σχεδόν τζάμπα.
 
Top Bottom