100 αλογα τροχο?890cc?ADV bike?...ενδιαφερον θα...Φημες???

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όχι ρε tsiou, αφού το αναφέρω πως είναι πρόβλημα οι κραδασμοί!
Πάντως το Tenere -αν δεν είσαι @el-Gatto- και σου αρέσει να ταξιδεύεις με 120 χλμ., με τη σέλα του πας παντού αλλά παντού (εμένα δεν με κουράζει καθόλου στο ταξίδι η μαμίσια). Αν ανεβάσεις σταθερά τις ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ., οι κραδασμοί αρχίζουν και γίνονται ενοχλητικοί!
Ρε STF...με 120 "ταξιδεύω" με το ΤΤR :D
Σιγά μην σέρνω τον Τενεκέ με τόσα.
140-150 πήγαινα πίσω απο τον gsmaniac στο ανοιχτό στροφιλίκι της Ιτέας ,ψές.
160-170 σερί ,γύρναγα απο Θήβα (πάλι ψες) γιατί μου'χαν γίνει τα νεύρα κρόσια με την αναγκαστική αγροτική νυχτερινή Παρνασσιάδα.
Ολα αυτά 2κάβαλος.:cool:
Πάντως ,το Τενερέ ,απο τα 150 κ πάνω στρώνει απο κραδασμούς:) ,στα 160 δεν έχει καθόλου ,τίποτις ,σαν Χόνδα ζουζουνίζει.:p
Ανοιξε το γκάζι του καμιά φορά να;) δείς.


Εσύ όμως... με το DR-Z πως τη πάλεψες με το αγωνιστικού τύπου σελάκι του :rolleyes:
Πέρνα μιά βόλτα απο το προφίλ του ,δες την ηλικία του ,κ θα καταλάβεις.
Και μετά κλάψε....μπαρμπα-Στέφανε.:laugh:


Τέλος πάντων, εγώ ονειρεύομαι ένα δικύλινδρο έως 700cc, έως 70 άλογα, έως 200 κιλά, με ντεπόζιτο 18 λίτρα, με μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις και τροχούς 21-18 και τέλος με καλή κατανάλωση. Είτε Yamaha λέγεται, είτε BMW, είτε KTM, είτε... Honda, είτε οτιδήποτε να 'ναι, αυτή θα είναι η ΜΙΑ!
Μάλλον με το όνειρο θα μείνω!
Αυτό να το κοιτάξεις
Οσα χρόνια σε ξέρω ,το ίδιο όνειρο βλέπεις.
:friend:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε STF...με 120 "ταξιδεύω" με το ΤΤR :D
Σιγά μην σέρνω τον Τενεκέ με τόσα.
140-150 πήγαινα πίσω απο τον gsmaniac στο ανοιχτό στροφιλίκι της Ιτέας ,ψές.
160-170 σερί ,γύρναγα απο Θήβα (πάλι ψες) γιατί μου'χαν γίνει τα νεύρα κρόσια με την αναγκαστική αγροτική νυχτερινή Παρνασσιάδα.
Ολα αυτά 2κάβαλος.:cool:
Πάντως ,το Τενερέ ,απο τα 150 κ πάνω στρώνει απο κραδασμούς:) ,στα 160 δεν έχει καθόλου ,τίποτις ,σαν Χόνδα ζουζουνίζει.:p
Ανοιξε το γκάζι του καμιά φορά να;) δείς.

Βρε 'συ, δεν έχω πρόβλημα να τρέξω, δε είναι ότι κολώνω, είναι ότι απολαμβάνω το ταξίδι στα 120, τα 'χουμε πει, τα 'χουμε ξαναπεί!

Πέρνα μιά βόλτα απο το προφίλ του ,δες την ηλικία του ,κ θα καταλάβεις.
Και μετά κλάψε....μπαρμπα-Στέφανε.:laugh:

Α ναι; Και μου 'κανε και μαθήματα δικύλινδρου το τζόβενο; 10 φορές πάνω-κάτω τη διαδρομή Αθήνα-Έβρος με DR-Z 400 SM τιμωρία για να μάθει!

Αυτό να το κοιτάξεις
Οσα χρόνια σε ξέρω ,το ίδιο όνειρο βλέπεις.
:friend:

Εγώ να το κοιτάξω ή η Yamaha;
Πλάκα - πλάκα όπως είναι η κατάσταση (η χώρα - η οικογενειακή - η οικονομική) και να φτιαχτεί η "ονειρεμένη" πάλι με το XT660Z θα μείνω! Μια χαρά είναι! Και δυό μη σου πω....
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Αν αληθεύουν οι φήμες του νήματος, τότε τα αναβληθέντα σχέδια της ktm γιά το 390 adv μάλλον πάνε άπατα..
Κρίμα, γιατί επιλογές στην μικρομεσαία κατηγορία δεν υπάρχουν.
Ένα εκπολιτισμένο μικρό στα 400-500cc με 40-50 άλογα και καμιά 140αριά κιλά σε μιά λογική τιμή θα μπορούσε ίσως να επιτύχει εμπορικά, απ΄όσους δεν αντέχουν το κόστος κτήσης και συντήρησης των μεγάλων κυβισμών. Ή ακόμα, απλά δεν τα χρειάζονται τα πολλά κυβικά.
Στην Ευρώπη ίσως όχι ιδιαίτερα, αλλά σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία νομίζω υπάρχει κοινό. Που αυτή τη στιγμή, αγοράζει ακόμα dr, klr και xrl 650.
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
το photoshop είναι ένα smt και τίποτα παραπάνω...
περιμένω πως και πως την απάντηση της KTM σε αυτή την <<κατηγορία>>....

Η ΚΤΜ πρέπει να βάλει για άλλη μια φορά τα πράγματα στην θέση τους...!:muted:
Mιας και έχει φορές ιδέες για το σπορ+ταξίδι....


τώρα θέλουμε ίδια φιλοσοφία αλλά σε χώμα....
:cool:
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Αν αληθεύουν οι φήμες του νήματος, τότε τα αναβληθέντα σχέδια της ktm γιά το 390 adv μάλλον πάνε άπατα..
Κρίμα, γιατί επιλογές στην μικρομεσαία κατηγορία δεν υπάρχουν.
Ένα εκπολιτισμένο μικρό στα 400-500cc με 40-50 άλογα και καμιά 140αριά κιλά σε μιά λογική τιμή θα μπορούσε ίσως να επιτύχει εμπορικά, απ΄όσους δεν αντέχουν το κόστος κτήσης και συντήρησης των μεγάλων κυβισμών. Ή ακόμα, απλά δεν τα χρειάζονται τα πολλά κυβικά.
Στην Ευρώπη ίσως όχι ιδιαίτερα, αλλά σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία νομίζω υπάρχει κοινό. Που αυτή τη στιγμή, αγοράζει ακόμα dr, klr και xrl 650.
Πιστευω οτι ειναι πιθανοτερο να δουμε πρωτα το 390 adv αφου τα εχουν ολα ετοιμα(κινητηρα,πλαισιο κτλ.)αρκει να το αποφασισουν....μακαρι....
 
Top Bottom