100 αλογα τροχο?890cc?ADV bike?...ενδιαφερον θα...Φημες???

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Καποιοι κανουν λογο για 100 αλογα τροχο...:cool:

Το βεβαιο ειναι οτι ερχεται στο '17 ο κινητηρας πανω σε πλαισιο Δουκα...

τα κυβικα στα 890...αν και ακουγεται και για 790...690...who knows?...:rolleyes:

Και το σημαντικοτερο για εμας εδω μεσα που παμε την τρέλλα στα βουνα...!...η προβιά λεει θα ειναι ADV...φωτοσοπιασμενη καπως ετσι μαλλον...:geek:

Πόσο ενδιαφερον θα ηταν ενα KTM 890 ADV για την Ελλαδα και το...ADVride?...:rolleyes:

Ειδωμεν...το σιγουρο ειναι οτι η ΚΤΜ δινει ζωη και συντηρει μια κατηγορια που ελαχιστοι ασχολούνται (γμμενο μαρκετινγκ και γιαπηδες μηχανάρπαστοι...)...ΚΑΙ για χωμα ΚΑΙ για ασφαλτο...:)

Φημες ή πραγματικοτητα;:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καποιοι κανουν λογο για 100 αλογα τροχο...:cool:

Το βεβαιο ειναι οτι ερχεται στο '17 ο κινητηρας πανω σε πλαισιο Δουκα...

τα κυβικα στα 890...αν και ακουγεται και για 790...690...who knows?...:rolleyes:

Και το σημαντικοτερο για εμας εδω μεσα που παμε την τρέλλα στα βουνα...!...η προβιά λεει θα ειναι ADV...φωτοσοπιασμενη καπως ετσι μαλλον...:geek:

Πόσο ενδιαφερον θα ηταν ενα KTM 890 ADV για την Ελλαδα και το...ADVride?...:rolleyes:

Ειδωμεν...το σιγουρο ειναι οτι η ΚΤΜ δινει ζωη και συντηρει μια κατηγορια που ελαχιστοι ασχολούνται (γμμενο μαρκετινγκ και γιαπηδες μηχανάρπαστοι...)...ΚΑΙ για χωμα ΚΑΙ για ασφαλτο...:)

Φημες ή πραγματικοτητα;:friendship:
Με βαλιτσες από gs????:eek:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η πίτα της κατηγορίας των 800 κυβικών, μιας κατηγορίας που επανέφερε στο προσκήνιο το f800 gs, είναι η επιτομή του on-off και θα γίνει σφαγή!
Γι αυτό είχα πει ότι η κίνηση της Honda στα 1000 κ.εκ. ήταν καθυστερημένη και άκαιρη, εκτός αν έχει στα σχαριά κάτι άλλο! Γιατϊ αν δεν έχει, πρέπει κάτι να ετοιμάσει!
Καλή κίνηση της KTM αν και αρκετά καθυστερημένη μ' αυτόν τον κινητήρα!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η πίτα της κατηγορίας των 800 κυβικών, μιας κατηγορίας που επανέφερε στο προσκήνιο το f800 gs, είναι η επιτομή του on-off και θα γίνει σφαγή!
Γι αυτό είχα πει ότι η κίνηση της Honda στα 1000 κ.εκ. ήταν καθυστερημένη και άκαιρη, εκτός αν έχει στα σχαριά κάτι άλλο! Γιατϊ αν δεν έχει, πρέπει κάτι να ετοιμάσει!
Καλή κίνηση της KTM αν και αρκετά καθυστερημένη μ' αυτόν τον κινητήρα!
και που να δεις τι ετοιμαζει η bmw με το καινουργια 800αρι
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Πάντως η φωτοσοπιά (με το SM με βαλίτσες GS) είναι τελείως άκυρη.
Δικύλινδρο σε σειρά θα είναι το 890 και θα ισοπεδώνει τα άφρικα, τα εγγλέζικα, τα nudoποιημένα 900άρια γερμανικά και οτιδήποτε άλλο "παίζει" στην κατηγορία σε οποιοδήποτε τερέν! :D
Αρχίζει να αποκτά πολύ ενδιαφέρον το πράγμα...

