mAthosalas
I love my GS
Kι αλλες 50% απο αυτους που θα χασουν...αρα παιζουν χωρις αντιπαλο...σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων, αν οι μισές μοτοσυκλέτες της διοργάνωσης είναι ΚΤΜ, έχουν τουλάχιστον 50% πιθανότητα να κερδίσουν!
Kι αλλες 50% απο αυτους που θα χασουν...αρα παιζουν χωρις αντιπαλο...σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων, αν οι μισές μοτοσυκλέτες της διοργάνωσης είναι ΚΤΜ, έχουν τουλάχιστον 50% πιθανότητα να κερδίσουν!
Δεν αφηνει η Audi Χαρη.γ
Γιατί δεν τρέχουν με DUCATI;;;;; να τους περάσουν όλους!!!!!
Δεν πιστευω εταιριες οπως...Honda,yamaha,bmw κτλ. δεν εχουν το budget της KTM(σιγουρα μεγαλυτερο αρκετες)...αλλα που εστιαjουν για να επενδυσουν η καθε μια...Πριν μερικούς μήνες είχα βρεθεί σε μια ομιλία του Ορφανού ο οποίος μεταξύ άλλων είπε πως ομάδες όπως η ΚΤΜ κατεβάζουν φορτηγό στον αγώνα το οποίο λειτουργεί υποστηρικτικά στις μηχανές (αυτός είναι ο μοναδικός του σκοπός και όχι το βάθρο) κουβαλώντας στο πίσω μέρος του διάφορα ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστούν οι μοτοσυκλέτες εάν τύχει να μείνουν στη μέση της διαδρομής.
Εάν και χαίρομαι πάρα πολύ που τα τελευταία χρόνια η πρώτη θέση είναι πάντοτε πορτοκαλί, εάν ισχύει κάτι τέτοιο τότε προφανώς είναι δύσκολο κάποια άλλη ομάδα με μικρότερο budget να καταφέρει να νικήσει την ΚΤΜ.
Δεν νομιζω να επιτρεπεται απο την διοργανωση κατι τετοιο! Νομιζω μονο στο τελος τον stage επιτρεπονται παρεμβασεις στις μηχανες ! Κατα την διαρκεια του αγωνα μονοι τους οι αναβατες οτι μπορεσουν και κανουν βεβαια ο Despres σε καποιο παλαιοτερο αγωνα μεχρι και μηχανη ειχε αλλαξει με εναν ομοσταυλο του μεσα στην ερημο μονοι τους!Πριν μερικούς μήνες είχα βρεθεί σε μια ομιλία του Ορφανού ο οποίος μεταξύ άλλων είπε πως ομάδες όπως η ΚΤΜ κατεβάζουν φορτηγό στον αγώνα το οποίο λειτουργεί υποστηρικτικά στις μηχανές (αυτός είναι ο μοναδικός του σκοπός και όχι το βάθρο) κουβαλώντας στο πίσω μέρος του διάφορα ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστούν οι μοτοσυκλέτες εάν τύχει να μείνουν στη μέση της διαδρομής.
Εάν και χαίρομαι πάρα πολύ που τα τελευταία χρόνια η πρώτη θέση είναι πάντοτε πορτοκαλί, εάν ισχύει κάτι τέτοιο τότε προφανώς είναι δύσκολο κάποια άλλη ομάδα με μικρότερο budget να καταφέρει να νικήσει την ΚΤΜ.
Όταν μιλούσα για μικρότερες ομάδες σαφώς και δεν εννοούσα τις εργοστασιακές όπως Yamaha, Honda κτλ. οι οποίες σαφώς και έχουν/μπορούν να διαθέσουν τεράστιο budget για το Dakar.
Επίσης γνωρίζω πως κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται... αλλά αυτό είπε ο Βασίλης Ορφανός και αυτό σας μεταφέρω.