_________________
Ντακάρετε-φον
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
και που να δεις τι ετοιμαζει η bmw με το καινουργια 800αρι
Και που να δεις τι ετοιμάζει η Yamaha στα 700/750 κυβικά με τον MT-07. :hailbig:

Και τα 800 και τα 900 (που προσπαθούν σιγά-σιγά να δημιουργήσουν) είναι πολλά κυβικά όταν υπάρχουν επιλογές στα 1000/1050/1200/1300.
Τελικά αυτό που εμποδίζει την ανάπτυξη των μικρών κυβισμών είναι η ολοένα και αυστηρότερες απαγορεύσεις για ADVenturing στην Ευρώπη.
Οι μικροί κυβισμοί (600-700) σε δικύλινδρο είναι ότι καλύτερο για περισσότερο on/OFF κατευθύνσεις με τη λογική ταξιδεύω και μετά μπαίνω αξιοπρεπέστατα στο χώμα και είναι και ένα υγειές σκαλοπάτι να μεταπηδήσεις στα 1000+ κυβικά. Ήδη είδαμε πως όλοι καταλήγουμε να συγκρίνουμε το Africa με τα 800άρια της κατηγορίας και σε μία σύγχυση πολλές φορές και με τα 1200άρια.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Και που να δεις τι ετοιμάζει η Yamaha στα 700/750 κυβικά με τον MT-07. :hailbig:

Και τα 800 και τα 900 (που προσπαθούν σιγά-σιγά να δημιουργήσουν) είναι πολλά κυβικά όταν υπάρχουν επιλογές στα 1000/1050/1200/1300.
Τελικά αυτό που εμποδίζει την ανάπτυξη των μικρών κυβισμών είναι η ολοένα και αυστηρότερες απαγορεύσεις για ADVenturing στην Ευρώπη.
Οι μικροί κυβισμοί (600-700) σε δικύλινδρο είναι ότι καλύτερο για περισσότερο on/OFF κατευθύνσεις με τη λογική ταξιδεύω και μετά μπαίνω αξιοπρεπέστατα στο χώμα και είναι και ένα υγειές σκαλοπάτι να μεταπηδήσεις στα 1000+ κυβικά. Ήδη είδαμε πως όλοι καταλήγουμε να συγκρίνουμε το Africa με τα 800άρια της κατηγορίας και σε μία σύγχυση πολλές φορές και με τα 1200άρια.
ο κινητηρας του mt-07 θελει πολλες τροποποιησεις για να μπει σε on-off ,φιλτρο λαδιου σε ακαταλληλη θεση,λαιμοι εξατμισεων,μεγαλος σε υψος κινητηρας κλπ.
εκτος αν βγαλουν ενα on-off σαν το στρωμα που να πηγαινει λιιιιγο χωμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ο κινητηρας του mt-07 θελει πολλες τροποποιησεις για να μπει σε on-off ,φιλτρο λαδιου σε ακαταλληλη θεση,λαιμοι εξατμισεων,μεγαλος σε υψος κινητηρας κλπ.
εκτος αν βγαλουν ενα on-off σαν το στρωμα που να πηγαινει λιιιιγο χωμα.
Ο MT-07 έχει offset του κινητήρα στις 270 μοίρες, που σημαίνει πως πάνω στο πάγκο εργασίας σου μπορεί να είναι ψηλός, πάνω στο πλαίσιο όμως θα είναι... "ξάπλα". Το ντεπόζιτο θα το βάλουμε κάτω από τη σέλα κύριε Κλούνη (για όλα σου 'χω λύσεις).
Το φίλτρο λαδιού θα πρέπει να ξεβιδώσεις και 2 βίδες τις ποδιάς για να το βγάλεις, ε και;
Τους λαιμούς θα τους περάσουμε από αριστερά, Yamaha είμαστε, θα το καταφέρουμε κι αυτό!

...αμέσως να μας χαλάσεις το όνειρο! :friend:
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Αν έβγαζαν ενα 690 adventure νομίζω δεν θα υπήρχε λόγος για νέο μοντέλο και λοιπά πειράματα. Η γκάμα απο 1050 μέχρι 1290 adv θεωρώ καλύπτει όλες τις παραμέτρους και τις κατηγορίες χρηστών όντας σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες ενα "κλικ" πάνω σε ανταγωνιστικότητα (στα χαρτιά έστω) σε οτι έχει να κάνει με ιπποδύναμη, τιμη και λοιπά specs (βάρος,περιφερειακά κλπ)
Το 690 έστω και λιγο ακομα τσιτωμενο ισως σε δύναμη, σε ενα adventure set up θα αγκαλιάζονταν απο ενα ευρύ κοινό και θα έπαιζε μόνο του (θεωρώ) σε μια κατηγορία που έχει ήδη το μάρκετινγκ (απο το Ντακαρ ράλι πχ όπως κάποτε επισης και το 950 adventure) και καμία εταιρεία δεν έχει ασχοληθεί αρκετα σοβαρά στα μοντέλα παραγωγής.
Οψόμεθα!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Το έχει τόσα χρόνια το 690, παράλληλα όλη αγορά μετά την πώληση (άφτερμάρκετ ντε) ασχολείται πως να μεταμορφώσει το ικανό 690 σε ράλυ ρέπλικα και η ΚΤΜ σε ύπνο νύδημο...
Εγώ το ξανάπα, η ΚΤΜ από τις τόσες φίρμες που εξαγόρασε και που δεν ξέρει τι να τις κάνει, έχει χάσει την μπάλα...
Άποψή μου...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όντως τη τελευταία 4ετία κάπου το 'χει χάσει αλλά τα οικονομικά της στοιχεία είναι πολύ δυνατά και νομίζω πως σύντομα θα το "ξαναβρει".

Ο κινητήρας του 690 έχει βγει πολύ καλός και ελαφρύς. @efthymis νομίζω πως τα 67 άλογα μια χαρά είναι, μην είναι και πολλά.
Αν θέλαμε ένα ταξιδιάρικο μονο-κύλινδρο θα τους κατέβαζα κιόλας στου 55-57 για να αυξήσω την αξιοπιστία του! Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι κραδασμοί στην άσφαλτο αν και με κάποιες υποχωρήσεις στη μ.ω.τ. όλα γίνονται. Πάντως ισχύει πως ένα ADV690 πολλοί θα το καλοβλέπαμε!
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
@STF εσύ είσαι ήδη μονοκύλινδρος γι' αυτό τα λές έτσι απλά κι ωραία... :p
Ρώτα κανέναν με ΒΜW F800 ή μεγαλύτερο αν θα θυσίαζε τη σταθερότητα για κραδασμούς (ακόμα και αν ήταν λίγοι)...

Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι λάτρης των μονοκύλινδρων αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά κουραστικά στις ευθείες και όπου χρειάζεται να διατηρείς σταθερή ταχύτητα ~130χλμ/ώρα. Και το λέω έχοντας πάει Αθήνα-Λάρισα με DRZ 400 SM από Εθνική... :D

Πριν πάρω το 950 σκεφτόμουν σοβαρά τη λύση του 690 για all-around αλλά τελικά θεώρησα ότι ήταν καλύτερη η λύση 950ADV + XR400! Tώρα πλέον ευελπιστώ να μείνω με το 950ADV + ποδήλατο :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF εσύ είσαι ήδη μονοκύλινδρος γι' αυτό τα λές έτσι απλά κι ωραία... :p
Ρώτα κανέναν με ΒΜW F800 ή μεγαλύτερο αν θα θυσίαζε τη σταθερότητα για κραδασμούς (ακόμα και αν ήταν λίγοι)...

Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι λάτρης των μονοκύλινδρων αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά κουραστικά στις ευθείες και όπου χρειάζεται να διατηρείς σταθερή ταχύτητα ~130χλμ/ώρα. Και το λέω έχοντας πάει Αθήνα-Λάρισα με DRZ 400 SM από Εθνική... :D

Πριν πάρω το 950 σκεφτόμουν σοβαρά τη λύση του 690 για all-around αλλά τελικά θεώρησα ότι ήταν καλύτερη η λύση 950ADV + XR400! Tώρα πλέον ευελπιστώ να μείνω με το 950ADV + ποδήλατο :)
Όχι ρε tsiou, αφού το αναφέρω πως είναι πρόβλημα οι κραδασμοί!
Πάντως το Tenere -αν δεν είσαι @el-Gatto- και σου αρέσει να ταξιδεύεις με 120 χλμ., με τη σέλα του πας παντού αλλά παντού (εμένα δεν με κουράζει καθόλου στο ταξίδι η μαμίσια). Αν ανεβάσεις σταθερά τις ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ., οι κραδασμοί αρχίζουν και γίνονται ενοχλητικοί!
Εσύ όμως... με το DR-Z πως τη πάλεψες με το αγωνιστικού τύπου σελάκι του :rolleyes:

Τέλος πάντων, εγώ ονειρεύομαι ένα δικύλινδρο έως 700cc, έως 70 άλογα, έως 200 κιλά, με ντεπόζιτο 18 λίτρα, με μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις και τροχούς 21-18 και τέλος με καλή κατανάλωση. Είτε Yamaha λέγεται, είτε BMW, είτε KTM, είτε... Honda, είτε οτιδήποτε να 'ναι, αυτή θα είναι η ΜΙΑ!
Μάλλον με το όνειρο θα μείνω!
 
Top Bottom